IDOLS-tukilinja

1,311 posts, 66 pages, 276,789 views

Epailija

Posts: 5,636

#1221 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Heli, 16.11.2008 21:22:
Tytöistä un-kässärein on Anna-Kaisa, koska mikä ihmeen biisi toi oli ja miks se veti sen päin helvettiä (ei sillä, et ite oisin osannu laulaa sitä yhtään, mut kai ny tolla tasolla pitäis vähä osottaa tilannetajua sen verran, et ois valkannu jonku tutumman tai ees iisimmän biisin, ettei tarttis tärykalvojen vuotaa verta)?



Sehän selitti sen siinä suorassa lähetyksessä. Se veti sen biisin, koska se rakastaa sellaisen musiikin kuuntelemista (oli siis tuttu biisikin). Ihan sama vaikka se ei ehkä sopinut sen äänelle tai tulkintatavalle. Illan teemahan oli asenne ja Anna-Kaisan asenne illalle oli, että hän laulaa tasan sitä mitä haluaa laulaa, eikä mieti mitään pelistrategioita.

Eihän se hyvältä kuulostanut, mutta voihan se olla ettei alkuperäinenkään biisi kuulosta yhtään paremmalta. Tonihan kritisoi esitystä siitä, ettei se lähtenyt tarpeeksi lapasesta.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#1223 • • Edited ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
ihme kommentteja taas ja minkäköhän näkönen tyttöystävä sitten sillä pitäis olla *ding*? nooh joillain on varaa sanoa....

söpöhän tuo Ilona on :)

niin ja Pete oli kyl ihan ykkönen taas eilen *sydän**super*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

AlexS

Posts: 1,389

#1224 • • AlexS kummasetä

ezzy, 17.11.2008 10:09:

Ihan söötti tyttöhän toi näyttäis olevan


Jeps...ja tais vilahtaa live-lähetyksessäkin, ei tee tuo kuva oikeutta :)

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Kon-tiki

Posts: 1,936

#1225 • • Kon-tiki The Unsinkable

AlexS, 17.11.2008 10:23:
---
ezzy, 17.11.2008 10:09:

Ihan söötti tyttöhän toi näyttäis olevan


---

Jeps...ja tais vilahtaa live-lähetyksessäkin, ei tee tuo kuva oikeutta :)



Pete on vasta 18 v ja tyttöystävän kuva kertoo, että Peten eka ihastus on ollut Salkkareiden Elina Taalasmaa *sydän* eikä siinä ole mitään pahaa

Eilisen jälkeen toivon, että Koop tai Kalle voittaa. Pete on jotenkin liian hyvä ja eri planeetalta tähän Idols-kauteen, mutta toisaalta on sillä ollu vähän pliisumpiakin viikkoja. Ehkä soveliain voittaja marketkeikoille ja kokoperheen pikkurokkariksi olis Kalle, joka eilen sanoi että asennetta on olla "oma itsensä". Ja parikymppinen Kalle "itse" nyt vaan sattuu näyttämään Mötley Cruen jäseneltä ja kuulostaa Uniklubilta. Kalle voittoon.
Nasutin

Posts: 265

#1226 • • Nasutin

AlexS, 17.11.2008 10:23:
---
ezzy, 17.11.2008 10:09:

Ihan söötti tyttöhän toi näyttäis olevan


---

...ei tee tuo kuva oikeutta :)



Ei todellakaan! On meinaa luonnossa ihan mielettömän nätti tuo tyttö!!

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

Epailija

Posts: 5,636

#1227 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Kon-tiki, 17.11.2008 12:17:
Ja parikymppinen Kalle "itse" nyt vaan sattuu näyttämään Mötley Cruen jäseneltä ja kuulostaa Uniklubilta. Kalle voittoon.



