IDOLS-tukilinja

1,311 posts, 66 pages, 277,294 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#381 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

curry, 8.2.2007 22:42:
No huh, Ari vetäs sit 86 prossaa.. Way to go man! *piis*



ohhoh, go ari go!! *aplodit*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#382 • • Kirsikka Guest

Hansu, 8.2.2007 21:28:
Kertokaa mulle, olisko tää Ari kaikkien klubbarilaisten suosikki ellei sillä olis ollut tiettyä t-paitaa päällä vai olisko se vaan kimittävä heviletti joka se mun mielestä on?



Ihanaa löytää ees yks kohtalotoveri! Mä en kertakaikkiaan lämpee Arille ollenkaan, munkin mielestä sen ääni on kimittävä, ja ulkonäkökään ei vakuuta mua - näyttää ihan onnettomalta teinipojalta... En kyllä ollenkaan ymmärrä mitä kaikki siinä näkee tai kuulee. Oon ihan koukussa Idolsiin, mutta tätä menoa näyttää siltä, että Ari voittaa koko kisan, oi ja voi.
oooo

Posts: 1,249

#383 • • oooo

Kirsikka, 8.2.2007 23:05:
---
Hansu, 8.2.2007 21:28:
Kertokaa mulle, olisko tää Ari kaikkien klubbarilaisten suosikki ellei sillä olis ollut tiettyä t-paitaa päällä vai olisko se vaan kimittävä heviletti joka se mun mielestä on?

---


Ihanaa löytää ees yks kohtalotoveri! Mä en kertakaikkiaan lämpee Arille ollenkaan, munkin mielestä sen ääni on kimittävä, ja ulkonäkökään ei vakuuta mua - näyttää ihan onnettomalta teinipojalta... En kyllä ollenkaan ymmärrä mitä kaikki siinä näkee tai kuulee. Oon ihan koukussa Idolsiin, mutta tätä menoa näyttää siltä, että Ari voittaa koko kisan, oi ja voi.



Niinpä! Mun mielestä sen laulu kuulostaa kamalalta.
Android

Posts: 3,908

#384 • • Android
Tuskinpa sen lauluääni nyt niin kamala ole, jos saa 86% äänistä. Hvinhän se laulaa, verrattuna kaikkiin muihin osallistujiin.
Avatar
#385 • • Kirsikka Guest
Mun mielestä se kolmas niistä lauloi kyllä parhaiten. Muuten se on vähän nöösi idoliksi...
Jutu

Posts: 3,054

#386 • • Jutu Blondi
Kymppi taalassa varmaan kävijämäärä lisääntyy kun Ari vetää karaokee siellä *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

maiu

Posts: 328

#387 • • maiu ..miau..
jes!! ARI!!!! mahtavaa! *sydän**sydän**känni**sydän**sydän*

..dammit, kun jäi idolsit tas tänään kattomatta, liian huono muisti. höh.

--
sitä saa, mitä tilaa

crissy

Posts: 1,958

#388 • • crissy
No Arissa oli kaikista eniten MUNAA isolla M:llä verrattuna niihin muihin piipertäjiin!

No se Jarno (ketä kukaan ei edes muista) oli ihan hyvä.. tosin oli kuin jäykkä paska siinä lavalla ja artikulaatio oli välillä päin persettä...

Markus B oli niii tasapaksu ja mitäänsanomaton et huh!!

Sen Pätsin idarikommentit tuomareille "noi ei titedä musiikista mitään" antoi kahta kauheemman idioottileiman sen ottalohkoon!
SmILE

Posts: 376

#389 • • SmILE Esanssi mössöö
Mää en saanu kattoo olleskaa eilen idolsii ku täytys kattoo vaan tyhmää jääkiekkoo! Ektsra ei niin kovin miellytä ni ei sitä jaksanu kattoo. Voi kurjuus....

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Neko

Posts: 943

#390 • • Neko No äläpä kerro enempää
Ari oli kyllä hyvä! En jaksa innostua oikein Idolseista alun jälkeen (ohjelma on alussa mitä parhainta huumoria), mutta pakko myöntää että oli kuunneltava Arin laulu toiseenkin kertaan. Voittaja-aineista, ellei sitten haeta jotain Antti Ylander-Jääskeläistä.
Sssan*

Posts: 651

#391 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Hevi-Ari on ollu mun lemppari alusta asti..Niin persoona *hymy* eilen oli sit ihan pakko äänestää ja selvä voitto tuli...*aplodit* Tästä sit vaan häntä pystyyn ja eteen päin! Go Ari!!

