IDOLS-tukilinja

1,311 posts, 66 pages, 276,398 views

RiD

Posts: 2,817

#661 • • RiD Nukemi
Toi idols extran juontaja on kyllä aikamoinen pohjanoteeraus.

--
*super* *possu*

Zapa

Posts: 1,393

#662 • • Zapa Mr Wrangler
Kuulin tästä showsta vaan Arin esityksen ja se oli kyllä aika kaamee *sars* Aikaisemmin se on sentään laulanut hyvinkin.
clupipeipe

Posts: 323

#663 • • clupipeipe
Mulla särähtää, kun joku teini laulaa (mun olemattoman sävelkorvan mielestä) Alicia Keysia tai Madonnaa vähän sinne päin. Tai vähän eri tavalla, mutta ei niin paljon, että tulkinta olisi aidosti uusi versio biisistä. Alkuperäisten esittäjät on vaan liian kovia tätejä *sydän*
Miinapiina

Posts: 3,494

#664 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
go ari *aplodit*

--
pinkki on pop!!!

Epailija

Posts: 5,636

#665 • • Epailija Physicist, 2nd class.

lostgone, 8.3.2007 20:58:
Vähän samaa kuin Antti Tuisku. Veti parhaimman esityksen ensimmäisissä karsinnoissa ja sen jälkeen tasaisesti huonontunut. Sillä oli tosi hieno/jännä ääni kun se veti Nordmania, mut se selkeästikin haluaa tippua kun se aikoo laulaa Celine Dionia finaalissa. Harmi.



Mä en tykkää sen äänestä yhtään. Se on ohut, ponneton ja nasaali. Toimii ehkä sellaisissa herkissä fiilistelybiiseissä, mutta ei missään, missä tarvitaan vähänkään munaa.

Tämän illan esityksistä ei ole hirveästi pahaa sanottavaa. Mia veti hyvin, vaikka revittelykohdissa meno kuulostikin karaokehuutamiselta, Kristian valitsi vähän ikävän biisin siinä mielessä, että laulamista oli kovin vähän, ja lisäksi miimit menivät vähän yli mutta muuten esitys oli rautainen. Ari veti yhtä tylsästi kuin viimeksikin, vaikka huonoksi esitystä ei varsinaisesti voikaan haukkua. Lavaesiintyminen vain on sellaista tylsää hengailua, mikä ehkä toimii karaokebaareissa, mutta ei niinkään lavalla. Panun Clapton-veto oli hyvä ja miehen pisteet nousivat saman tien. Taas tuli kuultua, että jotkin äänet eivät vain sovi kaikkiin (tai edes useisiin) musiikkityyleihin. Anna veti Alicia K:ta ikävän kuuloisesti. Ääntä löytyy, mutta sitä käytetään kovin huonosti - välillä jopa nuotin vieressä. Mikkitekniikkakin kusee. En voinut yhtyä yhteenkään tuomariston suitsutuksista. Kristina taas veti kohtalaisesti silloin kun kuiskailun tasoinen laulu riitti, muuten ajoittain falskisti ja ikävän kuuloisesti. Persoonallinen ääni ei toimi, jos soundista ei tykkää. Lisäksi järkytyin kuullessani, että kyseessä on kilpailun nuorin osanottaja. Lavameikit naamalla neiti olisi mennyt päälle 25-vuotiaasta!

No okei, oli sitä pahaakin sanottavana, mutta hyvääkin löytyi paljon ja kaiken kaikkiaan tämä on kyllä varmaan laadukkain Suomen Idolsin tähänastisista finaaleista.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Epailija

Posts: 5,636

#666 • • Epailija Physicist, 2nd class.

clupipeipe, 8.3.2007 22:19:
Alkuperäisten esittäjät on vaan liian kovia tätejä *sydän*



Alicia Keysin suhteen olen samaa mieltä, mutta eihän Madonnakaan osaa juuri laulaa. ;P

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Uhuu

Posts: 844

#667 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
miks ihmeessä mia putos.. mä en ymmärrä kuka oikeasti voi äänestää sitä kristinaa...

-nuotinvieressäoksallauhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Avatar
#668 • • *Mirri* Guest
Mä joudun nyt sanoon et ei haitaa yhtää et Mia putos vaikkei huonoin ollutkaan. Joku siinä vaan ärsytti ja kovasti. Kyllähän se laulaa osaa mutta...
TonySt

Posts: 4,166

#669 • • TonySt mediamoguli
Kristiinan herkkä ja aito olemus vetosi, vaikkei osannutkaan laulaa täydellisesti.
Mua on alkanut semisti ärsyttää noi "10v. bändikokemuksella" vetävät tyypit... varsinkin kun niitä sitten vertaillaan noihin muihin keltanokkiin.

