IDOLS-tukilinja

1,311 posts, 66 pages, 276,740 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#261 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ruslanas voittoon! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Neko

Posts: 943

#262 • • Neko No äläpä kerro enempää

bubbelgum, 28.1.2007 21:07:
Se on sit eri asia et voiko Ruslanaksesta oikeesti tulla Suomen idoli noilla skandaalikäryillä mitä jo on ollu lehdissä...


Tietenkin voi, eikös homostelu ole kovinkin muodikasta, jopa James Bondin epäillään tulevaisuudessa turvautuvan siihen, kun perinteiset kuviot on liian kesyjä nykyään ;)
Freja

Posts: 8,775

#263 • • Freja Sihteeri
Mä en tykkää siitä tytsystä joka halailee Ruslanasia koko ajan (en muista nimee, eikä asia miksi en pidä siitä, liity siihen halailuun, mutten keksinyt siitä muutakaan tunnistamisen arvosta juttua), enkä mä tykkää siitä 16-vee Annastakaan, se jolla on alahuulessa se koru. Eiku oliks se ylähuules? No se vantaalainen silti.

Harvinaisen paljon tyyppejä, joilla on ärsyttäviä piirteitä. Osa niistä osaa laulaa, mutta mä en vaan kestä joissain joitain pieniä asioita.

Se pillittävä irmakin on nii rasittava. Se heiluu koko ajan ja, no, pillittää. Sen takia mä en halu sen voittavan. Pitää ny idolin joskus olla pokkanakin.

Mä en oikee ees tiiä kuka on mun suosikki, kun niin monella on joku ärsyttävä pikkujuttu :D Ehkä mä silti jossain vaiheessa löydän noista jonkun, kenen puolesta pidän peukkuja voittamiseksi. Vielä ei oo vaa niin käyny :/

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

oooo

Posts: 1,249

#264 • • oooo
En voi sietää millään tasolla sitä Ruslanasia. Se on erittäin hyvä esimerkki siitä, millaisista miehistä en pidä. Ja nyt puhun täysin olemuksesta/käyttäytymisestä, jonka minä olen hänestä saanut. Luonteeltaan hän voi toki olla vaikka kuinka mukava.

Arin laulu on mielestäni aika pahan kuuloista; ei mun makuun sitten yhtään.

Yksikään nainen ei ole jäänyt mieleen. Paitsi joo, mun kaveri.

Eniten tykkään siitä yhdestä partaveikosta (mikä hänen nimensä sitten onkaan). Tosin olen kuullut hänen lauluaan vain hyvin lyhyen pätkän. Kuulosti kuitenkin mukavan "voimakkaalta" ja "miehiseltä".
Ja sitten toinen lemppari on se mies, jolla oli tytär mukana alkukarsinnoissa (hänenkään nimeä en muista).

Toisaalta, mikäs minä olen täällä ketään arvostelemaan.
remotion

Posts: 5,283

#265 • • remotion nostatus guru

satumetsä, 30.1.2007 15:46:
En voi sietää millään tasolla sitä Ruslanasia. Se on erittäin hyvä esimerkki siitä, millaisista miehistä en pidä. Ja nyt puhun täysin olemuksesta/käyttäytymisestä, jonka minä olen hänestä saanut.



Ruslanas /= mies
nethr

Posts: 763

#266 • • nethr !!

Super-Kerttu, 30.1.2007 12:14:
Ruslanas voittoon! *nauru*


Jep, ja sitten Ruslans tekemään vaan suomipoppia jne kun se lausuminenkin futaa niin hyvin *joo* *nauru*

että sellanen kokokansan maskotti *igor*

--
xD

Kon-tiki

Posts: 1,936

#267 • • Edited Kon-tiki The Unsinkable
Ruslanas Äänen ja esiintymisen perusteella hyvä kun pääsi jatkoon. Sitten vaan hiuksia lyhemmäksi, niin äänenkäytöstä ei tulisi niin suoraa assosiaatiota laiduntavaan lampaaseen.

Ari Niin fantastinen ääni, että voi välillä käydä nuotin vieressäkin ja silti kuuluu jatkoon. Vähän kuin Rauli Badding Somerjoki ilman siirappia. Vois vaikka ansaita voiton, mut en tiedä ansaitseeko voitto häntä.

Anna Osaa laulaa, vaikea sanoa täyttääkö kovin ison lavan säteilyllään.

