IDOLS-tukilinja

1,311 posts, 66 pages, 277,136 views

ville

Posts: 3,780

#241 • • ville olen oikeasti ujo

remotion, 28.1.2007 20:02:
tuleeko kellekkään muulle tuosta asko kallosen käyttäytymisestä semmonen olo että se haluais päästä joidenkin osallistujien pöksyihin.

mun mielestä pirun limanen ukko.



Joo, täytyy kyllä sanoa, että askon ilmeet ja eleet on välillä sen näköisiä, että pikkupöksyt saisi kyytiä ....
Tarsu

Posts: 2,449

#242 • • Tarsu

ville, 28.1.2007 21:29:
---
remotion, 28.1.2007 20:02:
tuleeko kellekkään muulle tuosta asko kallosen käyttäytymisestä semmonen olo että se haluais päästä joidenkin osallistujien pöksyihin.

mun mielestä pirun limanen ukko.

---


Joo, täytyy kyllä sanoa, että askon ilmeet ja eleet on välillä sen näköisiä, että pikkupöksyt saisi kyytiä ....



tähän asti oon luullu olevani ainoa, joka on kiinnittänyt
huomiota miehen orastavaan pedofiliaan :D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Individual

Posts: 10,942

#243 • • Individual HYPNO!

4 8 15 16 23 42, 28.1.2007 21:33:
---
ville, 28.1.2007 21:29:
---
remotion, 28.1.2007 20:02:
tuleeko kellekkään muulle tuosta asko kallosen käyttäytymisestä semmonen olo että se haluais päästä joidenkin osallistujien pöksyihin.

mun mielestä pirun limanen ukko.

---


Joo, täytyy kyllä sanoa, että askon ilmeet ja eleet on välillä sen näköisiä, että pikkupöksyt saisi kyytiä ....

---


tähän asti oon luullu olevani ainoa, joka on kiinnittänyt
huomiota miehen orastavaan pedofiliaan :D



No mulle tulee mieleen kuva vain liikutusta vastaan taistelevasta musiikkimiehestä, eli ihmisestä, joka aidosti rakastaa musiikkia ja esityksiä. TOISAALTA...se näytti kyllä olevan aika elementissään siinä "kosketan sua olkapäähän ja sä lennät ulos"-osiossa äsken. Sanoisinko, että herra ehken oli juuri sen piirun verran liikaa iholla, tai ainakin niillä rajoilla. Hauskaa muutes, että jatkoaika.com:in idols-ketjussa joku teki saman päätelmän, kuin te tuossa edellä. *nauru*
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#244 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
iteki kyllä aluksi vihasin ruslanasta, mut onhan se
aika survivor oikeesti, josta siis mad props! ja nyt ku
se viel pääsi noihin semifinaaleihin, ni sehän voi voittaa
koko skaban ku ääni on nyt kansalla:D mut onhan se kyl iha vtun limanen vieläki!

mä en kyllä osaa valita vain yhtä suosikkia sitten
millään, koska tällä kaudella noita persoonallisia
tapauksia tuntuu riittävän edellisiä enemmän.

suosikkeihini kuuluu ainakin anna, ari ja ruslanas.
epäsuosikkeihin kuuluu nisse, milja, antti railio,
se uskovaisjäbä sekä se jatkuvasti itkevä
punatukkainen tyttö. erikoisminuuksen ansaitsee
myös entinen suosikkini tessa, joka vain otti ja luovutti :/

aluksi ajattelin, ettei taida löytyä kiinnostusta kattoo
tätä karsintoja pidemmälle, mutta koukussa ollaan! <3

--
dasinoaisnvs

Jone

Posts: 8,258

#246 • • Edited Jone Archibald Haddock

remotion, 28.1.2007 20:02:
tuleeko kellekkään muulle tuosta asko kallosen käyttäytymisestä semmonen olo että se haluais päästä joidenkin osallistujien pöksyihin.

mun mielestä pirun limanen ukko.



Musta sä oot ehkä paras ihminen ikinä puhumaan limaisuudesta yhtään mitään. Sori, mut ei voinut jättää sanomatta vaikka kuinka pitäis. Ruslanaskin on kuoropojan oloinen kiltteydessään verrattuna siihen millaiset vibat susta ainakin mulle välittyy. *nauru*

-

Niin ja pedofilian ikäraja on muuten 12. Kilpailijan ollessa yli 16 toi ei olisi vissiin edes alaikäiseen sekaantumista - helvetin kyseenalaista käytöstä kylläkin.
Jone

Posts: 8,258

#247 • • Jone Archibald Haddock
Tän kauden Idols on musta tähän mennessä helvetin paljon mielenkiintoisempi kuin edeltävät. Persoonallisuuksia puskee esille entistä paremmin ja monet kilpailijoista keräävät erilaisilla jipoilla todennäköisesti hyvin kotikatsomoissa pinnoja himaan.

