IDOLS-tukilinja

1,311 posts, 66 pages, 277,195 views

martina

Posts: 1,875

#361 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
voi ari! ihan kylmät väreet meni. :) nää muut oli ihan tyhjiä kuoria(niinku kaikki edellisetkin laulajat). arissa on sitä kaivattua asennetta ja todellista intohimoa laulamiseen. *joo* o/
anniharha

Posts: 1,937

#362 • • anniharha
Ari tulkitsi Anitahirvosta äsken subin puolella hyvinkin tunteella, ainoana muisti sanatkin *nauru*

--
and though my words could save the world they never come out right

Claquesous

Posts: 3,206

#363 • • Edited Claquesous viidettä kolonnaa
Onko Ari tämän vuoden Antti Tuisku?

Edit: Niin ja miten pärjäävät se jesseilijä ja se homopehmikseen sekaantunut baltti? Kiinnostaa niin maan vietävästi.

--
32. of December

kimbbo

Posts: 144

#364 • • kimbbo
Ei ari mikään antti tuisku ole! mutta ehdottomasti paras noista :) antti ole mitään tuon rinnalla :D
Avatar
#365 • • *Mirri* Guest
Täält lähti kans äänet Arille. *aplodit*
curry

Posts: 474

#368 • • curry ^mauste^
Ari veti kyl hyvin.
En oo ennen Billy Joelin Piano Mania kuullu, mut biisi kuulosti tosi hyvältä Arin tulkitsemana. Täytyypi kuunnella joskus alkuperänenkin versio.
Mut joo. Bueno ja mielenkiintoinen ääni kaverilla -> äänestän siis.. o/

--
Dance like no one´s watching and love like you´ve never been hurt....

Hansu

Posts: 481

#369 • • Edited Hansu
Kertokaa mulle, olisko tää Ari kaikkien klubbarilaisten suosikki ellei sillä olis ollut tiettyä t-paitaa päällä vai olisko se vaan kimittävä heviletti joka se mun mielestä on?
Metsäpiru

Posts: 418

#370 • • Edited Metsäpiru metsäpiruilee
Mikä helvetin polkkapaita.. en minä mitään paitaa ainaskaan tuijotellut *nauru* Mutta mahtava ääni, toivottavasti tulee kisan kakkoseksi ja perustaa jonkun hyvän bändin *hih*

//niin siis Ari tietenkin *plur*
Avatar
#371 • • *Mirri* Guest
Mä kyllä oon alusta asti digannu siit. Onhan sillä kundilla ihan älyttömän magee ääni. Kimittävää siit ei saa tekemälläkä.
Android

Posts: 3,908

#372 • • Android

Hansu, 8.2.2007 21:28:
Kertokaa mulle, olisko tää Ari kaikkien klubbarilaisten suosikki ellei sillä olis ollut tiettyä t-paitaa päällä vai olisko se vaan kimittävä heviletti joka se mun mielestä on?



No mä en siedä polkkaa noin musiikillisesti, joten vastaus on ei, ei johdu paidasta.
peepe

Posts: 904

#373 • • peepe

*Mirri*, 8.2.2007 21:31:
Mä kyllä oon alusta asti digannu siit. Onhan sillä kundilla ihan älyttömän magee ääni. Kimittävää siit ei saa tekemälläkä.



Tottis. Osaa todellakin laulaa, ääni on persoonallinen ja tyyppi erottuu muutenkin niistä tavis kauluspaita geelitukista.
Birgie

Posts: 1,311

#374 • • Birgie Kikati
Piano Man jäi jopa päähän soimaan ku menin takas saunaan, joten kyllä, Ari jatkoon !

*plur*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Freja

Posts: 8,775

#375 • • Freja Sihteeri
Perkele ku olin töis ni missasin noi esitykset >:(

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Aamu

Posts: 999

#376 • • Aamu you had me at hello
Siis täh?

onks sil ollu joku polkka paita päällä? :D

Loistavin se on noista kaikista. ^^
vaikka ensin luulin että se on 16 ja sitten luin lehdestä toisin... :D

--
Do you think the expansion will make me fat?

Epailija

Posts: 5,636

#377 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Jos kerran perinteiseen heviääneen luottava tyyppi pärjää Idolsissa finaaliin asti, niin on kyllä varmasti tullut missattua jotain kun ei ole tullut katseltua ohjelmaa. Onko näistäkin kisoista tosiaan tullut rock-Idols?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

curry

Posts: 474

#378 • • curry ^mauste^
No huh, Ari vetäs sit 86 prossaa.. Way to go man! *piis*

--
Dance like no one´s watching and love like you´ve never been hurt....

Santutar

Posts: 405

#379 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Ari on kova jätkä!!*jiihaa**aplodit*
RiD

Posts: 2,817

#380 • • RiD Nukemi
Eivittu, enkyllä enää voi väittää vihaavani idolseja, ennen aina dissasin ja ruikutin et miks vitus kaikki sitä kattoo, mut tosta ohjelmasta on vaan nyt onnistuttu tekemään paljon mielenkiintosempi kun ennen, ja lisäpisteitä kyllä tuo kans et vanha koulukaveri pärjää noin saatanan hyvin. Musta on tullu tän kauden idols addikti :(

--
*super* *possu*