IDOLS-tukilinja

1,311 posts, 66 pages, 276,689 views

Freja

Posts: 8,775

#1002 • • Freja Sihteeri
Ari ja Kristiina jatkoon, pliis. Pissis-Anna oli ihan surkee (ja oon ollu sitä mieltä jo alusta asti), tarkoittaen et se yrittää leikkiä vanhempaa kuin se on, ja se on viel nii huvittavaa ku se on jo päälle päin ihan pissis. Mä tykkäsin hirveesti Kristiinan tokasta vedosta, ja Arin molemmista esityksistä. Arista on idoliksi, ja toivottavasti Kristiina olis se hyvä kakkonen *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

mia-ow

Posts: 387

#1003 • • mia-ow Mörrimöykky
Ari sais voittaa. *aplodit*

Kristiinan suomenkieliset biisit kuulostaa jopa ihan siedettäviltä. *lmao* Mutta ennen kaikkea tykkään sen vaatimattomasta ja rauhallisesta olemuksesta. Ja nättihän se on kuin mikä. *plur*

Annassa taas on jotain semmosta mua pikkasen (tai paljonkin) ärsyttävää "teinipissis"olemusta. *igor* Ja nää suomenkieliset biisit mitä se on laulanut parissa viime osassa, ovat olleet jotenkin heikkoja. IMO.
%

Posts: 568

#1004 • • Edited %
Arin eka biisi ei tippunut yhtään, musta se oli jotenkin bliisu. Se toinen biisi sitten aiheutti taas semmoset kylmät väreet, että huh huh.

Krisun eka biisi kuulosti musta ihan söpöltä, tosin siellä biisin loppupuolella se laulun kanssa täysin eri tahtiin laulaminen oli kyllä aika amatöörimeininkiä, mutta ihme kyllä sekään ei tuhonnut sitä sen ekaa biisiä ihan täysin. Kristiinan toisessa biisissä oli kyllä jotain, semmoisia pieniä väristyksiä se aiheutti ja hyvän fiiliksen.

Anna jätti tällä kertaa mut jotenkin tosi kylmäks, no se sen eka biisi irinaa, joten eipä siltä voi kauheesti odottaakkaan ja toinen ihan ok, mutta ei sen kummempaa. Ari ja Krisu jatkoon, please. Vaikka kyllä se annakin osaa laulaa, mutta jos näiden esitysten perusteella mennään, niin sitten Anna hus pois.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Avatar
#1005 • • Gini Guest
En olis ikinä uskonu sanovani tätä, mut toivon et Kristiina on finaalissa. Siis Arin kanssa.
Avatar
#1006 • • Fuzzy Guest
Kristiinalle ois sopinu toi Irinan biisi minkä Anna laulo*joo*
Vaik ei siitä mihkää päästä ettei se Krisu osaa laulaa. Annal meni huonosti tänää mut kyl se kuuluis jatkoon.
Miinapiina

Posts: 3,494

#1007 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Gini, 29.3.2007 21:45:
En olis ikinä uskonu sanovani tätä, mut toivon et Kristiina on finaalissa. Siis Arin kanssa.



juuri näin!! annoin juuri ääneni kristiinalle !! *joo*

se on niin ihuna ja nätti ja ihana ääni *plur* *plur* söpis!!

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#1008 • • Gini Guest

Miinapiina, 29.3.2007 21:48:
---
Gini, 29.3.2007 21:45:
En olis ikinä uskonu sanovani tätä, mut toivon et Kristiina on finaalissa. Siis Arin kanssa.

---


juuri näin!! annoin juuri ääneni kristiinalle !! *joo*

se on niin ihuna ja nätti ja ihana ääni *plur* *plur* söpis!!



Joo siis, oon kuulunu tähän porukkaan "et mit.vit. se kristiina tekee siellä finaaleissa yleensäkään!!*grr*" mut tänään mun mielestä ainakin peittos Annan ihan mennen tullen. Loistavat kappalevalinnat omalle äänelle ja ihana lavakarisma!*joo*
Miinapiina

Posts: 3,494

#1009 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Gini, 29.3.2007 21:53:

Joo siis, oon kuulunu tähän porukkaan "et mit.vit. se kristiina tekee siellä finaaleissa yleensäkään!!*grr*" mut tänään mun mielestä ainakin peittos Annan ihan mennen tullen. Loistavat kappalevalinnat omalle äänelle ja ihana lavakarisma!*joo*



se on ollut mun suosikki siitä asti ku veti alkukarsinnoissa sen ruotsibiisin *pepsodent*

ja joo oli annaa parempi ihan ehottomasti, varsinkin se toinen kappale oli ihan loisto veto!!

kristiina jatkoon!!!!! ja ari kans!!!

--
pinkki on pop!!!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#1011 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ari oli ihan ok..Ei kauheesti sytyttänyt. Varsinkaan se eka biisi. *igor*

Kristiina on edelleen mun suosikki, vaikka eka biisi menikin hiukan penkin alle. Toka biisi olikin jo taas mahtavuutta! *sydän*

Mä voisin esittää tähän kohtaan kysymyksen, mikä on Kristiinan kohdalla kysytty useasti.. Mitä helvettiä toi Anna tekee näin pitkällä finaalissa? Esiintyminen on epävarmaa, jännitys kuuluu äänestä, äänenkäyttö taitamatonta.. Potentiaalia olis..mut se ei vaan vielä oikein tuu ulos tosta tytöstä.. kotiin kasvamaan! *joo*

Kristiina ja Ari jatkoon! *joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Miinapiina

Posts: 3,494

#1012 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
MÄ EN ALA!!!!! *nyyh* *grr*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#1013 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Super-Kerttu, 29.3.2007 22:24:

Mä voisin esittää tähän kohtaan kysymyksen, mikä on Kristiinan kohdalla kysytty useasti.. Mitä helvettiä toi Anna tekee näin pitkällä finaalissa? Esiintyminen on epävarmaa, jännitys kuuluu äänestä, äänenkäyttö taitamatonta.. Potentiaalia olis..mut se ei vaan vielä oikein tuu ulos tosta tytöstä.. kotiin kasvamaan! *joo*



nii justii, ja vielä ponkas jatkoon!!! *grr* *grr* mä en tajuu mä en ala...

mun ääni kristiinalle ei siis riittänyt... *eiei*

--
pinkki on pop!!!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#1014 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
en mäkään ala..*nyyh* Meni kaikki äänet hukkaan.. perkuleen Anna! *igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Epailija

Posts: 5,636

#1015 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Kristiina tippui?

JESSSSSS!

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Tiinuliinu81

Posts: 510

#1017 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Toivoin, että Kristiina tippuu mutta jotenkin tylsä nyt tuo parivaljakko finaalissa*ding* Tai siis oli jotenkin liian selkeää, että Anna ja Ari ovat siellä.. Mutta Ari voittakoon!!

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

%

Posts: 568

#1018 • • %
perkele, mä haluan kristiinan idoliksi.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

zeniii

Posts: 163

#1019 • • zeniii adhd
haha kristiina heitti ihan mettään sen homman siinä piisin loppuvaiheilla ku laulo aivan väärässä kohtaa :D rytmit sekasi.. onneks tippu! huono laulaja mun mielestä.

--
Kissani hengitys haisee kissanruualle.

zeniii

Posts: 163

#1020 • • zeniii adhd
Anna kyl veti tänään yllättävän heikosti ne biisinsä mut paras ääni sillä kyllä mun mielestä noista kolmesta on!

--
Kissani hengitys haisee kissanruualle.