IDOLS-tukilinja

1,311 posts, 66 pages, 276,801 views

Yallu

Posts: 1,910

#1241 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Super-Kerttu, 24.11.2008 08:56:
Miksei Idolsissa voi antaa miinusääniä? *poks*


Siksi koska Kalle tuottaa formaatille paljon enemmän, kun jokainen JÄRKEVÄ ihminen joutuu antamaan kaikille muille ääniä, että tuosta mammanpojasta päästään eroon. Eilenkin jokaista Kallen ääntä kohti olisi pitänyt lähettää 4 viestiä, sen sijaan että olis pärjännyt yhdellä miinuksella.

Vittu että vituttaa..

Jipun ilme oli kyllä hyvä kun putoaja julkistettiin.
Kon-tiki

Posts: 1,936

#1242 • • Kon-tiki The Unsinkable

Yallu, 24.11.2008 09:05:
Vittu että vituttaa..

Jipun ilme oli kyllä hyvä kun putoaja julkistettiin.



Mua taas vitutti eilen tuomaristo enemmän kuin ikinä, eli to-del-la paljon, just ton semi neverheard Jipun takia. "Teksti" sitä ja "teksti" tätä, jos jollekulle biisissä tärkeintä on sanat niin kannattaisko täst lähtien harkita runotyttörunojen rustaamista pöytälaatikkoon ja kansa kiittää. Ok, hän ja kilpailijat on laulajia, mutta kyllä biiseissä tekstien on oltava alisteisia laulutaidolle ja muulle musiikille tai lopputulos on jotain kamalaa.

Äänestin ekaa kertaa tän Idolsin aikana. Yks ääni Koopille, yks Kallelle. Ihan vaan tuomariston kiusaksi *senkin*
Heli

Posts: 1,489

#1243 • • Heli vai kuka se oli
mä vihaan Jippua.

--
ei se väärin ole.

Jone

Posts: 8,258

#1244 • • Jone Archibald Haddock

Heli, 24.11.2008 09:40:
mä vihaan Jippua.



Liityn kerhoon.

En muista koska viimeksi olis tullut todella voimakas tarve kuristaa joku ihan vaan muutaman lauseen kuuntelemisen jälkeen. Mikä tyyppi toi edes on ja miksi sen lääkitys on noin helvetin pielessä?
Yallu

Posts: 1,910

#1245 • • Edited Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Kon-tiki, 24.11.2008 09:38:
---
Yallu, 24.11.2008 09:05:

---

... yks Kallelle. Ihan vaan tuomariston kiusaksi *senkin*



VITTU!!!! Siis sun takia kaikki joutuu kärsimään tuosta laulutaidottomasta haahuilijasta jonka suurin tulevaisuuden saavutus tulee olemaan esiintyminen YLE:n summeri-ohjelmassa. Sony BMG ei käytä Kallen sopimusta edes paskapaperina, kun se on niin pirun kovaa, että perse hajoaa..

Laulajat voi jakaa neljään luokkaan (paremmuusjärjestyksessä): Esiintyvät artistit, karaoke wannabe:t, suihkustarat, Kalle Löf(mikäsenytoli)ström..
Kon-tiki

Posts: 1,936

#1246 • • Kon-tiki The Unsinkable

Yallu, 24.11.2008 09:48:
---
Kon-tiki, 24.11.2008 09:38:
---
Yallu, 24.11.2008 09:05:

---

... yks Kallelle. Ihan vaan tuomariston kiusaksi *senkin*

---


VITTU!!!! Siis sun takia kaikki joutuu kärsimään tuosta laulutaidottomasta haahuilijasta



*nauru* LOL *aplodit* Joo tais äänestys mennä aika tiukille, mutta mä annoin ääneni kyllä jo päälähetyksen aikana. Enkä antanut ääntä niinkään Kallen puolesta kuin tuomaristoa vastaan eli kyllä Idolsissa _voi_ antaa myös miinusääniä kun vaan hoksaa miten!

Tosiasiassa mulle ns. tärkeintä on että Pete voittaa ja Anna putoaa ensi tilassa. Kalle ei eilen osannu juuri mitään, mutta on joinakin viikkoina esiintynyt ja laulanut mun mielestä suht parhaiten (joo ei eilen). Olispa kuitenkin tuomaristo päästäny 12 parhaan joukkoon sen ylipainoisen homo-Villen Ruotsin Idolsista ja jättäny Kallen rannalle jo siinä vaiheessa, sillä Ville olis ollut nyt jäljelläolevistakin toiseksi paras laulamaan *hymy*
Miinapiina

Posts: 3,494

#1247 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
kysymys kuuluukin, et miks ihmees kalle valittiin 12 parhaan joukkoon, ku ne tuomarit moittii sitä kerta toisensa jälkeen? kon-tikin mainitsema ylipainoinen homo-ville ruotsista ois ollut paree, kallen ois voinut jättää valitsematta.

--
pinkki on pop!!!

