1,311 posts, 66 pages, 282,671 views
mayah, 4.2.2007 20:36:
Siis teatteriviikonlopun jälkeen olin ihan silleen, et mitä v*ttua, mitä toi tekee tuolla. Mut sehän oli äsken ihan helmi! Vaikee nyt sit sanoo kenen tästä pitäis jatkoon päästä.
mayah, 4.2.2007 20:50:
No jos pelkästään tän päivän esittysten perusteella pistäis päättä, mä jättäisin kyllä sen ekan pois, musta se laulo huonosti.
Fornarina, 4.2.2007 21:24:
Jättäkää jo pois 'pedofiili-Asko' -tyyppiset kommentit. Järkyttävää. Vika taitaa olla omassa päässä jos pitää toisen ilmeitä tms pervoina tai pedofiilimaisina, ilman mitään syytä. Hyi teitä!
Jättäkää jo pois 'pedofiili-Asko' -tyyppiset kommentit. Järkyttävää. Vika taitaa olla omassa päässä jos pitää toisen ilmeitä tms pervoina tai pedofiilimaisina, ilman mitään syytä. Hyi teitä!
anniharha, 4.2.2007 21:33:
---
---
No kyllä mä katson oikeudekseni purkaa ärtymystäni tähän topikkiin, varsinkaan kun en sitä edes itse keksinyt, pedofiili-Askohan sanoi juuri suorassa lähetyksessä itseään ainakin 20 vuotta nuorempaa alaikäistä tyttöä "Suomen seksikkäimmäksi jääkiekkoilijaksi"
anniharha, 4.2.2007 21:33:
---
---
No kyllä mä katson oikeudekseni purkaa ärtymystäni tähän topikkiin, varsinkaan kun en sitä edes itse keksinyt, pedofiili-Askohan sanoi juuri suorassa lähetyksessä itseään ainakin 20 vuotta nuorempaa alaikäistä tyttöä "Suomen seksikkäimmäksi jääkiekkoilijaksi"
anniharha, 4.2.2007 20:33:
Voi jösses, voisin melkein vaihtaa seksuaalista suuntautumistani ton Kristinan takia
Fornarina, 4.2.2007 21:36:
Nojoo, se heitto oli kyllä ehkä vähän kyseenalainen. Mutta pedofiili on silti väärä ilmaisu, kaikki kuitenkin tiedämme mitä ne pedofiilit on..
Epailija, 4.2.2007 22:47:
Mutta tiedämmekö, ettei Asko ole sellainen? *g*