Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 550,357 views

larzizi

Posts: 1,661

#521 • • larzizi
...että voileivän teko tuntuu välillä ylitsepääsemättömän rankalta.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

sapeli

Posts: 11,768

#522 • • sapeli jokukukamikä?

larzizi, 4.10.2007 15:37:
...että voileivän teko tuntuu välillä ylitsepääsemättömän rankalta.



Mä syön nykyään ruisleipää sellaisenaan, ehkä vettä menopoikana *joo* *laiskottel* *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

larzizi

Posts: 1,661

#523 • • larzizi

sapeli, 4.10.2007 15:38:
Mä syön nykyään ruisleipää sellaisenaan, ehkä vettä menopoikana *joo* *laiskottel* *nauru*



Voi, niin mäkin söisin jos vaan maistuis sellaisenaan *hih*

Eikä kyllä välttämättä niinkään se tekeminen ole työlästä, mutta kun ajattelee etukäteen, että "äh, pitää ottaa kaikki voi, kinkku, juusto (ja mahd. myös kurkku ja jotain muita) ensin pöydälle, ottaa niistä pari siivua ja sit täytyy taas kasata kaikki takas jääkaappiin.

Kyllä mä sitten teen mielelläni voileipiä, jos niitä oikeesti pitää tehdä iso kasa (esim. mitä jossain leireillä on kokkina laittanut).

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

sapeli

Posts: 11,768

#524 • • sapeli jokukukamikä?

larzizi, 4.10.2007 15:43:
---
sapeli, 4.10.2007 15:38:
Mä syön nykyään ruisleipää sellaisenaan, ehkä vettä menopoikana *joo* *laiskottel* *nauru*
---
Voi, niin mäkin söisin jos vaan maistuis sellaisenaan *hih*

Eikä kyllä välttämättä niinkään se tekeminen ole työlästä, mutta kun ajattelee etukäteen, että "äh, pitää ottaa kaikki voi, kinkku, juusto (ja mahd. myös kurkku ja jotain muita) ensin pöydälle, ottaa niistä pari siivua ja sit täytyy taas kasata kaikki takas jääkaappiin.

Kyllä mä sitten teen mielelläni voileipiä, jos niitä oikeesti pitää tehdä iso kasa (esim. mitä jossain leireillä on kokkina laittanut).



Joo mut siis turhahan sitä on yhtä tai kahta leipää tehdä kun niiden tekemiseen menee kauemmin ku syömiseen *igor* Mulla onki semmonen periaate että kokkaus ei sais kestää enemmän ku syöminen *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#525 • • Freja Sihteeri
Että mun työkaveri on melkee ku suora kopio Salkkareiden Sallasta.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jago

Posts: 4,039

#526 • • Jago un-trained monkee
Mun pitäis kyllä oppia jo ittessäni se, että kadun aina päätöksiä jotka on tehty helppouden perusteella vaikka ne olisivat tuonut mulle vain hyvää.

Tänään esim on ollut todella kiva himailu ilta koneella tietokonetta pelaillen, mutta nyt kun pitäisi olla menossa nukkumaan alan ajatella, että "nythän mulla vois olla kivaa danceterioissa" ja tiedän että koko illan olisikin ollut todella kivaa, jos olisin vaan jaksanut lähteä.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Horzi

Posts: 646

#527 • • Horzi FINRG Recordings

Freja, 4.10.2007 20:21:
Että mun työkaveri on melkee ku suora kopio Salkkareiden Sallasta.



Meidän koulun rehtori taas on ihan kun Diego Serrano Serranojen perheestä.
Kit^

Posts: 798

#528 • • Kit^ ihme höpöttäjä
että syksyn pimeyttä jaksaa paljon paremmin kun on jotain ja joku jota odottaa.. *sydän*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Avatar
#529 • • Annakins Guest
...että kun yritän puhua tai kirjoittaa ruotsia, muuttuu kaikki saksaksi päässäni o_O
KiimanenKurre

