Millainen on oikeasti komea mies??

865 posts, 44 pages, 450,004 views

zara

Posts: 157

#461 • • zara bassotyttö
Mä oon aina ihastunu luoviin miehiin..ulkonäköön en oikeen..noh pitää huolehtia hygieniasta ja ei mielellään mikään ketjupolttaja :D
Jone

Posts: 8,258

#462 • • Jone Archibald Haddock

Pygmi:
---
PuPuKaRkKi:
Parta! Täytyy olla parta. Mielellään sellainen jonka saa letille tai renksuilla kiinni. *joo* Pitäähän sitä olla jotain mitä rapsutella. *hihu*

---

yäk. hanki hyvin karvainen koira?



Tai hanki sä uusi asenne ihmisten henkilökohtaisiin mielipiteisiin. *ding*

Musta on kyl siistii, että partaisille miehille löytyy silmää.

Nimim. ”partaa vuodesta 1995”
Cloudberry

Posts: 493

#463 • • Cloudberry

Jone:
Musta on kyl siistii, että partaisille miehille löytyy silmää.
Nimim. ”partaa vuodesta 1995”



*plur*

..ei välttämättä komea (kun sillä ei oo partaa) mutta muuten nätti ja pirun seksikäs on Extremeduudsonien Jukka Hilden. Katoin just niitten kotisivuilla mustavalkosen wushu_paivakirja- videoklipin missä se kungfuilee fiilistelymusan tahtiin. Tarttee yhen tommosen! *slurps* *nauru*
Muita hyviä ois Erik \'Everlast\' Schrody, Maroon 5:n laulaja, Ewan McGregor, Robert DeNiro.. Tarkemmin kun asiaa ajattelen ni melkein kaikissa miehissä on jotain komeaa, tai siis ylipäätään kaikissa ihmisissä jotain kaunista ja mielenkiintoista. *joo* (Paitsi siinä yhessä sokkitreffi-järkytyksessä, joka näytti myrkylliseltä japanilaiselta pallokalalta.. *eiei*)
Pikku Manna

Posts: 35

#464 • • Pikku Manna
komea mies..hmm..semmonen oman ittensä näkönen mielummin enemmän söpö kuin komea sillä mun mielestä komea pitää olla vaan tarpeen tullen ja kaikki miehethän osaavat olla komeita juhlapuvuissa*hymy*.ei kyllä pelkät mallipojan näköset sytytä näyttää ehkä liian naisellisilta..jokaisella makunsa ja hyvä niin makuasioista ei kiistellä*kivatsulle*..*nauru*.jokainen on komea omalla ihanalla persoonallisella tavalla sama pätee myös naisiin.
Pätkis

Posts: 1,038

#465 • • Pätkis Pikkis

Jone:
---
Pygmi:
---
PuPuKaRkKi:
Parta! Täytyy olla parta. Mielellään sellainen jonka saa letille tai renksuilla kiinni. *joo* Pitäähän sitä olla jotain mitä rapsutella. *hihu*
---
yäk. hanki hyvin karvainen koira?
---
Tai hanki sä uusi asenne ihmisten henkilökohtaisiin mielipiteisiin. *ding*


No ihan samoin sinne Jone-teilaan-teilaan-kaikki-vastaväittet-pläts! Mähän kommentoin tuota mielipidettä omallani. Sitäpaitsi ei sun parrassa ole mitään vikaa. Mä en vaan lämpiä sille parran rapsuttelulle, rapsuttelen mieluummin jotain muuta osaa.

[muokattu 21.6.2004 16:18]

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

kiiki

Posts: 491

#466 • • kiiki hankala
komea mies luottaa itseensä (minen ainakaan jassa kattoa niitä jotka hiipii pitkin seiniä ja säikkyy kaikkea), sillä ei ole pitkää tukkaa eikä muutenkaan ole kovin karvaista sorttia (niitä karvakorvia on jo muutenkin hoidettavana ihan tarpeeksi...) mutta pieni parta saa kyllä olla *slurps*
noita komean miehen ominaisuuksia on ihan pirun vaikea miettiä! mikä toisella näyttää hyvältä ei toiselle sovi ollenkaan. ja tiettyhän oman mielenkin pitää muuttua välillä, muutenhan menis tosi tylsäks! *nauru*

Cloudberry:
näytti myrkylliseltä japanilaiselta pallokalalta..



tää kuulostaa kyl tosi hyvältä! *lmao*
Cloudberry

Posts: 493

#467 • • Cloudberry

kiiki:
---
Cloudberry:
näytti myrkylliseltä japanilaiselta pallokalalta..
---
tää kuulostaa kyl tosi hyvältä! *lmao*



Oikeasti! Hämmästyttävää miten jotkut ihmiset voikin muistuttaa eläintä.. Oon ihan varma että sen suomujen välistä pursui tappavaa limaa. Ainakin hengittäminen kuivalla maalla näytti todella vaivalloiselta. Ehkä sen kotiplaneetalla on erilainen ilmasto.. *eiei*
Ee.. En haluaisi olla ilkeä, varmaan tuo kuullostaa aika tylyltä, muttamutta.. Ehkä olin siksi niin järkyttynyt, että kyseinen heppu vaikutti meilailun ja puhelinkeskustelujen perusteella todella fiksulta, hauskalta ja mukavalta. Ja olikin sitä, mutta niin susiruma että lapsia pelotti. Pukeutui myös todella huonosti (=tökerömmin kuin minä). Ja on mulla varaa sanoa, vaikka en itsekään ole kaunis - minut sentään tunnistaa ihmislajiin kuuluvaksi. Ja tämä on ainoa koskaan ikinä missään milloinkaan tapaamani ihminen, joka oli mielestäni oikeasti pelkästään ja vain ja ainoastaan ruma. Rima ei todellakaan ole kovin korkealla..

