Millainen on oikeasti komea mies??

865 posts, 44 pages, 450,124 views

Avatar
#421 • • astaroth Guest

kuuma:
oikeastaan minkä tahansa muun fyysisen ominaisuuden voi aina paikata jollain toisella. toisekseen olen niin *pihkassa* *sydän* *pihkassa* rinnallani jo jonkin aikaa viihtyneeseen mieshenkilöön, että ylistävät sanat päätyisivät kuvailemaan lähinnä häntä.. että enpä viitsi vaivautua. :D

ominaisuus, joka on sekä fyysisellä, että henkisellä tasolla ja saa mun pään kääntymään, on sellainen käsittämätön brutaali läsnäolo joka pakottaa ottamaan huomioon. sitä esiintyy sukupuoleen katsomatta, ja se voi olla myös varsin hellää ja juonittelevaa, mutta silti jotain mille ei voi sanoa vastaan. en nyt tarkoita mitään ”hei vittu meizi on hyvännäkönen tsiigatkaa öljysin just bägiksellä lihakset ja nyt oon niin pireissäni että verisuonetkin näkyy ihan vitun jees” ja sitten esitellään sitä kaikkea. ehkä joidenkin ihmisten kemiat vain natsaavat omani kanssa niin, että mielen säikeet suorastaan punoutuvat toisiinsa eikä sanoja tarvita luomaan ymmärrystä asian tolasta.

taidan olla vähän tylsä, kun mulla ei ole tiukkoja määreitä kultaista leikkausta noudattelevista kasvon- ja vartalonpiirteistä. ne vaan ovat taas mun mielestä vähän ....tylsiä!



Juuri tuon kaltaista määritelmää olen yrittänyt käyttää naisten suhteen. Voisi sanoa, että puolison pitää kuvastaan itseään, eli hän näyttää nimenomaan tyttöystävältä/poikaystävältä, ei miltään esineeltä, jolla lesottelet muille*joo* Olisipa useampiakin naisia, jotka ajattelevat tavallasi*plur* Bojot sulle!*piis*
PsyFox

Posts: 124

#422 • • PsyFox team red army
I*sydän**pahis**slurps**uros*

--
Heaven holds a sense of wonder and I wanted to believe...
*enkeli*/*pahis*

anthocyan

Posts: 1,511

#423 • • anthocyan Kohti valoa...


kuuma:
oikeastaan minkä tahansa muun fyysisen ominaisuuden voi aina paikata jollain toisella. toisekseen olen niin *pihkassa* *sydän* *pihkassa* rinnallani jo jonkin aikaa viihtyneeseen mieshenkilöön, että ylistävät sanat päätyisivät kuvailemaan lähinnä häntä.. että enpä viitsi vaivautua. :D

ominaisuus, joka on sekä fyysisellä, että henkisellä tasolla ja saa mun pään kääntymään, on sellainen käsittämätön brutaali läsnäolo joka pakottaa ottamaan huomioon. sitä esiintyy sukupuoleen katsomatta, ja se voi olla myös varsin hellää ja juonittelevaa, mutta silti jotain mille ei voi sanoa vastaan. en nyt tarkoita mitään ”hei vittu meizi on hyvännäkönen tsiigatkaa öljysin just bägiksellä lihakset ja nyt oon niin pireissäni että verisuonetkin näkyy ihan vitun jees” ja sitten esitellään sitä kaikkea. ehkä joidenkin ihmisten kemiat vain natsaavat omani kanssa niin, että mielen säikeet suorastaan punoutuvat toisiinsa eikä sanoja tarvita luomaan ymmärrystä asian tolasta.

taidan olla vähän tylsä, kun mulla ei ole tiukkoja määreitä kultaista leikkausta noudattelevista kasvon- ja vartalonpiirteistä. ne vaan ovat taas mun mielestä vähän ....tylsiä!



Todella ihanasti ja mahtavasti sanottu! *plur* Täytyy sanoa, että melkeenpä täydellinen kuvaus täydellisestä kumppanista. *iloinen*
Kiva että jotkut osaavat vielä ajatella näin syvällisesti ja fiksusti! *sydän*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Avatar
#424 • • Nancy Guest
Oon melko \”kaikkiruokanen\” mut on olemas kolme perusasiaa mitkä pitää olla kunnossa et mies näyttää hyvältä mun silmissä...