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Sallakat

Posts: 2,220

#392 • • Sallakat jungle, baby !
kukaan jätkistä ei laulanut täysin puhtaasti, mutta kyllähän se arin pitikin päästä jatkoon sillä äänellä mikä sille on suotu. vois jätkä voittaa kyl tän koko idolssin kun se mia meni mokaamaan biisivalinnalla niin pahasti. siitä blondista ja hempeilijäkundista ei kyl oo tarpeeks ainesta pitkällä juoksulla. Kyl kuka tahansa kellä on half a voice pystyy vetää jonkun slowarin tosta noin vaan ja pysyy just ja just nuotissaan, mutta noista kellään muilla ku Arilla ei ole sellasta spessua ääntä (Mialla oli hyvä ääni mutt mokas siis). Eikä oo niistä muijista ketkä tulee viimisessä ryhmässä esiintymään ole myöskään potentiaalia.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#393 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
HYVÄ ARI! *piis*

onneks ei mitkään matt damonit tai uskovaiset
päässyt jatkoon! kerranki ton äänestyksen voitti
sellanen tyyppi, joka sen oikeesti ansaitsi!

--
dasinoaisnvs

Kon-tiki

Posts: 1,936

#394 • • Kon-tiki The Unsinkable

Kirsikka, 8.2.2007 23:05:
---
Hansu, 8.2.2007 21:28:
Kertokaa mulle, olisko tää Ari kaikkien klubbarilaisten suosikki ellei sillä olis ollut tiettyä t-paitaa päällä vai olisko se vaan kimittävä heviletti joka se mun mielestä on?

---


munkin mielestä sen ääni on kimittävä, ja ulkonäkökään ei vakuuta mua (---) tätä menoa näyttää siltä, että Ari voittaa koko kisan, oi ja voi.



Mä taas olen jollain lailla innoissani Arin lauluäänestä ja tähänastisista biisivalinnoista, kun pääsin Helsingin karsintojen tv-lähetyksen aikana ohi/yli siitä ettei kyseessä olekaan naishenkilö. Ikinä ei ole kukaan laulanut noin hyvin nuotin vierestä. Pakko oli äänestää eilenkin niistä sen hirveen näköisistä kannattajajoukoista huolimatta. Käsi vaan hakeutui kapulalle!

Mut sit toisaalta. Nyt on ilmassa selvästi jo liikaa hypetystä hänen suuntaansa ja kisasta uhkaa kadota jännitys. Niinpä mä toivon, että finaalien mittaan Arskalle kertyy ainakin pari jotain tosi huonoa ja tyylitöntä biisiä laulettavaksi (Idolsin musiikkiinjan tuntien se onkin enemmän kuin hiukan todennäköistä) ja mikä kaikista tärkeintä,

Ruslanas finaaleihin niin saadaan kisaan jännitystä hinnalla millä hyvänsä *nauru*
Elmiira

Posts: 1,446

#395 • • Elmiira
Miksköhän eilisessä lähetyksessä kuvattiin puolet ajasta
pianistin kihlasormusta? Ja välillä myös kitaristin.
Ainakin tiedämme nyt, että he ovat kihloissa/naimisissa,
vaikka emme tiedäkään keitä he ovat. Vähän kävi ärsyttää *igor*

Nim. osaan keskittyä olennaiseen *nauru*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Sallakat

Posts: 2,220

#396 • • Sallakat jungle, baby !

Hansu, 8.2.2007 21:28:
Kertokaa mulle, olisko tää Ari kaikkien klubbarilaisten suosikki ellei sillä olis ollut tiettyä t-paitaa päällä ?



mikä hiton paita?
JR Ewing

Posts: 985

#397 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber

Kon-tiki, 9.2.2007 09:50:
---

Ruslanas finaaleihin niin saadaan kisaan jännitystä hinnalla millä hyvänsä *nauru*


Huh mä näin unta, et Ruslanas oli tipahtanu. Sit aamul kuulin, et näin ei ollukkaa tapahtunu.

I have NO life *blush*
crissy

Posts: 1,958

#398 • • crissy

Sallakat, 9.2.2007 09:53:
---
Hansu, 8.2.2007 21:28:
Kertokaa mulle, olisko tää Ari kaikkien klubbarilaisten suosikki ellei sillä olis ollut tiettyä t-paitaa päällä ?

---


mikä hiton paita?




Arilla oli FINRG:n paita päällä...=)
Kon-tiki

Posts: 1,936

#399 • • Kon-tiki The Unsinkable

JR Ewing,

I have NO life *blush*



Mitäs me elämällä, kun on IDOLS-tukilinja *plur*
Sallakat

Posts: 2,220

#400 • • Sallakat jungle, baby !

crissy, 9.2.2007 09:56:
---
Sallakat, 9.2.2007 09:53:
---
Hansu, 8.2.2007 21:28:
Kertokaa mulle, olisko tää Ari kaikkien klubbarilaisten suosikki ellei sillä olis ollut tiettyä t-paitaa päällä ?

---


mikä hiton paita?

---



Arilla oli FINRG:n paita päällä...=)



no pyh. onneks en huomannu, ei ois ainakaan vaikutusta tehny.