IDOLS-tukilinja

1,311 posts, 66 pages, 281,035 views

Sir Paramount

Posts: 383

#121 • • Sir Paramount Army of Two , [Fusion Drive]
kyl mun mielestä, ei taida olla muuta rajoitusta kuin ikärajat (16-30 mikälie)

--
Suits you, Sir!

Miinapiina

Posts: 3,494

#122 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Anselmi, 18.1.2007 12:47:
Hei briiffatkaas mua vähän, eli onks se Ibi Love taas mukana skabassa? Eiks se heitetty ulos jo viime tai toissa tuotantokaudella?



joo heitettiin ulos jo viime tuotantokaudella ei päässyt jatkoon, mutta kait se haluu taas tulla hilluu! ainakin viime idolsin lopussa näytettiin tän päivän idolsin pätkiä ni siellähän se taas oli naama punasena vetämässä tuomareille... voi lol *lmao*

--
pinkki on pop!!!

Vexe

Posts: 1,016

#123 • • Vexe
Hei.

Tänään olisi tarkoitus harrasta extreme urheilua eli katsoa Idols kokonaan. Tämä on itselleni erittäin haasteellinen tehtävä. Olen yrittänyt valmistautua tehtävään huolellisesti, mutta ensimmäinen takaisku tuli vastaan tässä vaiheessa iltaa. Unohdin nimittäin ostaa kipua lievittäviä juomia kaupasta ja nyt en voi poistua kotoa, koska Postin pitäisi tuoda minulle paketti ennen klo 20.00. Pahimmassa tapauksessa en siis voi turvautua lievittäviin.

Näin tuntia ennen suorituksen alkua kehoni on alkanut voimaan pahoin. Sydämen tykytyksiä, hikoilua, lihasjännitystä, sekä huimausta on esiintynyt. Henkisellä puolella olen vielä saanut pidettyä ajatukseni kurissa, mutta pelkään pysyviä vaurioita.

Onko joku suoriutunut tehtävästä? Onko jäkioireita esiintynyt? Mahdollisesti neuvoja suorituksen läpivientiin?
Miinapiina

Posts: 3,494

#124 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Vexe, 18.1.2007 18:52:
Hei.

Tänään olisi tarkoitus harrasta extreme urheilua eli katsoa Idols kokonaan. Tämä on itselleni erittäin haasteellinen tehtävä. Olen yrittänyt valmistautua tehtävään huolellisesti, mutta ensimmäinen takaisku tuli vastaan tässä vaiheessa iltaa. Unohdin nimittäin ostaa kipua lievittäviä juomia kaupasta ja nyt en voi poistua kotoa, koska Postin pitäisi tuoda minulle paketti ennen klo 20.00. Pahimmassa tapauksessa en siis voi turvautua lievittäviin.

Näin tuntia ennen suorituksen alkua kehoni on alkanut voimaan pahoin. Sydämen tykytyksiä, hikoilua, lihasjännitystä, sekä huimausta on esiintynyt. Henkisellä puolella olen vielä saanut pidettyä ajatukseni kurissa, mutta pelkään pysyviä vaurioita.

Onko joku suoriutunut tehtävästä? Onko jäkioireita esiintynyt? Mahdollisesti neuvoja suorituksen läpivientiin?



no noi kipua lievittävät juomat ois ollut plussaa mutta veikkaan että pärjäät ilman niitäkin!! ja ollaan täällä kyllä sun tukena (eiks vaan ihmiset?) voit tulla avautuu sitten tunnelmia idolsin aikana!! tsemiä! *hali* muistathan kattoa myös extran...??!! *nauru*

--
pinkki on pop!!!

