Nikitah:
Hmmm.. mä en kyllä tohon henk.koht usko. Mä olen itse ollut aina kiinnostunut kauneudenhoidosta yms. ja olen aika esteettinen ihminen. Jos toinen on sellainen että pikemminkin on vastenmielistä koskettaa, en ymmärrä miten suhteen fyysinen puoli olisi mahdollista.. jokaisellahan on omat kauneusihanteet, se mikä on toisen mielestä hyvännäköistä ei ole toisen mielestä. Mutta vaikka toinen olisi maailman parhaimman näköinen ja aivan ääliö, niin eihän sekään toimi tietenkään. Pitää olla kato sellainen jossa yhdistyy vähän kaikkea..
Joo, mutta pointtini onkin se, että vaikka myös minulla on omat ihanteeni ulkonäön ja persoonallisuuden suhteen, niin en kuitenkaan sulje pois kaikkia näitä muita olemassa olevia mahdollisuuksia. Sen verran on tullut tavattua erilaisia persoonia - niin ulkoisesti, kuin sisäisesti - että voin todeta kokevani vetoa myös muunkinlaisiin ihmisiin, kuin niihin jotka ovat lähinnä niitä kriteerejä, joita arvostan ns. ihanteellisessa kumppanissani.
Ja tämä ei tarkoita sitä, että olisin tavannut "Se tietty ihanne with the perfect body & intellectually outstanding person", ja muutamia muita tämän ihanteen lähellä olevia yksilöitä, vaan myös täydellisiä ääripäitä tästä ihanteesta, niin ulkoisesti kuin sisäisesti.