Millainen on oikeasti komea mies??

865 posts, 44 pages, 450,597 views

cheat

Posts: 796

#181 • • cheat
miehen täytyy ehdottomasti olla mua pidempi, tumma, timmi mut ei mikään herneaivoylibodattu, särmikäs. ei mitään babyfaceja tai naisellisia miehiä mulle.*eiei*
tummansiniset silmät on seksikkäintä mitä mä tiedän, pitkillä silmäripsillä, kiitos*joo*

sitten yksi pieni juttu johon kiinnitän aina huomiota, liian hoidetut kynnet miehellä on helvetin hinttimäiset. toisaalta liian pitkät kynnet ja paskaa siellä alla...yök molemmille.

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

random

Posts: 226

#182 • • random

cheat:
sitten yksi pieni juttu johon kiinnitän aina huomiota, liian hoidetut kynnet miehellä on helvetin hinttimäiset. toisaalta liian pitkät kynnet ja paskaa siellä alla...yök molemmille.



*repee* *iloinen* *nauru* *täh* En voi olla kommentoimatta... siis miten _miehellä_ voi olla ”liian hoidetut kynnet”?!?! ROFL.
moksu

Posts: 1,386

#183 • • moksu [Dimension]

wylarion:
---
cheat:
sitten yksi pieni juttu johon kiinnitän aina huomiota, liian hoidetut kynnet miehellä on helvetin hinttimäiset. toisaalta liian pitkät kynnet ja paskaa siellä alla...yök molemmille.

---


*repee* *iloinen* *nauru* *täh* En voi olla kommentoimatta... siis miten _miehellä_ voi olla ”liian hoidetut kynnet”?!?! ROFL.


Becksi kynnet, lakatut ja kaikkee..? *nauru*
Chatte

Posts: 4,085

#184 • • Chatte Team Teknolipat :)



cheat:
sitten yksi pieni juttu johon kiinnitän aina huomiota, liian hoidetut kynnet miehellä on helvetin hinttimäiset. toisaalta liian pitkät kynnet ja paskaa siellä alla...yök molemmille.


---

mokkeri:
Becksi kynnet, lakatut ja kaikkee..? *nauru*



Lakatut kynnet miehelläkin voi olla seksikkäät... riippuu tietty miehen tyylistä

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Lucia

Posts: 47

#185 • • Lucia Grasslander
Mulla on henkkoht kulmakarvafetissi. Miehellä _täytyy_ olla kunnon kulmat, mieluiten tummat ja luonnostaan hiukan pyöreällä tavalla kulmikkaat. Nenä on tärkeä, leuka myös. Silmät vaaleansiniset katseenvangitsijat.

Suht treenattu kroppa, mutta ei saa vetää yli (mitään suonenpaukuttelijoita kaivata).

Näistä voi tinkiä jos miehessä löytyy muita hyviä puolia. *vink*
ruskeat/mustat hiukset, mmh.

--
IMadeThis.

Elsa F

Posts: 2,763

#186 • • Elsa F Koululainen :)
Sellanen jolla on suuret silmät ja kulmakarvat ja jonka nimi alkaa T:llä*iloinen*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#187 • • [Nuclear] el aprendiz

elisak:
Sellanen jolla on suuret silmät ja kulmakarvat ja jonka nimi alkaa T:llä*iloinen*

Talkin' to me?...nyt se salainen ihailija paljastu *vink**nauru*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#188 • • ALIEN Guest
Tiimu ei sun silmät ole isot *hih*
Sallakat

Posts: 2,220

#189 • • Sallakat jungle, baby !
aika vaikee vastata tähän mun mielestä koska se kokonaisuus on se mikä ratkaisee. Joskus jollain kundilla voi olla vaik jotain sellasta päällä mikä tekee sen kokonaisuuden hyvän näköseksi niin ettei kiinnitä niin paljo huomiota esim naamaan tai toisin päin. Se kokonaisuus voi olla milloin mitäkin! mutta silti oon kuitenki aika tarkka ulkonäköasioissa. Oma kulta tosin on piiiiiiitkä ja tumma ja ruskeasilmäinen *pihkassa**sydän**pihkassa*
cheat

Posts: 796

#190 • • cheat
mulla on semmonen fiksaatio että miehellä täytyy olla lyhyet kynnet. mun mielestä semmoset kalman valkoset kädet, pitkät kynnet...yäk! semmoset että niillä ei ole tehty töitä päivääkään.hyi.

