Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 549,099 views

Jokke L

Posts: 1,203

#1061 • • Jokke L [GoodMusic]
Mynthon kaira salmiakkipastilli vie makeanhimon... *joo*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

DJ Rx

Posts: 2,527

#1062 • • DJ Rx FINRG Recordings
... Että kulutushelvetti IKEA:sta pystyy selviytymään järjissään kun on hyvät musat mukana

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Goala

Posts: 332

#1063 • • Goala It is your own imagination!
Olen huomannut, että mulla on koneella istuessa helvetin huono asento, ei oo ihme et paikat on kipeet! :D

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

turquoise

Posts: 732

#1065 • • turquoise e-ra2co
Olin tossa eka kaks viikkoa sairaslomalla koulusta ihan vain vitutuksen, unihäiriöiden ja ahdistuksen vuoksi. Sitten palasin kouluun, mutta jätin kesken kaikki ylivoimaiselta tuntuvat kurssit. Olo on niin paljon parempi ja luovempi, kun ei ole koko aikaa järjettömiä suorituspaineita, vastenmielisiä hommia ja kiirettä. Oon oikeesti saanu aikaan vaikka mitä kivaa, ja idea ja draivi ei oo loppunut vaikka koulussa jonkin verran käynkin. Paljon on myös ehtinyt kelaamaan. Voi että. Yhtään ei harmita kyl tän rinnalla, vaikka opintopisteitä ei taida tarpeeksi tullakaaan. Bun da babylon!

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

SamHard

Posts: 2,098

#1066 • • SamHard
Että musiikin fiilistely on entistä vaikempaa kun vaistomaisesti
alkaa kuuntelemaan tuotantoa ja soundeja*igor*
Kolera

Posts: 4,256

#1067 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
musta on tullu kateellinen taino oikeastaan katkera. JÖES! tätähän mä kaipasinki

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Cloud

Posts: 2,162

#1068 • • Cloud Game Freak
että jaksan yhä vähemmän kommentoida yhtään mihinkään asiaan. Ei vaan maksa vaivaa ja turhaa ajan ja energian tuhlausta.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Ergilion

Posts: 751

#1069 • • Ergilion
että ainoastaan lapsuudenystävät (eskarista/1.luokalta) on ainoat henkilöt jotka on pysyny mukana kuvioissa ja niiden kanssa tulee juteltua päivittäin/viikoittain.

Kaikki muut sitten on vaan ollu sellasia väliaikaisia joiden kanssa on saattanu viettää aikaa tietyn ajanjakson verran, sitten vaihettu uus sakki alle *yingyang*

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Kolera

Posts: 4,256

#1070 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Yks parhaista äänistä on ku sohval tai sängyl maatessa kuuluu huoneen toiselta puolelta pien TUMPS kun kissa laskeutuu löröpaikaltaa ja tulee seuraavaks viekkuu/päälle makaamaa

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

sapeli

Posts: 11,768

#1071 • • sapeli jokukukamikä?
Olen huomannut että yhä useammassa mainoksessa kehotetaan liittymään yrityksen / tuotteen / organisaation / ilmiön Facebook-ryhmään. *ding*

Mikäs siinä, mutta tuo kertoo aika paljon Facebookin vallasta.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jokke L

Posts: 1,203

#1072 • • Jokke L [GoodMusic]
olevani pihkassa... *blush*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Avatar
#1073 • • Muussika Guest

Replying to Olen huomannut:

Kolera, 18.3.2010 01:32:
musta on tullu kateellinen taino oikeastaan katkera. JÖES! tätähän mä kaipasinki



Et tiedäkään, kuin moni ihminen kulkee nakit silmillä eikä pysty myöntämään itsestään tekemiään ikäviä havaintoja, tai ylipäänsä edes tekemään niitä havaintoja. Sulla ei oo mitään hätää! Kauheeltahan se tuntuu, kun joutuu katsomaan epätäydellistä ja virheitä täynnä olevaa minäänsä välillä silmästä silmään, mutta se on aika välttämätöntä aika ajoin, koska kukaan meistä ei oo täydellinen. Kaikki ei kuitenkaan moiseen tutkiskeluun edes pysty, joten propsit sulle kotio!
epicuros

Posts: 7,734

#1077 • • epicuros

Replying to Olen huomannut:

juu-zo, 25.4.2010 15:31:
Huoh... *nukkuu**justjoo* Kasvakaa jo...



äläs nyt! innolla odotan miten näinkin näkyvä tuore suhde kehittyy klubituslaisten silmien edessä. Ups and downs! :)

ja hienoa tietysti molempia ajatellen, että ovat löytäneet toisensa, oli vakavaa tai ei =)

--
Valid criticism does you a favor.

Ergilion

Posts: 751

#1080 • • Ergilion
että yhä useammin nainen on ratissa ja mies pelkääjän paikalla. Tänäänkin näin kun nuoripari oli fillarilla liikenteessä, tyttö satulassa polkemassa ja poika tarakalla. *hellokitty*

--
We´re going to hell so bring your sunblock!