Millainen on oikeasti komea mies??

865 posts, 44 pages, 447,749 views

Avernian

Posts: 7,451

#821 • • Avernian Kerettiläinen

Freja, 31.8.2006 19:51:
Ja voi kyllä. Tällekin. Anytime.

VIN!



Se on se ääni. Molemmilla tapauksilla aikasta muksa. :)

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Freja

Posts: 8,774

#822 • • Freja Sihteeri

Avernian, 5.9.2006 19:25:
Se on se ääni. Molemmilla tapauksilla aikasta muksa. :)



voi olla. Ihana ääni onkin.. *kuolaa*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

inneah

Posts: 704

#823 • • inneah ...Trust no one...

luode, 1.9.2006 09:41:
-pic-



Joo tää on kyl munki tän hetkinen unelma *slurps*
Sai Lostin Sawyer väistyä nyt hetkeksi ainakin *tirsk*

--
nahkalakanat

Avatar
#824 • • Fuzzy Guest
Läväreitä saa olla*joo* Iso kokonen-->pitkä+lihaksikas->ei liikaa, vähän!(mut ei mini mögekää oo paha)*hih*
hyvä huumori, joku yli 25v. Ja mukava luonne: kiltti, mut ei liian kiltti, mut samal vähä pahis*pepsodent*
Freja

Posts: 8,774

#825 • • Freja Sihteeri
Voi kuola.

Voi että mitä komeita miehiä maailma on pullollaan.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

SmILE

Posts: 376

#826 • • SmILE Esanssi mössöö
Maailman täydellisin mies löytyy yleensä ihan kotoo!!! Välillä se joutuu olemaan töissä:(

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Jusna666

Posts: 1,447

#827 • • Jusna666 Diablo

sMilE, 7.9.2006 22:33:
Maailman täydellisin mies löytyy yleensä ihan kotoo!!! Välillä se joutuu olemaan töissä:(



Ihanasti sanottu *pus*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

alphamagic

Posts: 3,628

#828 • • alphamagic

sMilE, 7.9.2006 22:33:
Maailman täydellisin mies löytyy yleensä ihan kotoo!!! Välillä se joutuu olemaan töissä:(


nii tai koulussa... *eiei*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#829 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Freja, 31.8.2006 19:38:
Yes please!! *kuolaa*

Herkkunaminam

Vttuprkl ku seki seurustelee jonku hemmetin Fergien kans *grr*



Kyllä! *joo* *kuolaa*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Zarabel

Posts: 83

#830 • • Zarabel Kultasiipi
“Sä katsot mua syvälle silmiin valloittavasti hymyillen.
Sun silmät nauraa ja sun hymysi on jotain uskomatonta, jotain salaperäistä. Mä oon mennyttä.. *sydän*
Sä kävelet mua kohti, niin rennosti mut tyylikkäästi,
itsevarmasti kantaen urheilullisen kroppasi.
Sun ei tarvitse vetää ihme show’ta, sä hurmaat mut sanomalla “Hei!” .
Sun tyylisi on trendikäs mut kuitenkaan et suostu kahlaamaan massavirrassa.
Tuo kuitenkin niin sympaattinen asenne ja olemus, sä saat mut tuntemaan itseni tärkeäksi.”



ps. kertokaa jos jonkun kaveripiiristä sattuisi löytymään tälläinen "oikeasti komea sinkkumies" .. *vink* *iloinen*

--
Hymyily on toiseksi paras asia mitä huulilla voi tehdä.

..kaunis hymy vie jokaiselta jalat alta..

FS

Posts: 414

#834 • • FS
Minä olen komea mies!!! ja muutenkin aika uniikki <3

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia

SpeedHawk

Posts: 152

#835 • • SpeedHawk

äm, 2.8.2006 12:46:

Ikävä kyllä valtaosa suomalaisista miehistä on perus kasvonpiirteiltään tylsiä pullapoikia, juustonaamoja, teekkareita tai vaan ihan täysin mitäänsanomattomia. Enkä puhu nyt mistään ritkeforrester-leuasta tai muusta överistä, vaan ihan vaan komeista piirteistä.

--nips--

Onnea Suomen miehet! Elätte maassa, jossa 90 % naisista on kauniita (tjeu: 15-20-vuotiaat neidot kaduilla) ja teillä on hyvät mahikset saada vierellenne edustava eukko!

Me naiset joudutaan tekemään valintoja. Ottaisko sen komean ihanuuden, jolla on noussut harvinaisesta olemuksestaan kusi päähän ja joka panee joka neljättä vastaantulijaa samanaikaisesti, vai otanko Mikko Teekkarin, jolla on vaaleat, pehmeät, jakaukselle kammatut hiukset, vähän liian lyhyet (mutta mukavat!) samettihousut ja naama, jota ei erota Otaniemessä vastaantulijoista, mutta joka on luotettava ja kultainen?