Neko

Posts: 943

#1248 • • Neko No äläpä kerro enempää
Taitaa Kalle osoittautua oikeaksi idoliksi; Teinit tykkää ja äänestää, vaikkei mies kummoinen laulaja olekaan.
Epailija

Posts: 5,636

#1249 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Hmm. Jippu ei diggaa rokista ja ei ymmärrä sitä, mutta Peten tulkinta Saran biisistä upposi kuitenkin. Ehkäpä Jippu ei ymmärrä musiikkia. Minä taas en ymmärrä, että mikä helvetin herkkyys-auktoriteetti Jippu on olevinaan. Tekeekö uskonnollisuus Jipusta elämänviisauden lähteen manttelin arvoisen? Pitkä ja menestyksekäs ura eivät ainakaan voi olla syynä.

Ja voi huoh sitä Kallea. Onhan se hienoa pysyä nuotissa, mutta ei pelkästään sillä saa niistä lauluista mielenkiintoisia. Olisi kiva nähdä Kallelta kerrankin muutakin kuin totaalisen yhdentekevä ja umpitylsä suoritus, mutta pahoin pelkään, ettei miehen musikaalisuus riitä moiseen. Ottaisi edes kavereistaan mallia. Koop ja Pete falskasivat eilen enemmän kuin Kalle, mutta onnistuivat silti olemaan selkeästi parempia.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Pätkis

Posts: 1,038

#1250 • • Pätkis Pikkis

Jone, 24.11.2008 09:42:
---
Heli, 24.11.2008 09:40:
mä vihaan Jippua.

---


Liityn kerhoon.

En muista koska viimeksi olis tullut todella voimakas tarve kuristaa joku ihan vaan muutaman lauseen kuuntelemisen jälkeen. Mikä tyyppi toi edes on ja miksi sen lääkitys on noin helvetin pielessä?


Mulle riittää kans puolikas biisi sen väreilevää tulkintaa ja pääsen helposti samaan mielentilaan.

Asiasta ytimeen: Anna-Kaisaaaah !!! Nöyyyy *nyyh*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

sapeli

Posts: 11,768

#1251 • • sapeli jokukukamikä?

Epailija, 24.11.2008 10:40:
Ja voi huoh sitä Kallea. Onhan se hienoa pysyä nuotissa, mutta ei pelkästään sillä saa niistä lauluista mielenkiintoisia. Olisi kiva nähdä Kallelta kerrankin muutakin kuin totaalisen yhdentekevä ja umpitylsä suoritus, mutta pahoin pelkään, ettei miehen musikaalisuus riitä moiseen.



Mä vähän luulen että Kallekaan ei tiedä miksi sitä äänestetään, ja ei ehkä sen takia uskalla muuttaa mitään esiintymisissään...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

lostgone

Posts: 2,493

#1252 • • lostgone

Pätkis, 24.11.2008 10:48:
---
Jone, 24.11.2008 09:42:
---
Heli, 24.11.2008 09:40:
mä vihaan Jippua.

---


Liityn kerhoon.

En muista koska viimeksi olis tullut todella voimakas tarve kuristaa joku ihan vaan muutaman lauseen kuuntelemisen jälkeen. Mikä tyyppi toi edes on ja miksi sen lääkitys on noin helvetin pielessä?

---

Mulle riittää kans puolikas biisi sen väreilevää tulkintaa ja pääsen helposti samaan mielentilaan.

Asiasta ytimeen: Anna-Kaisaaaah !!! Nöyyyy *nyyh*


Hävetkää te kaikki liian hilpeä ihmiset! Maailma on täyttä tuskaa ja te ette vaan tahdo ymmärtää, että tekin kärsitte koko ajan.*nyyh*

Mua harmitti se äänestystilanteen kertominen siinä tuloslähetyksen alussa. Totta kai silloin kaikki putoamisuhan alla olleiden fanit alkoi tykittämään tekstiviestejä ja jatkoonmenijät meni uusiksi.*hmph*

Mun tuska Anna-Kaisan tippumisesta on siis kova, katkera ja ikuinen ja tähän auttaa vain Jipun Mä en osaa elää- kappaleen taukoamaton uusintasoitto Kallen debyyttialbumin ilmestymiseen asti. *nyyh*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

tomppi

Posts: 1,600

#1253 • • tomppi thzombie ™
Kalle Löfström on Suomen Sanjaya Malakar

"Malakar gained national attention on American Idol, advancing to 7th place with public votes despite being badly received by the show's judges (particularly Simon Cowell)"

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

eevuski

Posts: 259

#1254 • • eevuski pikkukanttura

Jone, 24.11.2008 09:42:
---
Heli, 24.11.2008 09:40:
mä vihaan Jippua.

---


Liityn kerhoon.

En muista koska viimeksi olis tullut todella voimakas tarve kuristaa joku ihan vaan muutaman lauseen kuuntelemisen jälkeen. Mikä tyyppi toi edes on ja miksi sen lääkitys on noin helvetin pielessä?



