Mitä teit vappuna?

201 posts, 11 pages, 32,986 views

PsyTranceFormer

Posts: 752

#1 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis
Elikkä nyt olis kiva tietää miten porukka on vappunsa viettänyt...

Tuliko oltua aivan kauheessa kännissä ja seliteltyä ventovieraille ihmisille aivan pehmeitä juttuja...

Vai kuljitko ylpeenä valkolakki päässä ja poksauttelit shampanjapullon korkeja...

Vai ehkä kenties kotona syöden nakkeja ja perunasalaattia erilaisten vappukrääsöjen keskellä...

Mitä tuli kämmäiltyä, montako pokaa teit, löytyikö se "oikea", oliko aamulla krapula(vai lähditkö heti aamutuimaan vapputorille?),oliko minkäänlaista morkkista, jos oli niin miks?

Kertokaa kaikki likaisetkin yksityiskohdat!!!!!

*possu**sydän**hellokitty*

[muokattu 1.5.2003 22:12]
Avatar
#2 • • Terjay Guest
Pelasin kotona Xboxia... Kun en kerta ördäilyä harrasta.
avb

Posts: 1,003

#3 • • avb - Sylvester -
Tuli oltuu gloriassa ja nosturissa( ja oon ihan vtun rikki)
Avatar
#4 • • ikj Guest
töissä*igor*
PsyTranceFormer

Posts: 752

#5 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis
Itse tuli oltua aikas pahassa kännissä ja tulihan sitä myös otettua !*#@*!sia... Ei ollu oikeen fiiliksiä lähtee Tampereelle sateeseen tai baariin niin päätin olla kavereiden kanssa lähi pubissa paikallisten juoppojen kanssa... Kyllähän niille tuli aikas paljon häröiltyä kaikkea...
Aamu alkokin sitten pienellä laskettelulla, mutta eiköhän se tästä...*nauraa*

[muokattu 1.5.2003 15:52]
seollaQ77

Posts: 299

#6 • • seollaQ77 sauvasekoitin
tuliha sitä oltua kylän jälkeen vanhassa montussa enkä edes lentäny ulos sieltä vaikka olin kuulemma ollu hullun näkönen. siis viinaa juodessa meni vappu ja morkkis laskettelu päivä tänään.*dissaa*
Avatar
#7 • • nightburnt Guest
Mä olin sellasessa kunnossa että huhhu!*ding* En aikoihin noin liikaa ole juonut..Tulin seitsemän aikaan aamulla himaan stadista. Nyt on morkkis paha ja darra painaa päälle..*poks* tänään viellä bibbaloimaan mutta huomenissa sitten koko päivä unta palloon!*nukkuu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#8 • • hallucinogen Edain
kaverin luona jääkiekkoo kattomas, kaupungilla, krunikassa jossain hienossa perintökämpässä*dissaa* memphisissä ja sitten gloriaan*iloinen* ku ois ollu enemmän massii niin oisin minäkin tullut illuihin *uuh*

--
pikku-*possu*

Avatar
#9 • • yana Guest
joo kun joku kertois mullekkin mitäää vittuuuu oikein tapahtu =D
hallucinogen

Posts: 8,190

#10 • • hallucinogen Edain
yana4000:

joo kun joku kertois mullekkin mitäää vittuuuu oikein tapahtu =D


Mä oon aina sanonu et tällasii reissui varten pitäs olla joukossa yks selvä kaveri, videokamera + paljon filmiä*nauraa*

--
pikku-*possu*

lostgone

Posts: 2,493

#11 • • lostgone
Pohjia otin lätkää kattoessa kavereitten, pikkuveljen ja sen kavereitten kaa. Kutuin parvekkeelta kylään naapurin (about 50v) joka sai eilen häädön ja kävin juomassa parit paukut pikkuveljen kaa sen luona.. Aivan loistava tyyppi, ollu vaa 25 vuotta linnassa, tuomittu mm. 2 taposta (kerto tehneensä 3)ja siinä me sitten haukuttiin naapureita jonkin aikaa..
Sitten kouvolan keskustaan ja olemaan ikiteiniä teinien kanssa.. Juttelin koko illan aikana varmaa sadan ihmisen kanssa ja muutenkin olen kuullut et olin aikas vauhdikas.. Baariin en enää jaxan mennä q kadulla oli paljo hauskempaa.. mut kaikkia yksityiskohtia illast en osaa kertoa q liike oli kovaa..
Mut nyt varmaanki voisin lähtä ryyppäämään mun naapurin kaa, jos sil sattuis vielä olemaan viinaa..*justjoo*
Ps. o vaikeeta kirjottaa q kädet tärisee ihan *sti..*plur*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Blues

Posts: 5,414

#12 • • Blues Koning van Afrika
Selvinpäin vappu meni.
Säästyi ainakin *nuha*

Piti mennä gloriaan muttei tullu mentyä ja piti mennä sitten illuihin mutta kaveri sai turpaan niin piti hoitaa se tilanne jolloin ei enään napannut lähteä illuihin kun kello lähestyi 9:ää aamulla *suru*
Ens vappuna sitten haalarit päällä taikka jonnekin tamppaamaan. *piis*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

nomic

Posts: 4,120

#13 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
no mul meni wappu iha hyvin kai jos muistaisin siitä jotain*nauru*
no tulihan tota juotuu ja juostuu kyttiä karkuun*iloinen*
eli normaali wappu*pahis*
Dee

Posts: 73

#14 • • Dee ass-shaking sista
Oli oikein rauhallista, -olin kotona, syötiin, kävin saunassa ja chillasin.. töihin tienaamaan viideksi!*täh**purr*

--
one love

Mikko

Posts: 136

#15 • • Mikko team spoon
No tulihan sitä oltuu glooriassa ja seliteltyy ihan tuntemattomille ihan ihme juttuja...*plur* ja sieltä lähin sit illuihin. Oli kyl paras wappu ikinä, nyt on jalat "vähän" kipeet, mut ei se haittaa pääasia oli et oli hauskaa. *ökkö*

--
Jorma Kovana
viidenneks ylin spoonittaja!!

akir0

Posts: 2,554

#16 • • akir0 idleRPG champion 2009
Mul oli oikein kivaa. Gloria, Hesperia, Nosturi, Lahden kadunvaltaus.

Kiitsa kivuudesta kavereille ja loistomusiikille!

..jalat on nyt hieman kipeät, enkä näe mitään..
nocturnal animal

Posts: 81

#17 • • nocturnal animal
oltiin kaveriporukalla piknikillä...oli tosi hauskaa....grillattiin ja dokattiin*hymy*..sit lähettiin tigeriin*joo*..oli helvetin hyvä meininki.....parasta oli herätä aamulla (iltapäivällä pikemminkin*nauraa*) omasta sängystä*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*

--
nocturnal animal

meow

Posts: 1,170

#18 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
.alahuoneella lippuja myymässä.*igor*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

misjah

Posts: 3,373

#19 • • misjah Team Sika
meitsi veti selvinpäin..*ding* mut oli ihan v***n hauska vappu..*iloinen* ekax stadissa pyörimässä ja sit amarillossa..*iloinen**iloinen*

--
www.team*possu*.tk

[Nuclear]

Posts: 5,855

#20 • • [Nuclear] el aprendiz
yana4000:

joo kun joku kertois mullekkin mitäää vittuuuu oikein tapahtu =D


Ainakin Illuis taisit olla, jos yhtään jeesaa*iloinen*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku