noemi, 3.9.2008 22:40:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kivikukat
Joo löysinkin jo juttua puutarhafootumeilta. Tää vaikuttaa mielenkiintoselta, pitää hankkia
202 posts, 11 pages, 143,275 views
noemi, 3.9.2008 22:40:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kivikukat
remotion, 9.9.2008 17:25:
Hei, sanokaas viisaammat, kun mulla on toi kylppärin lattia duunattu jokikivistä, ja ajattelin tehdä siitä sellasen luonnonmukaisen teemalla saniaisia ja sammakoita.
Oisko jotain vekkulia saniaisen tyylistä kasvia joka viihtyy paljon huonossa valaistuksessa ja kosteassa tilassa?
Mulla on toi jucca palmu olkkarissa mutta voisin pistää parempaan käyttöön tuon viherastiani ja kylppärissä en oo ikinä kellään mitään kasvia nähnyt joten se ois aika uniikkikin samalla :)
tommoset kivikukat ois hullun siistejä mutta ne ei sais tietenkään lainkaan riittävästi valoa saatikka että kosteus vois olla niille liikaa.
Lost-Soul, 9.1.2009 21:29:
Nyt tarvitaa viherpeukalon apuja!!!
Mun aivan ihana kaktus on päättänyt tässä 24h aikana kaatua niin, että runko on löysä ja katki (ei siis irti vaan "murtunut"). Ensi alkuu laitoin sen syvemmälle multaan ja tuin sitä niin ettei pääsisi enää valahtamaan, mutta onko toivo jo menetetty?
RainChild, 9.1.2009 21:35:
---
Lost-Soul, 9.1.2009 21:29:
Nyt tarvitaa viherpeukalon apuja!!!
Mun aivan ihana kaktus on päättänyt tässä 24h aikana kaatua niin, että runko on löysä ja katki (ei siis irti vaan "murtunut"). Ensi alkuu laitoin sen syvemmälle multaan ja tuin sitä niin ettei pääsisi enää valahtamaan, mutta onko toivo jo menetetty?
---
Toi kuulostaa vähän siltä, kuin se olisi mädäntynyt. Mul on pari kaktusta tehny sillee. Menee vähän huonon värisiksi vähittelen, myös nahistuu vähän ja on pehmeitä ja sit kallistuu mahdollisesti johonkin suuntaan.
Hei, sanokaas viisaammat, kun mulla on toi kylppärin lattia duunattu jokikivistä, ja ajattelin tehdä siitä sellasen luonnonmukaisen teemalla saniaisia ja sammakoita.
Norb, 10.1.2009 12:50:
---
---
Laittaisin tekokasveja. Nykyään niitäkin saa tosi aidon näköisiä
remotion, 10.1.2009 20:08:
ja tuolta ne sitten näyttävät, jäivät vähän alhaalle ruukkuun mutta aina ei voi voittaa...
wiwi, 11.1.2009 16:11:
Osaako joku kertoa, mikä mun rahapuuta vaivaa. Siitä irtoilee tollasia pikku härpäkkeitä kun niihin vähän koskee. Muuten ei näytä kovin pahoinvoivalta (kellerrä tms.), joskin pikkuhiljaa aika toispuoleiselta kun noita pieniä alkuja ja oksia on hävinnyt jonkun verran. Oon yrittänyt törppiä niitä takaisin multaan, mutta tuntuu ettei niihin oikein tule juuria. Pitäiskö sitä jotenkin...trimmata? Miks se ei tykkää musta? Onko kaikki turhaa?
:(
Osaako joku kertoa, mikä mun rahapuuta vaivaa. Siitä irtoilee tollasia pikku härpäkkeitä kun niihin vähän koskee. Muuten ei näytä kovin pahoinvoivalta (kellerrä tms.), joskin pikkuhiljaa aika toispuoleiselta kun noita pieniä alkuja ja oksia on hävinnyt jonkun verran. Oon yrittänyt törppiä niitä takaisin multaan, mutta tuntuu ettei niihin oikein tule juuria. Pitäiskö sitä jotenkin...trimmata? Miks se ei tykkää musta? Onko kaikki turhaa?
:(
Fakiiri, 11.1.2009 19:20:
---
Osaako joku kertoa, mikä mun rahapuuta vaivaa...
---
Kuinka usein kastelet?
Oma rahapuu oireili kun kastelin liikaa. Kerran kuukaudessa niitä pitäisi kuulemma kastella, kuivassa maassa kun viihtyvät.