Millainen on oikeasti komea mies??

865 posts, 44 pages, 451,208 views

W

Posts: 1,049

#601 • • W
photoshoot.jpg
Siin ois aika "komee" poitsu! *hihu*
Avatar
#602 • • Edited Viola00 Guest
* Riittävän pitkä (ihan vähintään 175cm) mutta ei liian pitkä kuitenkaan
* Ruskeet hiukset ja simmut
* Kaunis hymy + kiltin näköinen
* Normaalipainoinen

No tuossa noita peruslistauksia "millainen". Mutta sen ihmisen olemuskessa ja luonteessa pitää kokonaisuudessaan kolahtaa se _jokin_, että se lopuksi on mun mieleen. Ei siis aina ole tummahiuksine eikä ruskeasilmäinen eikä välttämättä niin pitkäkään. Mutta siis tuohan nyt olikin se kuvaus millaisesta yleensä pidän. Luonteen pitää olla kohdallaan (rehellinen, kiltti, hymyilevä, ei brassaileva, luotettava,oma itsensä) ja sen ihmisen täytyy olla muut huomioon ottava ja kohtelias kanssa. Siisti pitää olla -> ei mikään suihkua ja deodorantteja karttava yksilö. Siisti pukeutuminen ja asiallinen ennenkaikkea. Niin että kaikkien eri ominaisuuksien pitää kyllä ikäänkuin napsahtaa "kohdilleen". Sitten voin vasta sanoa että se ihminen on mun mielestä kiinnostava ja ihana. Jännä juttu muuten se, että kun nuo kaikki luonteenpiirteet ja käyttäytymiset ym on kohdillaan niin s eihminenkin kaunistuu siinä. Siis koko ulkoinen olemus. Kyllä, ainakin yksi tällainen unelmien prinssi on olemassa *pihkassa*
Juhgu

Posts: 7,921

#603 • • Juhgu Virnistelijä
Onkohan tässä ketjussa vielä kukaan sanonut laiha? Jonkun kymmenen sivua taisin tuloksetta selailla. Nyt jos jaksaisin välittää, ottaisin massiivisen itsetunto-ongelman ja menisin välittömästi salille kasvattamaan itseni normaalipainoiseksi. Mutta onneksi en jaksa *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Jutu

Posts: 3,054

#604 • • Jutu Blondi

Juhgu:
Onkohan tässä ketjussa vielä kukaan sanonut laiha? Jonkun kymmenen sivua taisin tuloksetta selailla. Nyt jos jaksaisin välittää, ottaisin massiivisen itsetunto-ongelman ja menisin välittömästi salille kasvattamaan itseni normaalipainoiseksi. Mutta onneksi en jaksa *nauru*



Mutta kato sun luonteen suuruus ajaa saman asian kuin lihakset. Tai sitten sä voisit käydä Tiimarista ostamassa sellasia muovisia "lisälihaksia" *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Mai

Posts: 374

#606 • • Mai Villikisu
Hymyilevä ja iloinen, kauniit piirteet ja kasvot sekä treenattu vartalo, kokonaisuus tärkeä.. Eli mun mieheni*plur* Siinä lyhyesti*nauru*
*LoVeMySeLF*

Posts: 79

#607 • • *LoVeMySeLF* STROBOSCOPE MANIAC
*iloinen* Meitsi! So, in Love with MySelf *sydän*
Garo

Posts: 446

#608 • • Garo #jake

Lyylikki, 22.2.2005 11:26:
...
APUVA!! Pahinta ehkä olisi alkaa avoimesti kuolaamaan kaikkien näiden komistuksien perään, sitten sitä kulkisi tuolla kieli vyön alla roikkuen ja kengät kuolasta kastuneina.



Siitä vaan, me miehet teemme sitä avoimesti kun edessä/vastaan tms kävelee kauniita naisia *kuolaa* Tosin yleensä yritämme olla herättämättä liikaa huomiota... *juonittel*

- Garo ;)
Rocca

Posts: 3,064

#609 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Christinah, 6.3.2005 23:31:
* Normaalipainoinen



mikä on normaali...meitsi on normaali...ja kumminki tota proge mahaa on *grr*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Avatar
#610 • • ALIEN Guest

Rocca,...ja kumminki tota proge mahaa on *grr*



*nauru* progemahaa...
Jutu

Posts: 3,054

#611 • • Edited Jutu Blondi
Siis oikeasti komea mies olisi Witchbladesta tuttu mies Ian Nottingham. Harmi vain että kyseinen mies sattuu olemaan piirroshahmo.

http://www.chaoticworks.com/ian/two.html

edit: kuvat *kuolaa*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

ariel

Posts: 308

#612 • • ariel ananas

Juhgu, 7.3.2005 12:59:
Onkohan tässä ketjussa vielä kukaan sanonut laiha?



