Millainen on oikeasti komea mies??

865 posts, 44 pages, 447,755 views

Avernian

Posts: 7,451

#801 • • Avernian Kerettiläinen

äm, 2.8.2006 12:46:
Onnea Suomen miehet! Elätte maassa, jossa 90 % naisista on kauniita (tjeu: 15-20-vuotiaat neidot kaduilla) ja teillä on hyvät mahikset saada vierellenne edustava eukko!



*reps*
Kasvot määräävät. Tutkimuksesi on kasvojen perusteella ihan posketon. Samalla lailla voi sanoa että suurin osa suomalaisista tytöistä/naisista on kasvoiltaan ihan mitäänsanomattomia.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

miguel

Posts: 97

#802 • • miguel
Mun mielestä keskimäärin parhaimmat tai komeimmat miehet löytyy itäisestä Euroopasta.Olin keväällä Varsovassa ja Budapestissä. Siellä tuli kuolattua aikalailla.Hoikkia, ei kuitenkaan riisejä.Miehekkäitä, muttei liian machoja. Täydellinen mies ulkoisesti olisi ja painotan vain ulkoisesti olisi yli 185cm, lyhyet hiukset tai sänkipään omaava. Melko isot hartiat ja rintalihakset selvästi erottuvissa.Hoikka kroppa.Päärynän muotoinen peppu ja tiukka. Saa olla isot reidet kunhan kiinteät. Etumus saa pullottaa kun pitää vaikka valkoisia alkkareita tai punaisia uikkareita. Jotain 16-19cm ok... Nyt tais mennä turhan intiimiksi?
Pukeutuminen luo myös komeutta. Istuvat vaatteet tärkeät.Vaikka vähän kuluneet farkut ja melko tiukka t-paita.Valkoiset allut saa näkyä farkuista.
Varsinkin nyt kesällä tuntuu, että Stadi on täynnä kuvaamiani kundeja, mutta odotas kun räntäsateet alkavat... Mihin katosi kaikki namut?
Avatar
#803 • • astaroth Guest
cs_kimmo <3
Cloudberry

Posts: 493

#804 • • Cloudberry

Avernian,
Mikko varmaan arvostaa kun kerrot sille, ettet oikeastaan tykkää siitä millainen se on, ja pitää mennä lepuuttamaan silmiä Johnny Deppissä.



No "Mikko" tietää kyllä että mää alun alkujaan vähän pelkäsin sitä ulkonäön perusteella (=karvainen hevari) kun jouduttiin yhdessä metsähommiin kolme vuotta sitten, ja yhdessähän me siellä leffassa käytiin. Captain Jack Sparrow vaan on niin loistava hahmo ja onhan se Keira Knightley about sata kertaa kauniimpi ko minä, joten silmäniloa ja viihdykettä oli molemmille. Ja omat pussit karkkia. *pepsodent*
Avernian

Posts: 7,451

#805 • • Avernian Kerettiläinen

Cloudberry, 2.8.2006 15:40:
Ja omat pussit karkkia. *pepsodent*



Tää on tärkeää *hih*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*

Cloud

Posts: 2,162

#806 • • Cloud Game Freak

Fyraett, 2.8.2006 13:41:
---
hallucinogen, 2.8.2006 13:24:
=D Se on ainakin totta, että Suomessa nuoret on pulskempia kuin just esim. Latviassa ja se kyllä vaikuttaa. Itse kun en pidä lihavia mitenkään viehättävinä.

---


Latvias niil ei oo varaa ahmii kaiken maailman paskaa naamarii :


D siks ne on suhtkoht pinkeit, sama 'läppä' pätee Viros.




Slaavikultuureissa, kuten nyt viro on naisilla yhä vieläkin ("vaikka slaavimaissa naiset haluavat uraa ja luovat sitä paljon nykyään") Asenne, että mennään kunnon naimisiin ja hankitaan se rikasmies elättäjäksi tms.. Mikä johtaa juuri ulkonäkö keskeisyyteen. Virossa esim ihan tutkitusti naiset käyttävät ulkonäköönsä 70+prosenttia tuloistaan. Tämä kertoo jo paljon.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Cloud

Posts: 2,162

#807 • • Cloud Game Freak

Cloudberry, 2.8.2006 15:40:
---
Avernian,
Mikko varmaan arvostaa kun kerrot sille, ettet oikeastaan tykkää siitä millainen se on, ja pitää mennä lepuuttamaan silmiä Johnny Deppissä.
---


No "Mikko" tietää kyllä että mää alun alkujaan vähän pelkäsin sitä ulkonäön perusteella (=karvainen hevari) kun jouduttiin yhdessä metsähommiin kolme vuotta sitten, ja yhdessähän me siellä leffassa käytiin. Captain Jack Sparrow vaan on niin loistava hahmo ja onhan se Keira Knightley about sata kertaa kauniimpi ko minä, joten silmäniloa ja viihdykettä oli molemmille. Ja omat pussit karkkia. *pepsodent*



Mut olisko sun "ukkos" vihanen sulle jos depp tulis ja tarjois sulle ikuisen rakkauden.. rahat, famen, sielunkumpanuuden yms ja nää pysyis 100varmasti sun elämäs loppuun asti ja sä sit lähtisit sen mukaan? Voisko se oikeesti ees olla siin vaihees kovin vihainen jos sä vaihtaisit sen tohon?