Oliko tuon jälkimmäisen tarkoitus olla kehu? :D Mun kohdallani Kallessa tökkii se, että se ei osaa tehdä biiseistä mielenkiintoisia etenkään silloin kun örinämaneerit jätetään pois. Eilinen veto oli laulullisesti ok, mutta samalla totaalisen umpitylsä. Jos chorusta täytyy jauhaa useampaan otteeseen, niin ei sitä nyt sentään koko ajan saman kaavan mukaan tarvitse laulaa - sellaisellahan saa piripäätkin unten maille.

Sinällään Kalle ehkä sopisi parhaiten voittajaksi, sillä ilman Idols-koneistoa hänellä ei ole tarpeeksi mitään myydäkseen useampia kultalevyjä kun taas Pete ja muutamat muut voisivat pärjätä hyvin ihan omillaankin.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

bellabambino

Posts: 3

#1228 • • bellabambino
mitäänsanomattomannäköinen tyttöystävä???? Todella kaunis! Ja kaikki nyt näkee että tuo kuva ei ole mikään paras otos!

Vähän kyttäilin ja löysin ilonan irc-galleriasta, nick: Aikka^^

Älyttömän kaunis!
Avatar
#1229 • • astaroth Guest

bellabambino, 17.11.2008 16:46:
mitäänsanomattomannäköinen tyttöystävä???? Todella kaunis! Ja kaikki nyt näkee että tuo kuva ei ole mikään paras otos!

Vähän kyttäilin ja löysin ilonan irc-galleriasta, nick: Aikka^^

Älyttömän kaunis!


jaksoit sitten ihan tän kuolemantärkeän asian takia rekkaantua klubitukseen? :D
Neko

Posts: 943

#1230 • • Neko No äläpä kerro enempää
Kauneus/kauheus on katsojan silmässä :) Mitä tuota kuumimmat emännät ketjua ole vilkuillut, niin makuja todella on joka lähtöön :D Ja edelleen ihmettelen, että onko se nyt joku kriteeri ihmetellä että on jonkun näköinen tyttöystävä, kun ei ole mikään rumakaan, ihan tavallisen näköinen. Sitä kun on tärkeämpiäkin juttuja kuin se ulkonäkö :D
bellabambino

Posts: 3

#1231 • • Edited bellabambino

astaroth, 17.11.2008 16:51:
---
bellabambino, 17.11.2008 16:46:
mitäänsanomattomannäköinen tyttöystävä???? Todella kaunis! Ja kaikki nyt näkee että tuo kuva ei ole mikään paras otos!

Vähän kyttäilin ja löysin ilonan irc-galleriasta, nick: Aikka^^

Älyttömän kaunis!

---

jaksoit sitten ihan tän kuolemantärkeän asian takia rekkaantua klubitukseen? :D



Oli ihan pakko rekisteröityä!:D rupes todella ärsyttämään kun itse näin noita galleria kuvia niin ei ole mikään mitäänsanomattoman näkönen ja ärsytti kun noin huono kuva on otettu ;D
Mutta my work here is done, kiitos :D <3
bellabambino

Posts: 3

#1232 • • bellabambino
Juttelin muuten ihan pienen hetken Peten kanssa tuolla finaalissa eilen. Täytyy sanoa että todella kiva nuori mies :) Ei yhtään tippaakaan ylimielinen mitä jotkut muka sanoneet että vaikuttaa ylimieliseltä. Ja upeasti veti eilen vaikka biisi oli melko vaikea ja laulajan ääntä koetteleva. Pete voittoon! :)
Esa

Posts: 947

#1233 • • Esa
Mun mielestä ne kaikki mun silmään rumat joilla on mun mielestä rumii kavereita ja joilla mun mielestä on tosi iso ego ja jotka mun mielestä laulaa tosi huonoja piisejä mun mielestä ihan päin v-ttuu vois mun mielestä heittää tuolta skabasta pois perkkee.