Ilahduttavaa. Tänä vuonna tää ei oo ihan täyttä paskaa vaan aika hyvää viihdettä itseasiassa vaikka fiksattavaa edelleen riittääkin.
Tarsu

Posts: 2,449

#248 • • Tarsu

Jone, Ilahduttavaa. Tänä vuonna tää ei oo ihan täyttä paskaa vaan aika hyvää viihdettä itseasiassa vaikka fiksattavaa edelleen riittääkin.



oon myös yllättynyt siitä että oon oikeesti tykännyt tästä ohjelmasta tänävuonna!
:)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Avatar
#249 • • Taika Guest

enrg, 28.1.2007 21:25:
---
Taika, 28.1.2007 21:12:
---
Bio, 28.1.2007 21:02:
Ruslanas pois, ällöttävä tyyppi!

---

täysin samaa mieltä.

kaikin puolin etova olemus tyypillä. mun mielestä on myös jotenkin surullista katsoa kun aikuinen mies kanniskelee tuollaisessa kisassa jotain nallekarhua kainalossaan, halailee ja suukottelee sitä aina kun kamera sattuu paikalle. mut kai se sitten vetoaa..joihinkin.*justjoo*

---


Jos nyt on ihan pakko valita niin mielummin sitä katselee sitä nallea pitelemässä, kuin toisen miehen dikkiä.


*nauru*

ihan sama kumpaa pitelee vaiko molempia samaan aikaan - persoona itsessään on vaan mun mielestä niin pirun ärsyttävä (eikä se lauluäänikään valitettavasti niin suurta vaikutusta tee) etten olisi halunnut tyypin pääsevän jatkoon.

tosin nyt kun hauskin osuus eli alkukarsinnat on ohitse, ei tarvitse tätäkään skabaa seurata enää tämän pidemmälle*hihu*
Lyylikki

Posts: 2,975

#250 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Siis pääseekö noista semifinaaleista vaan 1 aina jatkoon? Ja sitten on varmaan taas ne keräilyerät vielä?

Nisse ja Panu samassa erässä. Aika paha.

Täytyy nyt kattoa, että mihinkä suuntaan tää Idols on menossa. Ekana vuonnahan oli selvää, että Idolsia seurasi aika kaikenkattava yleisö, koska kolmen kärki oli Tuisku-Wickholm-Pakarinen. Viime vuonna taas kolmen kärki Seppälä-Ylander-Jääskeläinen, joka kertoo siitä, että äänestäjissä oli enemmän pikkutyttöjä. (IMO Siis koska Ilkka Jääskeläinen oli vaan niin yksinkertaisen Paska, että mä en pysty ymmärtämään, että miten se onnistui voittamaan koko kisan.) Toivotaan, että nyt tänä vuonna voittajana olis joku oikeesti hyvä ja hommaan antautunu tyyppi, eikä mikään pelle.
Jago

Posts: 4,039

#251 • • Jago un-trained monkee
onneks tääkl ei oo töllöö*hikoil*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Lauruska

Posts: 821

#252 • • Lauruska nihkee
Musta kyllä tuntuu että tänävuonna on selvästi kiinnitetty huomiota enemmän just kilpailijoiden laulutaitoon. Oli tosi hyvä systeemi toi että tytöt (ja pojat) laulo jokainen saman biisin (tai no 3 vaihtoehtoa), jollon pysty heti erottamaan kuka on hyvä ja kuka vähemmän hyvä.

..tosin muutama vähemmän hyvä kyllä pisti silmään. Se blondi 16vee joka laulaa hiljaa, ja sit pari muuta sellasta näkymätöntä tyyppiä joita ei oo pahemmin ees näytetty telkassa vaikka pääsivätki semifinaaliin.
Metsäpiru

Posts: 418

#253 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Huhhuh, olenkohan kypsynyt angstistani vähän vai mitä tämä nyt on kun olen pariin otteeseen katsonut tätä niin olen tykännyt todella paljon. Vaikka en sellaista musiikkia kuuntele, mutta hirveen viihdyttävä ohjelma ja löytyyhän sieltä mainiota nuorisoakin.. asennetta löytyy! *plur*
vaavu

Posts: 1,324

#254 • • vaavu vara-vana

k1mm0, 28.1.2007 21:40:
iteki kyllä aluksi vihasin ruslanasta, mut onhan se aika survivor oikeesti, josta siis mad props!




Kyllä mun sympatiat sen puolella on ollut alusta lähtien, vaikka se onkin limainen. Ainakin sillä on kova tahto ja yritys päällä.

Ja kun sitä eilistä karsintaesitystä katsoi, niin sillä kuitenkin oli parhaiten kokonaispaketti (lauluääni, esitys ja uskallus improvisoida) kasassa.


ja nyt ku se viel pääsi noihin semifinaaleihin, ni sehän voi voittaa koko skaban ku ääni on nyt kansalla:D



Sanotaan näin, että Ruslanaksella on ainakin hyvät mahdollisuudet olla kaikkein vihatuin ja vastustetuin idols-kandidaatti. Mutta tässä kisassa eivät negatiiviset äänet ratkaise.
crissy

Posts: 1,958

#255 • • crissy
No se Ruslanas on ällö kun sen pitää hinkuttaa sitä nalleensa koko ajan.. lopettais ny iso mies..

