Millainen on oikeasti komea mies??

865 posts, 44 pages, 455,155 views

Nauskiss

Posts: 532

#501 • • Nauskiss
No, herran jestas sentään... En mä TIEDÄ, miks tykkään et kauniit silmät ja älykkyys ja elinvoimaisuus on kiinnostavaa & puoleensavetävää - siltä musta vaan TUNTUU.

Vois oikeastaan lisätä tota listaa, kun nyt kerran tuli tää aihe perusteellisempaan käsittelyyn. Komeaa (ts. hurmaavaa, inspiroivaa) on myös: Rohkeus (en tarkoita törkeyttä/röyhkeyttä, vaan rohkeutta olla oma itsensä, muita kunnioittaen), sekä vielä luovuus ja hyvätapaisuus.

Nyt en keksi enää enempää. Noi riittää - tommonen mies on VARMASTI komee - siis mun mielestä.


*hih**sydän**hih*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Syder

Posts: 2,255

#502 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Eli siis lyhyesti sanoen: Joku muu kuin minä.

--
Divida et impera.

Uhuu

Posts: 844

#503 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
Nyt, kun taas oon katselemisen makuun päässyt niin kerrattakoon...
Komea mies on lihaksikas (selkä, se selkä =,), hymyruttuinen ja se tyylikäs arpi vois kanssa löytyä kasvoista...
Vihreät silmät ois ihan kivat... ja kaiken kun kantaa tyylillä niin kyllä tänne kelpais... lääh lääh.

-eivaadipaljoneiuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Mellu-

Posts: 4,006

#504 • • Mellu-
yleensä kyl pistää ekana miehissä silmään niiden olemus.. sitten vasta tää muu hässäköinti eli kroppa jnejnejne *nauru*
jos tyyppi oikeesti on ulospäin suuntautunut ja kivan retee niin mielelläni tutustun *hih*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Arrrmi

Posts: 405

#505 • • Arrrmi fighter
itsestään huolehtiva mies jostä äkee että hänestä pidetään

--
usko, toivo ja rakkkaus. Suurin niistä on rakkaus.

WuZuul

Posts: 181

#506 • • WuZuul
Kovasti täällä kertoillaan millanen ois hyvä mutta tiataa kuitenkin olla niin että se ulkonäkö vaikuttaa ekalla kerralla erittäin paljon. Ja sen perusteella sitten tehään päätös että mitä mieltä kys. kundista ollaan ja viittiikö sen kanssa olla tekemisissä *nauru* Näin omien kokemusten pohjalta *nauru* Tai ehkä oon vaan sit törmänny "vääränlaisiin" naisiin *nauru* Anyways, jatkakaa harjoituksia. Tää painuu nukkumaan.

--
Wannabe bilekone.

snoxn

Posts: 350

#507 • • snoxn

Kukkaania:
MIKKO *heiii* *pihkassa* *plur* *kuolaa*


Niin kai sitte *hihu*
MissKoo

Posts: 1,289

#508 • • MissKoo
Hmm.. kauneushan on aina katsojan silmässä, mutta itse pidän sellaisesta miehestä jossa on vähän särmää, ei mikään kiiltokuvapoika. Ja pitää olla ´miehen´ kokoinen, elikkäs salilla pitää käydä.. ei ole väliä onko tumma, vaalea tai siltä väliltä, mutta pitää olla sellainen itsevarma eikä mikään äidin kultapoju. Se on kyllä niin, että vaikka toinen olisi mieleltään maailman ihanin ihminen, homma ei toimi jos ei fyysisesti miellytä.
Avatar
#509 • • astaroth Guest

Nikitah:
Se on kyllä niin, että vaikka toinen olisi mieleltään maailman ihanin ihminen, homma ei toimi jos ei fyysisesti miellytä.


Oletko nyt aivan 100% tuon väitteen takana? Itse en ole, en sitten millään. Voin sanoa aivan puhtaalla omatunnolla, että minun suhteeni kaikilla - siis aivan kaikilla - on mahdollisuus. Aivan sama, minkä näköinen vastapuoli on, niin hänen tarvitsee vain vakuuttaa minuun sen verran vahvasti, että olisin hänen kanssaan. En todellakaan uskalla lähteä sanomaan, että en iki maailmassa voisi olla tuon kanssa. Voi kummasti sattua niin, että hän pystyy vaikuttamaan minuun niin syvästi - ulkonäöstään riippumatta.

Saatat joku päivä yllättyä. ”Rakkaus on sokea”, uskoit siihen tai et.*vink*
AnderS

Posts: 470

#510 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
-Offtopic-
Vaikka rakkaus olisikin sokea mutta yleensä se
kiinnostus toista kohtaan lähtee ulkonäkö seikoista. -Offtopic-
Avatar
#511 • • astaroth Guest

AnderS:
Vaikka rakkaus olisikin sokea mutta yleensä se
kiinnostus toista kohtaan lähtee ulkonäkö seikoista.


Kyllä. Ja näin on itsellänikin, mutta en voi sanoa olevani absoluutisen varma, että en voisi ihastua/rakastua ihmiseen, johon kiinnostukseni olisi täysin riippumaton hänen ulkonäöstään.
MissKoo

Posts: 1,289

#512 • • MissKoo

Astaroth:
---
Nikitah:
Se on kyllä niin, että vaikka toinen olisi mieleltään maailman ihanin ihminen, homma ei toimi jos ei fyysisesti miellytä.

