IDOLS-tukilinja

1,311 posts, 66 pages, 276,297 views

Avatar
#1301 • • Norb Guest
Lopulta ihan yhdentekevää kumpi voitti. Mä meen kattoo Peten keikkaa 27 pv *sydän*
Caro²

Posts: 5,301

#1302 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

akir0, 14.12.2008 20:52:
Kaiholla muistelen viime kauden finaalia ja tätä



Miusta ton koivusen laulussa on hämmentävää, miten se voi laulaa noin paljon, noin pitkään, ja noin järkyn vienosti ohi nuotin.. kokoajan. Sitten kun on iso kasa soittimia mukana, ni pysyy selkeesti paremmin nuotissa. Puh.

Daniel Braun, 14.12.2008 20:53:
Kyl on todettava että toi voittajabiisi on melkolailla tehty Kooppia ajatellen...


Ihmeellisesti, näin on käyny joka vuosi. Tän vuoden finaalia en jaksanu kattoa - mutta joku vuosi sitten kun molemmat finalistit esitti "voittobiisin", niin siinä vaiheessa jo huomasi kumman äänestysnumeroon levy-yhtiön soittosarja pommittaa viestejä.

Ehkä se oon vaan mie, mutta toi idols-touhu on jotenkin NIIN läpinäkyvää. Tosin. Hyvä niin. Kuka haluais toistaa parin vuoden takaista popstars-floppia.

EDIT: Ja jos ite olisin tommosessa konseptissa joku levypomo, niin ihan salettina suunnittelisin tosi tarkkaan koko paketin ja hoitaisin tavalla tai toisella oikeen henkilön oikeeseen paikkaan, oikeeseen aikaan. Käytännössähän toi on markkinointikoneiston jauhamista ja asiakaskuntaan vaikuttamista. Ja jos ei muuten, ni kyllhähän sitä isolla firmalla on varaa pari tekstaria lähettää jos tilanne näyttää huonolta :)

EDIT3: Niin... en tiedä.. Jotenkin vaan tuntuu, että tähän mennessä on tullu tasan yks IDOLS-tähti ja sekin on Antti Tuisku. Kaikki muut on vaan jotenkin himmentyny. Anna Abreu on sitten se toinen, mutta sekin nähdään sitte vuosien päästä :)
Vexe

Posts: 1,016

#1303 • • Vexe

Caro², 15.12.2008 00:02:
EDIT: Ja jos ite olisin tommosessa konseptissa joku levypomo, niin ihan salettina suunnittelisin tosi tarkkaan koko paketin ja hoitaisin tavalla tai toisella oikeen henkilön oikeeseen paikkaan, oikeeseen aikaan. Käytännössähän toi on markkinointikoneiston jauhamista ja asiakaskuntaan vaikuttamista. Ja jos ei muuten, ni kyllhähän sitä isolla firmalla on varaa pari tekstaria lähettää jos tilanne näyttää huonolta :)



Eikös tämä näkynyt todella selvästi edellisenä kautena? Aria markkinointiin koko tuotantokauden ajan eikä lopussa ollut mitään epäselvää kuka kisan tulee voittamaan.
Yallu

Posts: 1,910

#1306 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Minnalilla, 14.12.2008 23:06:
Ja mun mielestä,olis kiva et äänestäminen ei maksais, niin sit ainaki sais oikee henkilö ne äänet, kun ei tarttis kenekään miettiä sitä rahan menoa.. Mutta, kaikki maksaa nykyään *dissaa*

Jos joku nyt ymmärs mitä ees tarkotin *pepsodent*


Niinpä. Työntekijätkin maksaa. Hei! Tehdään kaikki työmme ilmaiseksi kuukauden ajan, niin jos ne heltyis ja saatais äänestää idolsia ilmaiseksi!!
Minnalilla

Posts: 418

#1307 • • Minnalilla

Yallu, 15.12.2008 11:56:
---
Minnalilla, 14.12.2008 23:06:
---

Niinpä. Työntekijätkin maksaa. Hei! Tehdään kaikki työmme ilmaiseksi kuukauden ajan, niin jos ne heltyis ja saatais äänestää idolsia ilmaiseksi!!



Mä en usko et hirveen moni lähtis tähän *hmph* *pepsodent* Mutta, silti oon täl kannal. Et äänestää pitäis saada ilmatteeks! Repis jstn muusta rahanreijästä ne rahat *eikä*

--
tilulileii!

josbe

Posts: 1,982

#1308 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Subjektiivinen idols-äänioikeus kaikille Suomen kansalaisille!! Ja alkoon ilmaiset viinat!
Decion

Posts: 1,569

#1309 • • Decion Koneradio
onneks säätii tääki paska alta pois

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

tomppi

Posts: 1,600

#1310 • • tomppi thzombie ™
Mitä ihmiset nyt tekee sunnuntai-iltaisin kun Idols ja BB loppui?

Idolsin turvajärjestelyt pettivät Helsingin jäähallissa, kun lavalle tunki Koop Arposen voiton ratkettua ylimääräinen onnittelija, Ibi Love.

HS.fi


En edes huomannu.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Kon-tiki

Posts: 1,936

#1311 • • Kon-tiki The Unsinkable

Pätkis, 24.11.2008 10:48:
---
Jone, 24.11.2008 09:42:
---
Heli, 24.11.2008 09:40:
mä vihaan Jippua.

---


Liityn kerhoon.

En muista koska viimeksi olis tullut todella voimakas tarve kuristaa joku ihan vaan muutaman lauseen kuuntelemisen jälkeen. Mikä tyyppi toi edes on ja miksi sen lääkitys on noin helvetin pielessä?

---

Mulle riittää kans puolikas biisi sen väreilevää tulkintaa ja pääsen helposti samaan mielentilaan.



Tammikuun lopussa ihanan Jipun tunnetta tulvillaan olevia tulkintoja kuullaan taas Helsingissä konseptissa nimeltä Jippu Café - Kuolemattomat *igor* (sori, oli pakko laittaa)

http://www.noise.fi/uutiset/?id=10077&ref=rss1