Mitä teit vappuna?

201 posts, 11 pages, 33,094 views

Tapsuli

Posts: 89

#81 • • Tapsuli
olin selvinpäin
misjah

Posts: 3,373

#82 • • misjah Team Sika
menix se jo? *ding* olin näköjään *känni*ssä.. *iihhih*

--
www.team*possu*.tk

anthocyan

Posts: 1,511

#83 • • anthocyan Kohti valoa...
Öö... Hmm.... Ei hitto!!!!! Miten ei voi muistaa! Oikeesti! Nyt kyl mietin.... Hmm... Ei perkele täst tuu kyl mitään! Pitää kysyy kavereilt ku rupes vaivaan... Luulen et oltiin keskustas häröilemäs... *hih*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

ville

Posts: 3,780

#84 • • ville olen oikeasti ujo
95 ja taaksepäin en muista.

96: Toka vuosi lukiossa. Kaverilla aloiteltiin. Juomana 1/3 kossu, 8 bisseä ja omppuvinkku. Join kaikki ja makasin jossain päin espaa loppuyön.

97: Vika vuosi lukiossa. Yhden tutun kotibileissä, jotka oli ihan perseestä. Vappuaattona satoi ja oli kylmä.

98: Eka vuosi TKK:lla (=fuksimenoa). Viinaa tuli vedettyä neljä vuorokautta ja muistikuvat hataria.

99: Oon ollut intissä. Tod näk vetänyt sellaiset perseet että en ole muistanut mistään mitään.

00: Järkkäämässä entropyn bilettä dipolissa.

01: Yön nukkumassa, aamulla illuun. Soittamassa Danny Howells *jiihaa*

02: Screen clubwear competition, johon osallistuttiin vaavun kanssa. Koko ilta screenissä, soittamassa Fontaine ja aamulla illuun. Illussa proteuksen trancesetti oli yllättävän hyvä.

03: Yö nukkumassa, aamulla illuun. Soittamassa Coma ja Aalto live. Tämä bile rankkautuu ehkä top 5:een omassa kaikkien aikojen listassa *plur*

04: Yö nukkumassa, aamulla illuun. Tulossa ihan saatanan hyvät bileet ja tunnelma jota ei muualta löydä.


Yhteenveto: vuodesta 01 eteenpäin illussa ja siitä asti olen myös kokenut elämäni parhaat vaput. Suosittelen *pihkassa*
Fyrisch

Posts: 4,525

#85 • • Fyrisch
Hmm *ding* oltii ankkapuistos ja oli kylmä, joten pirtu lantrinkii piti juoda molemmin käsin ja sit loppuillast muistan jotai sporareissust keskustaan, kauheet riehumist ja sit oltii keskustas vissii. Sit mut vietii bussiin et pääsisin kotii *hahjust* ei näin!

Vappu 04 suunnitelmat olis Reclame the city - Liikkuvat katubileet ja muuta en oo sit suunnitellukkaa, massan mukana liikutaan! Keskustast pitäs kyl poistuu ennen yötä ettei joudu puukkohippaan.
ezzy

Posts: 8,060

#86 • • ezzy Droid-pappa
Enpä ole koskaan pitänyt vappua erityisenä juhlana...grillikauden taidan avata perjantaina.
Howdy

Posts: 7,955

#87 • • Howdy Oldie
Hmm .. viime vuodet on kyllä aika tiiviisti mennyt bileissä ..

--
Käpy vailla vertaa

workunit

Posts: 261

#88 • • workunit Hymyilevä kukkakeppi
erittäin mukavissa kotibileissä mennyt, hetkinen varmaan tuosta 01 vuodesta alkaen. saa nähdä katkeaako traditio tänä vuonna. Paikka ainakin vaihtuu se on varma =)
UnityF

Posts: 15,721

#89 • • UnityF joo just se

Howdy:
Hmm .. viime vuodet on kyllä aika tiiviisti mennyt bileissä ..



sama täällä... *hymy*
ChocoCat*

Posts: 690

#90 • • ChocoCat* Prinsessa
Viime vappuna.. hmm..
Olin kaverin luona eka etkoilee..
Lopulta kaikki MUUT oli siin kunnos et kukaa ei tahtonu lähtee ulos..*uuh*
Mä lähdin sit yksin.. harmitti jotenki ku olisin halunnu olla aurinkoilmalla jo keskustas,ulkona.
Sit ”pupu” näki juna-asemal ”leo leijonan” Trumpettineen..Me jatkettiin keskustaan ja nahtiin leijonan ”koira”kaveri... ja mentiin premiin..
Tällästä.
...ja kukaanhan ei tajunnu misttään mittään...*hih*

--
Kukas kissan hännän nostais ellei kissa itse..

Janne

Posts: 1,330

#91 • • Janne kipee ukkeli
Viime vappuna mulle sattui jotain hyvin erikoista - ja tämä tarina on tosi!

