Millainen on oikeasti komea mies??

865 posts, 44 pages, 450,130 views

W

Posts: 1,049

#481 • • W

ALIEN:
ei se pelkällä hymyllä silti tule. Mieti - mulla ei ole edes hampaita ja silti saan! :DD
...ainakin ne nauramaan mun hymylle! ;)



*nauru* naurava nainen....antava nainen....varmasti lohkee! *nauru*
Avatar
#482 • • ALIEN Guest

W:
*nauru* naurava nainen....antava nainen....varmasti lohkee! *nauru*



antaa kyllä joskus, vaikka ei heti! ;) Huumorilla pääsee kyllä yllättävän pitkälle - ehkä joskus vähän liiankin pitkälle, eli kannattaa varoa sen käyttöä *nauru*
Tanjiz

Posts: 370

#483 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Mun mielestä mikään yksittäinen juttu ei oo se juttu, vaan koko olemus!! Kaikki mahdolliset pienetki jutut tekee miehestä hyvännäkösen tai sit kamalan.. Mut mä oonki ihan prkleen tarkka.. Kaikki pikku jututki ärsyttää tai sit miellyttää.. Kasvot, kävelytyyli, vaatetyyli, asenne, ajatukset ja jopa murre vaikuttaa mun mielestä.. (oikeesti, tää ei oo nyt ihan normaalia...) *piis**piis**justjoo**ding**ding*

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

W

Posts: 1,049

#484 • • W
cybernun-lg.jpg

Tälläset ne vaan klikkailee täällä ja rankkaa miehiä että miltä pitäis näyttää!
Hävetkää! *nauru*
Avatar
#485 • • ALIEN Guest
*nauru* noh, kyl kelpais toi nunnakin, et tottaaaa..... örgh... *poks* mut eiks se sisäinen kauneus olekin heti tokana?? *nauru*
Pinxu

Posts: 196

#486 • • Pinxu
*Häpee ihan tuhannella*Toi nunnakin kyl taitas purjehtii komeesti meitsin ohi listoilla *nyyh*
W

Posts: 1,049

#487 • • W

Pinxu:
*Häpee ihan tuhannella*Toi nunnakin kyl taitas purjehtii komeesti meitsin ohi listoilla *nyyh*



Voi pikku pinxu...*lohduttel* sä oot vaan turhan vaatimaton....kuiteski oot tosi namu! *vink*
COBALT

Posts: 1,407

#488 • • COBALT akitaattori
Kun sä vietät esmes 5 pitkää vuotta yksinäsi Alaskan eräkämpällä keskellä ”ei-mitään”, niin alkaa pakastebroilerikin näyttää haluttavalta...!!! *muhaha*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

W

Posts: 1,049

#489 • • W

Mr.D:
Kun sä vietät esmes 5 pitkää vuotta yksinäsi Alaskan eräkämpällä keskellä ”ei-mitään”, niin alkaa pakastebroilerikin näyttää haluttavalta...!!! *muhaha*



Mä veikkaan, että jos me miehet mentäis tonne, niin kyllä karu elämä tekis kuule varmaan hyvää, pullaposket lähtis ja näytettäis miehiltä....takas kun tultais, naisia pomppis joka paikassa syliin....minusta askeettiset/terveet elämän tavat (aina kun niitä joskus hyvin harvoin jaksaa harrastaa) tekee aivan helkutin hyvää ihmiselle niin ulkoisesti kuin muutenkin. *vink*
COBALT

Posts: 1,407

#490 • • COBALT akitaattori

W:
---
Mr.D:
Kun sä vietät esmes 5 pitkää vuotta yksinäsi Alaskan eräkämpällä keskellä ”ei-mitään”, niin alkaa pakastebroilerikin näyttää haluttavalta...!!! *muhaha*

