Millainen on oikeasti komea mies??

865 posts, 44 pages, 451,017 views

[Nuclear]

Posts: 5,855

#221 • • [Nuclear] el aprendiz

hallucinogen:
---
Angelus:
täydellinen mies on mun vastakohta? *täh**uuh*

---


Jos mä tykkäisin pojista niin kyllä sä oisit ihan jees *vink**hali*


Miksi sana \”jos\”? *vink**nauru*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

hallucinogen

Posts: 8,190

#222 • • hallucinogen Edain
No kun mä tykkään tytöistä *iihhih*

--
pikku-*possu*

bubbelgum

Posts: 2,477

#223 • • bubbelgum ~sylikissa~
Äääh.. Tää on oikeesti tosi tyhmä kysmys.. *hmph* (no offence)

Koska kaikilla ihmisillä on eri maku, ja vastauksia kysmykseen löytyy niin paljon kun eri vastaajia on.. Ja hyvä niin, hirveetähän se olis jos kaikki tykkäis tasan samoista asioista ja kaikki näyttäis ihan samalta..

Henk-kohtasesti mä en ees tykkää ns. ”komeista” miehistä.. *iloinen*
Ennemmin sellanen persoonallinen tyyli ja pilkettä silmäkulmassa *hih*

--
Hullu ku pullosta tullu.

-P

Posts: 4,972

#224 • • -P

hallucinogen:
No kun mä tykkään tytöistä *iihhih*



ketä sä nyt hallu kusestat *nauru*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#225 • • ALIEN Guest

[Nuclear]:
---
alien:
Sika on ainakin itsevarma ja siitähän naiset tykkää, ei siihen aina ulkonäköä tarvitse *vink*

---

Naiset sanan eteen lisäisin ”jotkut”...*vink*



no luulis kyl kaikkien naisten tykkäävän itsevarmoista uroksista... *ding*
hallucinogen

Posts: 8,190

#226 • • hallucinogen Edain
Alien, varmaan liian itsevarmat ”urokset” eivät ole niitä kaikkein mieluisimpia kun luulevat itsestään liikoja mut en tarkota et pitäs olla silleen ”en mä kuitenkaan tota sais vaiks kuinka yrittäisin”-asenteella *vink*

--
pikku-*possu*

Blues

Posts: 5,414

#227 • • Blues Koning van Afrika
Eli taitaa se kultainen keskitie toimia parhaiten *iloinen*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Avatar
#228 • • ALIEN Guest

hallucinogen:
Alien, varmaan liian itsevarmat ”urokset” eivät ole niitä kaikkein mieluisimpia kun luulevat itsestään liikoja mut en tarkota et pitäs olla silleen ”en mä kuitenkaan tota sais vaiks kuinka yrittäisin”-asenteella *vink*


totta puhut... ja mähän sainoinkin, että itsevarmat. Enkä ” liian itsevarmat ” = ylimieliset.... *ding*
Avatar
#229 • • yana Guest

hallucinogen:
Alien, varmaan liian itsevarmat ”urokset” eivät ole niitä kaikkein mieluisimpia kun luulevat itsestään liikoja mut en tarkota et pitäs olla silleen ”en mä kuitenkaan tota sais vaiks kuinka yrittäisin”-asenteella *vink*



itsevarmuus ja ylimielisyys on kaksi eri asiaa.

kokemus on osoittanut etta harvoin mitaan saa jossei sita yrita itse ottaa. vaikka joku on joskus antanut kaiken kultalusikalla ja pyyhkinyt perseen puolestas niin voit olla varma ettei se kesta ikuisesti. jos jaa ruikuttamaan ja itkemaan omaa saamattomuuttaan ei paase kovin pitkalle. silla on aika vahan tekemista liikojen luulemisen kanssa tai royhkean itsekkyyden ja omaan napaan tuijottamisen kanssa.

[muokattu 20.9.2003 15:04]
hallucinogen

Posts: 8,190

#230 • • hallucinogen Edain
Korostaisin sanaa liian jos se sattu jäämään huomiotta *vink*

--
pikku-*possu*

Avatar
#231 • • ALIEN Guest
pitkälle pääsee kun osaa olla häpeämättä oma itsensä, eikä ylistele itseään missään mielessä. Itsevarma siinä mielessä, että osaa myös nauraa itsellensä ja uskaltaa sanoa omat mielipiteet, vaikka ne olisikin aika pervoja tai mitä lie... öfffff-töpic! *nauru**poks*
Avatar
#232 • • yana Guest

hallucinogen:
Korostaisin sanaa liian jos se sattu jäämään huomiotta *vink*



joka taas muuttaa koko homman oikeastaan aika itsestaan selvyydeksi imo?
rec

Posts: 2,923

#233 • • rec

Netthe:
Phobos:
---
tän keskustelun perusteella vois päätellä että naiset tykkää ”hintahtavista” miehistä noin ulkonäön perusteella..en enää ihmettele että mikä mussa sitten nappaa
---
¨

