IDOLS-tukilinja

1,311 posts, 66 pages, 277,349 views

Android

Posts: 3,908

#801 • • Edited Android
Tuo Kristiinan joukkodissaaminen on kyllä niin huvittavaa <3
Pätkis

Posts: 1,038

#802 • • Pätkis Pikkis

Android, 15.3.2007 22:53:
Tuo Kristiinan joukkodissaaminen on kyllä niin huvittavaa <3


No vähän tunnetta nyt mukaan hei. Se et sä haluut kuulla ens kesän radiosta minnihiirtä monta kertaa päivästä ei periaatteessa oikeuta sua naureskelemaan meille, jotka ei haluta*nauru*

Mut iha vapaasti, oo vaan meitä ylempänä*hymy*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

peikkolapsi

Posts: 1,180

#803 • • peikkolapsi miisa the maskotti
haha vitsi mikä sotatila*pahis*
no jaa, tänään olin muutenkin vähä antikiinnostunut koko idolssista, vähä into lopahtanut.
oon silti taas viikon tuohtunut! *grr*

--
mut hei, n&#039;hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan&#039;
se on tanssilattialla

Android

Posts: 3,908

#804 • • Android

Pätkis, 15.3.2007 22:55:
---
Android, 15.3.2007 22:53:
Tuo Kristiinan joukkodissaaminen on kyllä niin huvittavaa <3

---

No vähän tunnetta nyt mukaan hei. Se et sä haluut kuulla ens kesän radiosta minnihiirtä monta kertaa päivästä ei periaatteessa oikeuta sua naureskelemaan meille, jotka ei haluta*nauru*

Mut iha vapaasti, oo vaan meitä ylempänä*hymy*



Minulla ei ole radiota, joten ei huolta siitä. En minä Idols-musiikkia muutenkaan kuuntele.
lostgone

Posts: 2,493

#805 • • lostgone

Pätkis, 15.3.2007 22:52:
---

Mun äänellä.*hihu*

---

kandeis vähä varoo tota julkista huuteluu kuitenki*hmph*

....KÄYDÄÄN KIMPPUUN! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa*senkin*


*lmao*
Jos mä pidän Indicastakin, niin ei tämä sijoitus voi olla kauhea yllätys.*hihu*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

San Mejor

Posts: 237

#806 • • Edited San Mejor www.sanmejor.com

Android, 15.3.2007 22:53:
Tuo Kristiinan joukkodissaaminen on kyllä niin huvittavaa <3



Siis Kristiina on söpö ja nätti ja mukava jne, mut mun mielestä sen laulaminen on lähempää karaoketasoa..hyvää sellaista. Mun mielestä (eikä tässä mitään tappelua oo :) muut on vain parempi kuin hän.
crissy

Posts: 1,958

#807 • • crissy

lostgone, 15.3.2007 22:57:
---
Pätkis, 15.3.2007 22:52:
---

Mun äänellä.*hihu*

---

kandeis vähä varoo tota julkista huuteluu kuitenki*hmph*

....KÄYDÄÄN KIMPPUUN! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa*senkin*

---

*lmao*
Jos mä pidän Indicastakin, niin ei tämä sijoitus voi olla kauhea yllätys.*hihu*



indica onki ihan jees!
Pätkis

Posts: 1,038

#808 • • Pätkis Pikkis

Android, 15.3.2007 22:57:
---

Minulla ei ole radiota, joten ei huolta siitä. En minä Idols-musiikkia muutenkaan kuuntele.


Tää menee ehkä nyt vähän ohi aiheen, mut kyl mäkin haluan tollasen elämän jossa voi valita ettei kaikkea median ulos suoltamaa tuubaa tarvitse kuunnella. En mäkään esim. Naikkareita "kuuntele" ja silti oli vaihe kun ne ruojat tunki koko ajan jostain kuppilan kajarista ilmoille. Tää on kuitenkin vakava asia tää radiohäirintä.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

lostgone

Posts: 2,493

#809 • • lostgone

Pätkis, 15.3.2007 23:00:
---
---
Tää menee ehkä nyt vähän ohi aiheen, mut kyl mäkin haluan tollasen elämän jossa voi valita ettei kaikkea median ulos suoltamaa tuubaa tarvitse kuunnella. En mäkään esim. Naikkareita "kuuntele" ja silti oli vaihe kun ne ruojat tunki koko ajan jostain kuppilan kajarista ilmoille. Tää on kuitenkin vakava asia tää radiohäirintä.



Tässä vaihtoehtoja normaaliin median suoltamaan tuubaan. Ainakin ton jälkimmäisen uskon soittavan vähän muuta q Idolsseja.*hihu*

EO Mediapajan radiokanava Trombit FM äänessä pääkaupunkiseudulla 12.3.-4.4.2007. Taajuus 103,1 MHz (100W). www.trombit.net.

Helsingin kristillisen opiston Radio Iistsaid Helsingissä 26.3.-27.4.2007 taajuudella 102,4 MHz.

Unohdinkohan mä jotakin..

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Pätkis

Posts: 1,038

#810 • • Pätkis Pikkis

lostgone, 15.3.2007 23:08:
---
Pätkis, 15.3.2007 23:00:
---
---
Tää menee ehkä nyt vähän ohi aiheen, mut kyl mäkin haluan tollasen elämän jossa voi valita ettei kaikkea median ulos suoltamaa tuubaa tarvitse kuunnella. En mäkään esim. Naikkareita "kuuntele" ja silti oli vaihe kun ne ruojat tunki koko ajan jostain kuppilan kajarista ilmoille. Tää on kuitenkin vakava asia tää radiohäirintä.

