Mitä teit vappuna?

201 posts, 11 pages, 33,103 views

Tanjiz

Posts: 370

#181 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Säteilemäs molempina päivinä!!*jiihaa* Ja sit vielä kahdet aamut, huh huh *hikoil* Mut oli kyl varmaan elämäni kivin vappu!! *aplodit*

[muokattu 20.5.2004 13:57]

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

Dementation

Posts: 2,892

#182 • • Dementation wednesday?
Säteilin...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dementation

Posts: 2,892

#183 • • Dementation wednesday?

Itis:
Menin säteisiin, voin pahoin... lähdin säteestä 1/2 tuntia myöhemmin liian humalassa, sammuin *eiei*, podin krapulaa *uuh*, menin säteisiin selvinpäin uudestaan ja pidin erittäin hauskaa. *jiihaa*

Johtopäätös: Vähemmän viinaa minulle *joo*



Unohdit mainita, että ennen lähtöäsi säteestä sinulta putosivat sarvetkin päästä...
*Hih* Sori, muistan vaan niin elävästi sut kertomassa että sarvet lähti päästä.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Chare

Posts: 412

#184 • • Chare kiltti tyttö
säteissä juh molempina päivinä ja oli niin pirun kivaa taas!!! *jiihaa*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

pululu

Posts: 1,102

#185 • • pululu .jemmutti.

Dementation:
---
Itis:
Menin säteisiin, voin pahoin... lähdin säteestä 1/2 tuntia myöhemmin liian humalassa, sammuin *eiei*, podin krapulaa *uuh*, menin säteisiin selvinpäin uudestaan ja pidin erittäin hauskaa. *jiihaa*

Johtopäätös: Vähemmän viinaa minulle *joo*

---


Unohdit mainita, että ennen lähtöäsi säteestä sinulta putosivat sarvetkin päästä...
*Hih* Sori, muistan vaan niin elävästi sut kertomassa että sarvet lähti päästä.



mäkää en taida perjantaista muistaa mitään muuta ku itiksen kertomassa irronneista sarvistaan *nauru*

että sellanen vappu mulla.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

kipzu

Posts: 67

#186 • • kipzu
Sädehtimässä... Perjantaina hullu tutka päällä ja lauantaina viel kahta kauheempi... No sen verran muistan et oli ihan hullun siistii ja et perjantaina Neon veti HUIPPU setin ja lauantaina onnistuin missaa proteuksen ja neonin... *uuh* Mut oli silti elämäni siistein vappu... sunnuntaina tuli vähän tasoteltuu lady moonissa (oli muuten viimenen kerta kun sinne meen) ja nyt oon täs 32 tuntii valvonu eikä oikeen uni ota tullakseen! mut ehkäpä tää tästä! *nauru*
vaavu

Posts: 1,324

#187 • • vaavu vara-vana

ville:
04: Yö nukkumassa, aamulla illuun. Tulossa ihan saatanan hyvät bileet ja tunnelma jota ei muualta löydä.

Yhteenveto: vuodesta 01 eteenpäin illussa ja siitä asti olen myös kokenut elämäni parhaat vaput. Suosittelen *pihkassa*



Ootko vieläkin samaa mieltä? ;)

No joo, mulle tää oli kurjin vappu pitkään aikaan. Aina ei voi voittaa.
ville

Posts: 3,780

#188 • • ville olen oikeasti ujo

vaavu:
---
ville:
04: Yö nukkumassa, aamulla illuun. Tulossa ihan saatanan hyvät bileet ja tunnelma jota ei muualta löydä.

Yhteenveto: vuodesta 01 eteenpäin illussa ja siitä asti olen myös kokenut elämäni parhaat vaput. Suosittelen *pihkassa*
---


Ootko vieläkin samaa mieltä? ;)

No joo, mulle tää oli kurjin vappu pitkään aikaan. Aina ei voi voittaa.



No olihan ne hyvät bileet niin kauan kun nosturissa tuli oltua :)

Ensi vuonna sitten loppuun asti ...
super-enkuli

Posts: 1,521

#189 • • super-enkuli
MAYDAY@Dortmund, Saksa

mm.Moguai, PVD, Chris Liebing, Lexy&K-Paul jne.

UPEETA!

Ei pysty edes selittää... *sydän*

*taputapu*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

m.gee

Posts: 235

#190 • • m.gee

Itis:
Menin säteisiin, voin pahoin... lähdin säteestä 1/2 tuntia myöhemmin liian humalassa, sammuin *eiei*, podin krapulaa *uuh*

jeps,ei vedetä sitä viunaa litratolkulla kahessa tunnissa...*eiei**hih* ja minä hoidin poitsun kotiin ja aamulla silittelin*lohduttel* krapulapäätä...muuutta olihan se kumminkin erittäin hauska wappu kun tuli sitten lauantaina käytyä *super*hyvät wappumätöt vetämässä ja säteeseen uudestaan mentyä ja nytten loppuun asti oltua*jiihaa* kivaa,kivaa oli!!!*iloinen*

--
Jotkut laittavat koukkuunsa niin suuren syötin,ettei se mahdu yhteenkään suuhun....

_-rotta-_

Posts: 7

#191 • • _-rotta-_
Olin ekaa kertaa Säteessä ja en voi muuta sano ku et toivoin koko ajan et ne bileet ei loppus koskaan.. Molempina päivinä jammasin itteni melkein tainnoksiin, mutta ei ole koskaan ollut parempaa vappua.. hiki virtasi litra tolkulla kuin myös vesi, mutta nyt on Glorian ylälehteri koettu ja täen parhaaksi todettu.. Perjantaista mieleenpainuvin oli Blenderin uskomattoman hyvä setti.. *aplodit* Neon ja Proteus myös pitivät kutinsa.. Elämäni hauskimmat kaksi päivää, kiitos siitä.. *hali* eli ensi kerralla näemme myös..
dear pepin

Posts: 122

#192 • • dear pepin Mierda pura 100% del disco!
Nautin etanolia.
Puhalsin pupupalloja joiden korvat eivät täyttyneet. *uuh*
Melkein pyörryn puhaltaessani pupupalloja.
Värjäsin hiukseni siniseksi. Siinä meinasi mennä koko vappu. *hymy*
Ymmärsin että hippitytöillä on hippi-iskiä. *heii*
Ymmärsin että vappupilleilläkin on seksuaalinen suuntautuminen vaikkevat ne sanokkaan ”pröö!”.
Ymmärsin että erään nimeltämainitsemattoman seksuaalivähemmistön edustajat osavat nekin olla aika *pupu* ku ne on aika *känni*. *vink*
Ymmärsin ettei saa nukahtaa vaalealle tyynylle jos on värjännyt hiuksensa siniseksi.
Ymmärsin että kannattaa nukkua yli tunti yössä.
Ymmärsin että samariini ja burana auttavat pitämään hauskaa seuraavanakin päivänä.
Ymmärsin että jos juomisen lopettaa, tulee paha olla. En lopettanut juomista.
Leikin yläkerran poikien kanssa.
En poistunut kaupungille koko vappuna.

Opin paljon uutta ja vietin parasta vappua vuosiin. *nauru* Kiitos kaikille teille. *hymy*

edit: niin ja jos oikein ymmärsin niin pitää syyä eka *hih*

[muokattu 4.5.2004 02:53]

--
This is where the magic happens *

LiLa

Posts: 159

#193 • • LiLa
melkein kuolin mut heräsin henkiin. *hih* Hyvä vappu oli kyllä. Voisin viettää uudestaankin
Henna

Posts: 4,965

#194 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen

super-enkuli:
MAYDAY@Dortmund, Saksa

mm.Moguai, PVD, Chris Liebing, Lexy&K-Paul jne.

UPEETA!

Ei pysty edes selittää... *sydän*

*taputapu*



Joo, loistavat bileet oli. *plur* Tahtoo takas!!! *jiihaa*
Musa rokkas ja ne laaserit oli niiin upeita!!! Jengii ku sienii sateel...pakko lähtee uudestaan!
Nature one vois olla next, heinäkuun lopus!!
liikkuva muna

Posts: 2,652

#195 • • liikkuva muna an egg on the move
In Gloriae cum Lisa eram, tai jotain sinne suuntaan.
Helvetilliset dösäjonot yöllä *dissaa*

Lauantaina ei enää jaksanut.

[muokattu 4.5.2004 11:13]
Kenny

Posts: 701

#196 • • Kenny Hullu Vinosilmä

Henna:
---
super-enkuli:
MAYDAY@Dortmund, Saksa

mm.Moguai, PVD, Chris Liebing, Lexy&K-Paul jne.

UPEETA!

Ei pysty edes selittää... *sydän*

*taputapu*

---


Joo, loistavat bileet oli. *plur* Tahtoo takas!!! *jiihaa*
Musa rokkas ja ne laaserit oli niiin upeita!!! Jengii ku sienii sateel...pakko lähtee uudestaan!
Nature one vois olla next, heinäkuun lopus!!



Oli kyllä kieltämättä aivan uskomattoman SIISTI REISSU!!! Nature one vois olla seuraava matka kunhan me ei eksytä taas jonnekin Koblenzille!!! *nauru*

--
Tao Tao

darz

Posts: 1,127

#197 • • darz
Vietin vappuu frendil ja siitä sitten päihteettömänä auton rattii ja lentokentälle hoh... eli vesi linjalla koko vappu *hymy*
hemuz

Posts: 2,178

#198 • • hemuz kätevä emäntä
dox,pox & rox *känni**jiihaa*

joo vietin ekat säteilyt ja oli siistii *sydän*
hukkasin kaverin :/ mut onneks siel oli PALJON tuttuja ja tuli uusiakin tuttavuuksia ;)
Avatar
#199 • • Nancy Guest
Perjantain säteisssä elämäni ensimmäistä kertaa. Ja ihan hirvees humalas*känni**iihhih* mut tapasin paljon uusia tuttuja ja muutenkin oli ihan kivaa. Bileistä raahautu mukaan sellanen kiksu poika, joka liitty seuraavana päivänä mun siskon ja sen poikakaverin seurueeseen kaivariin piknikille. Ikimuistonen vappu, paljo hyviä asioita tapahtu...*sydän*
Lallu

Posts: 356

#200 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
hiukka myöhään tänneki mut what ever... mun vappu oli kerrassaan loistava!!! tuli vietettyy 19vuotis synttäreitä kamujen kanssa, kivaa oli ja mukana oli ainakin martina ja sucy =) viinaa kitattiin, grillattiin ja sakkiakin oli niin paljon, et ite jouduin saunan lauteille nukkumaan....kunnon maalais Wappu