IDOLS-tukilinja

1,311 posts, 66 pages, 278,257 views

ezzy

Posts: 8,060

#1141 • • Edited ezzy Droid-pappa
Hienoa nähdä, että Jordin Sparks voitti American idolsin. Ihanan söötti, symppis ja upeaääninen tyttö *jiihaa* *plur*
¡ Previous post about a year ago !
Yallu

Posts: 1,910

#1142 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi
Nyt kun yleisö päättää taas Idoleiden kohtaloa, niin kummasti kaikki retardoituneet tyypit alkavat äänestämään kaltaisiaan. MILLÄ VITULLA SE KALLE PÄÄSI JATKOON? *grr**senkin**dissaa*

[Caps Lock] rulez!!
villelope

Posts: 2,846

#1143 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Yallu, 17.10.2008 12:25:
MILLÄ VITULLA SE KALLE PÄÄSI JATKOON? *grr**senkin**dissaa*


Saamalla enemmän ääniä kuin viimeiseksi tullut?

Oikeesti, Daniel lauloi/esiintyi huonommin kuin tää Kalle.

Nuff said.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1144 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ei se Daniel ollut missään nimessä hyvä, mut voi helvetti sitä Kallea! Se ei osaa laulaa ollenkaan ja se sen koko performassi oli niin kamala, etten myötähäpeältäni pystynyt sitä kunnolla katsomaan. Ja miksi se biisikin oli niin pitkä!??

Mielummin olis saanut Kalle tippua, ettei olis sitä enää IKINÄ tarttenut kuunnella. No ens torstaina se tippuu kuitenkin!! *joo*

Kalle *sars*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Bio

Posts: 4,429

#1146 • • Bio The Bullies / Pinky
mun mielest edelleenkin ari koivunen on pelle.
Epailija

Posts: 5,636

#1147 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Super-Kerttu, 17.10.2008 12:53:
Ei se Daniel ollut missään nimessä hyvä, mut voi helvetti sitä Kallea! Se ei osaa laulaa ollenkaan



Ei ollenkaan? Jos tällaista väittää, on kyllä sävelkorvassa puutteita. Rokkiörinästä ei tietenkään ole pakko pitää tai Kallen lauluäänestä ylipäätään, mutta nuotissa Kalle kyllä pysyy siinä missä muutkin. Eilen itse asiassa taisi olla siellä vähemmän falskaavien joukossa.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

-Kerttu-

Posts: 4,542

#1148 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Epailija, 17.10.2008 13:12:


Ei ollenkaan? Jos tällaista väittää, on kyllä sävelkorvassa puutteita. Rokkiörinästä ei tietenkään ole pakko pitää tai Kallen lauluäänestä ylipäätään, mutta nuotissa Kalle kyllä pysyy siinä missä muutkin. Eilen itse asiassa taisi olla siellä vähemmän falskaavien joukossa.



No mun mielestä se oli sellasta kuraa päästä varpaisiin ja laulutaitoa myöten! *pepsodent*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Yallu

Posts: 1,910

#1149 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Super-Kerttu, 17.10.2008 13:29:
---
Epailija, 17.10.2008 13:12:


Ei ollenkaan? Jos tällaista väittää, on kyllä sävelkorvassa puutteita. Rokkiörinästä ei tietenkään ole pakko pitää tai Kallen lauluäänestä ylipäätään, mutta nuotissa Kalle kyllä pysyy siinä missä muutkin. Eilen itse asiassa taisi olla siellä vähemmän falskaavien joukossa.

---


No mun mielestä se oli sellasta kuraa päästä varpaisiin ja laulutaitoa myöten! *pepsodent*


Totta!!
lostgone

Posts: 2,493

#1150 • • lostgone
Ei pitänyt katsoa tätä ohjelmaa tänä vuonna, mut vahingossa näin pätkän teatteriviikonlopusta.. *justjoo* Mut siis, Anna-Kaisa Riitijoki*sydän* Ihana. *hihu*
No okei, tää viimeinenki lauloi kivasti, mut kappale onkin tappavan kova.


Ja minkä takia joka vuosi jonkun pitää vetää esille tää, mä olen isompi tyttö, toivottavasti mä en tipu sen vuoksi -kortti. --> ja jos se sattuis tippumaan, niin syy tippumiseen onkin sit jo kerrottu, muita vaihtoehtoja ei olekkaan.*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

anniharha

Posts: 1,937

#1151 • • anniharha

lostgone, 19.10.2008 21:05:
Mut siis, Anna-Kaisa Riitijoki*sydän* Ihana. *hihu*


NIINPÄ! Aaaah *sydän*

--
and though my words could save the world they never come out right

-Kerttu-

Posts: 4,542

#1152 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mitä helvettiä??! Wellu putos..? *ding* *whaat*

Miten helvetissä toi Kalle voi pysyä jatkossa? Kuka sitä äänestää? Kakarat ei tollasesta lämpee ja kunnon rokkaritkin pitää sitä pellenä. Käykö tässä taas niin, et Idolsin voittaa IlkkaJääskeläinen2?!

