Millainen on oikeasti komea mies??

865 posts, 44 pages, 450,624 views

Lucky-13th

Posts: 383

#381 • • Lucky-13th
onhan se,kaupungilla näkee kolmen aikoihin pelkästää RIITELYÄ JA TAISTELUA!
alkoholi voimistaa sitä renttumaisuutta!! mikään laiton aine ei tee semmoista, ainoastaan pistää veteläks ja välinpitämättömäks mut ei pistä pettämään..okei,ekstaasi kyl vois mut jos ihminen on tosi ilonen ni sitähän pystyy halata ketä vain

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Avatar
#382 • • ALIEN Guest

Njah:
okei,ekstaasi kyl vois mut jos ihminen on tosi ilonen ni sitähän pystyy halata ketä vain




*hali*
Avatar
#383 • • astaroth Guest

Njah:
onhan se,kaupungilla näkee kolmen aikoihin pelkästää RIITELYÄ JA TAISTELUA!



That makes a good point... Renttuleima vedetään varmaan enemmänkin sitä kautta, että toinen näistä on laillista ja toinen ei...
*pupu*

Posts: 351

#384 • • *pupu* nanonano
ööö...miten tää kaikki liittyy komeuteen? *ding*
ehkei sillä niin väliä...*nauru*

--
*pupu*

cuteass

Posts: 172

#385 • • cuteass PinkeePinkiPinpi

puputyttö:
ööö...miten tää kaikki liittyy komeuteen? *ding*
ehkei sillä niin väliä...*nauru*






Niiinpä, ehkä miten aineet vaukuttaa sen miehen ulkonäköön*ding**nauru*

--
-Mie vaan

Epailija

Posts: 5,636

#386 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Lene:
Eiköhän sanaa renttu tai renttumaisuus voi käyttää ihan vain kuvaavana adjektiivinakin ilman, että tämä luokittelisi henkilöä täysin mihinkään kategoriaan ja vaikka luokittelisikin sinä tiettynä aikana niin se ei tarkoittaisi, etteikö siitä olisi poispääsyä. Lähinnä renttuus viittaa jonkinlaiseen elämänasenteeseen.



Totta kyllä. En kuitenkaan kutsuisi huonojen valitojen tekoa edes renttumaiseksi käyttäytymiseksi. Toki huonoilla valinnoillakin on eroja, mutta kyse on juuri niistä asenteista, joiden vallassa niitä tehdään tai se miten niihin jälkikäteen suhtautuu. Huumekokeilut... No. Voisi kyllä hyvin kuvitella, että valtaosassa tapauksista kyse on renttumaisesta käyttäytymisestä. Ja kyllähän tuollainen jostakin viestii, mutta ei aina samasta asiasta. Äh. Menee jaaritteluksi. Ei minulla ole varsinaisesti mitään vastaansanomista tuohon ylläolevaan.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#388 • • astaroth Guest
Joo, olette ihan oikeassa. Nyt homman punainen lanka on hävinnyt... Jos päästäis vaikka takaisin raiteille:

Tulppaani:
Mutta nyt siihen todelliseen juttuuni: Miksi kaikki naiset diggaa nykyään tällaisista metroseksuaaleista? Eli siis tällaisista hemmoista, jotka ovat ns. vähän naisellisimpia.? En dissaa tällä ketään, mutta kummastuttaa kun nykyään kaikki äijät on samanlaisia HJK-takatukkia, Clarksit jalassa ja suomiräppäri- tai villakangastakki niskassa... Itse yritän pitää edes vähän erilaista dresscodea.*pahis*



Kysyin tota tossa vähän aikaisemmin. En tarkoita tällä, että kyseiset ihmiset ova metroseksuaaleja, että he kävisivät manikyyreissä yms. Mutta pieniä \”neitimäisiä\” piirtetä löytyy... Eli mikä naisia kiinnostaa miehen neitimäisyydessä? Tuleeko siitä joku ennakkoluulo, että tää äijä osaa myös kokata ja tehdä kotitöitä, vai onko joku muu jippo? Valistakaa...!*piis**iloinen*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#389 • • [Nuclear] el aprendiz

Tulppaani:
Kysyin tota tossa vähän aikaisemmin. En tarkoita tällä, että kyseiset ihmiset ova metroseksuaaleja, että he kävisivät manikyyreissä yms. Mutta pieniä ”neitimäisiä” piirtetä löytyy... Eli mikä naisia kiinnostaa miehen neitimäisyydessä? Tuleeko siitä joku ennakkoluulo, että tää äijä osaa myös kokata ja tehdä kotitöitä, vai onko joku muu jippo? Valistakaa...!*piis**iloinen*


Mua taas enemmän ihmetyttää miks miehen pitäis olla perus juro suomalainen; mies ei itke, mies ei puhu tunteista, jos miestä loukataan/haukutaan -> väkivalta ainoa oikea keino ratkaista asia...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

T-rex

Posts: 262

#390 • • T-rex ku(i)va tomaatti
Minuun ei ainakaan iske yhtään sellainen neitimäisyys. Minä odotan miestä, joka uskaltaa olla oma itsensä ja Mies. Siis sanoa minulle vastaan. Vahvana luonteena ei ole vielä sellaista tullut vastaan.

Miksi miesten ja naisten pitäisi olla samanlaisia? persoonathan erottavat meidät toisistaan vaikka olisimmekin sukupuolettomia. Ja miksi pitäisi olla samanlaisia, kun kuitenkin kaikkialla muulla korostetaan persoonan ja oman itsen merkitystä.