Mia Permanto pyytämään lääkäriltä beetasalpaajia ja pamei, niin kyllä se siitä. Hieno ääni, "vähän" teatterimainen.

ihq Nisse Tällehän ne äänet kuitenkin kasaantuu. Parempi sentään kuin Ilkka Jääskeläinen (ja kuka ei olisi)

American Idol on mun mielestä ekaa kertaa ollut vähemmän kiinnostava kuin Suomen Idols. Jenkkihomma on pysynyt samana kuin ennenkin, mutta Suomessa on nyt jotenkin tosi kiinnostava kausi. Tosin eihän ne mene ihan samaan tahtiin ja semifinaalivaiheissa tekniset tasoerot on varmasti 100-0 USA:lle. Mut edes jollain lailla laulutaitoiset persoonat tekee koelaulujen jälkeisestä ajasta kiinnostavan ja persoonia Suomessa näkyis nyt olevan *hikoil*
Avatar
#268 • • Kirsikka Guest
Viime jakson katsoin, mut sitä ennen missasin muutaman, joten en nyt oo ihan niin messissä näissä jutuissa kuin pitäisi olla...

Mutta tosta Arista, jota kaikki niin hehkuttaa - olen satumetsän kanssa samaa mieltä, en oikein tykkää sen laulusta. Mun mielestä sen ääni on jotenkin kolkko, ei vetoa muhun yhtään. Lisäksi tyyppi on ihan aneemisen teinin näköinen, ja vaikuttaa muutenkin jotenkin inhalta.

Vielä ei ole noussut mitään kirkasta suosikkia näiden joukosta, mutta täytyy nyt seurata ohjelmaa aktiivisemmin, niin eiköhän sellainenkin löydy :)
Avatar
#270 • • Gini Guest

satumetsä, 30.1.2007 15:46:

Eniten tykkään siitä yhdestä partaveikosta (mikä hänen nimensä sitten onkaan). Tosin olen kuullut hänen lauluaan vain hyvin lyhyen pätkän. Kuulosti kuitenkin mukavan "voimakkaalta" ja "miehiseltä".


Jos tarkoitat sitä tyyppii joka on Arin kanssa siinä pyörinyt niin oon täysin samaa mieltä. Mielestäni ehdottomasti paras ääni miehistä, voimakas, hieman käheä, kunnon "rokkiballadiääni". Sen laulua on taidettu tosin vaan pari kertaa näyttää ohjelmassa. Musta ainakin pieksee Arin ihan mennen tullen.
Sallakat

Posts: 2,220

#271 • • Sallakat jungle, baby !
sillä hevari kundilla on kyllä tosi hyvä ääni, mutta hieman kehittymätön laulajana vielä. Improa ei ainakaan vielä ole vetänyt yhtään ja aivan 100% ei kaikki sävelet tule palleasta asti. Ehkä hän tässä sitten puhkeaa kilpailun edetessä kunnolla kukkaan. potentiaalia on, huomasihan sen jo siinä, että veti koelauluissa jotain sonata arcticaa (millä ei olisi päässyt jatkoon), mutta pystyi vetämään vielä yhtä hyvin kirkat siihen perään.
tomppi

Posts: 1,600

#272 • • Edited tomppi thzombie ™
*nuotti* i'm just a screamer, i sing really out of tune

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

superwoman

Posts: 333

#274 • • superwoman toinen jalka jo...
Juu, ei mitään SYVYYTTÄ! Ja mun mielestä laulo falskisti hitaimmissa kohdissa äänialan noussessa. Muuten syppyis Nisse-pulla*sydän*

--
...just visiting...

asdf

Posts: 3,155

#275 • • asdf
Huh, Juha vetää hyvin. Noista ehdottomasti jatkoon!
tomppi

Posts: 1,600

#276 • • tomppi thzombie ™

Zenni, 1.2.2007 20:52:
Huh, Juha vetää hyvin. Noista ehdottomasti jatkoon!


ööh.. NO!
Panu jos nyt joku on pakko valita. Sattui vähiten korviin kun hän lauloi.
Antti Railion bändi - Celesty

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

tomii

Posts: 3,594

#277 • • tomii kallion herttua
Toi Panu on selkeetä finaalimatskua, sanon minä!

--
reivaan kunnes kuolen

rose

Posts: 1,047

#278 • • rose vakaasti epävakainen
Nisse ois ollu niin söpis, mut eihän se pysy nuotissa kiinni *tirsk* Voi raukkaa *purr* IHQ *nauru*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Timce

Posts: 5,381

#279 • • Edited Timce
Väärä topic...

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss