IDOLS-tukilinja

1,311 posts, 66 pages, 276,750 views

Tarsu

Posts: 2,449

#741 • • Tarsu

Zenni,
Hyh mä en ainakaan halua kuulla, kun Kristiina Brask raiskaa No Doubtin.



en kerinny kirjottaan tota :D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Avatar
#742 • • ALIEN Guest
ezzy

Posts: 8,060

#743 • • Edited ezzy Droid-pappa

Android, 15.3.2007 14:53:
---
Sallakat, 15.3.2007 14:17:
bläääääh ari. se siis meinaa vetää hevillä loppuun asti. how boring *poks*
Vaikka hevi alkaa olemaan jo uusi tango, en mä jotenkin silti näe pikkutyttöjen ihannepoikana Aria tolla hevimeiningillä.

---


Hevi? Whitesnake - Here I go Again?

Aika mielenkiintoinen näkemys hevistä siinä tapauksessa. Ja ei, tämä ei edes ole pilkunnussimista, mutta tuohan on ihan poppirokkia, ei sitä nyt mihinkään Iron Maideniin edes voi verrata (ja sekin on kevyttä heviä). Tuo Whitesnaken biisihan on jopa balladimainen ajoittain.



niin nykyaikana, ilmestyessään se oli kovinkin "rankkaa" ja heviä :)
Mut tosiaan, loistava balladinomainen biisi kyl. Hieman eri linjaa arin edellisten biisien kanssa, viakka rockia onkin.
Tarsu

Posts: 2,449

#744 • • Tarsu
onpas toi panu väsähtäny vätys!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Jusna666

Posts: 1,447

#745 • • Edited Jusna666 Diablo
35 minsaa turhaa paskanjauhantaa ennenku alko vast laulaminen *eiei*. Ja mä viel katon tätä. No osasyynä tietysti se, että muilta kanavilta tulee jotain samantasosta.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

TonySt

Posts: 4,166

#746 • • TonySt mediamoguli
Panu *pihkassa*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Tomppeli

Posts: 125

#747 • • Tomppeli
liikaa meikkiä naamassa tolla abreulla....
tomppi

Posts: 1,600

#748 • • tomppi thzombie ™

Tomppeli, 15.3.2007 21:10:
liikaa meikkiä naamassa tolla abreulla....

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Miinapiina

Posts: 3,494

#749 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
kylläpäs tuota kristiinaa hehkutetaan...

--
pinkki on pop!!!

asdf

Posts: 3,155

#750 • • asdf
Hyi helvetti, ensimmäistä kertaa Idolsia katsoessa piti laittaa äänet pois. Kristiinan veto oli aika karmaiseva.
ANONYM

Posts: 731

#751 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
tuomarit on kyl ny ihan sipis*whaat*siis en tajuu kyl niitten kommentteja kristiinalle...
Pätkis

Posts: 1,038

#752 • • Pätkis Pikkis
Mikä noilla tuomareilla ihan oikesti on ton Kristiinan kanssa*ding*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#753 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mussa ja mun kuulossa on varmaan jotain vikaa, mut mä tykkään tosta Kristiinasta..*sydän* Onhan se vähän epävireistä, mut mä tykkään silti sen saundista..

Panukin on ihan kiva poppari. Anna on loistava, mut jotenkin luotaantyöntävä. Ari ja Kristian veti ihan jees..Mut en sanois, et noilla vedoilla Idolia voitetaan..

Vaikee sanoo, kuka on paras! Tykkään kaikista! *plur*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

oooo

Posts: 1,249

#754 • • oooo
Ihan ku olis äsken vinkulelu jossain vikissy ja piipittäny
Danskuh

Posts: 675

#755 • • Danskuh pikku-Dee
ari on paras*sydän* panu (panisin) *vink*
Heli

Posts: 1,489

#756 • • Heli vai kuka se oli
mitä toi kristiina tuolla enää tekee, ihmettelin jo viime viikolla, tai sitä edellisinä, ja nyt jos jatkoon menee, niin ihmettelen suomen kansaa (=pissiksiä vissiin) *eiei*

--
ei se väärin ole.

ANONYM

Posts: 731

#757 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!

Pätkis, 15.3.2007 21:28:
Mikä noilla tuomareilla ihan oikesti on ton Kristiinan kanssa*ding*



asko osaa tehdä paskasta platinaa*sars* esim nylon beat..*tirsk*
Android

Posts: 3,908

#758 • • Edited Android
Ei se Kristiina tänään nyt niin huono ollut, vaikka biisi oli kamala. Itse toivoisin Panun tippuvan, alusta asti ärsyttänyt ja päästäisiin niistä siirappisokeriballadeistakin eroon (toivottavasti) samalla. Ja tänään Panu oli mielestäni ihan oikeastikin huonoin.

Edit2: Annan hehkutusta en myöskään ymmärrä. Se, jos joku, on se pissis noista.
Pätkis

Posts: 1,038

#759 • • Pätkis Pikkis

psysex, 15.3.2007 21:34:
---
Pätkis, 15.3.2007 21:28:
Mikä noilla tuomareilla ihan oikesti on ton Kristiinan kanssa*ding*

---


asko osaa tehdä paskasta platinaa*sars* esim nylon beat..*tirsk*


Mitäääää*pökr*

Ei mut mun tarvii varmaan puhistaa korvat, koska toi tyttö onnistuu kuulostaa jollain omituisella tavalla samaan aikaan sekä epävireiseltä että osittain ihan normaalilta. Heiluukse ääni jotenkin siinä rajoilla vai mikä siinä on, mut häiritsee ihan kamalasti. Joku normi karaoke veto hirveellä paatoksella, ja törkee tapa tahdittaa sanojen tavut.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

crissy

Posts: 1,958

#760 • • Edited crissy
Siis jumalauta noi tuomarit kuuntelee perseenreiällä oikeesti!! Siis sen annan ja kristiinan esitykset meni niiiiin persiilleensä ku ikää! Niinaki joka o laulunopettaja niin ei MUKA kuule kuinka nuotin vierestä ja kaukaa sitä mennään!

tai no kaikkihan sen tietää millä kallonen kuuntelee *poks*

mut joo paras oli ARI as usual *sydän*

Kristian näytti ihan maaniselta ku se alotti mutta oli aika mitäänsanomaton.. Panun veto oli varsin hyvä vaikka muutamas kohtaa kun mentiin falsettiin niin mentiiki pieleen.. mutta oli se ny kuitenkin suht hyvä!

osa kansasta ei taas tajuu mikä niille o parasta jos ne päästää ton vinkuintiaani-kristiinan jatkoon!

Pakko jatkaa valitusta... Sen kristiinan ääntäminen on aika kamalaa ajoittain..

"life iiiiiis aaaa mistööööööööööööööri" eeeevriiiione maaaaast stääääään alööööön..." aaargh!

ärsyttävää sanojen venyttämistä..