Ristiriitaista. *hmph*

Edit: ja tällä neitimäisyydellä en tarkoita sitä, että mies ei saisi pitää huolta ulkonäöstään, kunnostaan, olemuksestaan jne.

[muokattu 17.2.2004 18:48]

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

ella_

Posts: 1,329

#391 • • ella_
mun mielestä on kiva että on tullut sellainen ”trendiaalto” että miehetkin pitävät enemmän huolta itsestään ja miettivät pukeutumistaan jne. tykkään myös siitä, kuinka nykyisen trenin mukaisesti monilla on hieman pidemmät hiukset, tai siis ainakin ei koneella ajetut. muuten en sen kummemmin trendeistä piittaa, tai siitä, että seuraavatko miehet niitä vaiko eikö. kunhan on kiva tyyli niin muulla ei väliä :)

--
Elementary, my dear.

Lana83

Posts: 95

#392 • • Lana83

[Nuclear]:

Mua taas enemmän ihmetyttää miks miehen pitäis olla perus juro suomalainen; mies ei itke, mies ei puhu tunteista, jos miestä loukataan/haukutaan -> väkivalta ainoa oikea keino ratkaista asia...




Siinä yksi asia miksi pidän miehestäni, se puhuu aina tunteistaan, emme rittele kaikista asioista vaan puhumme. Kaikki pystymme aina puhumaan järkevästi. Ja kyllä sekin itkee joskus kun oikein pahalta tuntuu. Ei onnex ole koskaan väkivaltaa. En ole onnex ainut joka itkee meidän suhteessa... *lmao*

Jos mieheni minua ärsyttää, niin se johtuu työ stressistä. Ja onnex tunnen hänet niin hyvin että en välitä ja tiedän et se ärsyttäminen ei johdu minusta. Ja tiedän senkin että saman päivän aikana se pyytää jo anteeks.

Minusta on kivaa että mieskin näyttää joskus tunteensa.

Mutta kyllähän niitä riitoja aina joskus tulee, mutta aika harvoin.
sts

Posts: 7,969

#393 • • sts Sama pyynti aitta!
Taidan olla täydellinen vastakohta oikeasti komealle miehelle :D
Avatar
#396 • • astaroth Guest

Lana83:
Siinä yksi asia miksi pidän miehestäni, se puhuu aina tunteistaan, emme rittele kaikista asioista vaan puhumme. Kaikki pystymme aina puhumaan järkevästi. Ja kyllä sekin itkee joskus kun oikein pahalta tuntuu. Ei onnex ole koskaan väkivaltaa. En ole onnex ainut joka itkee meidän suhteessa... *lmao*

Minusta on kivaa että mieskin näyttää joskus tunteensa.



Totta kai miehellä pitää olla herkkä puoli. Kyllä se on minullakin (ja vielä harvinaisen herkkä), voin tunnustaa ilman omatunnon tuskia!*lohduttel**hali* Se vain on sidonnaista tilanteeseen, maskuliinisessa porukassa ei ole tapana kyynelehtiä;) Mutta jos nainen haluaa miehestä herkän puolen, niin eiköhän se ole mahdollista... Ainakin toivon niin, muuten meillä on ongelma...*nauru*
Sinza

Posts: 2,227

#397 • • Sinza

Tulppaani:
Eli mikä naisia kiinnostaa miehen neitimäisyydessä?


Miesten neitimäisyydessä ei ole kyllä mitään kiinnostavaa, vaan miehen täytyy olla miehekäs. Mutta mikäli ”neitimäisyydellä” tarkoitetaan huolenpitoa ulkonäöstään, se on kyllä sallittua, jopa toivottavaa, mutta ei siis mielestäni mitään neitimäistä. Siististi leikatut hiukset, suht trendikäs pukeutuminen, hyvä tuoksu ja \'hyvin pidetty\' vartalo ovat todellakin plussaa siihen kun arvioidaan, onko mies komea.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

-P

Posts: 4,972

#398 • • -P

sts:
Taidan olla täydellinen vastakohta oikeasti komealle miehelle :D



Ootpa pälli! sen tittelin vein jo minä, joten voit olla toisiks täydellinen vastakohta

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Armin

Posts: 411

#399 • • Armin surffitukka
Komea mies on pitkä, hänellä on hiukan aaltoileva paksu tukka, hän on treenattu mutta ei liian lihaksikas, leveä rinta, hänellä on suuret, kauniit (suuret) silmät ja pitkät ripset. Hän on tyylitietoinen ja itsevarma, muttei kuitenkaan kusipää. Sirot kasvot ja kaunis leuka. Hänellä pitää olla hyvin hoidetut ja puhtaat kädet.
Hän käyttäytyy hyvin ja on kohtelias. Huumorintajuinen ja nauraa paljon. Leveä hymy on pelkkää plussaa.

Hänen pitää viedä minulta jalat alta....

Nämä ehdot täyttävä mies, lähetä yksityisviesti *kuolaa*

*lmao*

Ja minä kehtaa ihmetellä miksi olen vielä sinkku!!!!!!!!!

[muokattu 28.2.2004 12:24]
Jone

Posts: 8,258

#400 • • Jone Archibald Haddock

Sinza:
.... trendikäs ....



Tuntuu kuin joku hivauttaisi helvetin ison rautanaulan päähäni joka kerta kun esittää ”trendikkyyden” ihanteena ja taivoiteltavana ominaisuutena. IMO kun trendit ja niiden seuraaminen on mielikuvituksettomille ja omaa makua vailla oleville pelleille.