Toisaalta voisitko sä olla vihainen ukolles vastaavas tilantees esim ton kiiran kanssa :)

Ja tietty lähtisitkö sä edes sen depin mukaan? :)

Ihan näin kuriositeettina kyselen. Itse lähtisin miettimättä 2minuuttia kauempaa heti ja aina J-Lon matkaan jos se tulis hakee mut <3 heheh

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Avatar
#809 • • + Guest

Aune-mummo, 2.8.2006 17:31:
*sydän*



ihan komee. toi kyl näyttää aika paljon mun pikkuveikalta *hihu* komeutta on kyl monenlaista ja mun mieleen on vähän pehmeempi piirteiset miehet.
Lyylikki

Posts: 2,975

#810 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Herranen aika sentään. Kohtasin mun ulkoisen unelmamiehen viime viikolla. Harrrrmittava takaisku oli se, että kohtasin sen telkkarissa ja kyseiset kuvat olivat vuosikymmenten takaa.

http://www.yle.fi/multifoorumi/kuvat/ah5/050207_04_01_00001ify.jpg

Lasse Mårtenson *sydän* (Kuva ei kyllä ole ihan parhaasta päästä, mutta...)
Strobocop

Posts: 161

#811 • • Strobocop Skenepoliisi
Komeus = istuva puku

--
Three strikes and you are out!

Cloudberry

Posts: 493

#812 • • Cloudberry

Avernian, 2.8.2006 16:39:
---
Cloudberry, 2.8.2006 15:40:
Ja omat pussit karkkia. *pepsodent*
---
Tää on tärkeää *hih*



Oikeasti komein mies on se, jolla on isoin pussi karkkia. *kuolaa* *slurps*

Ja siinä suhteessa oma rakkaani on kyllä melkoinen namusetä! *nauru*

*sydän*

En mää sitä ikinä vaihtais yhtään keneenkään, en vaikka kilpakosija ois kuinka komia, ko ei muuten voi olla ihanampi tai mulle sopivampi kuin nykyinen. *eiei*

(off-topic: Toivottavasti ei sekään vaihtaisi minua. *uuh*
Pitää toivoa että se pysyy aina no-life nörttinä ja jumittaa vain koneella eikä tapaa halukkaita kaunottaria IRL.. *blush*

No voieihyi minua taas.. *dissaa*)
Aune-mummo

Posts: 543

#813 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
brad10g.jpg niin ei tääkään kaveri pöllömpi pakkaus
Avatar
#814 • • Viivi Guest
Tämä *sydän* ruud_pic.jpg


Hikinen ja ihana *iloinen*
Freja

Posts: 8,774

#815 • • Freja Sihteeri
Yes please!! *kuolaa*

Herkkunaminam

Vttuprkl ku seki seurustelee jonku hemmetin Fergien kans *grr*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,774

#817 • • Freja Sihteeri
Ja voi kyllä. Tällekin. Anytime.

VIN!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

luode

Posts: 287

#818 • • Edited luode
mie en oikeen osaa sanoa mikä se on mikä tekee miehestä komean, sillä monet aivan erilaiset miehet ovat minusta komeita. ehkä ne kyllä on ne silmät. eijjejeijei. en tiedä. okei lihaksia pitää hieman edes olla ei sellanen luuviulukka. mieluummin vaikka pullea kuin viulu. *hih*

edit: http://noahhunt.org/WentworthMiller/wentworth_miller_12.jpg
hän on tämän hetken komein. *kuolaa*
Lyylikki

Posts: 2,975

#819 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Näin viikonloppuna miehiä, joilla oli semmoinen "tavallinen" pallolävistys alahuulen keskellä. Kaikki näyttivät jotenkin syötäviltä. En tiedä pukiko lävistys miehiä vai miehet lävistystä, mutta hassua oli, että kaikki pallokorulla huulilävistetyt olivat jotenkin håttiksia.

Ihmeellistä. Varsinaisesti en reikiin suhtaudu millään suurella intohimolla. En varsinkaan tykkää, jos reikiä on paljon ja niissä on erivärisiä killuttimia. Nyt kuitenkin sain kicksejä lävistetyistä, mitähän tämäkin merkkaa.
Amuck

Posts: 2,396

#820 • • Amuck dub-i-dub

Cloudberry, 2.8.2006 19:01:

Oikeasti komein mies on se, jolla on isoin pussi karkkia. *kuolaa*

Pitää toivoa että se pysyy aina no-life nörttinä ja jumittaa vain koneella eikä tapaa halukkaita kaunottaria IRL.. *blush*


Olet ihana :D Mitä tähän voi enää lisätä.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco