Mitä teit vappuna?

201 posts, 11 pages, 33,054 views

Avatar
#21 • • Taika Guest
LostM:

Pohjia otin lätkää kattoessa kavereitten, pikkuveljen ja sen kavereitten kaa. Kutuin parvekkeelta kylään naapurin (about 50v) joka sai eilen häädön ja kävin juomassa parit paukut pikkuveljen kaa sen luona.. Aivan loistava tyyppi, ollu vaa 25 vuotta linnassa, tuomittu mm. 2 taposta (kerto tehneensä 3)ja siinä me sitten haukuttiin naapureita jonkin aikaa..
Sitten kouvolan keskustaan ja olemaan ikiteiniä teinien kanssa.. Juttelin koko illan aikana varmaa sadan ihmisen kanssa ja muutenkin olen kuullut et olin aikas vauhdikas.. Baariin en enää jaxan mennä q kadulla oli paljo hauskempaa.. mut kaikkia yksityiskohtia illast en osaa kertoa q liike oli kovaa..
Mut nyt varmaanki voisin lähtä ryyppäämään mun naapurin kaa, jos sil sattuis vielä olemaan viinaa..*justjoo*
Ps. o vaikeeta kirjottaa q kädet tärisee ihan *sti..*plur*


*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
*sydän**sydän*
Me oltiin *enkeli*:tä ja oltiin vaan kaupungilla SELVINPÄIN!*joo* Mut turha yrittää selittää kun kukaan ei kuitenkaan usko, siis et mitään ei tullu otettua ja missään en ollut*hmph*
Sen siitä saa kun on köyhä eikä ole elämää..Mä oon NIIN vanha..*eiei*
*vink*
Avatar
#22 • • Avecci Guest
Join about 6x sen määrän mitä piti, ja murjotin sitten sen takia.
Akrobaatti

Posts: 330

#23 • • Akrobaatti
Häröiltiin kaverien kanssa ulkona, juotiin ja pidettiin hauskaa, oli mahtavaa niiden vitun koomapäiden kanssa*iloinen*

--
Hip Hop For Life

Avatar
#24 • • Pirpeli Guest
OLIN KÄNNISSÄ*dissaa*
baty

Posts: 1,607

#25 • • baty TranceConnection
olin Haminassa Wappu The Great Armageddon bileissä*pahis*
Uhuu

Posts: 844

#26 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
Aattona piti testata teekkarimeininkiä ja espan kautta päädyttiin vihdosta viimein ruttopuistoon pussikaljalle!! ainutlaatuinen kokemus elämässäni tähän asti ja olipa kyllä kivaakin!! mukavia kavereita ja olo oli rento!!

sitten sitten illuihin taas mokailemaan ihan kunnolla =)
kaikkea sitä saa pieni ihminen päähänsä....
ja vielä luulee henkistä kasvua tapahtuneen!!

-vappunenäuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

trance moon

Posts: 1,905

#27 • • trance moon ZamZa...
olin himassa, lähdin stadiin, kävelin espan läpi ja menin takas himaan.... ja siitä alkoi helvetti... *igor**ankka*
Youzo

Posts: 1,175

#28 • • Youzo viidakkovekara
trance moon:

olin himassa, lähdin stadiin, kävelin espan läpi ja menin takas himaan.... ja siitä alkoi helvetti... *igor**ankka*


*eiei**eiei**uuh**mur**poks*

Perseelleen meni*blush*
Akrobaatti

Posts: 330

#29 • • Akrobaatti
vaeltajatar:

OLIN KÄNNISSÄ*dissaa*



Kuka ei?
*vink*

--
Hip Hop For Life

Lost-Soul

Posts: 3,107

#30 • • Lost-Soul los pallos
Deimos Zero:

vaeltajatar:OLIN KÄNNISSÄ*dissaa*

Kuka ei?
*vink*


minä _o/

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Duris

Posts: 677

#31 • • Duris lil L
Olin illuissa ja illujen jälkeen dokasin hurjasti ja kävin kavereitten hermoille

sekavaa

--
*pupu*

Germitbiili

Posts: 1,070

#32 • • Germitbiili Ihmepoika
Traditio:

trance moon:olin himassa, lähdin stadiin, kävelin espan läpi ja menin takas himaan.... ja siitä alkoi helvetti... *igor**ankka*
*eiei**eiei**uuh**mur**poks*

Perseelleen meni*blush*



Jep näin on mutta kyllä kun ajattelee ni kaikki meni kuitenkin ihan hyvin!!!!!!eikö?

--
NO SHIT SHERLOCK

Avatar
#33 • • Orza Guest
kaks turkulaista sanoi heittäväns mut munkkaan mut heräsinkin turuuuuuus!!! *nauraa*
UnityF

Posts: 15,721

#34 • • UnityF joo just se
Mä olin ensix Henna luona josta lähettiin isolla porukalla glooriaan.. glooriasta käveltiin nosturiin.. nosturista sit Hennan luo takas chillamaan.. Siitä sit perjantaina kotiin nukkumaan ja nyt on kyl semmoinen olo et vois vähän juoda viiniä lisää...

hih oisitte nähny miten nopee mä voin olla kun huomasin että mun lemppari viinin loppuja kaadettiin lasiin.. mä hyökkäsin kirjaimelliseti pullon kimppuu jotta sain juotuu ne pari viimeistä huikkaa..*justjoo**hih**slurps*

]http://www.click-smilies.de/sammlung/liebe/mrstraetz.gif
Avatar
#35 • • dancing queen Guest
Traditio:

trance moon:olin himassa, lähdin stadiin, kävelin espan läpi ja menin takas himaan.... ja siitä alkoi helvetti... *igor**ankka*
*eiei**eiei**uuh**mur**poks*

Perseelleen meni*blush*




Kuinka nyt vappu voi niin perseelleen mennä?! *täh*
-crystal-

Posts: 736

#36 • • -crystal-
dancing queen:

Traditio:trance moon:olin himassa, lähdin stadiin, kävelin espan läpi ja menin takas himaan.... ja siitä alkoi helvetti... *igor**ankka*
*eiei**eiei**uuh**mur**poks*

Perseelleen meni*blush*


Kuinka nyt vappu voi niin perseelleen mennä?! *täh*

usko pois,se voi...mut onneks ei mulla*hih*olikohan kerranki viisasta jättää stadissa häröily väliin*nauraa*
Nadifa

Posts: 326

#37 • • Nadifa
Uh. Bailasin. Paljon ihmisiä, hälinää ja tanssimista. Ihanaa nyt vaan olla himassa ja rauhoittua.
trance moon

Posts: 1,905

#38 • • trance moon ZamZa...
dancing queen:

Kuinka nyt vappu voi niin perseelleen mennä?! *täh*



proidi ja yhellä kaverilla oli huuto kisa...
Yläkertalaiset pääsivät jotenkin ihmeellisesti mun kämpille ja siitä sit alkoi hirveä show...
Yks tyyppi uhkasi tappaa mun parhaan ystäväni ja sitä mä en siedä ollenkaan että edes lauotaan suusta tuollaista... *mur**eiei*
Kaikki ystävät lähti sen jutun takia kotiin ja mä jäin yksin miettimään ja pyörimään kämppää ympäri... illuihinkin piti mennä mut sekin jäi... *suru**nyyh*
Howdy

Posts: 7,955

#39 • • Howdy Oldie
Hmmmmmmm ..... taisin olla hyvin hyvin sekaisin ... *piis**justjoo**piis*

--
Käpy vailla vertaa

Germitbiili

Posts: 1,070

#40 • • Germitbiili Ihmepoika
trance moon:

dancing queen:Kuinka nyt vappu voi niin perseelleen mennä?! *täh*

proidi ja yhellä kaverilla oli huuto kisa...
Yläkertalaiset pääsivät jotenkin ihmeellisesti mun kämpille ja siitä sit alkoi hirveä show...
Yks tyyppi uhkasi tappaa mun parhaan ystäväni ja sitä mä en siedä ollenkaan että edes lauotaan suusta tuollaista... *mur**eiei*
Kaikki ystävät lähti sen jutun takia kotiin ja mä jäin yksin miettimään ja pyörimään kämppää ympäri... illuihinkin piti mennä mut sekin jäi... *suru**nyyh*



Jep mutta ensvuonna meillä menee juhlat paremmin.....eikös juu!!!!!

--
NO SHIT SHERLOCK