Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 549,452 views

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#501 • • Aurinkoneiti
, että kärpäset ennen kuolemaansa tulevat vaeltamaan käsivarrelleni kotona.
Freja

Posts: 8,775

#502 • • Freja Sihteeri
Että tuun olemaan aika ongelmissa tekniikan suhteen.

Aamulla mulla meni 10 minuuttia, ennenkuin tajusin miten saan äänen kuulumaan kotiteatterin kaiuttimista.

Äsken jouduin soittamaan iskälle 10 minuutin pähkäilyn jälkeen, kun pesukone sammui kesken ohjelman. Olin paniikissa. Just ennen huuhtelua ja linkousta! no, siinä meni 5 minuuttia viel lisää, kunnes tajusin mitä pitää tehä, et se kone lähtee pyörimään.

En taida olla mikään tekniikan ihmelapsi :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Janisa

Posts: 2,226

#503 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
...etta kun menee uimaan lauantai-aamuna klo 7.11 saa ihan koko radan itselleen. *hihu*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

pyhimys

Posts: 622

#504 • • pyhimys
että lähes kaikki kappaleet, jotka on reilusti päälle 130 bpm:n alkaa olla liian nopeita minulle. Niin ne ajat muuttuu...
Optik

Posts: 1,691

#505 • • Optik Piikkisika/Outopallo
..että kun eräillä tietyillä ihmisillä menee huonosti ja on vastoinkäymisiä, mun fiilis kohenee huomattavasti.. saatan jopa nauraa oikein paskaset ivanaurut.

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Kolera

Posts: 4,256

#506 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
et oon nyt ollut himassa käymättä ulkona sunnuntai aamuyöstä lähtien. Eli reilu 3vuorokautta jo =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#507 • • Annakins Guest
...että jälleen kerran ylianalysoin asioita aiheuttaen itselleni vain stressiä.
Kit^

Posts: 798

#508 • • Kit^ ihme höpöttäjä
että meiän kaveripiirissä on harvinaisen halvat huvit.. Tullu viime päivät naurettua niin paljon.. Ihania ihmisiä *sydän*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

haesul

Posts: 178

#509 • • haesul :--)
olen huomannut että ihminen ei elä pelkällä konemusalla (en oo syöny mitää 10 tuntii)*uuh*

--
*kuolaa*

alphamagic

Posts: 3,628

#510 • • alphamagic
Että Saarioisten uutuus tomaattimozzarella roiskeläppä maistuu ihan jauheliharoiskikselle ilman jauhelihaa :D
Hyvää siis melkein. Tai ok syötävää.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

kap-pu

Posts: 1,167

#511 • • kap-pu the amazing suction cup boy
olen huomannut jälleen kerran, että laskuhumala ja herätys aamuviideltä yhden tunnin yöunien jälkeen takaavat lähes aina ikimuistoisen työpäivän!

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

sapeli

Posts: 11,768

#512 • • sapeli jokukukamikä?

alphamagic, 29.9.2007 15:49:
Että Saarioisten uutuus tomaattimozzarella roiskeläppä maistuu ihan jauheliharoiskikselle ilman jauhelihaa :D
Hyvää siis melkein. Tai ok syötävää.



Toi on muuten niistä paras kylmänä, imo *joo* Tosi hyvä työpaikkalounas jos ei pysty lämmittämään *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#513 • • sapeli jokukukamikä?
... että huonot yöunet plus päikkärit ei ole hyvien yöunien väärti - tai ei se siltä ainakaan aamulla herätessä tunnu. *haukottel*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

AnssiV

Posts: 1,798

#514 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
..että omien mokieni takia kaikki tuntuu menevän vaihteeksi päin persettä. *uuh*
Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#515 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
että muut ei vaan osaa

--
suomen virallinen totuus

pyhimys

Posts: 622

#516 • • pyhimys
että siivoaminen on kuin onkin ihan kivaa puuhaa. Ja varsin addiktoivaa. jos nyt vielä tuon kohdan puhdistaisi...
Mellu-

Posts: 4,006

#517 • • Mellu-
...että täällä ku meillä on reenit tosi myöhään,samoin pelit ni seuraavana aamuna töihin herääminen on tosi tosi vaikeeta.Saan unta vasta yö myöhään ku kroppa käy ylikierroksilla monta tuntii treenien jälkeen :(

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

RiD

Posts: 2,817

#518 • • RiD Nukemi

Mellu-, 4.10.2007 14:25:
...että täällä ku meillä on reenit tosi myöhään,samoin pelit ni seuraavana aamuna töihin herääminen on tosi tosi vaikeeta.Saan unta vasta yö myöhään ku kroppa käy ylikierroksilla monta tuntii treenien jälkeen :(



Sulla jää draivi päälle, kärsin ite samasta vitusti kesällä ku oli paljon tolppakiipeilykeikkoja. Senverta adrenaliiniä veressä että kroppa käy ylikierroksilla eikä suostu lepäämään. Vitun ärsyttävää toi :)

--
*super* *possu*

Mellu-

Posts: 4,006

#519 • • Mellu-

RiD, 4.10.2007 14:27:
---
Mellu-, 4.10.2007 14:25:
...että täällä ku meillä on reenit tosi myöhään,samoin pelit ni seuraavana aamuna töihin herääminen on tosi tosi vaikeeta.Saan unta vasta yö myöhään ku kroppa käy ylikierroksilla monta tuntii treenien jälkeen :(

---


Sulla jää draivi päälle, kärsin ite samasta vitusti kesällä ku oli paljon tolppakiipeilykeikkoja. Senverta adrenaliiniä veressä että kroppa käy ylikierroksilla eikä suostu lepäämään. Vitun ärsyttävää toi :)



niinpä.. sit ku eilen meni viel peli ihan perseellee ja olin tosi kiukkunen ni ei siit meinannu loppuu tulla ollenkaan.Koitin kiukkuu porukoille (autto vähän) ja sit kiukku-siivoukset mut ei.. ei se purkautunut sitte millään. Ja tyylikkäästi nukuin siis töiden ohi tänääkin.. noh.. jos vaikka huomenna pääsis töihinki.. onneks pomo ymmärtää mun tilannetta :/ Pitää varmaa puhuu sen kans et muuttas vähä noit mun työaikoja..ku ei tästä muuten tuu mitään.

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

AnssiV

Posts: 1,798

#520 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus
...että maa ei päällään kanna samanlaista mokailijaa kuin mitä minä olen.. ..eikä myöskään yhtä mahtavaa tyttöystävää kuin johon olen onnekseni törmännyt, joka jaksaa katsella minua kaiken tuon paskan jälkeen.. ..ja toivon että jaksaa edelleen..*sydän*