IDOLS-tukilinja

1,311 posts, 66 pages, 276,705 views

Avatar
#581 • • Kiito Guest
Oliko tuolla Arilla Finrg:n pipo just päässä? :D
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#582 • • Peikkotyttö
vittu mikä soundi tolla Arilla O_o uhhuh,meitsi lankeaa<3

--
Groove is in the Heart

Timce

Posts: 5,381

#583 • • Timce
Elisan mainoksesta pahastuneena täytyy siltikin sanoa, että Ellen näyttää tänään normaalia säkeilevämmältä. =D Nice cleavage.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

saig0ni

Posts: 270

#584 • • saig0ni You wrote and demanded more

Kiito, 1.3.2007 21:00:
Oliko tuolla Arilla Finrg:n pipo just päässä? :D



sillon ku ari oli ekoi kertoi ohjelmassa ni ainaki finrg:n paita oli pääl oO

--
The shield allows you to survive a bit longer, but honestly, is that a good thing when you are playing this game?

Fucking Nobody

Posts: 393

#585 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

Peikkotyttö, 1.3.2007 21:01:
vittu mikä soundi tolla Arilla O_o uhhuh,meitsi lankeaa<3



Mä luulin äänen perusteella, et joku tyttö on esiintymisvuorossa. Mut hyvinhän toi vetää.
Avatar
#586 • • Fuzzy Guest
Hyvä Ariii!!! *plur* Kunnon hevari*pahis* Ja toinen niistä kahesta joka oikeesti ees OSAA laulaa...*super* Jos jenkeissä oltais nii muut ei olis ees päässy alkukarsinnoista läpi.
remotion

Posts: 5,283

#587 • • remotion nostatus guru
kuka toi guano apesin laulajan näkönen nainen on tuomaristossa? tosi tutun näköne mutta ei tuu nimi mielee... tosin se nimi varmaa näkyy tossa ruudussa minuutin välein mut olen palikka :D
Fucking Nobody

Posts: 393

#588 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

remotion, 1.3.2007 21:06:
kuka toi guano apesin laulajan näkönen nainen on tuomaristossa? tosi tutun näköne mutta ei tuu nimi mielee... tosin se nimi varmaa näkyy tossa ruudussa minuutin välein mut olen palikka :D



Katja StÅhl.
Avatar
#589 • • Fuzzy Guest

remotion, 1.3.2007 21:06:
kuka toi guano apesin laulajan näkönen nainen on tuomaristossa? tosi tutun näköne mutta ei tuu nimi mielee... tosin se nimi varmaa näkyy tossa ruudussa minuutin välein mut olen palikka :D


:D ai Katja Ståhl vissiin tarkotat
Sallakat

Posts: 2,220

#590 • • Sallakat jungle, baby !
katja ståhl suosikin päätoimittaja, aloitti mediauransa Jyrki-tv-ohjelman leivissä.
asdf

Posts: 3,155

#591 • • asdf
Ei vit, on tää kyl niin Arin kisa. Ihan uskomattoman kuulonen esitys <3
Mumuli

Posts: 28

#592 • • Mumuli UG-///
ari= suoraan sanakirjasta ROCK

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

Android

Posts: 3,908

#593 • • Android
Ari on Ari, helvetin hyvä laulaja ja vetää koko ajan tasaisesti, mutta tänään kyllä Kristian on se suurin onnistuja.
coolcat82

Posts: 771

#594 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

Kiito, 1.3.2007 21:00:
Oliko tuolla Arilla Finrg:n pipo just päässä? :D



*ding* Niin mäki olin kattovinani :D

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Fucking Nobody

Posts: 393

#595 • • Edited Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!
Annalla on hyvä ääni, mut se ei osaa vielä käyttää sitä. Eikä se osaa tulkita tätä biisiä. Voi vitsi.

Tuomarien kommentit kuitenkin ylistäviä. Ton soundin on pakko olla jotenkin erilainen tuolla paikanpäällä.
Sallakat

Posts: 2,220

#596 • • Edited Sallakat jungle, baby !

Android, 1.3.2007 21:12:
Ari on Ari, helvetin hyvä laulaja ja vetää koko ajan tasaisesti, mutta tänään kyllä Kristian on se suurin onnistuja.



kyllä. laulajan tarvii tehdä muutakin kun laulaa biisi helvetin hyvin. Tässä vaiheessa kilpailua pitää odottaa/olettaa/vaatia tulkintaa SUURELLA sydämellä. Ari veti hiton hyvin ja komppaan Jonen kommenttia siitä ett vois mun puolestakin ryhtyy vaik Purplen laulajaksi. Mutt se tukan sutiminen vei huomiota muualle. Tähän mennessä Mia ja Kristian on vetäny ainoastaan kokonaisuudessa sellaisen setin että ois voinu kuvitella olevansa niiden omilla keikoilla eikä missään kilpailussa.

Kristianin Lapin Kesä saa kyl vielä puistatuksia aikaan ku muistelee.

Annan esitys alkoi ookoosti. toivottavasti vaa happea riittää keuhkoissa koko biisin ajan, jotta se voimakas ääni pääsee kumpuamaan ulos rintakehästä eikä mene jännittämiseksi.

edit: menihän se.. plus sovituskaan ei jättänyt herkälle tulkinnalle varaa niin paljon kuin alkuperäinen versio.

edit2: voin vaan kuvitella ett Ariltakin ois löytynyt tulkintaa jos ois vetäny esim
*joo*
asdf

Posts: 3,155

#597 • • asdf
Mulle ei vaan vieläkään kolahda toi Anna lauluäänineen, joku siinä vaan häiritsee. *hmph*
remotion

Posts: 5,283

#599 • • remotion nostatus guru

Fucking Nobody, 1.3.2007 21:19:
Annalla on hyvä ääni, mut se ei osaa vielä käyttää sitä. Eikä se osaa tulkita tätä biisiä. Voi vitsi.

Tuomarien kommentit kuitenkin ylistäviä. Ton soundin on pakko olla jotenkin erilainen tuolla paikanpäällä.



mulla on aika muhku soundi himassa, ja soittelin suht tuhdisti ton annan vedon. ja kyllä toimi mielestäni tosi hyvin. jopa vaikka inhoan tuota biisiä ihan överinä..
Avatar
#600 • • Fuzzy Guest

Sallakat, 1.3.2007 21:09:
katja ståhl suosikin päätoimittaja, aloitti mediauransa Jyrki-tv-ohjelman leivissä.


Thanks for the info! *nauru* *piis*