*eiei*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#1153 • • Edited ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

Super-Kerttu, 24.10.2008 08:38:
Mitä helvettiä??! Wellu putos..? *ding* *whaat*

Miten helvetissä toi Kalle voi pysyä jatkossa? Kuka sitä äänestää? Kakarat ei tollasesta lämpee ja kunnon rokkaritkin pitää sitä pellenä. Käykö tässä taas niin, et Idolsin voittaa IlkkaJääskeläinen2?!

*eiei*



Tuolla ei kyl mielestäni ole ketään tänä vuonna ketä vois verrata Ilkka Jääskeläiseen *nauru*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

-Kerttu-

Posts: 4,542

#1154 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

ianna ei anna!, 24.10.2008 08:39:


Tuolla ei kyl mielestäni ole ketään tänä vuonna ketä vois verrata Ilkka Jääskeläiseen *nauru*



No se kalle on melkein yhtä pelle! *pelle*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

sapeli

Posts: 11,768

#1155 • • sapeli jokukukamikä?
Tytöistä mulla on jo selkeä lemppari - Jaana Leiniäinen - mutta pojat on vaikeampi porukka. Oikeastaan ainoastaan Kalle on sellainen josta en pidä. Kalle osaa laulaa hyvin nuotilleen, mutta se ei tiedä mitä sen pitäisi äänellään tehdä, ja sitten se sortuu kliseisiin kikkailuihin mitkä on kopioitu muilta laulajilta. Ylipäänsä aika nolo tapaus.

Wellulla oli pehmein ja lämpimin ääni, olisin ihan hyvin voinut kuvitella sen voittajaksikin. Petellä on kyllä oudot ilmeet (kieli aina esillä!) mutta se on tästä porukasta ainoa valmis esiintyjä, ja se taitaa olla kaikesta huolimatta se tämän kilpailun pretty-boy. Jos veikkaisin, veikkaisin Peteä tämän vuoden voittajaksi. Vesa toimisi ihan hyvin jonkun Coldplay-tyyppisen bändin laulajana, mutta se lavakarisma puuttuu, eikä se oikein myöskään tiedä mitä äänellään tehdä. Koop on sitten taas tämä kilpailun musta hevonen, sen äänessä on todella hieno sointi aina välillä, mutta se näyttää lähinnä aivokuolleelta turskalta useimmissa kuvissa, ja niinkuin Patric sanoi niin Koopin esitys on vielä vähän hajanaista, ikäänkuin monen eri tyylin sekoitusta. Luulen että Koopista tulisi näistä kaikista paras laulaja harjoituksen kanssa.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Lyylikki

Posts: 2,975

#1156 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Koop ja Anna

Eiköhän se ollu sitten siinä.
Sinza

Posts: 2,227

#1157 • • Sinza

Super-Kerttu, 24.10.2008 08:38:
Mitä helvettiä??! Wellu putos..? *ding* *whaat*

Miten helvetissä toi Kalle voi pysyä jatkossa? Kuka sitä äänestää?


Niinpä *eiei*, toi Kalle on huono, ja hyvä laulaja putos nyt kyllä *uuh*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Avatar
#1158 • • Edited Norb Guest
Pete on ollut alusta asti mun lemppari :) Eilen meinasin äänestää, mut ajattelin et turhaa kun se pääsee kuitenkin jatkoon *joo*

muoks* Joo ja se kalle sais poistuu jo pelistä *igor* Muakin ärsyttää kun se matkii ihan selvästi toisia laulajia. Ja se on myös ruma sössöttäjä..
josbe

Posts: 1,982

#1159 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Nyt täytyy sanoa, että aika paljon eilisistä epäonnistumisista ja virhevalinnoista meni bändin ja - kuka lie siellä esiintyjiä ohjaileekaan - piikkiin. Käsittämättömiä sovituksia ja outoja vetoja. Ja vaikka oonki tykänny Petestä niin hei haloo... Ihan hyvä, että vetää täysillä, mutta edes tuomarit eivät kehuneet itse laulua.

Ei ihme, että Suomen kansa äänestää ihan väärin - eihän noista ottanu mitään selkoa. Nyt vähän parempia biisivalintoja kehiin!
Kon-tiki

Posts: 1,936

#1160 • • Kon-tiki The Unsinkable

Sinza, 24.10.2008 09:41:
---
Super-Kerttu, 24.10.2008 08:38:
Mitä helvettiä??! Wellu putos..? *ding* *whaat*

Miten helvetissä toi Kalle voi pysyä jatkossa? Kuka sitä äänestää?

---

Niinpä *eiei*, toi Kalle on huono, ja hyvä laulaja putos nyt kyllä *uuh*.



Parempi se kyl on laulamaan kuin esim. Kalle, mutta kun esiintyminen oli yhdistelmä tylsyyttä ja ylimielisyyttä, niin se oli moro Wellulle. Vaikken Kallen suurin fani ole, niin jätkä jollain lailla ruumiillistaa suomalaisten puoliretardia suhtautumista raskaaseen rokkiin ja siitä ihan vittuilemattomat pisteet hänelle!

+ bändi on parempi kuin ikinä, se Rebel Yell banjolla oli hyvällä tavalla täyttä dadaa (aiemmilla kausillahan joko se pianoukko tai se toinen taikapeili ovat soittaneet/kimittäneet niin kovaa, ettei kilpailijoiden laulu ole kuulunut) *hymy*