IDOLS-tukilinja

1,311 posts, 66 pages, 276,746 views

maiu

Posts: 328

#601 • • maiu ..miau..
arista kostuu... hmmm.*pahis*... suupielet. *kuolaa*

--
sitä saa, mitä tilaa

JR Ewing

Posts: 985

#602 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
Ruslanas puuttuu *nyyh**dissaa* Meurman oli paras!
Avatar
#603 • • *Mirri* Guest
Kristian veti kyl tänää mielettömän hyvin.
*Anna*

Posts: 181

#604 • • *Anna* Fantastic House wife
Johanna tangomarkkinoille! *joo*
Avatar
#606 • • trusti Guest
anna abreu *sydän*
-Casper-

Posts: 1,363

#607 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ

yaya, 1.3.2007 21:50:
Ari on niin KROK! *super*

Kristian veti myös todella hyvin. Itse olen pikkutytöstä saakka fiilistellyt vinyyliltä Loirin tulkintoja joten kyllä irtosi kylmät väreet *sydän*



kyllä tod.*joo* hämmästyttävä suoritus kaverilta jota ensin piti ihan "marsuna"...(kristian)
väittäisin että, itse loirilla voisi olla kädet katossa tosta suorituksesta......kyseinen kisa saanu ihan uudet ulottuvuudet. Ja samalla lyönyt lattiaan viime vuotiset "piipittäjät" thank god suomesta löytyy vielä talenttia*aplodit*

väittäisin että Kristianilla on tulevaisuus taattu vaik ei skabaa voittaiskaan*joo*
joskus se Loiri kuitenkin väsähtää (toiv. ei pitkään aikaan) seuraaja löytyi jo*super**aplodit*
ezzy

Posts: 8,060

#610 • • ezzy Droid-pappa

Android, 2.3.2007 14:25:
Pari Youtubesta poimuttua videota;

Ari - Perfect Strangers

Kristian - Lapin Kesä

<3



Et o mistään bongannut Johannan My Immortalia ku en kuullu sitä? Moonlight Shadow ei valitettavasti sopinu sen äänelle ollenkaan. Harmillista, vaikutti symppikseltä.

Kristian ja Ari rokkas kyllä huolella, loput on aika keskivertoja (ja nothing compares 2 U on maailmankaikkeuden karmein biisi, puhumattakaan Sineadista...)
ezzy

Posts: 8,060

#612 • • Edited ezzy Droid-pappa

Android, 2.3.2007 14:36:
---
ezzy, 2.3.2007 14:33:
Et o mistään bongannut Johannan My Immortalia ku en kuullu sitä?

---






Näemmä olis vaan kannattanu etsiä :P

nojoo, eipä toi englanti vaan suju keneltäkään noista näemmä. ja ei toi vaan toimi noin matalalta...itselleni ainakaan. Mut tulkintana sikseen ihan hieno.

"Mistään muusta maasta ei voi tulla laulajaa, joka kuulostaa samaan aikaan tango- ja hevilaulajalta" x)
Lyylikki

Posts: 2,975

#613 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Fuzzy, 1.3.2007 21:04:
Hyvä Ariii!!! *plur* Kunnon hevari*pahis* Ja toinen niistä kahesta joka oikeesti ees OSAA laulaa...*super* Jos jenkeissä oltais nii muut ei olis ees päässy alkukarsinnoista läpi.



Kun ei olla Jenkeissä, niin sitä jenkki Idolsia on mun mielestä turha täällä hehkutella. Niillä on kuitenkin inasen enemmän tota materiaalia, josta noita kilpailijoita karsia. Jos Suomi Idolsin laulutaito(/-taidottomuus) vituttaa, niin sitten ei kannata Suomi Idolsia katsoa.

Omasta mielestäni tänä vuonna on erittäin hyvä taso. (Ja kuten olen useasti todennut,) Niin tänä vuonna voittaja ainakin osaa laulaa (vrt. Ilkka Jääskeläinen). Olen kyllä huomannut, että kotisohvalle useat noista artisteista kuulostavat hieman epävireisiltä, mutta vian on pakko olla minussa tai telkkarissa, koska tuomarit hehkuttavat. Vaikka kyllähän tuommoisessa live-tilanteessa laulu saattaakin lipsahtaa vähän väärään vireeseen ja sitä ei paikan päällä välttämättä kuule. Tiedä sitten häntä.
ezzy

Posts: 8,060

#614 • • ezzy Droid-pappa
Ei sinänsä väärä vire varmaankaan, vaan katsojat keskittyvät siihen alkuperäiseen vertaamiseen, vaikka kyseessä ei ole imitaatiokisa. Tuomarit ovat ehkä hieman objektiivisempia, paitsi Katja, se on vaan pässi ja pihalla.
Avatar
#615 • • Fuzzy Guest

Lyylikki, 2.3.2007 15:29:
---
Fuzzy, 1.3.2007 21:04:
Hyvä Ariii!!! *plur* Kunnon hevari*pahis* Ja toinen niistä kahesta joka oikeesti ees OSAA laulaa...*super* Jos jenkeissä oltais nii muut ei olis ees päässy alkukarsinnoista läpi.

