Millainen on oikeasti komea mies??

865 posts, 44 pages, 450,591 views

[Nuclear]

Posts: 5,855

#401 • • [Nuclear] el aprendiz

Jone:
Tuntuu kuin joku hivauttaisi helvetin ison rautanaulan päähäni joka kerta kun esittää ”trendikkyyden” ihanteena ja taivoiteltavana ominaisuutena. IMO kun trendit ja niiden seuraaminen on mielikuvituksettomille ja omaa makua vailla oleville pelleille.


Pitäiskö jokaisella siis olla erilainen maku ja pukeutua erilailla? Mun mielestä ei oo mitään pahaa jos tykkää ”trendeistä” ja siksi myös pukeutuu siten. Eriasia on ihmiset, jotka vaihtavat vaatekaapin sisältöä trendien vaihtumisen takia, ei suinkaan omien mieltymyksien...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Howdy

Posts: 7,955

#402 • • Howdy Oldie

[Nuclear]:
---
Jone:
Tuntuu kuin joku hivauttaisi helvetin ison rautanaulan päähäni joka kerta kun esittää ”trendikkyyden” ihanteena ja taivoiteltavana ominaisuutena. IMO kun trendit ja niiden seuraaminen on mielikuvituksettomille ja omaa makua vailla oleville pelleille.
---

Pitäiskö jokaisella siis olla erilainen maku ja pukeutua erilailla? Mun mielestä ei oo mitään pahaa jos tykkää ”trendeistä” ja siksi myös pukeutuu siten. Eriasia on ihmiset, jotka vaihtavat vaatekaapin sisältöä trendien vaihtumisen takia, ei suinkaan omien mieltymyksien...



Mä oon sitten kaikkee muuta kun trendikäs .. tainnu jymähtää kultaiselle 50 - luvulle *justjoo**nauru*

Mut sithän mä oon cool .. *ding*

[muokattu 20.2.2004 01:48]

--
Käpy vailla vertaa

Epailija

Posts: 5,636

#403 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Armin:
Komea mies on pitkä, hänellä on hiukan aaltoileva paksu tukka, hän on treenattu mutta ei liian lihaksikas, leveä rinta, hänellä on suuret, kauniit silmät ja pitkär ripset. Hän on tyylitietoinen ja itsevarma muttei kuitenkaan kusipää. Sirot kasvot ja kaunis leuka. Hänellä pitää olla hyvin hoidetut ja puhtaat kädet.

Hänen pitää viedä minulta jalat alta....

Ja minä kehtaa ihmetellä miksi olen vielä sinkku!!!!!!!!!



Jaa että vainko komeilla on mahkut? *ding* *g*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

[Nuclear]

Posts: 5,855

#404 • • [Nuclear] el aprendiz

Howdy:
Mä oon sitten kaikkee muuta kun trendikäs .. tainnu jymähtää kultaiselle 50 - luvulle *justjoo**nauru*

Mut sithän mä oon cool .. *ding*


Mun mielestä ei vaatteiden vuosiluvulla juurikaan oo väliä, kyse on enemmänkin tyylistä millä niitä kantaa. Jotkut kaverit pukeutuu sellasesti miten en ite vois ikinä pukeutua, mut silti ne tuntien en osais ees kuvitella jotain muita vaatteita kuin nykyiset (joo on niillä enemmänkin kuin yhdet vaatteet). Eli kyllä jossain määrin myös pukeutuminen aistii ihmisen luonteesta, asenteista jne.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Toykio

Posts: 294

#405 • • Toykio
Nyt muistin,että kevään tullen melki kaikki kundikundiset näyttää ”hyvältä”,mutta se taittaa olla se kevätjuttu...
Omat kritteerit kai palaa sitten aika äkkiseltää takas...

Ekanen komeuskriteeri:Prinssi!!*sydän*

[muokattu 20.2.2004 18:11]
sts

Posts: 7,969

#406 • • sts Sama pyynti aitta!

Angelus:
---
sts:
Taidan olla täydellinen vastakohta oikeasti komealle miehelle :D

---


Ootpa pälli! sen tittelin vein jo minä, joten voit olla toisiks täydellinen vastakohta



Tota ei usko kukaan täällä et ees sinä ;D Oon vitusti epävetovoimaisempi vrt suhun :D ei kukaan tyttö voi pitää mun ulkonäöstä. :D
-P

Posts: 4,972

#407 • • -P

sts:
---
Angelus:
---
sts:
Taidan olla täydellinen vastakohta oikeasti komealle miehelle :D

---


Ootpa pälli! sen tittelin vein jo minä, joten voit olla toisiks täydellinen vastakohta

---


Tota ei usko kukaan täällä et ees sinä ;D Oon vitusti epävetovoimaisempi vrt suhun :D ei kukaan tyttö voi pitää mun ulkonäöstä. :D



Älä ota itseesi, mutta mulla on sama ongelma!! luuletko että huvikseni olen lähes 90% ajasta yksin? jäbäl sentään pincé rastatyttö =)

[muokattu 21.2.2004 15:16]

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Natsku

Posts: 276

#408 • • Natsku (_)_)====D ~~~~ (_x_)
there is nooo real SUPER DUPER good looking men... *eiei*

....hääähäää....

--
.oOo.oOoEAT MEoOo.oOo.

Avatar
#409 • • astaroth Guest

MiniPsYchAOs:
there is nooo real SUPER DUPER good looking men... *eiei*

....hääähäää....



Heh, that is not what you told me... *nauru*
Natsku

Posts: 276

#410 • • Natsku (_)_)====D ~~~~ (_x_)

Tulppaani:
---
MiniPsYchAOs:
there is nooo real SUPER DUPER good looking men... *eiei*

....hääähäää....

