Hyzenthlay:
---
NightCreature:
this is a good looking maaaaaaan!!!!!!!!!!!
vai mitääää?????
[muokattu 21.4.2004 13:50]
---
Ööö.. Kenestä toi kuva on? Näyttää jotenki mun eksältä.. sick!
865 posts, 44 pages, 457,749 views
Hyzenthlay:
---
NightCreature:
this is a good looking maaaaaaan!!!!!!!!!!!
vai mitääää?????
[muokattu 21.4.2004 13:50]
---
Jää~*: Minkäs teet et tummat hiukset ja ruskeat silmät on*slurps*
Sitten kun siihen lisätään vielä hyvä kroppa (HUOM, ei liian lihaksikas, vaan sopiva...) ja lävistys tai tauointi tai useempi, iin NAM!
Jammailija:
---
Jää~*: Minkäs teet et tummat hiukset ja ruskeat silmät on*slurps*
Sitten kun siihen lisätään vielä hyvä kroppa (HUOM, ei liian lihaksikas, vaan sopiva...) ja lävistys tai tauointi tai useempi, iin NAM!
---
Näiiiiiiiiiiin, mistähän tämmösen äijän löytäis*vink*?
William-78:
Sen olen muuten naisista huomannut että tuo heidän komee mies juttunsa muuttuu joka toinen päivä! *iihhih*
[muokattu 26.4.2004 00:19]
kuuma:
---
William-78:
Sen olen muuten naisista huomannut että tuo heidän komee mies juttunsa muuttuu joka toinen päivä! *iihhih*
[muokattu 26.4.2004 00:19]
---
no tottakai.
kenen makuasiat eivät muotoudu jatkuvasti uuteen uskoon?
tämä on kyllä niin pelottavaa luettavaa koko topic, aivan kuin tuo naisen ulkonäköäkin ruotiva serkkunsa. liian paljon asiaa jota en ymmärrä. :D kyllä, ulkonäkö on visuaalinen kiihoke fysiikalle ja psyykkeelle ja useimmiten sen pohjalta luodaan juuri se ensimmäinen vaikutelma, mutta.. hm.
no! MYÖNNÄN myönnän: tykkään komeista miehistä ja kauniista naisista.
useimmiten vain tuntuu että noiden adjektiivien määritelmät teen jokaisen ihmisen kohdalla aina uusiksi.
(:
.kuume
Jone:
---
[Nuclear]:
---
Jone:
Tuntuu kuin joku hivauttaisi helvetin ison rautanaulan päähäni joka kerta kun esittää trendikkyyden ihanteena ja taivoiteltavana ominaisuutena. IMO kun trendit ja niiden seuraaminen on mielikuvituksettomille ja omaa makua vailla oleville pelleille.
---
Pitäiskö jokaisella siis olla erilainen maku ja pukeutua erilailla? Mun mielestä ei oo mitään pahaa jos tykkää trendeistä ja siksi myös pukeutuu siten. Eriasia on ihmiset, jotka vaihtavat vaatekaapin sisältöä trendien vaihtumisen takia, ei suinkaan omien mieltymyksien...
---
No ton sun viimeisen lauseen mukaisiin ihmisiinhän mun kirjoitukseni viittasi? Trendien seuraaminen trendien seuraamisen vuoksi (mitä muuten todella monet tuntuvat harrastavat) on IMO siinä määrin epätervettä, että siitä voisi vierottaa siihen sortuvat ihmiset ihan yleisen hyvän nimissä vaikka sähköpiiskalla. Luonnollisesti on täysin mahdotonta, että kaikilla kuudella miljardilla maailman ihmisille olisi erilainen vaatemaku, mutta mielestäni ei ole mitenkään ihan liikaa vaadittu, että jokainen näistä pyrkisi mahdollisuuksien mukaan pukeutumaan ihan oman aidon mielipiteensä ja makunsa mukaisesti.
Perhana, jos mulla on joskus skidejä niin niiden on uusimpia trendivaatteita halutessaan parempi kehittää joku parempi syy kuin kaikilla kavereillakin on ja nää on viimeistä huutoa. Laumasieluisuus on syöpä.
[muokattu 21.4.2004 00:33]
kuuma:
kenen makuasiat eivät muotoudu jatkuvasti uuteen uskoon?
tämä on kyllä niin pelottavaa luettavaa koko topic, aivan kuin tuo naisen ulkonäköäkin ruotiva serkkunsa. liian paljon asiaa jota en ymmärrä. :D kyllä, ulkonäkö on visuaalinen kiihoke fysiikalle ja psyykkeelle ja useimmiten sen pohjalta luodaan juuri se ensimmäinen vaikutelma, mutta.. hm.
no! MYÖNNÄN myönnän: tykkään komeista miehistä ja kauniista naisista.
useimmiten vain tuntuu että noiden adjektiivien määritelmät teen jokaisen ihmisen kohdalla aina uusiksi.