--naps--

Että kaikki tämän topikin Mikot, älkää lannistuko!
Vaikka teillä ei ole lahjana tuota "oikeaa komeutta", saatte te varmaan kuitenkin naisen. Joskus. Ehkä. (En lupaa.)

Ja hei, rakkaus saa näkemään asioita ihan vääristyneesti. Teistäkin voi tulla oman pirkitan silmissä adoniksia. Jos sillä on niinkun merkitystä. Sillä komeudella.



no huh mikä postaus. Vai että 90% naisista kauniita ja miehet Mikko Teekkareita. Ehkä meidän kauneuskäsitykset sitten on täsmälleen vastakkaiset kun mun päätä kääntää korkeintaan yksi kymmenestä naispuolisesta vastaantulijasta. Miehistä en niin osaa sanoa kun eivät ihan samassa määrin kuulu mun kohderyhmään mutta komeina/hyvännäköisinä pitäisin ehkä 10-20% vastaan tulevista miehistä.

Katukuvaa ja sen ihmisiä on tullut tsekkailtua aika monessa maassa ja kyllä vain on niin, että Suomi ei vertailussa kovin korkealle kiipeä - samaan kastiin muiden pohjoismaiden kanssa (Ruotsissa ehkis vähän paremman näköisiä miehiä mutta länsinaapurin naisten pissislookki oksettaa..) ja juuri ja juuri Saksan ja Englannin tason ylitämme. Suomea enemmän katukuvan kaunistuksia tuntuu löytyvän melkein jokaisesta euroopan maasta, mm. Venäjä, baltian maat, Unkari, Ranska, Italia..

Eniten mun mielestä ulkonäössä ratkaisee itsetunto - rumaksi itsensä kokeva näyttää siltä helposti vaikka olisi millaisella ulkokuorella siunattu. Jo pelkästään sillä että nostaa pään pystyyn ja hymyilee, korjaa melkein lookkia kuin lookkia useamman pykälän.. ehkä tämä (ja suomalaisten itsetunto-ongelmat) onkin suomalaisten mitäänsanomattoman ulkonäön taustalla.

-SpeedHawk
SikaihQ

Posts: 485

#836 • • SikaihQ faijas

SpeedHawk,

Katukuvaa ja sen ihmisiä on tullut tsekkailtua aika monessa maassa ja kyllä vain on niin, että Suomi ei vertailussa kovin korkealle kiipeä - samaan kastiin muiden pohjoismaiden kanssa (Ruotsissa ehkis vähän paremman näköisiä miehiä mutta länsinaapurin naisten pissislookki oksettaa..) ja juuri ja juuri Saksan ja Englannin tason ylitämme. Suomea enemmän katukuvan kaunistuksia tuntuu löytyvän melkein jokaisesta euroopan maasta, mm. Venäjä, baltian maat, Unkari, Ranska, Italia..

-SpeedHawk



Näin se vaan on. Brittien rumuutta on onneksi vaikea "voittaa". Pitää vielä hehkuttaa koko Välimeren alueen naiskauneutta noiden mainitsemiesi maiden lisäksi... Ja Bulgaria, ohh.
Mutta on Suomi sentään melkein kaikessa muussa paras maa. :D
oooo

Posts: 1,249

#837 • • oooo
Kulta *sydän*
Danskuh

Posts: 675

#838 • • Danskuh pikku-Dee
oikeestikku alkaa miettii..eka kattoo ulkonäköö...hymy on se SE.ja tietty silmät..mut sit komeen tekee miehest se et jos käyttäytyy ku herras mies..omistaa hyvän huumorintajun,ei liialla ylpeile ,kerskaile,on tunteellinen,ei oo mustasukkanen ainakaa sairaalloisen,osaa jutella ja kuuntelee myös..miehest tekee komeen myös jos on vaatimaton..muttei liian vaatimaton...ja se et osaa huolehtia itsestänsä,kantaa vastuuta ja ottaa sitä,myös että osaa haaveilla ja yirttää tehä haaveista totta..päämäärii ja suunnitelmii.mut osaa elää välil periaatteel päivä kerral..miehest tekee komeen niiiiiiiiiiiiin moni asia..se voi olla vaik miten se syö..tai miten se kävelee.. *hihu*
Avatar
#839 • • Muussika Guest
arms3pf.jpg

*kuolaa*
Avatar
#840 • • -Loyal- Guest

Tuuli, 5.10.2006 22:59:
Ei liian lihaksikas! Tumma hiuksinen sini tai virhee silmänen... mun mielestä ja oon jostain syystä :s pitänyt aina kiiltokuvapojista.. jotka on vähän "kauniita poikia" ;) ehkä jopa myös vähän naisellisen näkösistä:) ja metroseksuaaleista. *pihkassa*

Huoh... mihin tää maailma on menossa... *nauru*