IDOLS-tukilinja

1,311 posts, 66 pages, 276,402 views

Wiko

Posts: 185

#1261 • • Wiko Jääpaappikakastin / Jätepuristin

AnderS, 23.11.2008 23:01:
No voi ristuksen vittu! Ja toi löysäpaska kalle taas jatkoon! Kiitos suomen pissisarmeijalle tästä. Jumalauta mikä vittu tuos hiirennäköises nörtis jolla on yliajettu supikoira tukan tilalla, voi viehättää!? Jos tuo lapatossu voittaa idolsin niin mä lupaan protestina hakea ruottin kansalaisuutta ja muuttaa kööpenhaminaan! Niih!



...kirjataan muistiin...toi on jo toinen aika kovan luokan lupaus minkä teet pienen ajan sisällä *nauru*
AnderS

Posts: 470

#1262 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

Wiko, 25.11.2008 01:24:
---
AnderS, 23.11.2008 23:01:
No voi ristuksen vittu! Ja toi löysäpaska kalle taas jatkoon! Kiitos suomen pissisarmeijalle tästä. Jumalauta mikä vittu tuos hiirennäköises nörtis jolla on yliajettu supikoira tukan tilalla, voi viehättää!? Jos tuo lapatossu voittaa idolsin niin mä lupaan protestina hakea ruottin kansalaisuutta ja muuttaa kööpenhaminaan! Niih!

---


...kirjataan muistiin...toi on jo toinen aika kovan luokan lupaus minkä teet pienen ajan sisällä *nauru*



seetanan salapoliisi!:D Noh, lupaukset on annettu ja ne pitää*nauru*
Bio

Posts: 4,429

#1263 • • Edited Bio The Bullies / Pinky

Yallu, 24.11.2008 08:52:
yhteenvetoa: kalle on pelle



Repesin.

Jos kaltsu voittaa niin siitä tulee hyvä Suomen edustaja world idols-kilpailuun (ainakin jossain vaiheessa sellanen oli, tais se hobitti voittaa silloin). Ne nauraa sen pihalle sit siellä.

edit: ainiin.. mun viha kalleen alkoi siitä kun se raiskas sen Wicked Game-biisin, joka on ihan törkeen hyvä kun Chris Isaak sen laulaa.
AnderS

Posts: 470

#1265 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

C-Hill, 25.11.2008 14:46:
---
AnderS, 25.11.2008 09:25:
---
lupaukset on annettu ja ne pitää*nauru*

---

Ikävää, kun olis ne ysikymppisetki tulos... pidetääks ne sit Ruattis?



Ai sä oot sitä mieltä että kalle voittaa*vink* ei vais.. no jos niin surkee onnettomuus pääsis tapahtumaan, että löfstömin äidin kakkapylly kisan nimiinsä veis niin siitä huolimatta ysikymppiset pidetään ääshjoella, sekin on lupaus*nauru*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1266 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
VIHDOIN, saatiin se Kalle himaan.

Nyt tosin en kyllä osaa päättää kuka kolmesta jatkossa olijasta on mun suosikki. Kaikki on omalla tavallaan tosi hyviä ja hurmaavia persoonia! *joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

ezzy

Posts: 8,060

#1268 • • ezzy Droid-pappa

Amma, 24.11.2008 21:29:


Jippu lavalla:




Olinpa taas negatiivinen. Hyi minua.



Vaikuttais just sellaselta roskalta joka puree suomalaisiin tällä hetkellä vt. se akkaduo mikä hitto niiden nimi nyt olikaan...niil oli joku lintu-biisi. ttu ei voi muistaa.
Freja

Posts: 8,775

#1269 • • Freja Sihteeri

Super-Kerttu, 1.12.2008 08:14:
VIHDOIN, saatiin se Kalle himaan.

Nyt tosin en kyllä osaa päättää kuka kolmesta jatkossa olijasta on mun suosikki. Kaikki on omalla tavallaan tosi hyviä ja hurmaavia persoonia! *joo*



Joo nimenomaan, vihdoin.
Itellä kans noi kolme miellyttää, tai siis, ensin olin Koopin puolella mutta nyt myös muut ovat parantaneet suorituksiaan.. Vaikka Petestä en sillai tykkääkään, ni kyllähän se ihan selvästi esiintymisestä tykkää eikä laulukaan mitenkään pahaa ole.
Itseasias taidan olla ihan hyvillä mielin vaikka kuka noista kolmesta voittaisi. Voittaja ei ole Kalle, se on pääasia :D
Tsemppiä kaikille siis :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

MiMoSa

Posts: 1,664

#1270 • • MiMoSa

Freja, 1.12.2008 09:26:
---
Super-Kerttu, 1.12.2008 08:14:
VIHDOIN, saatiin se Kalle himaan.