Sääliksi käy.. Menee ihan hukkaan mukava mies kun ei tule nätimmässä paketissa. Voi kun tuliski miellyttävä ulkonäkö ja luonne samassa paketissa vähän useammin.. Mutta en kyl tiiä mitä pitäs tulla vastaan, että lopettaisin sokkotreffeillä käymisen kokonaan. Eihän sitä ikinä tiedä millasen \”hiomattoman timantin\” löytää! *nauru*
Avatar
#468 • • RINY Guest
Oikeesti komeal miehel on pitkät hiukset, ei kyl mitää hevilettii mut pitkät kuiteski. *pihkassa* Ja tietty pitää olla sellanen ihan sopusuhtanen ja söpösilmänen.
sielu hänkin

Posts: 343

#469 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
(Minun on ihan turha sitä on miettiä millanen komia miäs, ku en niitä kuitenkaan saa!)
Useesti mun mielestäni komeissa miehissä on jotain todella kummallista, siis joku persoonallinen ”vika”.
Sitä ihastuu aina kokonaisuuteen toki, mutta muun muassa olen ihastunut näihin ominaisuuksiin: hassut hampaat, liian kireä jänne hampaiden yläpuolella, mieletön ujous ja asioiden jännittäminen, tapa sanoa hei aina eritavalla, tajuton määrä luomia, pallomainen olemus, tapa sanoa n-kirjain (niitä kun nimestä löytyy), ja tapa puhua äidistä.
Toki unelmien urokselta löytyy hartiaa, kireetä pyllyä, silmät joista näkee toisen mieleen ja siellä näkyy pilkettä ja komea mies osaa pukeutua.
Mutta; Komeus ole vain ulkokuorta, komeus on asenne.

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

martina

Posts: 1,875

#470 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
charmikkuus ja karisma tekee miehestä komean ja haluttavan.*pihkassa*
Kukkis

Posts: 300

#471 • • Kukkis K Y L Ä H U L L U
MIKKO *heiii* *pihkassa* *plur* *kuolaa*

--
Never say never..?

Mizfir

Posts: 2,472

#472 • • Mizfir pittuinen
Sellanen mies, josta säteilee lämpö jo heti kun näkee eka kerran *sydän*
ja osaa arvostaa toista ihmistä..silloin tekee vaikutuxen..sellainen söpönen

--
-Mannanen-

kiiki

Posts: 491

#473 • • kiiki hankala

linnu:
Mutta; Komeus ole vain ulkokuorta, komeus on asenne.



kyllä! *super*
ella_

Posts: 1,329

#474 • • ella_

IlonaPoks:
-Hymyilevät silmät
-sillee hiuksia että saa kiinni



amen to that *pihkassa*

--
Elementary, my dear.

Avatar
#475 • • Jonulih Guest
Sellainen jolla on nätit silmät, hyvännäköset hiukset, suorat hampaat ja kaikki ulkoiset kohteet kohdallaan.

Sellainen kuin tämä yksi.

[muokattu 4.7.2004 18:02]
Pinxu

Posts: 196

#476 • • Pinxu
Komea mies on vaan sellanen mikä näyttää hyvältä.
1.Pitää huolta itsestään.(Puhtaat hampaat ja vaatteet jne.)
2.Tyylitaju.(Tajuaa muistakin kuin flanelipaidoista)
3.Osaa käyttäytyä.(Mies näyttää vielä paremmalta,kun vaan osaa käyttäytyä ja olla kohtelias)
Siis ihan perus kamaa...Loppu onkin sitten kiinni katsojan verkkokalvoista. *nauru*
W

Posts: 1,049

#477 • • W
Mun mielestä tosi komee mies on joku sellanen 150kg puhdasta lihasmassaa....argghh....kunnon raivo härkä... *nauru*

Jos lukasee tätä palstaa, naisille tuntuu riittävän kun hymyilee oikein helkutisti....ikävä kyllä mä oon huono hymyilemään.....nyyh...*uuh*
Musta on paljon kivempaa näyttää tosi vihaselta...*pahis*
Avatar
#478 • • ALIEN Guest

W:
Mun mielestä tosi komee mies on joku sellanen 150kg puhdasta lihasmassaa....argghh....kunnon raivo härkä... *nauru*

Jos lukasee tätä palstaa, naisille tuntuu riittävän kun hymyilee oikein helkutisti....ikävä kyllä mä oon huono hymyilemään.....nyyh...*uuh*
Musta on paljon kivempaa näyttää tosi vihaselta...*pahis*



*opettele*

katos... ^ ___________________________________^

*vink*
W

Posts: 1,049

#479 • • W

ALIEN:
*opettele*

katos... ^ ___________________________________^

*vink*



Venaa, mä koitan nyt: ^__ _ > Argh...! ei onnistu....pentele....*nauru*
Avatar
#480 • • ALIEN Guest

W:
---
ALIEN:
*opettele*

katos... ^ ___________________________________^

*vink*

---


Venaa, mä koitan nyt: ^__ _ > Argh...! ei onnistu....pentele....*nauru*



*nauru*

ei se pelkällä hymyllä silti tule. Mieti - mulla ei ole edes hampaita ja silti saan! :DD
...ainakin ne nauramaan mun hymylle! ;)