Lyylikki

Posts: 2,975

#125 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Kisa studio kokoontuu taas!! Jee jee ja tänään tulee vieläpä ekkkssstraa!
Miinapiina

Posts: 3,494

#126 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Lyylikki, 18.1.2007 19:45:
Kisa studio kokoontuu taas!! Jee jee ja tänään tulee vieläpä ekkkssstraa!



jep jep ja kohta se alkaa... *aplodit*

--
pinkki on pop!!!

uniqe

Posts: 397

#127 • • uniqe suski

Anselmi, 18.1.2007 12:47:
Hei briiffatkaas mua vähän, eli onks se Ibi Love taas mukana skabassa? Eiks se heitetty ulos jo viime tai toissa tuotantokaudella?



mä oon kyl ihan varma, et maikkari on maksanu sille tän tuotantokauden häilystä.*nauru*
Miinapiina

Posts: 3,494

#128 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
mutta mihin jäi ibi... *nyyh*

--
pinkki on pop!!!

MiMoSa

Posts: 1,664

#129 • • MiMoSa
No oliko pakko jättää se Ibi vikoihin koelauluihin!*senkin**grr* Mä olin niin varma että se olis näytetty jo tänään. :(

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Syce

Posts: 1,649

#130 • • Syce
aij että mä taas kärsin...(itsensä kiduttaja)*lmao*
laeski^

Posts: 478

#131 • • laeski^ LaiskaLäski
wow *ding* kaveri piipahti tuol koe lauluis....
ei prkl voinu sanoo et pääs jatkoonki *hmph*
mut aika kuulii *hymy* kaverist tulee viel idoli *hihu*
Tarsu

Posts: 2,449

#132 • • Tarsu
mikä ihmisiä vaivaa?
rentoja urpoja taas tuolla!

:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

MiMoSa

Posts: 1,664

#133 • • MiMoSa
Se surffaripoju oli aika*lmao*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Miinapiina

Posts: 3,494

#134 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

MiMoSa, 18.1.2007 21:59:
Se surffaripoju oli aika*lmao*



no oli joo ja sit se mimmi joka vetäs siin alussa sen apulannan biisin! *lmao*

ja valitettavan vähän sitä ibiä näky siinä extrassa...

--
pinkki on pop!!!

Fornarina

Posts: 283

#138 • • Edited Fornarina

Vexe, 18.1.2007 18:52:
Hei.

Tänään olisi tarkoitus harrasta extreme urheilua eli katsoa Idols kokonaan. Tämä on itselleni erittäin haasteellinen tehtävä. Olen yrittänyt valmistautua tehtävään huolellisesti, mutta ensimmäinen takaisku tuli vastaan tässä vaiheessa iltaa. Unohdin nimittäin ostaa kipua lievittäviä juomia kaupasta ja nyt en voi poistua kotoa, koska Postin pitäisi tuoda minulle paketti ennen klo 20.00. Pahimmassa tapauksessa en siis voi turvautua lievittäviin.

Näin tuntia ennen suorituksen alkua kehoni on alkanut voimaan pahoin. Sydämen tykytyksiä, hikoilua, lihasjännitystä, sekä huimausta on esiintynyt. Henkisellä puolella olen vielä saanut pidettyä ajatukseni kurissa, mutta pelkään pysyviä vaurioita.

Onko joku suoriutunut tehtävästä? Onko jäkioireita esiintynyt? Mahdollisesti neuvoja suorituksen läpivientiin?



Hän ei ilmeisestikään selvinnyt siitä... *nyyh*
Kunnioittakaamme Vexen muistoa *piis*
Miinapiina

Posts: 3,494

#139 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Fornarina, 18.1.2007 22:39:
---

Hän ei ilmeisestikään selvinnyt siitä... *nyyh*
Kunnioittakaamme Vexen muistoa *piis*



*känni* otetaan sille!

--
pinkki on pop!!!

Vexe

Posts: 1,016

#140 • • Edited Vexe

Fornarina, 18.1.2007 22:39:

Hän ei ilmeisestikään selvinnyt siitä... *nyyh*
Kunnioittakaamme Vexen muistoa *piis*



Hengissä selvittii. Toistaiseksi en ole huomioinut mitään vakavia saurauksia.

Edit: Joutuu muuten katsomaan muitakin jaksoja. Onnittelut jatkoon päässeelle kaverille.