---

Oletko nyt aivan 100% tuon väitteen takana? Itse en ole, en sitten millään. Voin sanoa aivan puhtaalla omatunnolla, että minun suhteeni kaikilla - siis aivan kaikilla - on mahdollisuus. Aivan sama, minkä näköinen vastapuoli on, niin hänen tarvitsee vain vakuuttaa minuun sen verran vahvasti, että olisin hänen kanssaan. En todellakaan uskalla lähteä sanomaan, että en iki maailmassa voisi olla tuon kanssa. Voi kummasti sattua niin, että hän pystyy vaikuttamaan minuun niin syvästi - ulkonäöstään riippumatta.

Saatat joku päivä yllättyä. ”Rakkaus on sokea”, uskoit siihen tai et.*vink*



Hmmm.. mä en kyllä tohon henk.koht usko. Mä olen itse ollut aina kiinnostunut kauneudenhoidosta yms. ja olen aika esteettinen ihminen. Jos toinen on sellainen että pikemminkin on vastenmielistä koskettaa, en ymmärrä miten suhteen fyysinen puoli olisi mahdollista.. jokaisellahan on omat kauneusihanteet, se mikä on toisen mielestä hyvännäköistä ei ole toisen mielestä. Mutta vaikka toinen olisi maailman parhaimman näköinen ja aivan ääliö, niin eihän sekään toimi tietenkään. Pitää olla kato sellainen jossa yhdistyy vähän kaikkea..
Avatar
#513 • • astaroth Guest

Nikitah:
Hmmm.. mä en kyllä tohon henk.koht usko. Mä olen itse ollut aina kiinnostunut kauneudenhoidosta yms. ja olen aika esteettinen ihminen. Jos toinen on sellainen että pikemminkin on vastenmielistä koskettaa, en ymmärrä miten suhteen fyysinen puoli olisi mahdollista.. jokaisellahan on omat kauneusihanteet, se mikä on toisen mielestä hyvännäköistä ei ole toisen mielestä. Mutta vaikka toinen olisi maailman parhaimman näköinen ja aivan ääliö, niin eihän sekään toimi tietenkään. Pitää olla kato sellainen jossa yhdistyy vähän kaikkea..


Joo, mutta pointtini onkin se, että vaikka myös minulla on omat ihanteeni ulkonäön ja persoonallisuuden suhteen, niin en kuitenkaan sulje pois kaikkia näitä muita olemassa olevia mahdollisuuksia. Sen verran on tullut tavattua erilaisia persoonia - niin ulkoisesti, kuin sisäisesti - että voin todeta kokevani vetoa myös muunkinlaisiin ihmisiin, kuin niihin jotka ovat lähinnä niitä kriteerejä, joita arvostan ns. ihanteellisessa kumppanissani.
Ja tämä ei tarkoita sitä, että olisin tavannut "Se tietty ihanne with the perfect body & intellectually outstanding person", ja muutamia muita tämän ihanteen lähellä olevia yksilöitä, vaan myös täydellisiä ääripäitä tästä ihanteesta, niin ulkoisesti kuin sisäisesti.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#514 • • Aziz Combat Fighter
Kyl mulle ainakin kasvonpiirteet on tosi sellanen juttu et joko tykkään tai sit en tykkää. Jos naisella on pienet, tyhmät silmät ja huono suu niin vaikee sitä on kuvitella et sitä jaksais pitkään yhtä soittoa katsoa. Tosin se, miten kauniina ihmistä pidän, riippuu paljon myös siitä, millanen ilme niissä silmissä on ja mitä sieltä suusta tulee. Monta kertaa on käynyt niin, että oon pitäny jotakuta tosi pinkeenä ja sit ku se on avannu suunsa ja sieltä on tullu sammakkosade ja kakaramaista kikatusta ni koko ihminen on yksinkertasesti lopettanu olemasta viehättävä.
evvk

Posts: 1,918

#515 • • evvk
Semmonen joka kaikki naiset haluu iske ja homo miehet mukaan lukien
evvk

Posts: 1,918

#516 • • evvk
Ikää kun alkaa oleen joku 50 niin varmaan ulkonäkö seikat ei niinkään enää kinnosta
puupi

Posts: 385

#517 • • puupi the puupi
yleensa homo

tai varattu

*super*

--
KM

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#519 • • Aziz Combat Fighter

Mark Hamilton:
Ikää kun alkaa oleen joku 50 niin varmaan ulkonäkö seikat ei niinkään enää kinnosta



Hehe, täst saa sellasen kuvan et jäbä vetelis jo viisisskymmenissä :) teknovanhus!
MissKoo

Posts: 1,289

#520 • • MissKoo

Astaroth:

Joo, mutta pointtini onkin se, että vaikka myös minulla on omat ihanteeni ulkonäön ja persoonallisuuden suhteen, niin en kuitenkaan sulje pois kaikkia näitä muita olemassa olevia mahdollisuuksia. Sen verran on tullut tavattua erilaisia persoonia - niin ulkoisesti, kuin sisäisesti - että voin todeta kokevani vetoa myös muunkinlaisiin ihmisiin, kuin niihin jotka ovat lähinnä niitä kriteerejä, joita arvostan ns. ihanteellisessa kumppanissani.
Ja tämä ei tarkoita sitä, että olisin tavannut ”Se tietty ihanne with the perfect body & intellectually outstanding person”, ja muutamia muita tämän ihanteen lähellä olevia yksilöitä, vaan myös täydellisiä ääripäitä tästä ihanteesta, niin ulkoisesti kuin sisäisesti.



Siis, väitätkö että voisit alkaa suhteeseen sillai aikuisten oikeesti ihmisen kanssa joka ei viehätä sua fyysisesti juuri millään lailla? Jos siihen kykenet, olet varmaan aika sankari *vink* koska itse en siihen ainakaan pystyis.. en mä nyt mitään jumalaista adonista etsi tai tarvitse, mutta siis pitää olla jotain mikä viehättää ulkomuodossa.