201 posts, 11 pages, 34,353 views
Itis:
Menin säteisiin, voin pahoin... lähdin säteestä 1/2 tuntia myöhemmin liian humalassa, sammuin , podin krapulaa , menin säteisiin selvinpäin uudestaan ja pidin erittäin hauskaa.
Johtopäätös: Vähemmän viinaa minulle
Dementation:
---
Itis:
Menin säteisiin, voin pahoin... lähdin säteestä 1/2 tuntia myöhemmin liian humalassa, sammuin , podin krapulaa , menin säteisiin selvinpäin uudestaan ja pidin erittäin hauskaa.
Johtopäätös: Vähemmän viinaa minulle
---
Unohdit mainita, että ennen lähtöäsi säteestä sinulta putosivat sarvetkin päästä...
*Hih* Sori, muistan vaan niin elävästi sut kertomassa että sarvet lähti päästä.
04: Yö nukkumassa, aamulla illuun. Tulossa ihan saatanan hyvät bileet ja tunnelma jota ei muualta löydä.
Yhteenveto: vuodesta 01 eteenpäin illussa ja siitä asti olen myös kokenut elämäni parhaat vaput. Suosittelen
vaavu:
---
04: Yö nukkumassa, aamulla illuun. Tulossa ihan saatanan hyvät bileet ja tunnelma jota ei muualta löydä.
Yhteenveto: vuodesta 01 eteenpäin illussa ja siitä asti olen myös kokenut elämäni parhaat vaput. Suosittelen
---
Ootko vieläkin samaa mieltä? ;)
No joo, mulle tää oli kurjin vappu pitkään aikaan. Aina ei voi voittaa.
jeps,ei vedetä sitä viunaa litratolkulla kahessa tunnissa... ja minä hoidin poitsun kotiin ja aamulla silittelin*lohduttel* krapulapäätä...muuutta olihan se kumminkin erittäin hauska wappu kun tuli sitten lauantaina käytyä *super*hyvät wappumätöt vetämässä ja säteeseen uudestaan mentyä ja nytten loppuun asti oltua*jiihaa* kivaa,kivaa oli!!!Itis:
Menin säteisiin, voin pahoin... lähdin säteestä 1/2 tuntia myöhemmin liian humalassa, sammuin , podin krapulaa
super-enkuli:
MAYDAY@Dortmund, Saksa
mm.Moguai, PVD, Chris Liebing, Lexy&K-Paul jne.
UPEETA!
Ei pysty edes selittää...
*taputapu*
Henna:
---
super-enkuli:
MAYDAY@Dortmund, Saksa
mm.Moguai, PVD, Chris Liebing, Lexy&K-Paul jne.
UPEETA!
Ei pysty edes selittää...
*taputapu*
---
Joo, loistavat bileet oli. Tahtoo takas!!!
Musa rokkas ja ne laaserit oli niiin upeita!!! Jengii ku sienii sateel...pakko lähtee uudestaan!
Nature one vois olla next, heinäkuun lopus!!