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Elsa F

Posts: 2,763

#191 • • Elsa F Koululainen :)

[Nuclear]:
---
elisak:
Sellanen jolla on suuret silmät ja kulmakarvat ja jonka nimi alkaa T:llä*iloinen*

---
Talkin' to me?...nyt se salainen ihailija paljastu *vink**nauru*



No ainahan mä sulle puhun*nauru*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

Saarus

Posts: 95

#192 • • Saarus
Vaikeeta...
Noh, persoonallisuus tuo ”komeutta” ihan automaattisesti, samoin sielukkaat silmät *pihkassa*
Ei mulla sen kummempia määritelmiä oikeastaan oo. Paitsi että pitää olla pukeutumiseltaan ja hygienialtaan siisti, muuten ei tuu kyllä kahta kertaa vilkastuu *heiii*

--
-life is life and show must go on-

kuu

Posts: 1,174

#193 • • kuu tyttttö
Komea on yksinkertaisesti Dorka *joo**hih*

--
köh köh

Howdy

Posts: 7,955

#194 • • Howdy Oldie

GoA:
Kiitoksia päiväni piristämisestä. *iloinen*

Mutta itse asiaan.Minäkään en noihin ehtoihin mahdu. Julma kohtaloni on siis elää loppuelämäni sinkkuna. *uuh* Tai mistäköhän nuo homot tykkää, jos ryhtyis sellaseks. *täh*



Kokeile .. ei sitä tiedä kuinka antavaista touhua saattais olla *iloinen*

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#195 • • ALIEN Guest
kuinka voit tuntea itsesi, jos et ole kokeillut homoilua? *vink* *nauru* *uros*
muksu

Posts: 563

#196 • • muksu LAPANEN
Taas hassu kysymys.. Tietty sellanen kun kaikki mun kaverit..!!*nauru**nauru**vink*

--
*..ota löysin rantein, älä jännitä!!!!*

pupuankka

Posts: 869

#197 • • pupuankka poly-wtf?!
Mä oon miettiny tätä useesti ja täytyy sanoo että jos yks ominaisuus täytyy mainita, niin se on yleinen ruumiinrakenne. pitää olla sopusuhtainen ja silleen ihanasti miehekäs *hih* mut tony halme-look-a-liket älkööt vaivautuko *eiei*

silmät on kans yks juttu mihin kiinnittää huomiota. *sydän*

mut muuten kokonaisuus ratkasee, se että on mielipiteitä ja ajattelee asioita. ja arvostaa ihmisiä. ja on kiltti ja tuhma yhtä aikaa *pahis**vink*
Howdy

Posts: 7,955

#198 • • Howdy Oldie

pupuankka:
Mä oon miettiny tätä useesti ja täytyy sanoo että jos yks ominaisuus täytyy mainita, niin se on yleinen ruumiinrakenne. pitää olla sopusuhtainen ja silleen ihanasti miehekäs *hih* mut tony halme-look-a-liket älkööt vaivautuko *eiei*

silmät on kans yks juttu mihin kiinnittää huomiota. *sydän*

mut muuten kokonaisuus ratkasee, se että on mielipiteitä ja ajattelee asioita. ja arvostaa ihmisiä. ja on kiltti ja tuhma yhtä aikaa *pahis**vink*



No mähän olen sitten unelma mies *iihhih**hahjust**nauru*

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#199 • • Relic Guest
mä!
Late

Posts: 3,441

#200 • • Late team Lasse

Relic:
mä!




Pyh, MUN profiilissani on komea mies! *nauru**iihhih**iloinen*


-Oiskin.. *sars*