IDOLS-tukilinja

1,311 posts, 66 pages, 277,386 views

Yallu

Posts: 1,910

#1181 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Super-Kerttu, 31.10.2008 07:06:
Mä en kato enää Idolsia! *eiei*

Tyyppi, joka veti parhaiten koko iltana, joutu kotiin?! EN TAJUU?!


Lainatakseni itseäni toisesta topicista:


...Mutta tää on vähän sama juttu, kuin se että Ilkka Jääskeläinen ja Ari Koivunen voitti Idolsin..

"Ei ole tyhmiä vastauksia, vain tyhmiä ihmisiä." -Herbert Garrison


Ei taida tulla poika-Idolia tänä vuonna.. Ellei Koop voita.

Pete ei oikeen sytytä, yrittää olla vähän liikaa; Kalle.. Noh, pitääkö edes sanoa.

Mun suosikit on Saana ja Anna.. En kyllä tykkää tuon Annan tyylistä, eli Saana voittoon!
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#1182 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

Zenni, 30.10.2008 22:45:
Siis MITÄ VITTUA?

Miten toi paska-Kalle voi päästä jatkoon koko ajan? Ja miten Vesa voi tippua sen edeltä? Voi helvetti ihmiset nyt sitä skarppia!



Kalle veti kyl eilen parhaiten.

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Avatar
#1183 • • Edited Norb Guest
Kalle ei todellakaan vetänyt parhaiten! Mitä vittua.. Se matkii kokoajan muita, nytkin se kuulosti etäisesti Martti Syrjältä *toktok* Siinä paskaläjässä ei ole mitään omaa!

Nytkin se veti nyyhkykortin esiin. "Mut jätettiin 1½ vuotta sitten.." Aaarg, miten voi inhota näin paljon ihmistä, jota ei edes tunne *igor*
Yallu

Posts: 1,910

#1184 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Norb, 31.10.2008 09:23:
Nytkin se veti nyyhkykortin esiin. "Mut jätettiin 1½ vuotta sitten.." Aaarg, miten voi inhota näin paljon ihmistä, jota ei edes tunne *igor*


Anteeks vittu mitä?!?! Onneks en katsonut koko lähetystä eilen, olis varmaan kaukosäädin lentänyt..
nethr

Posts: 763

#1185 • • nethr !!
Ai vitsit et Peten putoaminen oli lähellä *plur* Harmi että se oli sit Vesa joka sai lähtee kotiin (kaljalle)....

Toivottavasti jengi äänestää Kallen ja sit vaikka Marikan voittoon. Siinähän Patrick tekee sitten levyä niitten kanssa *lmao*

--
xD

Avatar
#1186 • • Norb Guest

Yallu, 31.10.2008 09:42:
Anteeks vittu mitä?!?! Onneks en katsonut koko lähetystä eilen, olis varmaan kaukosäädin lentänyt..


Esityksessäni meinaan eläytyä siihen hetkeen, kun tulin jätetyksi. Se oli niin kauheaa aikaa ja sitä kesti kaksi viikkoa. plaplaaplaa *igor*
Nyyhkykortin vetämisestä se sai kaikki just jätettyjen äänet. Vittu.
Sinza

Posts: 2,227

#1187 • • Sinza
Vesa oli myös mun mielestä eilisistä paras. En tajuu miten se putos *ding**uuh*. Ja vaikka ne kehui Kallea, ei se mua mitenkään sytyttänyt edelleenkään.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

asdf

Posts: 3,155

#1188 • • asdf

ianna ei anna!, 31.10.2008 08:45:
---
Zenni, 30.10.2008 22:45:
Siis MITÄ VITTUA?

Miten toi paska-Kalle voi päästä jatkoon koko ajan? Ja miten Vesa voi tippua sen edeltä? Voi helvetti ihmiset nyt sitä skarppia!

---


Kalle veti kyl eilen parhaiten.