---


Tässä vaihtoehtoja normaaliin median suoltamaan tuubaan. Ainakin ton jälkimmäisen uskon soittavan vähän muuta q Idolsseja.*hihu*

EO Mediapajan radiokanava Trombit FM äänessä pääkaupunkiseudulla 12.3.-4.4.2007. Taajuus 103,1 MHz (100W). www.trombit.net.

Helsingin kristillisen opiston Radio Iistsaid Helsingissä 26.3.-27.4.2007 taajuudella 102,4 MHz.

Unohdinkohan mä jotakin..



Joo, unohdit. Sen mainospuheen millä mä myyn noi työkavereille!

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Neko

Posts: 943

#811 • • Neko No äläpä kerro enempää
Parasta oli Annan pudotusuhka, se sai tylsähköön Idols-iltaan jotain mielenkiintoista. Eikö Anna pääsekään valloittamaan maailmaa kun jo tässä vaiheessa tökkii?
ezzy

Posts: 8,060

#812 • • Edited ezzy Droid-pappa
Näemmä osa 2. finaalin videoista oli poistettu youtubesta, onko kukaan nähny eilisiä vielä? Ohjelmaa katsoessa hajosi pää annan ja kristiinan esityksiin, niin piti sammuttaa töllö :D


edit:

ARI:


kristiinan faneille:
Sallakat

Posts: 2,220

#813 • • Sallakat jungle, baby !
no panu lähti, ookoo oli aikakin. edelleen kristiina olisi kyllä saanut lähteä. Se veti taas niin karaokesuorituksen kuin vaan voi. Arillakin taisi olla muutama nuotti hakusessa ekassa ja tokassa säkeistössä.
Kristian ja Anna, ei mitään hehkutettavaa muttei älyttömästi valitettavaakaan.
Olisin kyllä pistänyt tiettyjen tyyppien selittämään teemaan nähden naurettavat biisivalinnat.

Tuomarit hehkutti taas ihan liikaa suoritusten tasoon nähden *eiei*
nethr

Posts: 763

#814 • • nethr !!

Sallakat, 16.3.2007 10:27:
Olisin kyllä pistänyt tiettyjen tyyppien selittämään teemaan nähden naurettavat biisivalinnat.


Noi teemat on nyt ollu aika naurettavia - tai ainakin niiden noudattaminen. Seuraavat teemat on varmaan "laula jokin ulkomainen laulu" tai sitten "laula laulu"...

Onneks Anna oli putoamisuhan alla, niin ehkä sekin huomaa, että on vain ihan tavallinen kuolevainen.

--
xD

starlars

Posts: 217

#815 • • starlars ihana
mä en selkeesti pysy näissä mukana mut.. ööh, kuka se oli se vieraileva tähtituomari?? omien kommenttiensa mukaan kaikki oli sen suosikkeja, kaikilla oli tyyliin paras ääni ja kaikki oli voittajia *ding*

--
a homo stabbed joey greco

Neko

Posts: 943

#816 • • Edited Neko No äläpä kerro enempää
Se oli levy-yhtiön edustaja. Sen pitää varmuuden vuoksi kehua kaikkia, eihän sitä tiedä kenestä tulee oman tallin artisti.
Sallakat

Posts: 2,220

#817 • • Sallakat jungle, baby !
vieraileva tuomari oli Kimmo Valtanen, Sony BMG:n toimitusjohtaja.
Kumman viileesti sekin ylisti niitä keskinkertaisuuksia eilen. mä odotin että siltä ois voinut tulla vähän tiukempa sävyistä tekstiä.
ezzy

Posts: 8,060

#818 • • Edited ezzy Droid-pappa

Sallakat, 16.3.2007 11:20:
vieraileva tuomari oli Kimmo Valtanen, Sony BMG:n toimitusjohtaja.
Kumman viileesti sekin ylisti niitä keskinkertaisuuksia eilen. mä odotin että siltä ois voinut tulla vähän tiukempa sävyistä tekstiä.



Luokatonta mediahuoraustuomarointia kautta linjan. Saavat varmaan koko brändin tuotteistuksesta proviikat...
AnderS

Posts: 470

#819 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Ja niin läks LällyLarnos ballaadeineen itkettämään ihmisiä jonnekkin muualle, kiitos suomen kansa!! Äänestäminen kannattaa aina!

Ari edelleen pysyy mun suosikkina, vaikka sen veto ei ihan niitä parhaita ollutkaan. Mutta eilisellä kilpailun tasolla se oli IHAN OOKOO. Eipä siellä kukaan ollut yli muiden.

Kristiina lähtee seuraavaksi "minnihiiri" äänensä kanssa kotimatkalle, ja palaa ruutuun parin vuoden päästä laulavana missinä*nauru*
Sallakat

Posts: 2,220

#820 • • Sallakat jungle, baby !
se anna on kyllä ihan liian hermoheikko. eilenkin se musertui häätöuhan alla ihan totaalisesti ja tuomareiden arvioita kuunnellessa joka kerta sen mielenterveys meinaa käytöksen perusteella vissiin järkkyä. ei hyvä.