IDOLS-tukilinja

1,311 posts, 66 pages, 278,113 views

AnderS

Posts: 470

#1161 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Wellu sitte tippui.. Millä helvetin ilveellä jengi voi äänestää sen Kallen jatkoon ja Wellun ulos? Sovitus Rebel Yellistä oli niin syvältä perseestä, ettei hyväkään esiintyjä olis tuota pelastanu. Biisi kuulosti siltä niinku rehupiikles ja eläkeläiset olis yhteistuumin päättäny raiskata kasarihelmen. Hyhhyh! Ja muutenkin noi biisivalinnat kyllä herätti vähä kysymyksiä. Kyllä mä luulen että jos Rowalzin äidin poika sais valita uudestaan kappaleen jonka eilen esitti, ei varmana vetäis samaa kipaletta.

Mä voin jo julistaa että Pete on seuraava stara! Jos ei pissa vaan nouse päähän, toivottavasti ei! Ei mitkään starat synny pelkästään hyvällä lauluäänellä. Pete ei varmana ole porukan paras laulaja mutta kaikessa muussa se pesee koko porukan 100-0. Mä en vaan tiedä toivoisko sille kisan voittoa välttämättä, koska sitte levy-yhtiö yrittäis tehdä siitä jotain tusinapopparia, jonka kaikki unohtaa muutaman vuoden jälkeen.

Go Pete Go!
Onni08

Posts: 23

#1162 • • Onni08
Mä kävin viime maanantaina katsomassa Wellun keikan Stadissa ja veti kyllä tosi hyvin, veti myös tuon biisin millä nyt torstaina putosi jatkosta. Se oli sen setin ehdottomasti heikoimpia biisejä (veti sekä cover- että omia biisejä siellä). Harmi, että putosi.. biisivalinnat nähtävästi ainakin menivät päin honkia. Se Frozen (en nähnyt sitä tv:stä), veti senkin keikalla ja se oli toinen huonohko biisi tai ei kai biisiä voi haukkua, mutta ei sopinut Wellulle.

Harmi, että putosi.

Tietääkö kukaan koska nämä ryhmät pistetään yhteen vai onko se vasta finaaleissa?
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#1163 • • Edited ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

Onni08, 25.10.2008 15:00:


Tietääkö kukaan koska nämä ryhmät pistetään yhteen vai onko se vasta finaaleissa?



Voi olla että olen väärässä mutta mulla on sellaien käsitys että sitten kun niitä on 3 ja 3 eli tällä viikolla putoaa vielä 1 kumpaakin ja sitten alkaa finaalit.

Pete *sydän*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

-Kerttu-

Posts: 4,542

#1164 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

ianna ei anna!, 29.10.2008 12:52:



Voi olla että olen väärässä mutta mulla on sellaien käsitys että sitten kun niitä on 3 ja 3 eli tällä viikolla putoaa vielä 1 kumpaakin ja sitten alkaa finaalit.

Pete *sydän*



Juuh, tällä viikolla viel tytöt ja pojat laulaa erikseen (Eppu Normaalin biisejä kai kaikki) ja sit onkin 7 finalistiä jäljellä, jolloin ryhmät yhdistetään! *joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#1165 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
ai niin joo niitä tyttöjä olikin enemmän!

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Freja

Posts: 8,775

#1166 • • Freja Sihteeri
Ha, Kallella ja Vesalla molemmilla äänet käheinä. Toivottavasti se Kalle tippuis ees nyt :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

-Kerttu-

Posts: 4,542

#1167 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Freja, 30.10.2008 08:34:
Ha, Kallella ja Vesalla molemmilla äänet käheinä. Toivottavasti se Kalle tippuis ees nyt :D



NO NIINPÄ! Mä ainakin toivon, että toi Vesa pysyis jatkossa..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#1168 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
kalle saa tänään lähteä *joo*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Avatar
#1170 • • Norb Guest
KALLE TIPPUU, KALLE TIPPUUU, tibadadadaaa *Nuotti*
Bio

Posts: 4,429

#1171 • • Bio The Bullies / Pinky
Kuitenkin kalle voittaa koko paskan ja sit se perustaa ari koivusen kans pelleduon. Ja sit ne menee naimisiin.
josbe

Posts: 1,982

#1173 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Jos biisivalinnat ei ole tänään parempia, niin SIIS MÄ EN KESTÄ!!½½1
Freja

Posts: 8,775

#1174 • • Freja Sihteeri
Musta se Pete on vaa nii ylimielinen, ja siks en tykkää siitä ollenkaan. Tyttöjä en oo oikee paljo ollenkaa päässy kuulemaan, ku oon aina ollu poissa kotoota ku ne o hoilannut, enkä oo muistanu laittaa tallennukseen.
Koop on mun feivöritti ^___^

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

asdf

Posts: 3,155

#1175 • • asdf
Siis MITÄ VITTUA?

Miten toi paska-Kalle voi päästä jatkoon koko ajan? Ja miten Vesa voi tippua sen edeltä? Voi helvetti ihmiset nyt sitä skarppia!
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1176 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mä en kato enää Idolsia! *eiei*

Tyyppi, joka veti parhaiten koko iltana, joutu kotiin?! EN TAJUU?!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Bio

Posts: 4,429

#1177 • • Edited Bio The Bullies / Pinky
Se on vaan joku mainoskikka et ohjelmantekijät pitää kallen jatkossa niin sitten saa enemmän katsojia.

edit: yhdys sana
MissKoo

Posts: 1,289

#1178 • • MissKoo
Miksi Idols on tänä vuonna niin mielenkiinnoton? Olenko itse kyllästynyt koko juttuun, vai onko vaan sellaisia tyyppejä, ettei natsaa? Mulla on suorastaan herttaisen yhdentekevää kuka voittaa, ei niistä kukaan hetkauta mua mitenkään. Ei mitään karismaa kellään. Se ainoa nätti poikakin, Pete vai mikä se on, ei osaa laulaa kun huutamalla. Juuei. Mimmit ihan pohjanoteerauksia. Kiva sen yhden permanentti *tirsk*
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#1179 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

MissKoo, 31.10.2008 07:37:
Miksi Idols on tänä vuonna niin mielenkiinnoton? Olenko itse kyllästynyt koko juttuun, vai onko vaan sellaisia tyyppejä, ettei natsaa? Mulla on suorastaan herttaisen yhdentekevää kuka voittaa, ei niistä kukaan hetkauta mua mitenkään. Ei mitään karismaa kellään. Se ainoa nätti poikakin, Pete vai mikä se on, ei osaa laulaa kun huutamalla. Juuei. Mimmit ihan pohjanoteerauksia. Kiva sen yhden permanentti *tirsk*



Mä kyllä sanoisin että taso on tänä vuonna parempi kun aikaisempina vuosina ja se tekee tästä aika mielenkiintosen, mä en oikein voi edes noista kundeista sanoa kuka on mun suosikki kun ovat kaikki hyviä.

Harmittaa että vesa putosi *nyyh*

voi että se parkkosen pete on söpö! en kestä *sydän* *tirsk*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

ValaX

Posts: 3,891

#1180 • • ValaX
Mä en oo kattonu tänä vuonna yhtäkään jaksoa...