Millainen on oikeasti komea mies??

865 posts, 44 pages, 450,611 views

Kanifarmari

Posts: 479

#642 • • Kanifarmari
minun silmissäni oma avoukkoni on maailman komein mies! uuh aah grr murr mau!!!
*sydän*Love you*sydän*
efo

Posts: 1,908

#643 • • efo Laserpoint

Energizer, 29.5.2005 22:22:
minun silmissäni oma avoukkoni on maailman komein mies! uuh aah grr murr mau!!!
*sydän*Love you*sydän*


Oot puolueellinen

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Kanifarmari

Posts: 479

#644 • • Kanifarmari
sanoin vain oman mielipiteeni*joo*
mutta siis joo. Pitkä, hoikka ja tumma mies, ja mieluiten musta tukka (muttei pitkä limatukka) eli aleksi*hih* heheheeee....
efo

Posts: 1,908

#645 • • Edited efo Laserpoint

Energizer, 29.5.2005 22:28:
sanoin vain oman mielipiteeni*joo*


Joojoo piti vaa väsyneenä heittää tommone tyhmä välikommentti*nauru*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

ReiNe

Posts: 146

#646 • • ReiNe
kyllä se niin on et komea mies on komea! kauneushan on katsojan silmissä ja kukaan meistä ei ole samannäköinen. voishan sitä toki mainita seikkoja jotka miehessä miellyttää mut miks turhaan, lista ois kuitenkin niin pitkä ettei sitä kukaan jaksais lukea..

heh, tosta julkisesta kuolaamisesta.. mä useesti pamautan ihan törkeesti päin naamaa tyyliin "uuu, mikä toi on?" *pepsodent*

mun ystävät nauraa mulle ja jotkut jopa kauhistelee asiaa, mut kyllä mun mielestä hyvännäköinen mies (ja nainen) saa sen kuullakin enkä mä yhtään häpeä tätä, sekun tulee täysin impulsiivisesti! *joo*

kyllä kai jokainen tykkää että tykätään.. *ding*

--
femalejunglist

-P

Posts: 4,972

#647 • • -P
en tiedä teistä, mutta itse ainakin olen sitä mieltä että Drew Fuller ja Ian Somerhalder ovat imo. suht. komeita :). mitäs mieltä tytöt ovat, menenkö tässä kundina hakoteille? :o

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#648 • • ALIEN Guest

ReiNe, 13.2.2006 17:49:
kyllä se niin on et komea mies on komea!



simple question - simple answer *joo*
inneah

Posts: 704

#649 • • inneah ...Trust no one...
*sydän* Sawyer *kuolaa* ( Josh Holloway )


lost_photo5.jpg

--
nahkalakanat

Avatar
#651 • • ALIEN Guest

RINY, 13.2.2006 19:02:
Laihat pojat on kyl. *sydän* En tykkää yhtää mistää lihaskimpuista. Saa niitä lihaksia olla mut ei liikaa. Ja tietysti tumma ja pitkä. *vink* Kuullostaa ihan omalta kultsilta. *tirsk* Mut pitkät hiukset.... Ne on sit asia erikseen. *plur*



Toivon teille kahdelle onnea ja menestystä :)

Mutta, entäs jos miehesi olisi vaalea, lyhyt ja lihaksikas? Olisko se sit sun mielestä komea ;)
John

Posts: 1,384

#652 • • John Lauma

RINY, 13.2.2006 19:02:
Laihat pojat on kyl. *sydän* En tykkää yhtää mistää lihaskimpuista. Saa niitä lihaksia olla mut ei liikaa. Ja tietysti tumma ja pitkä. *vink* Kuullostaa ihan omalta kultsilta. *tirsk* Mut pitkät hiukset.... Ne on sit asia erikseen. *plur*



Joo! Arille ruuhkatukka!*nauru**iloinen**tirsk*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Avatar
#653 • • -Loyal- Guest
Sanotaan että näin heteromiehen mielestä komea on 190-200cm pitkä, noin 100-110kg
Tumma, eli tummat kyhyet hiukset, tummat silmät, bodattu, mutta ei sikaniska, vaan enemmänkin uimarikroppa. Miehekäs, möreä ääni ja miehen ammatissa työskentelevä.

Ja tietty suomalainen!


Ja tämä ei ole omakuva vaan kaukana siitä...
Avatar
#654 • • ALIEN Guest

Loyal, 13.2.2006 19:17:
Sanotaan että näin heteromiehen mielestä komea on 190-200cm pitkä, noin 100-110kg
Tumma, eli tummat kyhyet hiukset, tummat silmät, bodattu, mutta ei sikaniska, vaan enemmänkin uimarikroppa. Miehekäs, möreä ääni ja miehen ammatissa työskentelevä.



Jep. Charmikkuus, kohteliaisuus, itsevarmuus ja sanavalmius tohon lisättynä jos pilkkua viilataan, imo.
Avatar
#655 • • -Loyal- Guest

ALIEN, 13.2.2006 19:22:
---
Loyal, 13.2.2006 19:17:
Sanotaan että näin heteromiehen mielestä komea on 190-200cm pitkä, noin 100-110kg
Tumma, eli tummat kyhyet hiukset, tummat silmät, bodattu, mutta ei sikaniska, vaan enemmänkin uimarikroppa. Miehekäs, möreä ääni ja miehen ammatissa työskentelevä.

---


Jep. Charmikkuus, kohteliaisuus, itsevarmuus ja sanavalmius tohon lisättynä jos pilkkua viilataan, imo.

Juuri näin!
Zarabel

Posts: 83

#656 • • Edited Zarabel Kultasiipi
Komea mies *sydän* :
Mies joka katsoo suoraan silmiini nätisti hymyillen. Silmät nauraa ja poskille ilmestyy kenties pari hymykuoppaa. Kantaa itsensä tyylikkäästi ja on tyytyväinen omaan siistiin lookkiinsa -olkoon pukeutumis-/elämäntyyli sitten mitä tyylisuuntausta tahansa. Pieni salaperäisyys ei ole koskaan pahitteeksi. *hymy*

--
Hymyily on toiseksi paras asia mitä huulilla voi tehdä.

..kaunis hymy vie jokaiselta jalat alta..

Avatar
#657 • • ALIEN Guest

Zarabel, 13.2.2006 19:38:
Komea mies *sydän* :
Mies joka katsoo suoraan silmiini nätisti hymyillen. Silmät nauraa ja poskille ilmestyy kenties pari hymykuoppaa. Kantaa itsensä tyylikkäästi ja on tyytyväinen omaan siistiin lookkiinsa -olkoon pukeutumis-/elämäntyyli sitten mitä suuntausta tahansa. Pieni salaperäisyys ei ole koskaan pahitteeksi. *hymy*



Saanen esitellä, neutri.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=neutri&image_id=28176563

http://www.klubitus.org/profiili.php?nimi=neutri
-P

Posts: 4,972

#660 • • -P

ALIEN, 13.2.2006 20:01:



so what, lisää vaa kehiin! :)



heikal ois saletisti jotain sanottavaa tuohon :P

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell