IDOLS-tukilinja

1,311 posts, 66 pages, 276,405 views

Jusna666

Posts: 1,447

#621 • • Jusna666 Diablo

Fuzzy, 1.3.2007 21:04:
Hyvä Ariii!!! *plur* Kunnon hevari*pahis*



Kunnon hevari ei tommoseen hömppään lähtis mukaan.
Ei muuta. *piis*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Hansu

Posts: 481

#622 • • Edited Hansu

Jusna666, 3.3.2007 11:34:
---
Fuzzy, 1.3.2007 21:04:
Hyvä Ariii!!! *plur* Kunnon hevari*pahis*
---
Kunnon hevari ei tommoseen hömppään lähtis mukaan.


Ari = koko kansan hevari
En tiedä onko Ari sisimmässään "kunnon hevari" (ja miksei hevarillakin voisi olla laaja musiikkimaku?), mutta hieman ärsyttää miten valtavirran ulkopuolisistakin jutuista pitää kaikenkarvaisissa iltapäivälehdissä tehdä "kaiken kansan juttuja", meidän kaikkien omia poikia ja tyttöjä joista tykkäävät niin vauvat kuin vaaritkin. Lordi kuvastaa hyvin tuota tasapäistämistä vaikkei toki heviä ole nähnytkään. Oikeasti, jos olisin itseäni kunnioittava heviartisti niin hieman kyllä ahdistaisi, jos mummot ja Matti Vanhanen musiikistani pitäisivät. Silloin olisin kyllä tehnyt jotakin väärin. Tää on varmaan se syndrooma joka tulee kun koko kansa löytää just sen "meidän oman jutun" *justjoo*
ezzy

Posts: 8,060

#623 • • ezzy Droid-pappa

k1mm0, 3.3.2007 11:30:
---
ezzy, 3.3.2007 11:21:
JOO, itsehän ne itsensä lehtiin lykkää...kyllä se on lehdistö, ja järjestäjät jotka noi idolit valitsee, ei kansa.
---


ihan sama lykkääkö ne ite ittensä sinne vai joku muu taho,
mut aina noissa haastatteluissa jokainen kilpailija tilittää
rankasta elämästään... mut kansahan rakastaa nyyhkyjuttuja
(sai se itse voittajan äänestää tai ei), joten mikäs siinä sit.

*piis*



"kilpailija tilittää" Jos se on jonkun toimittajan kynäilemää ja kasailemaa eri haastiksista tms ja liioiteltua paskaa, niin en sanois kyllä, että se on mitenkään kilpailijan vika et noita riepotellaan. Kaiken ne nämmä kaivaa joka kilpaiiljasta irti.
Worin

Posts: 526

#624 • • Worin
Kattelin nyt vasta huolella koneelta kuulottimien kans, niin jumalauta Kristian veti hyvin. Ihan raivo kova kun se kovenee loppua kohti. Tokana sit Ari ja kolmantena Anna. Muut tuleekin sit niin kaukana takana, että lopussa nähdään luultavasti nää 3 nimee.
Jutu

Posts: 3,054

#625 • • Jutu Blondi
Oon muutaman jakson nyt kattonut Idolsia ja mua ottaa suunnattomasti päähän se Mia. Siis voi apua kun se alkaa itkemään niin herkästi. Hiukka itsehillintää niin ei olisi mitään moitittavaa.

Ja kuten ne tuomaritkin totesi, niin se Johannan pukeutuminen oli aika kivasti ristiriidassa siihen biisiin (en muista miten tarkalleen sanoivat). Odotin kyllä jotain hmm tummempaa biisiä häneltä.

Ja se Panu, hohhoijaa kun olikin vaisu esitys, mutta mikäpä minä olen sanomaan :P

Ari ja Kristian oli molemmat hyviä, mutta nyt on pakko myöntää että Ari jäi Kristian varjoon.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

zeniii

Posts: 163

#626 • • zeniii adhd

Jutu, 5.3.2007 00:40:
Oon muutaman jakson nyt kattonut Idolsia ja mua ottaa suunnattomasti päähän se Mia. Siis voi apua kun se alkaa itkemään niin herkästi. Hiukka itsehillintää niin ei olisi mitään moitittavaa.

Herääs nyt hei, ihan kun toi ohjelma ei yhtään liioittelis... Siitä on annettu se kuva yleisölle ja kuvattu joka kerta kun se itkee.*eiei*

--
Kissani hengitys haisee kissanruualle.

zeniii

Posts: 163

#627 • • Edited zeniii adhd
Mun mielestä ainakin mia on aidoin noista finalisteista*jiihaa*, eikä vedä mitää ihme roolii( ja mun mielestä paras noista laulaan) ja kristian myös..

se anna on vaan jotenkin niin tekopyhä! *eiei* kristiina ja panu ei vaan osaa laulaa...ari on ehkä vähän väärässä kisassa,vaikka hyvä onkin...?

--
Kissani hengitys haisee kissanruualle.

zeniii

Posts: 163

#629 • • zeniii adhd
no kuitenkin tossa ohjelmassa vähän haetaan semmosta poppirokki idolia vissiin. ari on tosi hyvä laulaan sitä semmosta heviä mutta ehkä pärjäis ilman tota ohjelmaakin hyvin jossai hevi pändissä... :)

--
Kissani hengitys haisee kissanruualle.

anniharha

Posts: 1,937

#630 • • anniharha
Oho, se ois taas idols-päivä. Tänään lisäjännitystä tuo kun pitää koittaa pongailla kaveri yleisön joukosta *iloinen*

--
and though my words could save the world they never come out right

laeski^

Posts: 478

#631 • • laeski^ LaiskaLäski
taas kisa studio kaverille pystyy ja kannustaa arska voittoon *joo*
crissy

Posts: 1,958

#632 • • crissy


Tossa on Arin veto karaåken MM-kisois samasta biisistä mikä tänään soi!


on muuten yliveto tuo Ari!
Jutu

Posts: 3,054

#634 • • Jutu Blondi

enrg, 8.3.2007 17:58:
The kuva


Selkeesti Lahtelaista!

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Epailija

Posts: 5,636

#635 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.
Lol @ Seiska.

Haluaako joku muuten selittää mitä ihmettä Kristiina tekee tai teki finaalissa? Onko tämä nyt se pakollinen ulkonäöllä jatkoon-yksilö?

Edit: No, ei se Panukaan paljon parempi ole.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Sallakat

Posts: 2,220

#636 • • Sallakat jungle, baby !
näin ruslanaksen pakkaamassa autoon tavaroita tms hotelli helgan edessä kun ajettiin autolla ohi. En tajuu miten se jätkä voi näyttää niin limaselta, tai siis limaisuus x 100000 livenä *poks*
Nyt tosiaan ymmärrän mitä se Asko tarkoitti.
crissy

Posts: 1,958

#637 • • crissy

Epailija, 8.3.2007 18:02:
Lol @ Seiska.

Haluaako joku muuten selittää mitä ihmettä Kristiina tekee tai teki finaalissa? Onko tämä nyt se pakollinen ulkonäöllä jatkoon-yksilö?

Edit: No, ei se Panukaan paljon parempi ole.




peesaan täysillä!
Tomppeli

Posts: 125

#638 • • Tomppeli
kyl toi ari voittaa mikäli se saa suomen hevarit äänestämään, meinaan niit on ihan helvetisti *nauru* mut kyl se noista ehdokkaista onki paras...
tomppi

Posts: 1,600

#639 • • Edited tomppi thzombie ™

jepukka, 5.3.2007 18:38:
ari on tosi hyvä laulaan sitä semmosta heviä


Kyl muukin sujuu ihan hyvin.

Kirka - Silta yli synkän virran
Phil Collins - Another Day in Paradise
Neljä Baritonia - Pop-musiikkia
Billy Joel - Piano Man

*nuotti* The evil that men do lives on and on...

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

lostgone

Posts: 2,493

#640 • • lostgone
Missä on se numero, että voi tiputtaa Remun jatkosta? *dissaa*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.