Millainen on oikeasti komea mies??

865 posts, 44 pages, 455,149 views

Leppäkerttu

Posts: 225

#441 • • Leppäkerttu

Hyzenthlay:
---
NightCreature:
this is a good looking maaaaaaan!!!!!!!!!!! *joo*
tn_ElmersHard003_jpg.jpg vai mitääää?????

[muokattu 21.4.2004 13:50]

---


*slurps*



Ööö.. Kenestä toi kuva on? Näyttää jotenki mun eksältä..*poks* sick! *uuh*
Jammailija

Posts: 3,224

#443 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Jää~*: Minkäs teet et tummat hiukset ja ruskeat silmät on*slurps*
Sitten kun siihen lisätään vielä hyvä kroppa (HUOM, ei liian lihaksikas, vaan sopiva...) ja lävistys tai tauointi tai useempi, iin NAM!



Näiiiiiiiiiiin, mistähän tämmösen äijän löytäis*vink*?

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Elmiira

Posts: 1,446

#444 • • Elmiira

Jammailija:
---
Jää~*: Minkäs teet et tummat hiukset ja ruskeat silmät on*slurps*
Sitten kun siihen lisätään vielä hyvä kroppa (HUOM, ei liian lihaksikas, vaan sopiva...) ja lävistys tai tauointi tai useempi, iin NAM!
---


Näiiiiiiiiiiin, mistähän tämmösen äijän löytäis*vink*?



Joo kuule sussa on potentiaalia *hali* Kummasti sovit kuvaukseen... *kuolaa*
Mutta enhän sua taas kesällä löydä mistään *hmph* harmi...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Jammailija

Posts: 3,224

#445 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
*nauru*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Natsku

Posts: 276

#446 • • Natsku (_)_)====D ~~~~ (_x_)

Leppäkerttu:
---
Hyzenthlay:
---
NightCreature:
this is a good looking maaaaaaan!!!!!!!!!!! *joo*
tn_ElmersHard003_jpg.jpg vai mitääää?????

[muokattu 21.4.2004 13:50]

---


*slurps*

---


Ööö.. Kenestä toi kuva on? Näyttää jotenki mun eksältä..*poks* sick! *uuh*



that is one of my friends picture!!! *plur*

--
.oOo.oOoEAT MEoOo.oOo.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#447 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
sul on ihq kaveri!

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

W

Posts: 1,049

#448 • • W
Meikä on aika komee....ihan oikeesti....hmmmph...no ei sitte!!! *igor*
Sen olen muuten naisista huomannut että tuo heidän komee mies juttunsa muuttuu joka toinen päivä! *iloinen* *iihhih*

täällä löytyy aika ”komeita”
http://www.uglypeople.com/most_ugliest.php

[muokattu 26.4.2004 00:19]
kouma

Posts: 54

#449 • • kouma ystävä

William-78:
Sen olen muuten naisista huomannut että tuo heidän komee mies juttunsa muuttuu joka toinen päivä! *iloinen* *iihhih*
[muokattu 26.4.2004 00:19]




no tottakai.

kenen makuasiat eivät muotoudu jatkuvasti uuteen uskoon?

tämä on kyllä niin pelottavaa luettavaa koko topic, aivan kuin tuo naisen ulkonäköäkin ruotiva serkkunsa. liian paljon asiaa jota en ymmärrä. :D kyllä, ulkonäkö on visuaalinen kiihoke fysiikalle ja psyykkeelle ja useimmiten sen pohjalta luodaan juuri se ensimmäinen vaikutelma, mutta.. hm.

no! MYÖNNÄN myönnän: tykkään komeista miehistä ja kauniista naisista.
useimmiten vain tuntuu että noiden adjektiivien määritelmät teen jokaisen ihmisen kohdalla aina uusiksi.

(:

.kuume

--
sound in - pleasure out

Natsku

Posts: 276

#450 • • Natsku (_)_)====D ~~~~ (_x_)

kuuma:
---
William-78:
Sen olen muuten naisista huomannut että tuo heidän komee mies juttunsa muuttuu joka toinen päivä! *iloinen* *iihhih*
[muokattu 26.4.2004 00:19]

---



no tottakai.

kenen makuasiat eivät muotoudu jatkuvasti uuteen uskoon?

tämä on kyllä niin pelottavaa luettavaa koko topic, aivan kuin tuo naisen ulkonäköäkin ruotiva serkkunsa. liian paljon asiaa jota en ymmärrä. :D kyllä, ulkonäkö on visuaalinen kiihoke fysiikalle ja psyykkeelle ja useimmiten sen pohjalta luodaan juuri se ensimmäinen vaikutelma, mutta.. hm.

no! MYÖNNÄN myönnän: tykkään komeista miehistä ja kauniista naisista.
useimmiten vain tuntuu että noiden adjektiivien määritelmät teen jokaisen ihmisen kohdalla aina uusiksi.

(:

.kuume



YES!!!!!!!!!!!!!!*joo**joo**joo*

--
.oOo.oOoEAT MEoOo.oOo.

Howdy

Posts: 7,955

#452 • • Howdy Oldie

Jone:
---
[Nuclear]:
---
Jone:
Tuntuu kuin joku hivauttaisi helvetin ison rautanaulan päähäni joka kerta kun esittää ”trendikkyyden” ihanteena ja taivoiteltavana ominaisuutena. IMO kun trendit ja niiden seuraaminen on mielikuvituksettomille ja omaa makua vailla oleville pelleille.
---

Pitäiskö jokaisella siis olla erilainen maku ja pukeutua erilailla? Mun mielestä ei oo mitään pahaa jos tykkää ”trendeistä” ja siksi myös pukeutuu siten. Eriasia on ihmiset, jotka vaihtavat vaatekaapin sisältöä trendien vaihtumisen takia, ei suinkaan omien mieltymyksien...