[X] Laiha.

--
Vous allez faire des merveilles!

GrimsouL

Posts: 468

#613 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
Mun mielestä oikeasti komea mies on semmonen et se näyttää aina hyvältä kampauksesta / pukeutumisesta riippumatta (esim. Brad Pitt tai David Beckham). Myönnän että vertailen miestenkin ulkonäköä vaikka hetero olenkin.. *blush*

Tälläi pien kysymys että mitä eroa on söpöllä ja komealla pojalla (mun mielestä ainaki söpö tyttö on yhtä kuin kaunis)?? *ding*

Ja mikä on nallekarhu, iso lihava ja karvainen?? *nauru*
MaSari

Posts: 1,986

#614 • • Edited MaSari space jammer
On kyllä niin totta että miehet ei määrittele tarkkaan mitä ne naisilta haluaa (korkeintaan pari piirrettä) mutta täällä tytöt vaan niuhottaa että pitää olla just "sellanen" *nauru* Mulla ei tosin mitään älytöntä määritelmää löydy, oon vaan huomannut että useammilla joihin oon ollut ihastunut on siniset silmät :)

edit:typo

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

remotion

Posts: 5,283

#616 • • remotion nostatus guru

martina, 22.2.2005 02:01:
itsevarma, muttei röyhkeä.
huomioonottava.
energiapommi ja ehdottomasti karismaa omaava persoona. *joo*

toimii.



Helposti

martina
ai niin, manboobsit unohtu tosta mun prinssi-listasta.



Nonni, tässä se nyt tuli, olen kyllä varmasti kärkisijoilla! *plur**lmao*
sune

Posts: 2,096

#617 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

migizz, 16.5.2005 17:52:
Tälläi pien kysymys että mitä eroa on söpöllä ja komealla pojalla (mun mielestä ainaki söpö tyttö on yhtä kuin kaunis)?? *ding*



Mun mielestä söpö on vaan söpö, eli ihan kiva mut ei kuitenkaa mikää ihmeellinen *nauru*
Yhdistän söpön vaan lapsenomaiseen ulkonäköön, sellanen babyface voi olla söpö. Komea on taas komea, siin ei oo mitää söpöö vaa sen on sairaan hyvännäkönen *muhaha*

söpö (mies) = " et oo hyvännäkönen etkä ruma, olet ok"
komea= " meille vai teille " *nauru*
söpö (nainen) = "olet ruma"
kaunis= "meille vai teille"

..mut nää on vaan mun mielipiteet *hihu*

--
ei kovin ihku eikä plur

Caro²

Posts: 5,301

#618 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Söpö = Babyface (iha sama onko munallinen vai tissieläin).
Komea = Riki Marttiini (jossa ei o mitään hyvää, vaikka ite oisin kuin tissipari).

Quote EDIT:

migizz, 16.5.2005 17:52:
Ja mikä on nallekarhu, iso lihava ja karvainen?? *nauru*


That would be me *uuh*
Samu

Posts: 517

#619 • • Samu Bodhisattva

suneMun mielestä söpö on vaan söpö, eli ihan kiva mut ei kuitenkaa mikää ihmeellinen *nauru*
Yhdistän söpön vaan lapsenomaiseen ulkonäköön, sellanen babyface voi olla söpö. Komea on taas komea, siin ei oo mitää söpöö vaa sen on sairaan hyvännäkönen *muhaha*



Closer -leffan (on muuten hyvä) miespääosat --> Jude Law=söpö, Clive Owen=komee. Simple as that!

Eihän ne nyt söpö ja komea ole olleskaan synonyymejä!

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

Juhgu

Posts: 7,921

#620 • • Juhgu Virnistelijä

ariel,
---
[X] Laiha.



Ensimmäinen! *jiihaa*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)