---


Mä veikkaan, että jos me miehet mentäis tonne, niin kyllä karu elämä tekis kuule varmaan hyvää, pullaposket lähtis ja näytettäis miehiltä....takas kun tultais, naisia pomppis joka paikassa syliin....minusta askeettiset/terveet elämän tavat (aina kun niitä joskus hyvin harvoin jaksaa harrastaa) tekee aivan helkutin hyvää ihmiselle niin ulkoisesti kuin muutenkin. *vink*



Sä vetäisit tähän ton Filosohvisen näkökulman ihan selkeesti, heh! Tottahan töriset joo...!!!
On päässy allekirjoittaneelle kertymään tota ”reppua” tohon soljen yläpuolelle, mutta onneks vielä on naisia jotka tietää (tai tulee tietämään), et ”se jokin” on korvien välissä sittenkin...! ***Repsistä!***
*pahis**slurps*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

W

Posts: 1,049

#491 • • W

Mr.D:

On päässy allekirjoittaneelle kertymään tota ”reppua” tohon soljen yläpuolelle, mutta onneks vielä on naisia jotka tietää (tai tulee tietämään), et ”se jokin” on korvien välissä sittenkin...! ***Repsistä!***
*pahis**slurps*



Totta! *vink* ulkonäkö on jotain tällaista tyhmää jota opetetaan nuorille mediassa, oma tie paras tie! *joo*

ps. silti lähtisin jonnekki alaskaan heti jos vaan saisin....tekis terää tällaiselle kaupungin vetelyttämälle nuorelle spedelle! Ai että sitä puhdasta ilmaa/luontoa....Huokaus...*hihu*

[muokattu 19.8.2004 01:32]
Cloudberry

Posts: 493

#492 • • Cloudberry
Oon kyllä edelleenkin sitä mieltä, että se juttu on *sydän*PARTA!*sydän* *joo*

Mutta missä ne kaikki ihanat karvaiset miehet luuraa? *ding*
Pitääkö mun vaan kärsivällisesti odottaa Joulupukkia?? *nyyh* *nauru*
lillikutti

Posts: 249

#493 • • lillikutti hyppivä jyvä
mulla on fiksaatio miehiin jotka ovat kaljuja ja joilla on parta. (ihan jokainen tällainen mies ei kuitenkaan/tietenkään oo mun mieleen.) kalju ilman partaa kelpaa vallan mainiosti kuten myös hiukset omaava parran kanssa. ehkä parta kiehtoo siksi kun itselleni sellainen ei kasva.*ding*

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-

Avatar
#494 • • jamjam Guest
mies joka saa mut nauramaan niinku oikeesti saa mun pojot. ja jos sillä on nätit silmät *plur* liian nätit pojat ei kyl nappaa.. eli kundin pitää olla:
a) hauska
b) kaunissilmäinen
c) tuoksua hyvälle
Mosh

Posts: 137

#495 • • Mosh Adonis
Allekirjoittanuthan on luonnollisesti adonis... *igor*
Hrmph.

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

MM

Posts: 215

#498 • • Edited MM kaappimörkö
no meikä ei ainakaan oo komee,mut ei haittaa*hih*

--
Humppaa ja kuole:)

Nauskiss

Posts: 532

#499 • • Nauskiss
Ääh... Tulee liian suuri kiusaus postata tähänkin ketjuun...

Oikeasti komea on: Elämänvoimaa pursuava, älykäs, pitkä, ihminen jolla on kauniit ja ilmeikkäät silmät. Hmm... Kauniit hiukset (paksut, puolipitkät/pitkät, ehkä vähän lainehtivat) on kans ihanat. Pukeutumista mä en oo koskaan edes aatellu - mieluiten vaatteet veks ja paratiisiin asumaan.

*sydän*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Avatar
#500 • • ALIEN Guest

Avernian:
---
Ninnininni:
Oikeasti komea on: Elämänvoimaa pursuava, älykäs, pitkä, ihminen jolla on kauniit ja ilmeikkäät silmät.
---


Miksi?



Siksi, koska se ei ole tyhmä, lyhyt, ihminen jolla ei ole rumat tai ilmettömät silmät :D