No niinhän se on. Niinku jo johonki toiseen keskusteluun kirjotin, niin meikäki tykkää eniten just semmosista
-suht lyhyistä
-joilla on kivat hiukset (ehkä pystyssä, ehkä 70-luvun tyyliin)
-olkalaukku on aika kova sana
-samoin hiattomat
-uskaltaa pitää hametta
-hatut/pipot tekee persoonallisen ilmeen
-ei mikään juntti-Einari, joka vihaa homoja, ulkomaalaisia, erilaisia ihmisiä kuin hän ja joka ei ikimaailmassa uskaltais tehä mitään niin ”kamalaa” kuin peittää finnistä naamaansa peitepuikolla. Tai jos miesten meikkaaminen tulis muotiin, ei uskaltais meikata.
-muuten vain söötti. Tykkään enemmän söpöistä ku komeista.*sydän* *sydän* *sydän*
-ei ylipainoinen, kaljamahainen, karvainen, hikinen, pitkäpartainen, kalju, vanha, irstas äijä



HAHAHAHAAA!!! Mukava kommentti.. ainoo, joka ei päde muhun on se, etten tykkää olkalaukusta (sellasta naisellisesta.. jos sitä tarkotat?!) Tää on oikein hauskaa luettavaa.. ylipäätäänsä!

Tää nyt oli vaa tällänen impulsiivinen kommentti (ks. topicci ”Sanot, mitä olisi pitänyt jättää sanomatta..” tms.) *justjoo*

*iloinen**vink**hih**nauru*

[muokattu 20.9.2003 20:53]
Avatar
#234 • • ALIEN Guest
mä voisin kyl samantien tehdä tänne topicin nimeltä ” millainen on oikeasti hyvää ruokaa ” tai ” mikä on oikeasti hyvää musiikkia ”..
...*ding*

Mut mielipiteitähän täällä vain kerrotaan.... YEP! *joo*

*hooooh*
äm

Posts: 2,376

#235 • • äm
Yli 185, sopusuhtainen, vatsalihaksista plussaa. Tumma tai vaalea hiuksisto, punertava ei kelpaa, kaljutkin epäilyttää. Ei silmälaseja. Klassiset komean miehen kasvot. Sellaiset, mitä on ikäväkseni vain n. 4%:lla miehistä.
Ei rintakarvoja (ne pari hassua saa olla, mistä voi vittuilla). Kiinteä perse. Sellanen, joka näyttää farkuissa vastustamattomalta. Iloiset silmät. Huomiotaherättämätön nenä. Pehmeät huulet. Isot kämmenet.

Ja miljoona sisäistä kriteeriä.

(voiko tässä samalla jättää tilauksen johonkin? *vink**slurps*)

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#236 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
791007.1.jpg

tollasen kun jostain sais, niin olis aika ihq *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

hallucinogen

Posts: 8,190

#237 • • hallucinogen Edain
Ei teissä naisissa ole tarpeeksi reikiä tollaselle miehelle *vink*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#238 • • hallucinogen Edain
linkki

Tossa on se ämmän ihanne mies parilla karvalla *vink*

--
pikku-*possu*

Howdy

Posts: 7,955

#239 • • Howdy Oldie

bubbelgum:
Äääh.. Tää on oikeesti tosi tyhmä kysmys.. *hmph* (no offence)

Koska kaikilla ihmisillä on eri maku, ja vastauksia kysmykseen löytyy niin paljon kun eri vastaajia on.. Ja hyvä niin, hirveetähän se olis jos kaikki tykkäis tasan samoista asioista ja kaikki näyttäis ihan samalta..

Henk-kohtasesti mä en ees tykkää ns. ”komeista” miehistä.. *iloinen*
Ennemmin sellanen persoonallinen tyyli ja pilkettä silmäkulmassa *hih*




Mut mut mut mut .. minähän se olen *plur**nauru*

--
Käpy vailla vertaa

äm

Posts: 2,376

#240 • • äm

hallucinogen:
linkki

Tossa on se ämmän ihanne mies parilla karvalla *vink*



Kiitti. Nyt oksettaa *nauru*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.