1. Kropan tulisi olla kunnossa...ei saa olla mikään lihaskimppu, mut ei mikään kukkakeppikään...

2. Pitää osata pukeutua hienosti

3. Hiukset- ei saa olla liian pitkät ja mieluiten laitetut...

Kaikkein tärkeintä on kuitenki se mitä tulee sisältä...elikkä vaikka oliski ulkonäköö niin se ei riitä. Pitää osata myös puhuu järkeviä, jos ei onnistu niin mun mielenkiintoni lakkaa hyvin lyhyeen. Ja kun tähän kaikkeen lisää sellasen seksuaalisen vetovoiman niin kyl tulee hyvä pakkaus...*kuolaa**plur*
Snowie

Posts: 601

#425 • • Snowie Ihku Hiutale
Sellaset iiiiiiiiihanasti, pilke silmä kulmassa, hymyilevät reivipojat. *pihkassa*
Ja sitten kun ne vielä tanssii hyvin... *kuolaa*
Avatar
#426 • • Equalizer Guest

Elvirith:
Sellaset iiiiiiiiihanasti, pilke silmä kulmassa, hymyilevät reivipojat. *pihkassa*
Ja sitten kun ne vielä tanssii hyvin... *kuolaa*



*vink* *nauru*
Avatar
#427 • • ALIEN Guest

liilu:
komeella miehellä on vahvat piirteet. vahvat leuat... ja jonkin verran lihaksistoa *joo*



ettas niin! *vink*
Jone

Posts: 8,258

#428 • • Jone Archibald Haddock

[Nuclear]:
---
Jone:
Tuntuu kuin joku hivauttaisi helvetin ison rautanaulan päähäni joka kerta kun esittää ”trendikkyyden” ihanteena ja taivoiteltavana ominaisuutena. IMO kun trendit ja niiden seuraaminen on mielikuvituksettomille ja omaa makua vailla oleville pelleille.
---

Pitäiskö jokaisella siis olla erilainen maku ja pukeutua erilailla? Mun mielestä ei oo mitään pahaa jos tykkää ”trendeistä” ja siksi myös pukeutuu siten. Eriasia on ihmiset, jotka vaihtavat vaatekaapin sisältöä trendien vaihtumisen takia, ei suinkaan omien mieltymyksien...



No ton sun viimeisen lauseen mukaisiin ihmisiinhän mun kirjoitukseni viittasi? Trendien seuraaminen trendien seuraamisen vuoksi (mitä muuten todella monet tuntuvat harrastavat) on IMO siinä määrin epätervettä, että siitä voisi vierottaa siihen sortuvat ihmiset ihan yleisen hyvän nimissä vaikka sähköpiiskalla. Luonnollisesti on täysin mahdotonta, että kaikilla kuudella miljardilla maailman ihmisille olisi erilainen vaatemaku, mutta mielestäni ei ole mitenkään ihan liikaa vaadittu, että jokainen näistä pyrkisi mahdollisuuksien mukaan pukeutumaan ihan oman aidon mielipiteensä ja makunsa mukaisesti.

Perhana, jos mulla on joskus skidejä niin niiden on uusimpia trendivaatteita halutessaan parempi kehittää joku parempi syy kuin ”kaikilla kavereillakin on ja nää on viimeistä huutoa.” Laumasieluisuus on syöpä.

[muokattu 21.4.2004 00:33]
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#429 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

alien:
---
liilu:
komeella miehellä on vahvat piirteet. vahvat leuat... ja jonkin verran lihaksistoa *joo*

---


ettas niin! *vink*



joo, 100kg tiukkaa lihaa *slurps*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jone

Posts: 8,258

#430 • • Jone Archibald Haddock

Hyzenthlay:
---
alien:
---
liilu:
komeella miehellä on vahvat piirteet. vahvat leuat... ja jonkin verran lihaksistoa *joo*

---

ettas niin! *vink*

---

joo, 100kg tiukkaa lihaa *slurps*



Tota on kauppojen leikkeletiskeilläkin ja niitä kutsutaan salamimakkaroiksi.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#431 • • [Nuclear] el aprendiz

Jone:
No ton sun viimeisen lauseen mukaisiin ihmisiinhän mun kirjoitukseni viittasi? Trendien seuraaminen trendien seuraamisen vuoksi (mitä muuten todella monet tuntuvat harrastavat) on IMO siinä määrin epätervettä, että siitä voisi vierottaa siihen sortuvat ihmiset ihan yleisen hyvän nimissä vaikka sähköpiiskalla. Luonnollisesti on täysin mahdotonta, että kaikilla kuudella miljardilla maailman ihmisille olisi erilainen vaatemaku, mutta mielestäni ei ole mitenkään ihan liikaa vaadittu, että jokainen näistä pyrkisi mahdollisuuksien mukaan pukeutumaan ihan oman aidon mielipiteensä ja makunsa mukaisesti.


Ite sain sen kuvan sanoistas et jos pukeudut trendikkäästi -> omaa makua vailla oleva pelle. Eli sillä ei olisi mitään väliä tykkäätkö ite niistä vaatteista vai et. Ite ostelen niitä vaatteita mistä tykkään ja osa niistä kulkee ”trendien” (ton sanan vois kyl laittaa pannaan, hirvee sana) mukana.

Perhana, jos mulla on joskus skidejä niin niiden on uusimpia trendivaatteita halutessaan parempi kehittää joku parempi syy kuin ”kaikilla kavereillakin on ja nää on viimeistä huutoa.” Laumasieluisuus on syöpä.