Posts: 791

#530 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
... että oon lihonnu

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

Zeratul

Posts: 1,170

#531 • • Zeratul Captain miserable
Huomasin perjantaina et mun on sittenki mahollista olla niin juovuksissa että muutkin sen huomaa, ts. humalatilani muutti (ilmeisen) merkittävästi käyttäytymistäni. Huomasin myös että tämän maagisen rajan(alkoholimäärässä mitattuna) ylittämisen seurauksena oksentaminen oli väistämätöntä, ja seuraavan aamun kankkunen oli pahin moneen vuoteen. :S Ei taida siis olla vaivan arvosta, pysyttelen mielummin hiukan tylsempänä(tai siis tosi tylsänä) ja parempivointisena.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

$

Posts: 1,802

#532 • • $ Destination weekend!
Et mä en tarvitse vedenkeitintä kun keittiön kraana on yhteydessä boileriin.

Pitää vähän varoa näppejä tiskatessa :)
sapeli

Posts: 11,768

#533 • • sapeli jokukukamikä?
... että kuiva leipä kaipaa enemmän voita ja/tai muita lisukkeita. Mutta toisaalta kuivan leivän kanssa ne maistuvat jotenkin enemmän ja paremmin. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

DeeJayMinksu

Posts: 37

#534 • • Edited DeeJayMinksu Music-addict.
Että kavereista saa paljon enemmän irti kuin parisuhteesta *ding*


tai sit nykynen tyttöystäväni vaan ei oo se mulle paras....who knows *nauru*

--
Life without music is like Hell without the Devil.

%

Posts: 568

#535 • • %
Vittu 3 viikonloppu kotona 4 seinän sisällä, tehden kouluhommia alkaa kypsyttään prkl. Tahtois ryypiskeleen, mutta kun ei stana kerkee.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

sapeli

Posts: 11,768

#536 • • sapeli jokukukamikä?
... että ihminen tarvitsee jatkuvaa muutosta ja vaihtelua, koska koemme kaiken selvimmin kontrastien kautta. Myös tämän vuoksi olen kiitollinen Suomen selkeistä vuodenajan muutoksista, koska ne pakottavat katsomaan omaa elämäänsä vähän eri kanteilta. *hymy*

Olen huomannut myös että ihminen ei itse pidä muutoksista ja vaihteluista, jollei sitä itse ole aikaansaanut tai pitkään toivonut. Go figure.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

pirpeli

Posts: 5,533

#537 • • pirpeli
Että Naantalissa tehdään paljon asioita kysymättä ensin asianosaisilta.
Vittu mitä työvuorovaihtoja....

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

mariq

Posts: 2,154

#538 • • mariq

sapeli, 23.10.2007 10:44:
--
Olen huomannut myös että ihminen ei itse pidä muutoksista ja vaihteluista, jollei sitä itse ole aikaansaanut tai pitkään toivonut. Go figure.


Olen huomannut, että muutokset, kaikesta tiedostetusta tarpeellisuudestaan huolimatta tuntuvat usein kovin hankalilta ja varsinkin pelottavilta, vaikka itse haluaisi ja aiheuttaisi muutosta..

Ihminen on sopeutuvainen eläin, mutta usein kovin vastahakoinen sellainen *nauru*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

pyhimys

Posts: 622

#539 • • pyhimys
että kannetavia cd-soittimia alkaa olla hankala löytää enää mistään kaupasta. Digitaalisuus on ottanut vallan...

Toinen juttu on se, että tänään ostin elämäni ensimmäiset Nike Airit ja niillä käveleminen tuntuu erikoiselta. Vähän kuin kumipallojen päällä kävelisi. Up and down... Tuo voi kyllä pidemmän ajan kuluessa tuntua ihan luonnoliselta. Saas nähdä...
sadesola

Posts: 409

#540 • • sadesola Kettu mikä kettu
Ihmiset tunkevat päähänsä
melkein mitä vaan. (Kumisia
uimalärpäkkeitä, irtokarvoja,
tuhkakuppi-hatun, oliiviöljyä,
heijastimia, kyniä...)

En ymmärrä miksi. *ding*

Luulisi evoluution korjanneen
ne, joilla on tähän suurin
taipumus.

--
KABOOM!