Ei kyl pysty komppaa, imo Vesa suolas kaikki muut ihan kuusnolla.
josbe

Posts: 1,982

#1189 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Täytyy sanoa, että suomalaiset on NIIN TYHMIÄ *igor*
ARGH.
Verano

Posts: 4,649

#1190 • • Verano Merituuli
Tässähän on ihan yllättynytkin olo, kun noi kaikki mimmit Marikaa lukuunottamatta veti biisit tosi makeesti.
lostgone

Posts: 2,493

#1191 • • lostgone
Anna-Kaisa jatkossa.*jiihaa* Ihanata. *sydän*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Esa

Posts: 947

#1192 • • Esa
Mä toivon että Anna-Kaisa Riitijoki voittaa. Perusteluna lähinnä tuo vaikuttava, omaperäinen kyky tulkita ja esiintyä. Toisaalta ei kai se voittaminen ole itseisarvo, mutta toisi mukanaan resursseja tuon ison, olemassaolevan potentiaalin hyödyntämiseen.

Anna Puustjärven tulkinta "Njet Njet" oli myös hieno! Sekä tuo muuntautumiskyky, wau.
Pätkis

Posts: 1,038

#1193 • • Pätkis Pikkis

lostgone, 2.11.2008 23:10:
Anna-Kaisa jatkossa.*jiihaa* Ihanata. *sydän*


hii! niin on!

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

inneah

Posts: 704

#1194 • • inneah ...Trust no one...

Norb, 31.10.2008 09:23:

Nytkin se veti nyyhkykortin esiin. "Mut jätettiin 1½ vuotta sitten.." Aaarg, miten voi inhota näin paljon ihmistä, jota ei edes tunne *igor*



Mulla ihan sama :D miten voiki joku inhottaa ja ärsyttää noin paljon, se on pelkkä tekopyhä. Joo en kans tunne ihmistä mutta tollanen tunne siitä kans mulle välittyy. Jos Kalle voittaa koko skaban muutan pois suomesta, en tajuu mitä jengi nyt oikeen kelaa. Onks idolssilla vaan niin nuoria katsojia etteivät tajua paremmista?!

ÄRSYTTÄVÄ!!!!!

--
nahkalakanat

thomas

Posts: 5,618

#1196 • • thomas
suomalaiset osaa äänestää - NOT
Birgie

Posts: 1,311

#1197 • • Birgie Kikati

thomas, 9.11.2008 22:53:
suomalaiset osaa äänestää - NOT



En kans tajua miten tuo Saana tippu eikä esim. Koop tai Kalle. *ding**dissaa*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Freja

Posts: 8,775

#1198 • • Freja Sihteeri

Birgie, 9.11.2008 23:57:
En kans tajua miten tuo Saana tippu eikä esim. Koop tai Kalle. *ding**dissaa*



Joo tol kallel on kyl kamala ääni. Hirveesti nenäänsä laulaa ja ..huonosti. Mut kyl mä oisin just kallen tai saanan tiputtanut, siin saanan laulussa ei musta vaan ollut kunnolla tunnetta/raivoa mitä siinä biisis kuuluis olla..

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Yallu

Posts: 1,910

#1199 • • Edited Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi
Vittu mitä jengiä.. Millä HELVETILLÄ Saana lähetettiin kotiin? Mun mielestä Saana heitti yhden illan parhaimmista, ellei jopa parhaimman vedon.. Ja sit pistetään himaan ja se vitun Kalle porskuttaa siellä vaan?!! Kuka sitä oikein äänestää? Onko tää joku läppä mitä en nyt oikeen tajua:"Tshihi, äänestetään Kallea.."?!?

En jaksa katsoa enää koko Idolsia.. Jos Kalle voittaa, niin mä lähden Ruotsiin..

Edit:
Mä ymmärtäisin jos toi Kalle olis jotenkin erityisen hyvännäkönen tai supliikki mies (vrt. Ilkka Jääskeläinen - Pikkutyttöjen naurattaja), mutta se on yks pullaposki wannabe josta ei ikinä tule muuta kuin korkeintaan ½ Esson baarin duosta!! PRKL. Pistää vihaksi.
Liina

Posts: 161

#1200 • • Liina Ratamurmeli
Ei pysty ymmärtää millä ihmeellä se Kalle vaan edelleen on tossa kisassa mukana *eiei* Saanan ois pitäy saada viel jatkaa