---


Heh, that is not what you told me... *nauru*



are you SUPER DUPER good looking????

Honestly???

Boys are eyecandy... nothing AI can eat!!!
*pahis*

--
.oOo.oOoEAT MEoOo.oOo.

nomic

Posts: 4,120

#411 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

sts:
Taidan olla täydellinen vastakohta oikeasti komealle miehelle :D


tervetuloa joukkoon *nauru*
*possu* *sars*
Tlzi

Posts: 103

#412 • • Tlzi hani
miehekäs sotilas mies*nauru**hih**vink*

--
Fake it till you make it !!

kuu

Posts: 1,174

#413 • • kuu tyttttö

nomic:
tervetuloa joukkoon *nauru*
*possu* *sars*



Minä ainakin tykkään kovasti ulkonäöstäsi. *iihhih*

--
köh köh

Avatar
#414 • • astaroth Guest

MiniPsYchAOs:
are you SUPER DUPER good looking????

Honestly???

Boys are eyecandy... nothing AI can eat!!!
*pahis*



Heh, olen kaunis kuin uralinpihlaja...*igor**igor**igor*
Natsku

Posts: 276

#415 • • Natsku (_)_)====D ~~~~ (_x_)

Tulppaani:

Heh, olen kaunis kuin uralinpihlaja...*igor**igor**igor*



To my man.. peace_2.gif ...=)
*pus* *hali*

--
.oOo.oOoEAT MEoOo.oOo.

-P

Posts: 4,972

#416 • • -P

nomic:
---
sts:
Taidan olla täydellinen vastakohta oikeasti komealle miehelle :D

---

tervetuloa joukkoon *nauru*
*possu* *sars*



taidanpa kimon kuulua samaan joukkoon *possu* *sars*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Armin

Posts: 411

#417 • • Armin surffitukka

Epailija:
---
Armin:
Komea mies on pitkä, hänellä on hiukan aaltoileva paksu tukka, hän on treenattu mutta ei liian lihaksikas, leveä rinta, hänellä on suuret, kauniit silmät ja pitkär ripset. Hän on tyylitietoinen ja itsevarma muttei kuitenkaan kusipää. Sirot kasvot ja kaunis leuka. Hänellä pitää olla hyvin hoidetut ja puhtaat kädet.

Hänen pitää viedä minulta jalat alta....

Ja minä kehtaa ihmetellä miksi olen vielä sinkku!!!!!!!!!

---


Jaa että vainko komeilla on mahkut? *ding* *g*



Kaikilla on mahdollisuus.... *hih*

No siis toi on vaan sellainen yleispätevä juttu....
Ei sitä koskaan tiiä.
Se siinä jännää onkin.
Avatar
#418 • • ~dream~peip. Guest
Miehen pitäis olla pitkä ja lihaksikas, siististi pukeutunu ja tuoksua hyvälle....
*blush*
Avatar
#419 • • CryOniC Guest

duracell-pupu:
Sellaset joilla on hyvät käsivarren lihakset ja muutenkin timmissä kunnossa...
mul on joku ihme juttu mut tykkään tosi paljon sellasist kauniista pojista...kiiltokuvapojista...
ehkä vähän naisellisistakin....
hrrrrrrr *vink*


Juu...mulla on sama homma menos...lisätään vielä et pitää olla oma tyyli ja muutenki
omaperänen*kuolaa*...mun kultasesta löytyy aina kaikkee kivaa uutta*slurps**sydän**pupu*
kouma

Posts: 54

#420 • • kouma ystävä
iiks.

pituutta niin paljon, että voin olla ne törkeimmät korkokengät jalassa eikä tarvitse siltikään vilkuilla alaspäin.

oikeastaan minkä tahansa muun fyysisen ominaisuuden voi aina paikata jollain toisella. toisekseen olen niin *pihkassa* *sydän* *pihkassa* rinnallani jo jonkin aikaa viihtyneeseen mieshenkilöön, että ylistävät sanat päätyisivät kuvailemaan lähinnä häntä.. että enpä viitsi vaivautua. :D

ominaisuus, joka on sekä fyysisellä, että henkisellä tasolla ja saa mun pään kääntymään, on sellainen käsittämätön brutaali läsnäolo joka pakottaa ottamaan huomioon. sitä esiintyy sukupuoleen katsomatta, ja se voi olla myös varsin hellää ja juonittelevaa, mutta silti jotain mille ei voi sanoa vastaan. en nyt tarkoita mitään ”hei vittu meizi on hyvännäkönen tsiigatkaa öljysin just bägiksellä lihakset ja nyt oon niin pireissäni että verisuonetkin näkyy ihan vitun jees” ja sitten esitellään sitä kaikkea. ehkä joidenkin ihmisten kemiat vain natsaavat omani kanssa niin, että mielen säikeet suorastaan punoutuvat toisiinsa eikä sanoja tarvita luomaan ymmärrystä asian tolasta.

taidan olla vähän tylsä, kun mulla ei ole tiukkoja määreitä kultaista leikkausta noudattelevista kasvon- ja vartalonpiirteistä. ne vaan ovat taas mun mielestä vähän ....tylsiä!

en oikein tiedä pitäisikö tähän vastata perusteella: tämänlaisen ihmisen haluaisin rinnalleni, vai perusteella: tällaista tykkäisin katsella. problematisoinnin aihe piilee juuri siinä, että mielestäni se yleisten standardien mukaan komein ei ole se mielenkiintoisin.

--
sound in - pleasure out