201 posts, 11 pages, 42,812 views
Itis:
Menin säteisiin, voin pahoin... lähdin säteestä 1/2 tuntia myöhemmin liian humalassa, sammuin, podin krapulaa
, menin säteisiin selvinpäin uudestaan ja pidin erittäin hauskaa.
Johtopäätös: Vähemmän viinaa minulle
Dementation:
---
Itis:
Menin säteisiin, voin pahoin... lähdin säteestä 1/2 tuntia myöhemmin liian humalassa, sammuin, podin krapulaa
, menin säteisiin selvinpäin uudestaan ja pidin erittäin hauskaa.
Johtopäätös: Vähemmän viinaa minulle
---
Unohdit mainita, että ennen lähtöäsi säteestä sinulta putosivat sarvetkin päästä...
*Hih* Sori, muistan vaan niin elävästi sut kertomassa että sarvet lähti päästä.

Mut oli silti elämäni siistein vappu... sunnuntaina tuli vähän tasoteltuu lady moonissa (oli muuten viimenen kerta kun sinne meen) ja nyt oon täs 32 tuntii valvonu eikä oikeen uni ota tullakseen! mut ehkäpä tää tästä!
04: Yö nukkumassa, aamulla illuun. Tulossa ihan saatanan hyvät bileet ja tunnelma jota ei muualta löydä.
Yhteenveto: vuodesta 01 eteenpäin illussa ja siitä asti olen myös kokenut elämäni parhaat vaput. Suosittelen
vaavu:
---
04: Yö nukkumassa, aamulla illuun. Tulossa ihan saatanan hyvät bileet ja tunnelma jota ei muualta löydä.
Yhteenveto: vuodesta 01 eteenpäin illussa ja siitä asti olen myös kokenut elämäni parhaat vaput. Suosittelen
---
Ootko vieläkin samaa mieltä? ;)
No joo, mulle tää oli kurjin vappu pitkään aikaan. Aina ei voi voittaa.

jeps,ei vedetä sitä viunaa litratolkulla kahessa tunnissa...Itis:

ja minä hoidin poitsun kotiin ja aamulla silittelin*lohduttel* krapulapäätä...muuutta olihan se kumminkin erittäin hauska wappu kun tuli sitten lauantaina käytyä *super*hyvät wappumätöt vetämässä ja säteeseen uudestaan mentyä ja nytten loppuun asti oltua*jiihaa* kivaa,kivaa oli!!!
Neon ja Proteus myös pitivät kutinsa.. Elämäni hauskimmat kaksi päivää, kiitos siitä..
eli ensi kerralla näemme myös..

ku ne on aika
. 
Kiitos kaikille teille. 

super-enkuli:
MAYDAY@Dortmund, Saksa
mm.Moguai, PVD, Chris Liebing, Lexy&K-Paul jne.
UPEETA!
Ei pysty edes selittää...
*taputapu*
Tahtoo takas!!! 

Henna:
---
super-enkuli:
MAYDAY@Dortmund, Saksa
mm.Moguai, PVD, Chris Liebing, Lexy&K-Paul jne.
UPEETA!
Ei pysty edes selittää...
*taputapu*
---
Joo, loistavat bileet oli.Tahtoo takas!!!
Musa rokkas ja ne laaserit oli niiin upeita!!! Jengii ku sienii sateel...pakko lähtee uudestaan!
Nature one vois olla next, heinäkuun lopus!!