Millainen on oikeasti komea mies??

865 posts, 44 pages, 447,794 views

Jago

Posts: 4,039

#762 • • Jago un-trained monkee

Zenni, 26.5.2006 16:49:
---
Jago, 26.5.2006 13:55:

sillä on upee naama ja kroppa. tarpkeesi lihast, mutta senverran rasvaakin että tulee semmonen turvallinen olo jos semmosen kainalossa on(täysin rasvaton lihaskimppu ei oo hirveen kiihottava, kuten ei kyllä täysin rasvanen liksettomuuskimppu kaan)

---


Kaikki totta, unohtamatta sitä täydellistä irkku-aksenttia *pihkassa*


joo irkku ja aussiaksentit on ihania miesten aksentteja ja sitten se harlem/bronx-aksentti jos tykkää mustista ja latino miehistä(siitä ei ymmärrä sanaakaan ja se on sikarumaa, mutta jeesus niitäjätkiä*lääh lääh*)

mun maailma romuttu kun sain tietää että aussit onkin yksi lihavimmista kansoista maailmassa.. mä oon nähnyt jopa hesarin lehtikuvissa vaan hyvännäkösiä ausseja*nyyh*

irkun vois nappaa.. se vois opettaa mulle iiriä siinä samalla

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

asdf

Posts: 3,155

#763 • • asdf

Jago, 27.5.2006 03:12:

joo irkku ja aussiaksentit on ihania miesten aksentteja ja sitten se harlem/bronx-aksentti jos tykkää mustista ja latino miehistä(siitä ei ymmärrä sanaakaan ja se on sikarumaa, mutta jeesus niitäjätkiä*lääh lääh*)

mun maailma romuttu kun sain tietää että aussit onkin yksi lihavimmista kansoista maailmassa.. mä oon nähnyt jopa hesarin lehtikuvissa vaan hyvännäkösiä ausseja*nyyh*

irkun vois nappaa.. se vois opettaa mulle iiriä siinä samalla



Juuh no ihan sama mitä se sanoo, kunhan se kuulostaa hyvältä. *nauru*
rec

Posts: 2,923

#764 • • rec

Android, 13.2.2006 21:11:
bodi2fn.jpg

body23hk.jpg

*sydän*



MITÄ HELVETTIÄ VOISIT TEHDÄ JOS JOMPIKUMPI TULIS ANTAA SULLE KAKS VAIHTOEHTOO: JOKO SUT PURISTETAAN HENGILTÄ TAI SITTEN SUT POLJETAAN HENGILTÄ?! *nauru*

Ei voi olla olemassa.. ainakaan tota ylempää jantteria! Aikasemmin en uskonu humanoideihin, mutta nyt uskon... mitä se ikinä sitten tarkottaakaan... todennäköisesti juuri tuonnäköiseiä -noideja! :DDD
Jago

Posts: 4,039

#765 • • Jago un-trained monkee

Zenni, 27.5.2006 03:28:
---
Jago, 27.5.2006 03:12:

joo irkku ja aussiaksentit on ihania miesten aksentteja ja sitten se harlem/bronx-aksentti jos tykkää mustista ja latino miehistä(siitä ei ymmärrä sanaakaan ja se on sikarumaa, mutta jeesus niitäjätkiä*lääh lääh*)

mun maailma romuttu kun sain tietää että aussit onkin yksi lihavimmista kansoista maailmassa.. mä oon nähnyt jopa hesarin lehtikuvissa vaan hyvännäkösiä ausseja*nyyh*

irkun vois nappaa.. se vois opettaa mulle iiriä siinä samalla

---


Juuh no ihan sama mitä se sanoo, kunhan se kuulostaa hyvältä. *nauru*


tietenkin.. mitä turhaa kuunnella mitä toiset puhuu.. kuhan vaan näyttää ja kuulostaa kivalta*nauru*

no joo, tietty luonne on tärkein, mutta siksi en suomaisista tykkääkään. suomalaisilla harvoin sitä on

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#766 • • Jago un-trained monkee

Real Charly, 27.5.2006 03:59:
--snip--


hyi helvetti.. ei toi oo mahollista

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Worin

Posts: 526

#767 • • Worin

Jago, 27.5.2006 04:11:
---
Real Charly, 27.5.2006 03:59:
--snip--

---

hyi helvetti.. ei toi oo mahollista



Alempi on Ronnie Coleman ja ylempi on väsätty jollain ohjelmalla. Ronnie Coleman on oikeesti järjetön kaappi. Jotkut tykkää bodarilookista.

On mies bodarit silti inhimillisempiä kun naisbodarit. Bodarit tuuppaa anaboolia kannikkaan, niin se tekee akoista melkosen rumia kun se on kuitenkin mieshormoonia.
Jago

Posts: 4,039

#768 • • Edited Jago un-trained monkee

Tuikkari, 27.5.2006 07:43:
---
Jago, 27.5.2006 04:11:
---
Real Charly, 27.5.2006 03:59:
--snip--

---

hyi helvetti.. ei toi oo mahollista

---


Alempi on Ronnie Coleman ja ylempi on väsätty jollain ohjelmalla. Ronnie Coleman on oikeesti järjetön kaappi. Jotkut tykkää bodarilookista.

