Millainen on oikeasti komea mies??

865 posts, 44 pages, 458,058 views

AlexS

#842 • • Edited AlexS kummasetä

Freja, 5.9.2006 20:50:
Voi kuola.
Voi että mitä komeita miehiä maailma on pullollaan.

Jes! Mäkin oon sit h0t. Löytyy just tommoset lasit (huom.10e) :D

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Freja

#843 • • Freja Sihteeri

AlexS, 9.11.2006 17:34:
Jes! Mäkin oon sit h0t. Löytyy just tommoset lasit (huom.10e) :D

Laseista viis, se itse mies. Uah, pitikin nähdä tuo komistus. *kuolaa*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

#844 • • Edited Pinski Guest
No se on semmonen joka vaan vie jalat alta ja saa tuntemaan olon hyväksi *hihu* ..mutta jos komeasta miehestä puhutaan ihan noin ulkoisesti niin semmone pitkä, tumman tukan, ruskeet silmät ja pienen kaljamahan omistava vie kyllä tätä tyttöä mukanaan *tirsk*
Aurinkoneiti

#846 • • Aurinkoneiti
parrakas, normaalivartaloinen, ei pitkä hujoppi, lämminkatseinen*sydän*
vivesteri

#847 • • vivesteri karmea mörkö
Mun miesmakua on kohtuu usein haukuttu kummalliseksi, kun nämä yleisesti ihannoidut kiiltokuvapojat eivät onnistu aiheuttamaan meikäläisessä mitään intohimoja.
Sen sijaan pidän kovasti silmälasipäisistä nörttipojista. Lisäksi miehet, joissa eletty elämä näkyy, ovat aika namsk. Ei siis siloposkisia, 6packeillä varustettuja miehiä mulle.
Lisäksi pituus on aina plussaa. On kivaa pitää korkokenkiä silloin kun sille tuntuu, ilman että tarvii huolehtia onko toinen sitten itseä lyhyempi *nauru*
sadesola

#848 • • sadesola Kettu mikä kettu
Semmoinen, joka on sinut itsensä kanssa.

Kuka tahansa, joka ei turhia hätäileelämässä
koska tuntee myös omat heikkoutensa,
on sulaa sokeria.

--
KABOOM!

Cloud

#849 • • Cloud Game Freak

`Ҡӫ, 22.8.2007 18:08:
Täytettävät kriteerit:

-tatuoitu
-kääpiö
-irokeesi (värjätty neon-värillä)
-lävistyksiä
-koruja, sormuksia
-transvetisismi
-jokin puutuva raaja tahi kehon osa

Eiköhän tuossa tullut ne tärkeimmät.

Sori nyt ei eletä Games Workshopin maailmassa jossa sä voisitkin ehkä seukkaa Slayereitä aka "dwarfeja" Mut eihän sitä koskaan tiedä *justjoo*

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

AnssiV

#850 • • AnssiV EDM saved me from Jesus

-Fuzzy-, 5.9.2006 19:43:
Läväreitä saa olla*joo* Iso kokonen-->pitkä+lihaksikas->ei liikaa, vähän!(mut ei mini mögekää oo paha)*hih*
hyvä huumori, joku yli 25v. Ja mukava luonne: kiltti, mut ei liian kiltti, mut samal vähä pahis*pepsodent*

Enkös mä oo just tommonen? *vink**hymy*
#851 • • Fuzzy Guest

aapee, 25.8.2007 03:29:
---
Läväreitä saa olla*joo* Iso kokonen-->pitkä+lihaksikas->ei liikaa, vähän!(mut ei mini mögekää oo paha)*hih*
hyvä huumori, joku yli 25v. Ja mukava luonne: kiltti, mut ei liian kiltti, mut samal vähä pahis*pepsodent*

---

Enkös mä oo just tommonen? *vink**hymy*

mä vaan ihmettelen et mitä toi "25v." tekee tuolla:D
mies, oot komee vaan jos oot 25
kid bionic

#852 • • kid bionic
Elämä voi olla julmaa, jos jo 26-vuotiaana on jo liian vanha...
*Stardust*

#853 • • *Stardust*

kid bionic, 25.8.2007 03:42:
Elämä voi olla julmaa, jos jo 26-vuotiaana on jo liian vanha...

Ei, kun et vaan oo komee. 26-vuotiaana voi antaa kalja/progemahan kasvaa ja olla oikeasti aikuinen, tai sitten vaan leikisti.

--
My pain is constant and sharp and i do not hope for a better world for anyone. In fact i want my pain to be inflicted on others. I want no-one to escape. - Patrick Bateman (American Psycho)

s4ga

#854 • • Edited s4ga
Karismaattinen <3

Komea ulkokuori ei säväytä jos sisällöstä puuttuu särmä.

edit: Ainiin, pituus tosin on sellainen ulkonäköseikka joka saa kihelmöimään. Tykkään sellaisista vähintään lähes parimetrisistä miehistä. Laeh.

--
Miau. ^__^

#855 • • astaroth Guest

nää sällit täyttää noi kriteerit aika hyvin

#856 • • Fuzzy Guest

astaroth, 27.8.2007 17:53:

nää sällit täyttää noi kriteerit aika hyvin

hahaha:DD
Markku bongattu kutoselt yks sunnuntai ja aika kukkakeppi kunnos oli ainaki tohon pätkään verrattuna:P
Little Sunshine

#857 • • Little Sunshine
Sana komea ei ihan minunkaan miesmakuani kuvaa. Poikamainen, persoonallisen näköinen, tyylikkäästi pukeutuva oman tiensä kulkija kolahtaa parhaiten. Hmmm... Miehen pitää olla pitkä, tai ainakin minua pidempi (ei kovin suuri saavutus... *pepsodent*)

--
...hän miettii miksi toinen täällä valon lapsi on
ja toinen yötä rakastaa...

-Kerttu-

#858 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Tumma, komea, lihaksikas, urheilullinen, tatuoitu, tyylikäs, nauravainen, parta..Hmm.. Ai mut mullahan on sellanen! *pihkassa* *sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Jago

#859 • • Edited Jago un-trained monkee

Super-Kerttu, 28.8.2007 08:38:
Tumma, komea, lihaksikas, urheilullinen, tatuoitu, tyylikäs, nauravainen, parta..

parta vaihdettu sängeksi and i am there*slurps*

(ruskettunut pitää olla myös*joo*)

edit. loppuenlopuksi mulla on ihan älyttömän monta erilaista "tyyppiä", joille kaikille sopii erijutut. Tuo sopii siis vaan yhteen niistä tyypeistä

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

¡ Previous post about a year ago !
ValaX

#860 • • ValaX
Vähintään 180cm pitkä, urheilullinen, ei naismainen, jonkin sorttinen parta olis hyvä..