Meneeks ”Mun mielest toi on kivannäkönen ja tykkään tost tosi paljon?” (ja kyseessä on trendivaate) läpi? *vink*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Jone

Posts: 8,258

#432 • • Jone Archibald Haddock

[Nuclear]:
Ite sain sen kuvan sanoistas et jos pukeudut trendikkäästi -> omaa makua vailla oleva pelle. Eli sillä ei olisi mitään väliä tykkäätkö ite niistä vaatteista vai et. Ite ostelen niitä vaatteita mistä tykkään ja osa niistä kulkee ”trendien” (ton sanan vois kyl laittaa pannaan, hirvee sana) mukana.



Ei, tota en tarkoittanut. Siinä on ainakin mun käsitemaailmassani vissi ero pukeutuuko ”trendikkäästi” vai ”trendien mukaisesti.” Korostan nimenomaan sitä, että jokaisen tulisi mahdollisuuksiensa mukaan pukeutua juuri niinkuin itsestä hyvältä tuntuu, eikä roikkua muualta sanelluissa viimeisimmän huudon mukaisissa jutuissa mukana. Se on vaan (Simo Salmista lainatakseni) ”dorkaa ja tyhmää.”

[Nuclear]:
Meneeks ”Mun mielest toi on kivannäkönen ja tykkään tost tosi paljon?” (ja kyseessä on trendivaate) läpi? *vink*



Menee, jos skidi on oikeasti tota mieltä ihan omasta itsestään lähtevistä syistä. Kyllä sitä saa trendivaatteista diggailla, mutta kuullostaa jotenkin mahdottomalta että uusimpien trendien mukaiset vaatteet olisivat aina ”just sitä mitä oon aina halunnutkin laittaa päälleni.”
[Nuclear]

Posts: 5,855

#433 • • [Nuclear] el aprendiz

Jone:
Ei, tota en tarkoittanut. Siinä on ainakin mun käsitemaailmassani vissi ero pukeutuuko ”trendikkäästi” vai ”trendien mukaisesti.” Korostan nimenomaan sitä, että jokaisen tulisi mahdollisuuksiensa mukaan pukeutua juuri niinkuin itsestä hyvältä tuntuu, eikä roikkua muualta sanelluissa viimeisimmän huudon mukaisissa jutuissa mukana. Se on vaan (Simo Salmista lainatakseni) ”dorkaa ja tyhmää.”


Jep eli samoilla linjoilla.

Menee, jos skidi on oikeasti tota mieltä ihan omasta itsestään lähtevistä syistä. Kyllä sitä saa trendivaatteista diggailla, mutta kuullostaa jotenkin mahdottomalta että uusimpien trendien mukaiset vaatteet olisivat aina ”just sitä mitä oon aina halunnutkin laittaa päälleni.”


Toki jos se toistuu tilanteesta toiseen. Toisaalta vois joskus ehkä miettiä mistä oma maku johtaa, voiko se johtua esim. siitä että tykkää alitajuisesti näyttää ”trendikkäältä” ja sen takia tykkää uusimmista kledjuista mitkä kauppoihin tulee.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

-crystal-

Posts: 736

#434 • • -crystal-
karismaattiset piirteet,pilke silmäkulmassa,jotain tyylitajua ja isompi kun minä(enemmän lihasta ku läskiä):)komea voi olla kuvissa, mut -oikeasti komea- on sama PLUS sisäiset piirteet*slurps*
Natsku

Posts: 276

#435 • • Natsku (_)_)====D ~~~~ (_x_)
this is a good looking maaaaaaan!!!!!!!!!!! *joo*
tn_ElmersHard003_jpg.jpg vai mitääää?????

[muokattu 21.4.2004 13:50]

--
.oOo.oOoEAT MEoOo.oOo.

T-rex

Posts: 262

#436 • • T-rex ku(i)va tomaatti
minulle taas ulkonäkö on aika yhdentekevä. Tottakai sitä kattelee ihmisiä ja havainnoi tietyt yksilöt *slurps* mutta persoona tekee paljon. Mitään komistus-komistus-kriiteeriä minulle ei ole, vaan niissä Elämää Komeammat Miehet-sarjan poikasissa on aina ollut joku ” juttu”, esimerkiksi vaikka arpi. Yleensä kaikki yleisesti hirveän ihanat miehet on minun mielestä vaan Ihan Kivoja *hymy*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

Jammailija

Posts: 3,224

#437 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
jaa...*hmph*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#438 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

NightCreature:
this is a good looking maaaaaaan!!!!!!!!!!! *joo*
tn_ElmersHard003_jpg.jpg vai mitääää?????

[muokattu 21.4.2004 13:50]



*slurps*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

hoopstar

Posts: 472

#439 • • hoopstar hoopstar
no hui. pelottavan näkönen dikki tossa yläpuolella kyl *nauru*
aika hassu puheenaihe täällä *hymy*
Elmiira

Posts: 1,446

#440 • • Elmiira
Minkäs teet et tummat hiukset ja ruskeat silmät on *slurps*
Sitten kun siihen lisätään vielä hyvä kroppa (HUOM, ei liian lihaksikas, vaan sopiva...) ja lävistys tai tauointi tai useempi, iin NAM!

Tällaisia yhteisiä piirteitä olen huomannut miehissä joiden ulkonäköön olen tykästynyt, kun nyt ei siis puututa mihinkään sisäiseen...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~