Mitä teit vappuna?

201 posts, 11 pages, 33,048 views

_niXon_

Posts: 52

#61 • • _niXon_
Yyy... Mä istuin himassa ja pelasin kavereitten kanssa lanissa generalssia, eli päin vittua meni koko wappu :P Ja muutenkin riitaa on ollu yms. sillon. Yh. Huono wappu.

--
Abloo ingleesioo

rec

Posts: 2,923

#62 • • rec
Vitullisessa kunnossa.. en muista, hyvä oli meininki.. sen muistan!










..kai? *vink*
sune

Posts: 2,096

#63 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Vappuna olinki kyproksella... haha haiskaaa pahalle..*iloinen*

--
ei kovin ihku eikä plur

Howdy

Posts: 7,955

#64 • • Howdy Oldie
Jaa a .... tulihan sitä polkattua ....

--
Käpy vailla vertaa

cubido

Posts: 66

#66 • • cubido -ta-
Säteen bileisiin piti mennä, mutta pukkas hirmusen flunssan päälle. Sitten tuli vedettyä kotona vitutukseen kalsarikännit...
zaler

Posts: 1,545

#67 • • zaler e h k i s

PoisoN:
Lopulta päädyin ug teatteriin psykebileisiin. Rahaa paloi ja paljon. Kivaa oli*joo*


*jiihaa*

--
let´s eat to the beat!

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#68 • • Peikkotyttö
känni*känni* ug-teatteri*jiihaa* ja sit yks ihana ihminen,joka puhu myt pyörrysiin*ding* ja jouduin tämmöseen seurustelu-juttuun,joka on kestäny jo melkeen vuoden*sydän**plur**hali*...kaikkee hassuu sitä tapahtuu...

--
Groove is in the Heart

sts

Posts: 7,969

#69 • • sts Sama pyynti aitta!
Soitin todella huonon kännidj-setin teekkareille Dipolissa*slurps*, jonka aikana join todella paljon viinaa *känni* jonka jälkeen menin ug-teatterille joka oli aika paska mesta kunnes minua päihdytettii lisää*vink* Tän jälkee törmäsin yhteen tyttöön kun hain kaverille vettä, ja aloin puhumaan häntä pyörryksiin*iloinen* Ja nyt olen seurustellut tämän tytön kanssa vuoden*sydän*
Avatar
#70 • • ~dream~peip. Guest
Siis 03 vappuu en muista, eli en tainnu juhlistaa sitä mitenkään, mut 02 vappu oli aikas kiva, olin työharjottelussa ikäväs firmas ja oli siistii ku sai vähän vapaata sielt ja muuta ajattelemist..tyttö porukas kruisailtii ja dokattiin muistaakseni kaivaris ja vähä ympäri helsinkii, mihkää ravinteliin ei tietenkään eksytty, kun ei ollu viel ikää, mut siistii oli *muistelee hyviä aikoja* *jiihaa**hali**nauru**iloinen*
Claquesous

Posts: 3,206

#71 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Ai viime vappuna..? Noh pyörittiin stadis kavereiden kaa ja sit loppujel lopuks mentiinki vappusäteisiin. Myönnän olleeni *känni*ssä

--
32. of December

Avatar
#72 • • *Pepper* Guest
olin turussa, rakastuin, ja harrastin seksiä....
tämä sama rakas on vieläkin kainalossain.... *sydän*
Unik

Posts: 4,117

#73 • • Unik
Ostin rannekkeen Jurrilandiaan ja kävin kaikissa laitteissa monta, monta, monta kertaa *känni**pelle*
Avatar
#74 • • sakk303 Guest
vaput ovat yleensä aina pimennossa. edellisiä muistikuvia vapusta on vuodelta...... 1997. sen jälkeen on ollut aika sumeita vappuja tosiaan. Vois tänä vappuna tapahtua kyllä jotain sellaista mikä jäis mieleenkin *ding* *nauru*
keijukainen

Posts: 1,599

#75 • • keijukainen kiksumurmeli
Viime vappuna oltiin kaverin kanssa Lahdessa ja päädyttiin La Vidaan keijusiivet selässä *iloinen* Hauskaa oli ja pari kuvaaki taitaa olla siitä illasta jossain *nauru*

--
*seepla*

Avatar
#76 • • Juzba Guest
Olin kännissä kuin käki.. Mitäs muutakaan. *nauru*
styrOx

Posts: 485

#77 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
hmmm olisinkohan ollu säteissä ja hukannu lompakon semmonen mieli kuva ainakin on.

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

hallucinogen

Posts: 8,190

#78 • • hallucinogen Edain
Säteissä tuli oltuun ja kivaa oli *iloinen* Tänä vuonna sama homma ja pitää tuota viinaa ottaa sen verta vähän et muistaa kans jotain *iloinen*

--
pikku-*possu*

vanhus

Posts: 889

#79 • • vanhus
otin rennosti kai tai sen näkee kun se on ovella *joo**hymy**nauru*

[muokattu 28.4.2004 13:58]
Nefertete

Posts: 665

#80 • • Nefertete pile-eläin
Vedin lehmäpuvun niskaan ja lähdin Haminaan pileisiin *ding*

--
Toiset tykkää muhkummasta.