Olin Manilassa työmatkalla. Tutustuin hotellilla muutamaan paikalliseen tyyppiin, jotka osoittautuivat melko rikkaiksi varsinkin paikallisen mittapuun mukaan. No, vappuaattona oli Madonnan levyjulkkaribileet yhdessä kaupungin hienoimmista baareista (niin hienosta että en ole missään muualla sellaista nähnyt), ja kavereilla oli ylimääräinen kutsu - siispä lähdin mukaan. Baari sijaitsi noin puolen tunnin ajomatkan päästä hotelliltani; minulla ollut tarkkaa käsitystä ilmansuunnista, koska oli pimeää ja olin ollut kaupungissa vasta muutaman viikon (ja Manila on semmoinen 11 miljoonan asukkaan sekasotku, että huh huh). *ding*

Vaihdoimme paikkaa joskus puolen yön jälkeen. Yhtäkkiä kaverini tulevat hermostuneina kertomaan, että heidän ystävänsä on kidnapattu (kiinalaisperäisten rikkaiden kidnappaukset ovat Filippiineillä arkipäivää). He lähtivät kiireesti selvittämään asiaa poliisiasemalle, ja jättivät minut baariin - ”kiitti vaan”. *dissaa*

Aloin siinä sitten miettimään vaihtoehtoja kotiin pääsemiseksi. Takseihin ja poliisiin ei todellakaan voi luottaa, ja en olisi halunnut vaivata paikallisia työkavereitanikaan yösoittelulla. Sitten eräs hempeästi pukeutunut transu (niitäähän siellä riittää) tuli kysymään, että mikä hätänä, kun olin hieman oudon oloinen. Kuultuaan ongelmasta hän tarjoutui tulemaan mukaan oppaaksi, koska oli itsekin menossa samaan suuntaan - kunhan vain maksaisin taksin. Kaveri vaikutti luotettavammalta kuin esim. näkemäni poliisit, joten lähdimme taksilla Makatiin päin - ja saavuimmekin perille kaikessa järjestyksessä. Matkalla oli aikaa kysellä tissien teettämisestä ja muusta ”alaan” liittyvästä; aika mielenkiintoista, mitä sitä jotkut tekevät henkensä pitimiksi. Harvoin on ollut tuollaista matkaseuraa!

Ai niin, ja aamulla menimme kavereiden kanssa ravintolaan. Otin seisovasta pöydästä ihan hyvännäköistä ruokaa ja aloin syödä. Jossain vaiheessa tulin valitettavasti kysyneeksi, mitä lihaa siinä oli, ja se oli paistettua sian keuhkoa... *uuh**sars*
-P

Posts: 4,972

#92 • • -P
viime vappuna ei kyl mitään erityistä, peruskänniördäämistä *blush*. Tänä vappuna ehdottomasti ensiksi etkoille -> wäiskiin -> illut > *plur*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Optik

Posts: 1,691

#93 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Tämä vappu meni ihan perseelleen..

Ei juomista, ei biletystä säteissä, ei mitään kivaa

tilalle sain helvetinmoisen kiireen ja muuton toiseen kämppään, hermo palaa ja uusi vuokralainen sekä vuokranantaja soittelee vuorotellen parin tunnin välein et milloin saa avaimen/milloin on kämppä tyhjä....

Vituttaa suunnattomasti

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

kwani

Posts: 26

#94 • • kwani bad kitty
Vappuaatto kuluu rattoisasti kotonä kököttäessä! *possu* Lauantaina reissuun. Ei siis ole luvassa riekuntaa umpihumalassa Espalla...*vink*
Aidrian

Posts: 1,799

#95 • • Aidrian Furian Master
operaatio elämäntilanteen nollaus (vai oliko yhdysana?) on onnistuneesti suoritettu. Perseet on juoutu. Nyt nuq ja aamulla herätään megakrapulaan. Silloin sitä todella tietää elävänsä. Kyllä elämä on ihanaa. Hiukan ehkä hamrittaa 1-1 tasuri ruotsin kanssa, mut siitäkin voi huutaa naapurille, kun en se minä ollut, perkele. Tämäkin ilta oli voitto, en lähteny radalle vaikka miten houkuteltiin. Joo-o.. zetaa eli..*piis*
meow

Posts: 1,170

#96 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
.öö, avasin lahjoja, poltin tähtisadetikkuja ja valoin tinaa *iloinen*
.ens vuonna sit varmaan kaivetaan kellarista joulukoristeet, sytytetään vähän raketteja ja tehdään pihalle kokko..

*hellokitty*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

HaPsULi

Posts: 170

#97 • • HaPsULi Turpa kii, tääl on bileet
olin hyvin hyvin hyvin *känni* ja kohta lähdössä illuihin jatkamaan*känni*ä

--
se mikä ei tapa, sattuu ihan saatanasti

anri

Posts: 890

#98 • • anri team parempi pitäjä
olin epämääräisellä rannalla,
epämääräisessä seurassa,
epämääräisessä kunnossa,
ja se jatkuu, siis vappu - tai virallisesti se ei oo edes alkanut, jos aletaan oikeen pilkkua viilaamaan... tai niin joo, vuorokausi vaihtui ja päivämäärä on 1.5 eli on siis jo vappu - hauskaa vappua kaikille *hali*

--
don't go halfway - go all the way

Saara

Posts: 1,954

#99 • • Saara #2970
Ei mitään! Paitsi tänään sitten mennään juhlimaan eilisenkin edestä *vink*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

keisha

Posts: 1,394

#100 • • keisha bullet with butterfly wings

Saara:
Ei mitään! Paitsi tänään sitten mennään juhlimaan eilisenkin edestä *vink*

Samma här!

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)