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Epailija

Posts: 5,636

#670 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Uhuu, 8.3.2007 22:49:
miks ihmeessä mia putos.. mä en ymmärrä kuka oikeasti voi äänestää sitä kristinaa...



No onhan se nätti... Mia todennäköisesti vetoaa liikaa samaan äänestäjäkuntaan kuin esim. Kristian eli kutakuinkin kypsiin ja laulutaitoa ulkonäön ylitse arvostaviin. Toisaalta tykkäsiväthän tuomaritkin Kristiinan vedosta (mikä on minusta ihan käsittämätöntä), joten kaipa siitä voi joku muukin tykätä.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

clupipeipe

Posts: 323

#671 • • Edited clupipeipe

Epailija, 8.3.2007 22:47:
---
clupipeipe, 8.3.2007 22:19:
Alkuperäisten esittäjät on vaan liian kovia tätejä *sydän*

---


Alicia Keysin suhteen olen samaa mieltä, mutta eihän Madonnakaan osaa juuri laulaa. ;P



Madonna on Artisti. Ja Madden 80- ja 90-luvun tuotantoon on vaan niin kova tunneside, että se laittaa melkoisen hehkun kaiken tädin tekemisten ylle. Kyse ei siis välttämättä ole siitä, kuka laulaa parhaiten, vaan siitä että ensimmäinen on Aito ja Alkuperäinen.

Edit: sorry offtopic *pepsodent*
Maina

Posts: 261

#672 • • Maina

Uhuu, 8.3.2007 22:49:
miks ihmeessä mia putos.. mä en ymmärrä kuka oikeasti voi äänestää sitä kristinaa...

-nuotinvieressäoksallauhuu




Toi Kristiinan mukana pysyminen on kyl uskomatonta. Siis jos oikeesti kisassa ois kyse siitä kuka osaa laulaa ja kuka ei niin viimestään tänän ois saanut lähtee. Oma uniikki saundi on kiva omata, mut ku tyttö lauleskelee vähän sieltä täältä ja jengi vaan hurraa :D
Epailija

Posts: 5,636

#673 • • Epailija Physicist, 2nd class.

clupipeipe, 8.3.2007 22:54:
Madonna on Artisti. Ja Madden 80- ja 90-luvun tuotantoon on vaan niin kova tunneside, että se laittaa melkoisen hehkun kaiken tädin tekemisten ylle.



Juu, en minä tätä kiellä. Madonna on ikoni, artisti ja bisnesnainen. Kunhan piikittelin sen suhteen, että jos laulaa nuotin vierestä, niin sitten on (livenä) aika hyvin esikuvan menossa mukana. ;)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Heli

Posts: 1,489

#674 • • Heli vai kuka se oli
Ottamatta sen enempää kantaa lopputulokseen on todettava, että Miassa mua ärsytti se, etti kyennyt koskaan pitämään naamaansa peruslukemilla. Joo , jotkut on herkkiä, mut jotenkin toi telkkarissa vuodattaminen ja kaikki "mul oli vaikee lapsuus" - läpät vei mun intressit.

Sit se Kristiina. Ei osaa laulaa niin, et sävähdyttäis mitenkään. Lisäksi biisivalinta oli niin oksettava ja kliseinen, että jos sen meinaa laulaa ton tason (?) kilpailussa, niin jotain uutta ja nimenomaan parempaa olis pitänyt tuoda siihen esitykseen / lauluun. Miinuksia myös ulkonäöstä ja olemuksesta, ihan tyhjänpäivänen joka kantilta, en oikeesti ymmärrä mitä tää zubu tekee noiden muiden joukossa!

Sehän oli jo selvää, ettei kummastakaan ois voinut/ voi tulla idolia. syön hatullisen paskaa, jos kristiina muka voittaa *lmao*

olen puhunut.