Nyt tosin en kyllä osaa päättää kuka kolmesta jatkossa olijasta on mun suosikki. Kaikki on omalla tavallaan tosi hyviä ja hurmaavia persoonia! *joo*

---


Joo nimenomaan, vihdoin.
Itellä kans noi kolme miellyttää, tai siis, ensin olin Koopin puolella mutta nyt myös muut ovat parantaneet suorituksiaan.. Vaikka Petestä en sillai tykkääkään, ni kyllähän se ihan selvästi esiintymisestä tykkää eikä laulukaan mitenkään pahaa ole.
Itseasias taidan olla ihan hyvillä mielin vaikka kuka noista kolmesta voittaisi. Voittaja ei ole Kalle, se on pääasia :D
Tsemppiä kaikille siis :)


Sama homma. Tässä vaiheessa ei ollu enää mitään muuta väliä, kun että Kalle ei voita.*nauru* Lopuista en osaa valita parasta, jokaisesta tykkään jotenkin ja hyviä ovat kaikki. Ens sunnuntaina tulee tosi tiukka skaba.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

thomas

Posts: 5,618

#1271 • • thomas

MiMoSa, 1.12.2008 09:34:
---
Freja, 1.12.2008 09:26:
---
Super-Kerttu, 1.12.2008 08:14:
VIHDOIN, saatiin se Kalle himaan.

Sama homma. Tässä vaiheessa ei ollu enää mitään muuta väliä, kun että Kalle ei voita.*nauru* Lopuista en osaa valita parasta, jokaisesta tykkään jotenkin ja hyviä ovat kaikki. Ens sunnuntaina tulee tosi tiukka skaba.



Jee Kalle lähti himaan.. olihan se nyt tälläkin kertaa selkeesti huonoin noista kandidaateista, vaikka ruotsin idolsin tuomari sitä vähän kehaisikin.
Neko

Posts: 943

#1272 • • Neko No äläpä kerro enempää

Yallu, 1.12.2008 08:45:
Eilinen finaali oli kyllä muutenkin melko perseestä.. Kaikki biisit oli vaan sellasia, että odottelin koska ne loppuu. Ei lämmittänyt. Ei yhtään.


Itse asiassa tuo luonnehdinta sopii mielestäni koko tähän kauteen. Harvinaisen tylsä kausi.
Jone

Posts: 8,258

#1273 • • Jone Archibald Haddock

Neko, 1.12.2008 11:17:
Itse asiassa tuo luonnehdinta sopii mielestäni koko tähän kauteen. Harvinaisen tylsä kausi.



Oon täysin eri mieltä. Kerrankin kausi, jonka lopputuloksena yksikään pissis ei pääse radioaalloille laulamaan viinietikasta tai muuta paskaa. Voitti noista kolmesta kuka tahansa, niin en todennäköisesti joudu tunkemaan sukkapuikkoja korviin automatkoilla, joten tää on mulle paras kausi Suomen Idolsista tähän mennessä.
peikkolapsi

Posts: 1,180

#1274 • • peikkolapsi miisa the maskotti
mitä hittoa!
nyt tarttee avautuu tukilinjalle.
luulin kattovani idolssia, en jotain british song competitionia *ding*
kuka äänesti kooppia? hoo O_O

toisaalta, voittajan ei tässä kilpailussa ole kai niin helppo hymyillä kuin kolmosen ja kakkosen o_O

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Heli

Posts: 1,489

#1275 • • Heli vai kuka se oli

peikkolapsi, 7.12.2008 23:06:

kuka äänesti kooppia? hoo O_O




mä, mut viesti ei menny läpi.
Koop *plur*
Lievä shokki tosin, että Pete putos, vaikka Annan piti IMO lähteä.

--
ei se väärin ole.

Bio

Posts: 4,429

#1276 • • Bio The Bullies / Pinky
Ehkä se oli järjestetty! Pete oli tehny sopimuksen jonkin levy-yhtiön kanssa, joka halus et Pete putoaa pois ja sitten pääsis tekee omaa musaansa :D
akir0

Posts: 2,554

#1277 • • akir0 idleRPG champion 2009

Bio, 8.12.2008 08:05:
Ehkä se oli järjestetty! Pete oli tehny sopimuksen jonkin levy-yhtiön kanssa, joka halus et Pete putoaa pois ja sitten pääsis tekee omaa musaansa :D



Kaikki finalistithan on sitoutunut ainakin vuodeksi SonyBMG:lle, eli muiden yhtiöiden kanssa ei sopimuksia saa tehdä. Vaan eipä tolla putoamisella paljoa oo merkitystä uran kannalta, Antti Tuiskukin jäi aikoinaan kolmanneksi.
Bio

Posts: 4,429

#1278 • • Bio The Bullies / Pinky

akir0, 8.12.2008 08:10:
---
Bio, 8.12.2008 08:05:
Ehkä se oli järjestetty! Pete oli tehny sopimuksen jonkin levy-yhtiön kanssa, joka halus et Pete putoaa pois ja sitten pääsis tekee omaa musaansa :D

---


Kaikki finalistithan on sitoutunut ainakin vuodeksi SonyBMG:lle, eli muiden yhtiöiden kanssa ei sopimuksia saa tehdä. Vaan eipä tolla putoamisella paljoa oo merkitystä uran kannalta, Antti Tuiskukin jäi aikoinaan kolmanneksi.



aa, ok.. en tienny..
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#1279 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
*itkeeverta* *muuttaapois* *poks*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Mumuli

Posts: 28

#1280 • • Mumuli UG-///
Joopa joo..Kaikkien aikojen floppi
No ainakin ne pellet jotka äänesti Annaa niin saavat uuden Katri Ylanderin jonka biisit soi vaan radio aallossa

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä