IDOLS-tukilinja

1,311 posts, 66 pages, 276,781 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#321 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Eilisen perusteella oli kyl tosi vaikea sanoa, kuka tytöistä olis ansainnut finaalipaikan. Emilia osaa yleisesti laulaa teknisesti parhaiten, mut eilinen esitys meni kyl vähän penkin alle. Kristiina taas ei muuten ole vetänyt kovinkaan vahvasti, mut eilen tyttö rokkas lujaa. Mutta miten käy Kristiinan jatkossa, kun pitäis laulaa rokkia tai suomipoppia?? Ei siis kovin muuntautumiskykyinen. Mia veti eilen hyvin, muuten Mia on aina sortunut ylilyönteihin ja ollut ärsyttävä. Sheilalla oli taas tosi mitäänsanomattoman huono biisivalinta eilen ja esityskin vaisu. Muuten Sheila on laulanut ihan tasaisen varmasti..

Pitää toivoa Kristiinalle kaikkea hyvää. Treenata se tyttö saa kyllä kovasti.. Mut eilen Kristiina kyl pesi kaikki! *joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Sallakat

Posts: 2,220

#322 • • Sallakat jungle, baby !
nyt kävin vasta kattomassa kuka pääsi tytöistä finaaliin. Mä oikeasti arvasin ton. Heti kun kuulin ett se mia laulaa alanis morissettea niin tiesin, ett se tulee häviämään finaalipaikan. Se biisi ei yhtän osoita kenenkään laulutaitoja mitenkään erityisesti. Se blondi veti omalle äänelleen paremman biisin, vaikka kaiken kaikkiaan ei ole läheskään sellainen laulaja mitä se mia on. idioottihan se mia on kun lauloi oman suosikkibiisinsä, vaik ois pitänyt laulaa joku biisi missä se pääsee esittelemään taitojaan _oikeasti_. paras ei päässy jatkoon laulajista vaan eilisen illan esiintyjistä. harmi toisaalta, mutta tyhmyydestä rankaistaan.
Sallakat

Posts: 2,220

#323 • • Sallakat jungle, baby !

anniharha, 4.2.2007 21:33:
---
Fornarina, 4.2.2007 21:24:
Jättäkää jo pois 'pedofiili-Asko' -tyyppiset kommentit. Järkyttävää. Vika taitaa olla omassa päässä jos pitää toisen ilmeitä tms pervoina tai pedofiilimaisina, ilman mitään syytä. Hyi teitä! *eiei*

---


No kyllä mä katson oikeudekseni purkaa ärtymystäni tähän topikkiin, varsinkaan kun en sitä edes itse keksinyt, pedofiili-Askohan sanoi juuri suorassa lähetyksessä itseään ainakin 20 vuotta nuorempaa alaikäistä tyttöä "Suomen seksikkäimmäksi jääkiekkoilijaksi" *dissaa*



hei, luepas mitä pedofilia tarkoittaa. Toi blondi ei taida oikein vastata käsitystä kehittymättömästä lapsesta, joten tollanen kukkahatutäteily ei kyllä ole taas tarpeellista ollenkaan. Ollaan taas niin sulkeutuneen suomalaisia kun vaan voidaan olla, ei saa kehua, ainakaan sanoa seksikkääksi, sehän on jo seksuaaliseen häirintään verrattavissa oleva teko uuuhh *poks*. Blondi on kuitenkin 16-v. ja Asko tuskin on haluamassa sen pöksyihin, ett chillatkaas nyt.
Heli

Posts: 1,489

#324 • • Heli vai kuka se oli
mun mielestä yksikään noista tytöistä ei ois ansainnu finaalipaikkaa, enkä ainakaan usko et se kristiina vie koko pottia. onneksi!

--
ei se väärin ole.

larzizi

Posts: 1,661

#325 • • larzizi

H3li, 5.2.2007 14:04:
enkä ainakaan usko et se kristiina vie koko pottia. onneksi!



Kristiinassa on jotain, josta pidän. Ehkä se on sitten se puhtauden ja viattomuuden tunne. Äänikin on kyllä ihan kiva ja jokin siinäkin mua viehättää. En kuitenkaan myöskään usko, että tästä tytöstä tulisi Suomen seuraava Idoli. Kristiinan ääni tuntuu sopivan vain tietyntyyppisiin (lähinnä hitaisiin ja herkkiin) biiseihin ja en oikein tiedä toimiiko se ääni missään vähänkään popimmassa - saatika rokimmassa - biisissä.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

anniharha

Posts: 1,937

#326 • • anniharha

Sallakat, 5.2.2007 10:47:


hei, luepas mitä pedofilia tarkoittaa. Toi blondi ei taida oikein vastata käsitystä kehittymättömästä lapsesta, joten tollanen kukkahatutäteily ei kyllä ole taas tarpeellista ollenkaan. Ollaan taas niin sulkeutuneen suomalaisia kun vaan voidaan olla, ei saa kehua, ainakaan sanoa seksikkääksi, sehän on jo seksuaaliseen häirintään verrattavissa oleva teko uuuhh *poks*. Blondi on kuitenkin 16-v. ja Asko tuskin on haluamassa sen pöksyihin, ett chillatkaas nyt.



a) Mikäli karrikointi on kiellettyä, käytän sitten poliittisesti korrektimpaa "huomattavasti ikäistään nuoremmista seksuaalisesti viehättyvää". Viehättyminen ei välttämättä sisällä toivetta päästä ko. viehätyksen kohteen pöksyihin.
b) No hitto, tilasinkin sit ihan turhaan Interflorasta leikkogerberoita. Olivat aika kalliita.
c) Jos mietin tilannetta, että kun olin itse kuusitoista ja joku keski-ikäinen mieshenkilö olisi sanonut mua seksikkääksi, niin olis lentäneet sormet kurkkuun aika äkkiä. Sama jos mietin nyt 16-vuotiasta siskoani, jos sitä menis joku naapurin äijä kuulteni seksikkääksi sanomaan niin varmasti nostaisin metelin. Sakkoraja menee joo siinä kuudessatoista, mutta sanallinen vihjailu voidaan laskea seksuaaliseksi häirinnäksi iästä huolimatta.

Ja mikä mun pointti alunperin oli kun käytin sitä p-sanaa: no ei yhtään mikään muu kuin että se äijä nyt sattui ohimennen heittämään sinänsä harmittoman, mutta mielestäni limaisen kommentin. Ei, en ajatellut sen enempää heittäessäni puolestaan tänne limaisen kommentin ko. äijästä. Sitä ennen olin myös kertonut toiveestani kyetä viehättymään seksuaalisesti ko. 16-vuotiaasta tytöstä, joka on myös omasta mielestäni ihana ja jonka voisin koska vaan ottaa istumaan kirjahyllyyni (jos tykkäisin tytöistä, voisi hänestä olla muutakin huvia kuin kirjatuki). Olen siis limaisempi kuin Asko, myönnetään.

Anteeksi siis offtopicointi ja karkeat sanani,
Krisse o ihku ja oon vaan kateellinen Askolle kun se sai kattella sitä likkaa lähempää *nyyh*

--
and though my words could save the world they never come out right

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#327 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
unohdinpa sit katsoa tän eilen, mut eipä oikein harmita.

mitään kovin voimakkaita mielipiteitä ei kuitenkaan
kestään tän kertaisista semifinalisteista edes ollut... mut
hyvä kuitenki, ettei se koko ajan itkevä punkari voittanut! :D

--
dasinoaisnvs

Heli

Posts: 1,489

#328 • • Heli vai kuka se oli

larzizi, 5.2.2007 14:30:
---

---


Kristiinassa on jotain, josta pidän. Ehkä se on sitten se puhtauden ja viattomuuden tunne. Äänikin on kyllä ihan kiva ja jokin siinäkin mua viehättää. En kuitenkaan myöskään usko, että tästä tytöstä tulisi Suomen seuraava Idoli. Kristiinan ääni tuntuu sopivan vain tietyntyyppisiin (lähinnä hitaisiin ja herkkiin) biiseihin ja en oikein tiedä toimiiko se ääni missään vähänkään popimmassa - saatika rokimmassa - biisissä.



mun mielestä sillä on amy diamond- henkinen ääni, ja amy diamondejahan on vain yksi *sydän*