--
ei se väärin ole.

peikkolapsi

Posts: 1,180

#675 • • peikkolapsi miisa the maskotti
äänestiin numero ykköstä.
hevariesitykset meni tänää vähä huonosti. ei niinku natsannu ollenkaan. mut nyt siihen mikä vaivaa:

kirjottelin jo viime kierroksen jälkeen siitä että kukas helvetti tota kristiinaa oikeen äänestää ja ihmettelen sitä nyt vielä entistä enemmän. en edelleenkään pidä koko äänestä mut oon sitä mieltä että vaikka ääni ois eri niin meni tuo silti vähä niin ja näin nuotin vierestä ja ääntämisen vierestä ja temmonkin vierestä... ja tuomaritkin muka tykkää... öh? eikös tässä kisassa kilpailtukkaan laulutaidoista *täh*
helpotuksekseni lueskelin mitä te muut olitte olleet mieltä ja en ole näemmä ainoa kuka ihmettelee mitä kristiina ylipäänsä tekee finaaleissa. ehkä se sitten tosiaan on se "ulkonäöllä eteenpäin" -hahmo. (ulkonäöstä en ala kyllä sen enempää kyllä enää sanomaan *hmph* )

nimim. laulaisin itse celinet paremmin *pupu*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Heli

Posts: 1,489

#676 • • Heli vai kuka se oli

peikkolapsi, 8.3.2007 23:39:

hevariesitykset meni tänää vähä huonosti. ei niinku natsannu ollenkaan.

niin joo, unohdin whinettää niistäki! iha shaibaa kaikki! anna tais laulaa parhaiten, sen biisi ei ollu ihan niin nukkavieru ku poikien. Tai no, en sitä iron maidenin rallia edes tiennyt, mut huono se oli!

Ens jaksos tulee niit hittejä sitten.luulen, et silloin nähään se, ketkä osaa esiintyä ja keillä on tarpeeksi ääntäkin.

--
ei se väärin ole.

kamomilla

Posts: 31

#677 • • kamomilla
En muuten usko minäkään Kristiinan olevan voittaja-ainesta, tai siis senhän kuulee jo siitä laulusta, mutta tänään pistin sille kyllä äänen. Pistin saman tien äänen Arillekin, vähän niinkun tavan vuoksi. Toivoin kauhiasti Kristianin tippumista, en jotenkaan tykkää siitä sen tavasta esittää ollenkaan. Siitä tulee mulle mieleen sellanen lapsellinen karaoke-esiintyminen, että sitä biisiä niinkun näytellään. Ehkein tuossa viimeisimmässä vedossa ollut tuota maneeria niinkään, mutta aikaisempien perusteella tullut tuollainen mielipide.

Sitten tää Anna. Oonko mä ainoa joka ei voi sietää sen esiintymistä? Vaikuttais siltä... Oikeastaan mie äänestin Kristiinaa ihan vaan vastalauseena Annalle *pahis*.
MiMoSa

Posts: 1,664

#678 • • Edited MiMoSa

Android, 8.3.2007 21:32:
Toivon että Panu tippuu, vaikka se onkin hyvin epätodennäköistä kun luultavasti tuolla biisillä sai niin monien ihmisten sympatiat. Nyyh. Sitäpaitsi se ei osaa laulaa mitään muuta kuin balladeja - monipuolisuus puuttuu täysin. Ja on yksinkertaisesti aivan liian siirappimainen olemukseltaan.


Mä en oo missään vaiheessa voinu sietää sitä Panua ja olisin toivonu et eilen siitä olis päästy eroon mut ei.*eikä* Noita sen lällybiisejä ei jaksa kuunnella enää kertaakaan ja mitään muutahan se ei osaa laulaa. Mikä se sen nyyhkytarina muuten oli siinä ennen sen laulua kun en sitä kuullut?

edit: Eikun tuollahan se nyyhkytarina oli Ilta-Sanomien sivuilla kerrottu. Voi kyynel.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Neko

Posts: 943

#679 • • Neko No äläpä kerro enempää

Uhuu, 8.3.2007 22:49:
miks ihmeessä mia putos..


Vääränlainen biisi ainakin. Mialle olisi sopinut joku vaudikkaampi veto, niissä se on elementissään (vrt. viime viikon esitys). Erittäin harmi *igor*
Neko

Posts: 943

#680 • • Neko No äläpä kerro enempää

kamomilla, 9.3.2007 00:58:
Sitten tää Anna. Oonko mä ainoa joka ei voi sietää sen esiintymistä? Vaikuttais siltä... Oikeastaan mie äänestin Kristiinaa ihan vaan vastalauseena Annalle *pahis*.


Et ole ainoa, tai minua ei niinkään esiintyminen ärsytä, kaikki muu sitä enemmän. *nauru* Se voi olla että se voittaa koko kisan, siinä samanlaisilla pissiksillä samaistumisen mahdollisuus, ja kansa päättää.