*iloinen*..Oli niin ärsyttävä kyllä et meinas verisuoni katkee päästä.
C-Hill

Posts: 1,141

#1255 • • C-Hill Syna / Deck Jagger

Epailija, 24.11.2008 10:40:
Hmm. Jippu ei diggaa rokista ja ei ymmärrä sitä, mutta Peten tulkinta Saran biisistä upposi kuitenkin. Ehkäpä Jippu ei ymmärrä musiikkia. Minä taas en ymmärrä, että mikä helvetin herkkyys-auktoriteetti Jippu on olevinaan. Tekeekö uskonnollisuus Jipusta elämänviisauden lähteen manttelin arvoisen? Pitkä ja menestyksekäs ura eivät ainakaan voi olla syynä.


Mulla meni järki tohon v**un JIPPUUN.
Ei tuntunut oikein tajuavan mistään mitään, paitsi muisti aina aloittaa sanomalla laulujen tekstistä jotain. Voi perkele, teksti sitä teksti tätä. "Teksti oli niin vaikuttava, et ollut sen tasolla" "Tekstissä ei ollu mulle mitään"

TEKSTI IN MY ASS!

Jos menee Idolsiin tuomariksi niin luulis että on muutakin sanottavaa kuin millainen joku vtu teksti jossain biisissä on. Ei kai nois kisois haeta parasta lyyrikkoanalysoijaa tai runolaulutulkitsijaa. Musiikki on musiikkia ilman sanojakin, mutta sanat ilman säveltä ei. Siks pitäis IMO ottaa hiukka eri tärkeysjärjestys tuomarointiinki PRKL! Sitä paitsi IDOLIN pitäis olla vaikuttava esiintyjä, vaikka nyt laulais ihan tuubaa missä ei pahemmin sanomaa / syvyyttä oo... vrt. kaiken maailman Christinat, Britneyt, Pinkit ja Enriquet. Kai tään ohjelman nimi olis Lé ARTISTÉ jos siellä haettais seuraavaa Nick Cavea.
sapeli

Posts: 11,768

#1256 • • sapeli jokukukamikä?

tomppi, 24.11.2008 18:02:
Kalle Löfström on Suomen Sanjaya Malakar



Äläs hauku Sanjayaa! *grr* Se sentään osasi laulaa, siltä vain puuttui lavakarisma. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Amma

Posts: 2,383

#1257 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
No mut hei, Jippu 23v on entinen tarkkislainen (muistaakseni), mut nyt siitä on tullut kunnon kansalainen ja Mikko Kuustosen ystävä! Jippu on kokenut kovia ja tietää elämästä kaiken! Ja on vielä oopperalaulajan tytär! Julkaisi ensimmäisen albuminsa vuonna 2005 eli jo 3 vuotta sitten! (lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/Jippu)

Joo. Aiemmin en ollu ihan varma, tykkäänkö Jipusta vai en, mutta nyt tiedän, etten tykkää. Kaiken muun jauhamisen lisäks meni eilen haukkumaan Annan esiintymisen "ei tartte liikkuu noin paljoa" ja mitä sen oma esiintyminen sitten on - sellasta ihme överinäyttelemistä, jota se ite kutsuu varmaan tulkitsemiseksi... Onneks sentään Nina Tapio teilas Jipun kommentin ja sano jtn että esiintyminen sovitetaan lavan mukaan. Kaiken muun hyvän lisäks neitokainen käytti kiitettävän paljon v-alkuista sanaa eilisessä ohjelmassa. Pointsit kotiin.

Jippu ite laulaa ääni väristen, välillä shöshöttää ja heiluu kuin heinäseiväs tai kipristelee lavalla kuin jonkun sairauskohtauksen saaneena. Ehkä se saattas saada vähän enemmän ja kunnon ääntä itestään ulos, jos se lopettais yläkroppansa jumittamisen.

Jippu lavalla:



Olinpa taas negatiivinen. Hyi minua.

--
*etsiskel*

tomppi

Posts: 1,600

#1258 • • tomppi thzombie ™

sapeli, 24.11.2008 20:34:
Äläs hauku Sanjayaa! *grr* Se sentään osasi laulaa, siltä vain puuttui lavakarisma. *joo*


Tarkoitin vaan että kansa äänestää paremman pois ja huonompi pääsee jatkamaan.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Heli

Posts: 1,489

#1259 • • Edited Heli vai kuka se oli

Jone, 24.11.2008 09:42:
---
Heli, 24.11.2008 09:40:
mä vihaan Jippua.

---


Liityn kerhoon.

En muista koska viimeksi olis tullut todella voimakas tarve kuristaa joku ihan vaan muutaman lauseen kuuntelemisen jälkeen. Mikä tyyppi toi edes on ja miksi sen lääkitys on noin helvetin pielessä?



se on joku laulaja joka vuodattaa veristä sieluaan, ja sehän on kokenut paljon enemmän kuin kukaan muu tässä maailmassa ja sen takia onkin erittäin pätevä tuomaroimaan noita tuolla Idolsissa.
Ja hänhän on jotain [o]19[/o] 23 wee eli todella, todella uskottava.
*teiniangst*

*justjoo*

--
ei se väärin ole.

Heli

Posts: 1,489

#1260 • • Heli vai kuka se oli

Amma, 24.11.2008 21:29:


Jippu lavalla:








my ears, my eyes !!
they're bleeding!!!

--
ei se väärin ole.