---


No ton sun viimeisen lauseen mukaisiin ihmisiinhän mun kirjoitukseni viittasi? Trendien seuraaminen trendien seuraamisen vuoksi (mitä muuten todella monet tuntuvat harrastavat) on IMO siinä määrin epätervettä, että siitä voisi vierottaa siihen sortuvat ihmiset ihan yleisen hyvän nimissä vaikka sähköpiiskalla. Luonnollisesti on täysin mahdotonta, että kaikilla kuudella miljardilla maailman ihmisille olisi erilainen vaatemaku, mutta mielestäni ei ole mitenkään ihan liikaa vaadittu, että jokainen näistä pyrkisi mahdollisuuksien mukaan pukeutumaan ihan oman aidon mielipiteensä ja makunsa mukaisesti.

Perhana, jos mulla on joskus skidejä niin niiden on uusimpia trendivaatteita halutessaan parempi kehittää joku parempi syy kuin ”kaikilla kavereillakin on ja nää on viimeistä huutoa.” Laumasieluisuus on syöpä.

[muokattu 21.4.2004 00:33]



*joo* totta .. meikä on kyl aina painellu omia polkujaan *iloinen* ihan friikki ihmisten joukossa *nauru*

--
Käpy vailla vertaa

Cloudberry

Posts: 493

#453 • • Cloudberry
Tosinaiselle miehen karvan värillä ei ole mitään väliä, pääasia että sitä on enemmän kuin naisella/ paljon.. Sananlasku sanoo, ettei parta pahoille kasva ja äiti sanoo, että pusu ilman partaa on kuin muna ilman suolaa, joten yhdellä sanalla: PARTA. *plur*
Pakko olla parta! *joo*
Avatar
#454 • • greenie Guest

kuuma:
kenen makuasiat eivät muotoudu jatkuvasti uuteen uskoon?



No tän asian suhteen ei kyl kauhean usein. Gay or straight, male or female, ugly is still ugly.


tämä on kyllä niin pelottavaa luettavaa koko topic, aivan kuin tuo naisen ulkonäköäkin ruotiva serkkunsa. liian paljon asiaa jota en ymmärrä. :D kyllä, ulkonäkö on visuaalinen kiihoke fysiikalle ja psyykkeelle ja useimmiten sen pohjalta luodaan juuri se ensimmäinen vaikutelma, mutta.. hm.



Ymmärsit ihan oikein! :)


no! MYÖNNÄN myönnän: tykkään komeista miehistä ja kauniista naisista.
useimmiten vain tuntuu että noiden adjektiivien määritelmät teen jokaisen ihmisen kohdalla aina uusiksi.



Samoin, joskin joidenkin ihmisten kohdalla ne eivät muutu. Ei mitään henkilökohtaista, sä olet ihan kaunis.

Ja mitä tuohon vähän uudempaan keskusteluun tulee, niin olenko väärässä, jos väitän, että useimmiten;

Naiset korostavat asusteiden (”accessories”, sis. hiustyylit jne) merkitystä, kun taas miehet kehon (tissit, perse - mulla taas jotain vähän muuta, mutta kai noikin siinä on mukana)?
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#455 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Sellanen joka on mun vastakohta *justjoo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Avatar
#456 • • teculi Guest
Oikeasti komea mies on sellainen hemmo joka näyttää hyvältä omien okuläärien kautta. *pihkassa*

Tiettyjen yksilöiden kypsymättömyyden paljastaa se, että ne vie kumppaninsa (tässä yhteydessä voinemme puhua kaikista sukupuolista) kavereille näytille, ja jos kaverit ei oo ihan \”mikä ihq mies/nainen/androgyyni sulla!\”, niin sitten vaan vaihtoon.

Tällainen asiallisen kylmäkin ihminen iskee raivokipinää silloin kun toteaa tyyppien kaveeraavan/seukkaavan toisten kanssa vain siksi että ne on niin sopivia \”asusteita” *kivatsulle*

Ja sitä rumuutta ja kauneutta löytyy niin monessa muodossa.
*yingyang*
-P

Posts: 4,972

#457 • • -P

Steven Hoaks:
Sellanen joka on mun vastakohta *justjoo*



Njoo, eiköhän se täydellisyys ole aika monen meidän vastakohta esim. mun kans

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Mikki

Posts: 833

#458 • • Mikki
Mitä saadaan aikaseks ku laitetaan pataan
hyppysellinen ujoutta
kourallinen ei niin vetävää ulkonäköä
sekä ripaus sosiaalista vammaisuutta (lue: ei hallitse järkevää keskustelua, pelkästään diippadaappaa)

?????


Vastaus:
> Mikki

*slurps*

--
Names are for friends, so I dont need one.

PuPuKaRkKi

Posts: 175

#459 • • PuPuKaRkKi
Parta! Täytyy olla parta. Mielellään sellainen jonka saa letille tai renksuilla kiinni. *joo* Pitäähän sitä olla jotain mitä rapsutella. *hihu*
Pätkis

Posts: 1,038

#460 • • Pätkis Pikkis

PuPuKaRkKi:
Parta! Täytyy olla parta. Mielellään sellainen jonka saa letille tai renksuilla kiinni. *joo* Pitäähän sitä olla jotain mitä rapsutella. *hihu*


yäk. hanki hyvin karvainen koira?

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.