On mies bodarit silti inhimillisempiä kun naisbodarit. Bodarit tuuppaa anaboolia kannikkaan, niin se tekee akoista melkosen rumia kun se on kuitenkin mieshormoonia.


joo muistan kattoneeni jonkun dokkarin ja ne näyti kyllä aivan kammottavilta.. kasvotkin vääntynyt miehekkäiksi..

ne tissit on huvittavat. pelkkää lihasta ja sitten 2 kiinteää täysin pyöreää kovaa palloa rintakehässä*nauru*

edit. mä vähän arvelinkin että eka ei voi olla tosi.. se on jo vähän yli yli. eihän tommonen keskivartalo voi kannatella tota ylävartaloa

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Android

Posts: 3,908

#769 • • Android
No kyllähän sen näkee että tuo ensimmäinen on editoitu, mutta mielestäni se on kuitenkin kaikin puolin todella hieno ja ihailtava kauneusihanne josta voi yrittää ottaa oppia, vaikkei ihan realistista olekaan.

Mulle ainakin tulee tosi romanttinen olo kun näkee esim jotan tällaista;

capriesemurray24tm.jpg
Jago

Posts: 4,039

#771 • • Jago un-trained monkee

Android, 27.5.2006 12:48:
No kyllähän sen näkee että tuo ensimmäinen on editoitu, mutta mielestäni se on kuitenkin kaikin puolin todella hieno ja ihailtava kauneusihanne josta voi yrittää ottaa oppia, vaikkei ihan realistista olekaan.

Mulle ainakin tulee tosi romanttinen olo kun näkee esim jotan tällaista;

capriesemurray24tm.jpg


hih. juu*nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avernian

Posts: 7,451

#773 • • Avernian Kerettiläinen

Jutu, 16.6.2006 12:36:
Oded Fehr on aika *slurps* tapaus, varsinkin siinä Soluttautujat -sarjassa.



Musta se vaikuttaa aina ihan siltä, ettei sovi yhtään joukkoon. Miten niin silmiin- (ja korviin-)pistävä mies voisi soluttautua mihinkään? :o

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Jutu

Posts: 3,054

#774 • • Jutu Blondi

Avernian, 16.6.2006 15:20:
Musta se vaikuttaa aina ihan siltä, ettei sovi yhtään joukkoon. Miten niin silmiin- (ja korviin-)pistävä mies voisi soluttautua mihinkään? :o


Ethän sä nyt voi ymmärtää kun sä oot mies ;) Ja sen korvat on yhtä suloset kuin munkin korvat *hihu*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Cloud

Posts: 2,162

#775 • • Cloud Game Freak

Jutu, 16.6.2006 23:17:
---
Avernian, 16.6.2006 15:20:
Musta se vaikuttaa aina ihan siltä, ettei sovi yhtään joukkoon. Miten niin silmiin- (ja korviin-)pistävä mies voisi soluttautua mihinkään? :o

---

Ethän sä nyt voi ymmärtää kun sä oot mies ;) Ja sen korvat on yhtä suloset kuin munkin korvat *hihu*



No mut sä ootkin Nelffi ja nelfit on tunnetusti TOOOSIII perversejä =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Jutu

Posts: 3,054

#776 • • Jutu Blondi

Cloud, 16.6.2006 23:18:
No mut sä ootkin Nelffi ja nelfit on tunnetusti TOOOSIII perversejä =P


Vaikene mies *hmph* Mä vaan yritin toteuttaa itseäni :D

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Cloud

Posts: 2,162

#777 • • Edited Cloud Game Freak

Jutu, 16.6.2006 23:20:
---
Cloud, 16.6.2006 23:18:
No mut sä ootkin Nelffi ja nelfit on tunnetusti TOOOSIII perversejä =P

---

Vaikene mies *hmph* Mä vaan yritin toteuttaa itseäni :D




Mun Female Trolli tulee ja bich slappaa sun nelfiis ja bolottaa sua ku toteutat ittees =P


ettei mee ihan O.T.ks ni komea "mies" on kyll mustakin noi tummat Latino tyyliset.. näin mä oon käsittänyt ainakin suomenmaalla..

"lähtee aasiaan" jossa vaalea on kultaa <3

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Jutu

Posts: 3,054

#778 • • Jutu Blondi

Cloud, 16.6.2006 23:24:
Mun Female Trolli tulee ja bich slappaa sun nelfiis ja bolottaa sua ku toteutat ittees =P


Pöh. Niinhän sä luulet ;)

Ja anteeksi, että hairahduin aiheesta. Voin kyllä hehkuttaa Johnny Deppiä, ettei mee liian paljon ot:ksi *sydän*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

sapeli

Posts: 11,768

#779 • • sapeli jokukukamikä?

ville, 27.5.2006 12:50:
tolla alemmalla äijällä on kaksi persettä :D



näyttää perhoselta *poks*

pikemminkin pervoselta *tirsk*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

vinsku

Posts: 749

#780 • • vinsku huba huba
Oikeasti komea mies ..

pitkä, tumma, ihanat siniset silmät, kaunis hymy ja ihanat kasvot. Eli kaikkea sitä mitä rakkaani on! *pihkassa*

No, turhaa tässä selittää, käykää vilikasemassa kirtarin kuvia niin tiedätte. Auh *sydän*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus