IDOLS-tukilinja

1,311 posts, 66 pages, 276,784 views

-Casper-

Posts: 1,363

#281 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ
kisan luonteen takia eilisestä setistä panu oli oikee heebe jatkoon. Se myy levyjä joka saa eniten pöksyjä kosteeks..kylmä fakta pop taivaalla...teknisesti taas juha oli jo valmis laulaja....kyseinen biisi vaati jo sävel korvaa ja sävelkulkujen hallintaa.
luojan kiitos taso on jo nyt parempi kun viime kertaisen idolsin finaali*joo*
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#282 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
huh, onneksi antti tai nisse ei päässyt jatkoon!

muuten ihan sama mulle kumpi niistä kahdesta
olis voittanut... mut onhan toi panu ny kyllä
potentiaalisempi idoli ku juha.

--
dasinoaisnvs

Sallakat

Posts: 2,220

#283 • • Sallakat jungle, baby !
jos se hiton nisse ois päässy jatkoon ois ollu vaa jatkumoa edellisen idolsin teinityttöhöyrypäisyydelle millä myös Antti Tuisku pääsi jatkoon. Sittemminhän Tuisku on saanut pokattua itselleen hyvän taustatiimin tekemään biisit yms ja löytänyt oman linjansa, mutta eihän se mikään hurjan hyvä laulaja ikinä ollut. Tosin Nisse on paskempi. onneks löyty parempi samasta ryhmästä, joka saa teinitytöt banaaneiksi ja Nisse sai sitä mitä ansaitsikin, eli pääsy jatkoon evättiin.
Se pullukka kyllä veti ihan hyvin oman biisinsä, ottaen huomioon sen huonon itsetunnon yms. sai puristettua itsestään hyvän suorituksen.
Jone

Posts: 8,258

#284 • • Jone Archibald Haddock

tomppi, 1.2.2007 20:15:
*nuotti* i'm just a screamer, i sing really out of tune



Oli muuten ihan kammottava paskaesitys ja ei mulle parantanut ollenkaan se, että Nissestä tuli mulle muutenkin sellaiset "argh, mitä kiiltokuvaskeidaa - glitteriä pippeliin ja lavalle"-vibat.

-

Sääli että samaan neljän ryppääseen osuivat tässä vaiheessa se kylmävarastojermu ja se helvetin siisteillä turpakarvoilla (R.I.P.) varustettu sälli. Diggasin kummastakin jo ennen noita esityksiä ja olisin toivonut näkeväni kummatkin jatkossa. Kylmävarastojermulla on loistava ääni ja teini-idolipotentiaalia, mutta se Jürgen-veijari veti kanssa pirun hyvin ja sillä on niin hemmetin iloiset silmät ja hyvä asenne.

U-argh. Alan pitää Idolsista. :D
Jusna666

Posts: 1,447

#285 • • Jusna666 Diablo
Se laulo mun mielest vitun hyvin se jäbä joka oli leikannu viiksensä. Sitä en tiiä, oliks viiksien ajamisella mitään vaikutusta laulutaitoihin.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

ella_

Posts: 1,329

#286 • • ella_
panu larnos *sydän*

--
Elementary, my dear.

SmILE

Posts: 376

#287 • • SmILE Esanssi mössöö

Jusna666, 3.2.2007 17:47:
Se laulo mun mielest vitun hyvin se jäbä joka oli leikannu viiksensä. Sitä en tiiä, oliks viiksien ajamisella mitään vaikutusta laulutaitoihin.



Ihanaa kulta kun arostelet tääl idoleit*joo*

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Jusna666

Posts: 1,447

#288 • • Edited Jusna666 Diablo

SmiLE, 3.2.2007 21:57:
---
Jusna666, 3.2.2007 17:47:
Se laulo mun mielest vitun hyvin se jäbä joka oli leikannu viiksensä. Sitä en tiiä, oliks viiksien ajamisella mitään vaikutusta laulutaitoihin.

---


Ihanaa kulta kun arostelet tääl idoleit*joo*



Nojuu mut se laulo hyvin. (ja se biisikin oli ihan ok). *hihu*

Edit. Ja siin äijäs on astetta enemmän cojonesia ku joissain tusina hintti-huisku-tuiskuissa.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

SmILE

Posts: 376

#289 • • SmILE Esanssi mössöö

Jusna666, 3.2.2007 21:59:
---
SmiLE, 3.2.2007 21:57:
---
Jusna666, 3.2.2007 17:47:
Se laulo mun mielest vitun hyvin se jäbä joka oli leikannu viiksensä. Sitä en tiiä, oliks viiksien ajamisella mitään vaikutusta laulutaitoihin.

---


Ihanaa kulta kun arostelet tääl idoleit*joo*

---


Nojuu mut se laulo hyvin. (ja se biisikin oli ihan ok). *hihu*

Edit. Ja siin äijäs on astetta enemmän cojonesia ku joissain tusina hintti-huisku-tuiskuissa.



Se kyllä on totta!!!

Se on hyvä että otat kantaa tähän*hih*

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Jusna666

Posts: 1,447

#290 • • Jusna666 Diablo

SmiLE, 3.2.2007 22:03:

Se kyllä on totta!!!

Se on hyvä että otat kantaa tähän*hih*



Juujuu.. Nää on tärkeit juttui ja se on hyvä jätkä vaikka leikkaski viiksensä.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

pirpeli

Posts: 5,533

#291 • • Edited pirpeli
Saaks täällä kommentoida Ameriikan versiota? No kuiteski, amerikkalaiset on kaikki mielenterveyspotilaita. Tai ainakin suuuuuuuuuri osa. Voi herranjestas ja myyränkorvat.*eiei*

edit. Mut se Jenry(vai Jenri..?), hyvät hyssykät ku komia!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

remotion

Posts: 5,283

#292 • • Edited remotion nostatus guru
saa kommentoida, mä ainakin kommentoin. Noi tyttökaverukset oli aika pirun hyviä laulaa ja aika pirun hyvän näkösiä... Hyvä että kumpikin pääs jatkoon.

ihme friikkejä nycistä löytyy, tosin jos ei sieltä, niin ei mistään.
MiMoSa

Posts: 1,664

#293 • • MiMoSa
Tossa olis koostena viime viikonlopun Amerikan Idolsin pahimpia friikkejä. Luuleeko noi ihmiset siis ihan tosissaan että ne osaa laulaa? *toktok**pökr* Viime viikonloppuna oli kyllä ihan pimeetä meininkiä, paljon kertoo jo sekin että niistä tuhansista yrittäjistä ei muistaakseni päässyt jatkoon kun about 10 tyyppiä.

&mode=related&search=

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Aamu

Posts: 999

#294 • • Aamu you had me at hello
Joo voi luoja tää nainen american idolsseissa juuuri nyt :D

'te voitte opettaa minua laulamaan'

--
Do you think the expansion will make me fat?

pirpeli

Posts: 5,533

#295 • • pirpeli
Amerikan Ibby TEH LÖÖÖÖV!*nauru**lmao**pyörryskel*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Anselmi

Posts: 2,578

#296 • • Anselmi And sell me

Cera, 4.2.2007 19:24:
Joo voi luoja tää nainen american idolsseissa juuuri nyt :D

'te voitte opettaa minua laulamaan'


Ei siinä ollut oikein ainesta idoliksi, mutta seuraavaksi american psykoksi oli kyl erittäin
paljon potenttiaalia.

--
sen pituinen se

MiMoSa

Posts: 1,664

#297 • • MiMoSa

pirpeli, 4.2.2007 18:56:
Mut se Jenry(vai Jenri..?), hyvät hyssykät ku komia!


Se oli kyllä tosi söpö!*sydän*

Tuo äskönen muija oli kyllä ihan pimee! "Mä tiedän etten osaa laulaa mutta voin silti olla American Idol"*poks* Ja sit toi sen kilahtaminen tossa lopussa.*lmao*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Anselmi

Posts: 2,578

#298 • • Anselmi And sell me
Ihana nainen toi Isador. Kosisin.

--
sen pituinen se

pirpeli

Posts: 5,533

#299 • • pirpeli

mayah, 4.2.2007 19:54:
Täst viimisestä ei voi seurata mitään hyvää :D



Mä en ole uskovainen tai mitää sellasta, mutta joutuu kiittää luojaa, että oma pää on kasassa. E-i v-o-i o-l-l-a t-o-t-t-a!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#300 • • Taika Guest

mayah, 4.2.2007 19:54:
Täst viimisestä ei voi seurata mitään hyvää :D


veti kyllä aika hiljaiseks :D

mut ehkä mekin saadaan näitä suomeen lisää, sen verran hyvää esimerkkiä ibi love on näyttänyt*hihu*