kuuma:
oikeastaan minkä tahansa muun fyysisen ominaisuuden voi aina paikata jollain toisella. toisekseen olen niin rinnallani jo jonkin aikaa viihtyneeseen mieshenkilöön, että ylistävät sanat päätyisivät kuvailemaan lähinnä häntä.. että enpä viitsi vaivautua. :D
ominaisuus, joka on sekä fyysisellä, että henkisellä tasolla ja saa mun pään kääntymään, on sellainen käsittämätön brutaali läsnäolo joka pakottaa ottamaan huomioon. sitä esiintyy sukupuoleen katsomatta, ja se voi olla myös varsin hellää ja juonittelevaa, mutta silti jotain mille ei voi sanoa vastaan. en nyt tarkoita mitään hei vittu meizi on hyvännäkönen tsiigatkaa öljysin just bägiksellä lihakset ja nyt oon niin pireissäni että verisuonetkin näkyy ihan vitun jees ja sitten esitellään sitä kaikkea. ehkä joidenkin ihmisten kemiat vain natsaavat omani kanssa niin, että mielen säikeet suorastaan punoutuvat toisiinsa eikä sanoja tarvita luomaan ymmärrystä asian tolasta.
taidan olla vähän tylsä, kun mulla ei ole tiukkoja määreitä kultaista leikkausta noudattelevista kasvon- ja vartalonpiirteistä. ne vaan ovat taas mun mielestä vähän ....tylsiä!
Juuri tuon kaltaista määritelmää olen yrittänyt käyttää naisten suhteen. Voisi sanoa, että puolison pitää kuvastaan itseään, eli hän näyttää nimenomaan tyttöystävältä/poikaystävältä, ei miltään esineeltä, jolla lesottelet muille*joo* Olisipa useampiakin naisia, jotka ajattelevat tavallasi*plur* Bojot sulle!