--
ei se väärin ole.

larzizi

Posts: 1,661

#329 • • larzizi

H3li, 5.2.2007 17:14:
ja amy diamondejahan on vain yksi *sydän*



Thank God.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Epailija

Posts: 5,636

#331 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Jone, 5.2.2007 09:12:
Tiedämmekö ettet sinä ole? Sehän selittäisi tota sun näennäisen tiukkaa seksuaalista moraaliasikin jos viisari ei vaan värähtäisi aikuisille naisille. *g*



:D Ei, ette tosiaan tiedä. Toisaalta, ettehän edes tiedä onko minulla tällä hetkellä viisaria ylipäätään. Silloin tiukkaa moraalia vasta olisikin helppo noudattaa.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Sallakat

Posts: 2,220

#332 • • Edited Sallakat jungle, baby !

anniharha, 5.2.2007 17:04:
klip



mun mielestä tuomareiden tehtävä, niinkuin tässä vaiheessa suomen kansa tehtäväkin, on arvostella laulajia sekä laulutaidollisin että ulkonäölllisin kriteerein. Idolihan on kokonaisuus missä yhdistyy menevä ajankohtainen musa (sitte ku on saanu levytyssopimuksen), ajankohtainen kiva ulkonäkö ja ennen kaikkea hyvä laulutaito. Onhan Suomen idolsin alusta lähtien osanottajia tuomittu tai kehuttu ulkonäöllisin perustein. Mikäs se ekan tuotantokauden Nanna persoona oli, eihän silläkään ollu muuta virkaa tuomaristossa ku kritisoida jengiä niiden ulkonäöstä. Jo koelauluissa tuomarit joutuu raakkaamaan pois populaa keistä ei ulkonäöllisestikään olisi idoleiksi. Asko nyt vaan sattui tokaisemaan myöhemmässä vaiheessa karsintoja , että se blondi näytti seksikkäältä, niinku se kai näytti joiden muidenkin mielestä. mun korvaan se ei ees särähtäny yhtää kun ohjelmaa katsoin teeveestä, olenhan itsekin ollut joskus 16-v.
Mutta kuten normaalistikin, Suomen lehdistölläkään ei taida olla muuta tekemistä kun älistä tällasesta. Ehtihän joku Metron harkkarikin ottaa yhteyttä johonkin lapsivaltuutettuun ja kysäistä sen mielipidettä, jotta saadaan lehteen jotain pientä juttuu *justjoo*

Ja jos nyt oikein offtopikoidaan niin alaikäisten lasten kohdalla vastuu on vanhemmilla. Sen blondin äidin ois pitänyt olla siellä sanomassa, että missä menee raja miten seksikkääksi sen pikkulapsonen voidaan meikata/kammata ettei isot pahat sedät kehu tai näe märkiä päiväunia.

edit: mun mielestä pitäisi olla alaikäraja idols kisaan. 16-vuotias ei voi olla täysin valmis vielä siihen pyöritykseen mihin idols joutuu.
crissy

Posts: 1,958

#334 • • crissy
No must noi kaikki oli ihan suht kamalia mutta kyl se kristiina niist hyviten lauloi...

välillä nous oikein karvat pystyyn ku se Sheila (carter) lauloi joissain kohtaa niiiiiiiin nuotin vierestä kun olla ja voi..

en kyl tykkää siit kristiinastakaan ja uskon ettei siit idolia ainakaa tule..

vali.. vali... *dissaa*
pirpeli

Posts: 5,533

#338 • • pirpeli

enrg, 7.2.2007 21:13:
Ei tietääkseni...



Onks toi hintelä vaalee jäbä se Ari, ihana hevaripoijka? :D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Jutu

Posts: 3,054

#339 • • Edited Jutu Blondi

pirpeli, 7.2.2007 21:44:
Onks toi hintelä vaalee jäbä se Ari, ihana hevaripoijka? :D


Epäilen ettei ole vaikka kovasti samaa näköä onkin. Mutta asiasta kolmanteen, sillä Arilla on ihan mieletön ääni. Ainakin livenä kuultuna *hih*

Muoks, on se kuulema aikuisten oikeasti sittenkin sama tyyppi kuvassa *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.