Mun mielestä taasen ne kaikki mun silmään kauniit joilla on mun mielestä kauniita kavereita ja jotka on mun mielestä tosi symppiksiä ja ihQQQdaa ja jotka mun mielestä laulaa tosi hyviä piisejä mun mielestä tosi hyvin vois mun mielestä voittaa yeah.

Mites sun mielestä?
tomii

Posts: 3,594

#1234 • • tomii kallion herttua
Ei vittu... nyt alkaa menee kyl Idolsiin kiinnostus. Suomen Idolsissa ei kyl näytä olevan hirveästi väliä sen kanssa osaako laulaa vai ei (no okei Pete, ja Koop sillointällöin, on kyl rautaa, mut sekin/nekin saleen tuolla pikku-tyttöjen "iik toi on ihana!"-äänien takia).

Toni Wirtanen oli tosin eilen ihan helmi. Ei käynyt epäselväksi mitä hän on tosta kisasta mieltä :)

--
reivaan kunnes kuolen

AnderS

Posts: 470

#1235 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
No voi ristuksen vittu! Ja toi löysäpaska kalle taas jatkoon! Kiitos suomen pissisarmeijalle tästä. Jumalauta mikä vittu tuos hiirennäköises nörtis jolla on yliajettu supikoira tukan tilalla, voi viehättää!? Jos tuo lapatossu voittaa idolsin niin mä lupaan protestina hakea ruottin kansalaisuutta ja muuttaa kööpenhaminaan! Niih!
Heli

Posts: 1,489

#1236 • • Heli vai kuka se oli

AnderS, 23.11.2008 23:01:
No voi ristuksen vittu! Ja toi löysäpaska kalle taas jatkoon! Kiitos suomen pissisarmeijalle tästä. Jumalauta mikä vittu tuos hiirennäköises nörtis jolla on yliajettu supikoira tukan tilalla, voi viehättää!? Jos tuo lapatossu voittaa idolsin niin mä lupaan protestina hakea ruottin kansalaisuutta ja muuttaa kööpenhaminaan! Niih!




*nauru*

--
ei se väärin ole.

akir0

Posts: 2,554

#1237 • • akir0 idleRPG champion 2009
Itte kyl tykkäsin Koopin esityksestä kovin.
MiMoSa

Posts: 1,664

#1238 • • MiMoSa
En kato enää ikinä koko ohjelmaa!*igor*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Yallu

Posts: 1,910

#1239 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi
Tämä formaatti kaatuu vanhempien välinpitämättömyyteen sekä sellaisiin passiivi-katsojiin kuten minä..

Minne ovat kadonneet suuret varoitustekstit, että muista kysyä maksajan lupaa, ennenkuin äänestät? Ja mikseivät vanhemmat aseta lastensa puhelimiin palveluviestiestoa? Alle rippikouluikäistenkö pitää päättää kenestä tulee "koko kansan Idoli"? Yksikään näistä artisteista ei voi vakavalla naamalla sanoa kohdeyleisönsä olevan alle 16-vuotiaat tytöt.. Paitsi Kalle tietty.
Isillä on iloinen yllätys, kun kullannuppu on päättänyt lähettää 50 viestiä, että tuo ihq Kalle pääsee varmasti jatkoon.

Ohjelman suurin downfall on varmastikin minun kaltaiseni katsojat, joita ärsyttää Kalle ja haluaa hänet pois kisasta (sillä Kalle vaan nyt on kuin Ilkka jääskeläinen ja jos hän nyt ei satu kuolemaan, niin kukaan ei muista häntä viikon kuluttua, kun tämä tuotantokausi on saatu päätökseen), mutta ei jaksa nähdä vaivaa ja äänestää muita. Sillä mulle on ihan sama kuka Idolsin voittaa (Saana tippui jo väärydellä, joten who cares), kunhan se vain ei ole Kalle!!

Toivottavasti Kallella on joku yli-innokas, alaikäinen fani ja Kalle saa pedofilia syytteen!!
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1240 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Miksei Idolsissa voi antaa miinusääniä? *poks*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..