Mut uskoisin et putoo nyt viimestään sitte.

Se Mi(i)a vois kyl koittaa skarpata sen vollaamisen kans.. ei sitä ny jatkuvalla syötöllä tartte olla itkees.. sehän on niinku Brooke kaunareis.. hahhaha

Antti R. tsemppii et pääsis pitkälle! Ari voittoon!!!!!!! vaikka oliki aika hurjan valkonaamainen mut ei se sen laulua pahenna=)
Sallakat

Posts: 2,220

#256 • • Edited Sallakat jungle, baby !
kyllä ruslanas laulaa osaa, mutta eilinen robbie williams improilu vaan osoitti sen, että joskus yrittämistä voi olla liikaa. Taustat tietäen niin yrittämistä on varmaan 200 prosenttisesti. Pitäisi osata olla yrittämättä niin överisti. Kyllähän se suurin piirtein melkein koko ajan pysyi oikeassa sävellajissa, mutta liika oli liikaa improilussakin.
Mua ainakin vielä hämää hitosti ruslanaksen kohdalla se, että mun mielestä ei vaan voi täysin suomea puhumattomasta kaverista tulla SUOMEN idol. Eihän mustakaan oikeasti vois tulla jenkki idol ihan helpolla (ei varmaan ollenkaan).

Paljon huomasi eilisen jaksossa sitä, että ne ketkä koelauluista oli vielä päässeet ns. hyvin arvosanoin jatkoon, ei sitten kuulostaneetkaan yhtään miltään kun ei ollut oma valitsema kappale. Kai se on keskinkertaisuutta sitten. Sitten taas on se tuleva finaali tyttö (hieman pyöreä, joku ennen ollut punainen tukka), kellä on tajuton ääni ja osaa käyttää sitä. Se on kyllä ärsyttävyyteen asti suomalainen huonoine itsetuntoineen. Eiks se tajua miten hyvä laulaja se on kun se melkein ainoana poraa siellä aina ihan älyttömästi "täh pääsinks mä oikeasti" jne.

edit: piti vielä sanoo ett muistaakseni melkein kaikki muut kundit veti tosi huonosti eilisessä jaksossa. kenessäkään ei vaikuttanut olevan ainakaan liikaa potentiaalia.
remotion

Posts: 5,283

#257 • • Edited remotion nostatus guru
se punatukkanen poraaja veti kyllä eilen sen tasosen esityksen että on selkeesti 3. parhaan joukossa.
Mutta se itkemis _ei musta oo mihinkään_ juttu on vähän överiä. Ehkä se sitten kuuluu itähelsinkiläiseen lähiökoodiin.
vaavu

Posts: 1,324

#258 • • vaavu vara-vana

Sallakat, 29.1.2007 10:28:
kyllä ruslanas laulaa osaa, mutta eilinen robbie williams improilu vaan osoitti sen, että joskus yrittämistä voi olla liikaa. Taustat tietäen niin yrittämistä on varmaan 200 prosenttisesti. Pitäisi osata olla yrittämättä niin överisti.



Totta, meinasin tohon aikaisempaan postiin jo laittaa, että siinä esityksessä oli ihan liikaa yrityksen makua. Heti ensimmäisestä säkeistöstä lähtien vedetään hirveää improvisaatiota, joka tyylillisesti sopisi vasta lopun revittelyihin. Ja jännitti kuitenkin sen verran paljon, että ne sanat unohtuivat.

Siihen nallehiplailuun ja kikkaratukkaan en tosiaan ota kantaa. :P
curry

Posts: 474

#259 • • curry ^mauste^
Nyt alkoi semifinalistien taustojen kaivaminen iltapäivälehdissä:

Idols-suosikin raju tausta: HUUMETUOMIO!
Mikko Huoponen käytti ja myi amfetamiinia.
http://www.iltalehti.fi/viihde/200701295671607_vi.shtml

Idols-Aria epäillään rattijuopumuksesta
Lahtelainen Ari puhalsi lokakuussa poliisin alkometriin hiukan yli 0,5 promillen lukemat.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1309967

Mitähän vielä...

--
Dance like no one´s watching and love like you´ve never been hurt....

crissy

Posts: 1,958

#260 • • crissy

curry, 30.1.2007 09:45:
Nyt alkoi semifinalistien taustojen kaivaminen iltapäivälehdissä:

Idols-suosikin raju tausta: HUUMETUOMIO!
Mikko Huoponen käytti ja myi amfetamiinia.
http://www.iltalehti.fi/viihde/200701295671607_vi.shtml

Idols-Aria epäillään rattijuopumuksesta
Lahtelainen Ari puhalsi lokakuussa poliisin alkometriin hiukan yli 0,5 promillen lukemat.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1309967

Mitähän vielä...



No jo on.. tuolla yhellä toisella foorumilla käydään kans aika tiivistä keskustelua asiasta..

must toi narkkituomio on pahempi ku Arin 0,5promillee..