---


Kun ei olla Jenkeissä, niin sitä jenkki Idolsia on mun mielestä turha täällä hehkutella. Niillä on kuitenkin inasen enemmän tota materiaalia, josta noita kilpailijoita karsia. Jos Suomi Idolsin laulutaito(/-taidottomuus) vituttaa, niin sitten ei kannata Suomi Idolsia katsoa.

Omasta mielestäni tänä vuonna on erittäin hyvä taso. (Ja kuten olen useasti todennut,) Niin tänä vuonna voittaja ainakin osaa laulaa (vrt. Ilkka Jääskeläinen). Olen kyllä huomannut, että kotisohvalle useat noista artisteista kuulostavat hieman epävireisiltä, mutta vian on pakko olla minussa tai telkkarissa, koska tuomarit hehkuttavat. Vaikka kyllähän tuommoisessa live-tilanteessa laulu saattaakin lipsahtaa vähän väärään vireeseen ja sitä ei paikan päällä välttämättä kuule. Tiedä sitten häntä.


on taas joo turhaa kirjotella mitään ... Ja tää olikin mun mielipide. Hehkutin?? Okra
peikkolapsi

Posts: 1,180

#616 • • peikkolapsi miisa the maskotti

coolcat82, 1.3.2007 21:16:
---
Kiito, 1.3.2007 21:00:
Oliko tuolla Arilla Finrg:n pipo just päässä? :D

---


*ding* Niin mäki olin kattovinani :D



En sinänsä ihmettele tuota Arin FINRG-pipo-ilmestystä enää kun poika tuli bongailtua 24.2. FURYistä Lahdesta tanssahtelemasta... nooh *hymy*

Mutta henkilöstä toiseen, ei tässä auta kuin ihmetellä että kuka helvetti sitä Kristiinaa oikeen äänestää *ding*
En itse tykkää äänestä, ja vaikka ääni olisikin ollut hyvä niin täysin nuotin vierestä eilinen esitys olisi silti mennyt. Paskasta biisistä puhumattakaan. *öh*

--
mut hei, n&#039;hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan&#039;
se on tanssilattialla

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#617 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
mä en käsitä, että mikä ihmeen itku-idols tästä on oikein
tullut. kaikki noi skabaajat vuorollaan avautuu iltalehdes
vaikeasta siitä ja tästä. kaikkea sitä pitääkin tehdä äänten
saamiseksi.

eikä kyl muutenkaa enää jaksa kiinnostaa koko skaba! :D

--
dasinoaisnvs

ezzy

Posts: 8,060

#618 • • ezzy Droid-pappa

k1mm0, 3.3.2007 11:11:
mä en käsitä, että mikä ihmeen itku-idols tästä on oikein
tullut. kaikki noi skabaajat vuorollaan avautuu iltalehdes
vaikeasta siitä ja tästä. kaikkea sitä pitääkin tehdä äänten
saamiseksi.



JOO, itsehän ne itsensä lehtiin lykkää...kyllä se on lehdistö, ja järjestäjät jotka noi idolit valitsee, ei kansa.
display23

Posts: 3,069

#619 • • display23

peikkolapsi, 2.3.2007 22:32:



En sinänsä ihmettele tuota Arin FINRG-pipo-ilmestystä enää kun poika tuli bongailtua 24.2. FURYistä Lahdesta tanssahtelemasta... nooh *hymy*




Tuli muuten luvattua Arille, että ensi kerralla kun tulee Furyyn niin saa meiltä t-paidan :)
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#620 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

ezzy, 3.3.2007 11:21:
JOO, itsehän ne itsensä lehtiin lykkää...kyllä se on lehdistö, ja järjestäjät jotka noi idolit valitsee, ei kansa.



ihan sama lykkääkö ne ite ittensä sinne vai joku muu taho,
mut aina noissa haastatteluissa jokainen kilpailija tilittää
rankasta elämästään... mut kansahan rakastaa nyyhkyjuttuja
(sai se itse voittajan äänestää tai ei), joten mikäs siinä sit.

*piis*

--
dasinoaisnvs